LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Älkää nyt tuomitko palomiestä sen yhden kommentin perusteella, voi olla ihan katkeruudessa kirjoitettu, minä ainakin suhtaudun häneen toistaiseksi täysin ennakkoluulottomasti, annetaan miehelle mahdollisuus.
Oon yllättynyt että vain yks astui eteenpäin Sofialle. Luulin että tollanen pieni ja blondi ois just miesten makuun 🤔
Vierailija kirjoitti:
Oon yllättynyt että vain yks astui eteenpäin Sofialle. Luulin että tollanen pieni ja blondi ois just miesten makuun 🤔
Liian pienet tissit?
Jennistä tulee mieleen tuollainen kaikkien kaveri. Tulee toimeen kaikkien kanssa, muttei romanssia tule syntymään.
Nikitalla on kauheat kynnet, en tykkää tollasista. Aika vaativakin on hän.
Mäkin aina valitsen miehen sen perusteella, että sillä on eksoottinen nimi....
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tommylle tää Nikita.. Siis naispuolinen Tommy tuo
Oikein meni!
Sanni unohtanut laittaa paidan päälle esittelyyn. Tullut pelkissä rintsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on vähän skrode ite
Ja ilmeisesti ihan liian nirso miesten suhteen omaan tasoonsa nähden. Yksikään kun noista miehistä ei halunnut sitä pariksi ja tämä julistaa oman nirsoutensa sinkkuudensa syyksi..
Vierailija kirjoitti:
Musta Sofia on paljon parempi kuin Nikita 😮 En ymmärrä miehiä.
Kuppikoko ratkaisee.
Onko nää tyypit parhaillaan saarella vai onko tää kuvattu jo aikaisemmin?
Olipas popot tolla Sofialla, ihan kuin kaviot. Eikä osannut yhtään kävellä niillä vaikka toisaalta kukapa tuollaisilla osaisi.
Vaikuttaa kyllä taso niin miehissä kuin naisissa huonommalta kuin viimeksi :(