Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10641/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan keskusteluja on todella raskasta lukea. En voi käsittää sitä kuinka monella on tarve mustamaalata täällä koko ajan Juhoa, ja väittää ettei hän ole kiinnostunut Jennistä.

Mulla ajatus on muuttunut niin, että Juho saattoi olla aluksi hyvinkin kiinnostunut Jennistä, mutta toi Jennin aivan överi-innostunut asenne on säikäyttänyt Juhon.

Vierailija
10642/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin kommentin että Jenni puhuu paljon mutta ei yhtään asiaa. Tänään tuli tismalleen sama fiilis. Olen aina pitänyt Jennistä mutta mä en kyllä suoraan sanottuna jaksaisi kuunnella tollasta puhetulvaa, jossa ei kuitenkaan ole päätä eikä häntää. Kuten tuossa heidän treffeillään näkyi. Myös se kohtaus jossa he istuskelivat korituoleilla ja Jenni paapatti siitä miten ihanaa on kun on tavannut Juhon.. Juholla on todellakin hyvät hermot, varsinkin jos teeskentelee eikä olekaan myös ihastunut. Vähän tuli näistä kohtauksista sellanen olo että Juho vaan sinnittelee loppuun asti ja mielessään on jo voittorahojen kanssa (tai ilman) Macchu Picchussa omassa rauhassaan. Enkä nyt todellakaan halua haukkua Jenniä, hän vaikuttaa oikeasti ihanalta ihmiseltä mutta vaatii kyllä todellakin tietyn tyyppisen ihmisen kumppanikseen. En oikein osaa kyllä sanoa millaset, mutta en usko että ainakaan Juhon kanssa onnistuu. Tietysti on mahdollista että Juhon mielestä tuo piirre on suloinen, mikäs se minä olen sanomaan. Tälläinen fiilis vaan tuli kun toinen puhua pälättää siitä miten huikeeta, miten siistiä, miten ihanaa ja toinen istuu vieressä ja tuijottaa kaukaisuuteen, välillä myöntelee epäsuorasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku arvosteli Eetua, että pelaa, koska hänellä pitkätukka, hattu ja kahvila haave ( -yrittää olla Patrik ja matkii Auran pesukone asiaa).

Yhtälailla Nikitaa ois voinu verrata britti version voittajaan Dani Dyeriin, kuuluisa isä ja myös hän ”pelasi” niin, ettei halunnut näyttää likaa fyysistä puolta.

Kaikista löytyy yhtymäkohtia aiempiin.

Vierailija
10644/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu ja Eetu puhui tunteistaan pariaan kohtaan myös ”kopissa”.. Miksi Juho ei vai menikö multa jotain ohi? Sanoiko edes parilleen muuta kuin ”täs on ihan kiva olla”..

Vierailija
10645/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy ja Nikita näyttää viettäneen aikaa yhdessä tippumisen jälkeen, ilmeisesti ovat olleen Nummelassa, koska olivat Monttia moikkaamassa :D

Lieköhän Tommy nähnyt vielä ollenkaan omia kavereita tai perhettä... :D

Liekl Tommyllä kiire tehdä vaikutus Nikitaan ennen kuin Nikita näkee jakson, jossa Tommy Merille vakuutti, ettei ole ketään erityistä talossa ja ettei koskaan laita muniaan samaan koriin 🤭😅

Voi herramunjee näitä lapsellisia kommentteja.

On olemassa tv-ohjelma ja sitten on oikea elämä sen ulkopuolella. Tuo Tommyn kommentti ei hetkauta Nikitan tunteita puoleen eikä toiseen.

Kyllä pitäisi hetkauttaa tosielämässä, mikäli yhtään järkeä tytölläpäässä 💁‍♀️ tuskin tuotanto sanoja tommyn suuhun laittoi.

Vierailija
10646/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä biisi soi Tommyn insta storyssä. Missä ajelevat autolla

Vierailija
10647/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en kyllä voi Juhoa edes tuomita, tuo Jennin lepertely menee niin överiksi eikä Juho edes yritä enää esittää Jennille että olisi ihastunut. Ja en tietenkään hyväksy Juhon käytöstä (!!), mutta oikeasti rajansa sinisilmäisyydelläkin. Miten on mahdollista edes olla noin naiivi kun ei Juho asiaa mitenkään peittele? Juhon kasvojen ilmeet kertoo kaiken, esimerkiksi just ennen tuota "täs on ihan kiva olla" -kohdassa pystyi lukemaan Juhon "argggh!" -ajatukset kasvoilta. Juhosta aistii hieman, että on tajunnut homman menneen liian yli kun feikkaamisensa takia yksi oikea pari tippunut joukosta pois. Toki ei tässä vaiheessa enää voi tehdä muuta kuin antaa homman loppua itsestään. 

Vierailija
10648/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lauantaisen jakson katottua heräs kyl paljon ajatuksia. ääni meni jo ennen sitä vanessalle ja reetulle, mutta jos nikita ja tommy ois jääny olisin varmaan äänestäny heitä.

sofia & eetu - musta tuntuu että he eivät oikeasti tunne niin vahvasti kun sanovat tuntevansa. varmasti on molemmat ihastuneita mutta jotenkin tuntuu että molemmat vähän liiottelee.
sofiasta tullu vaan huonompi kuva nyt kauden edetessä, etenkin kun näkee miten sen instaa pitää joku muu pystyssä ja kun katto sen vanhoi kuviaa. ihankun se ois vaan hakemassa somenäkyvyyttä tuolta.

eetu on mulle aika näkymätön persoona ollu. ehkä vähän jääny muiden varjoon vaan ja ei oo saanu ruutuaikaa.

jenni & juho - heillä saattaa jopa ollaki jotain tunteita, mutta en usko et kestää. kyl jotain kemiaa heidän välil on, mutta veikkaan et lähinnä vaan siks kun kummallakaan ei ollu muuta vaihtoehtoa villassa.

jenni nyt mua henkilökohtasesti alkanu ärsyttää, liian päällekäyvä ja positiivinen tyyppi, en tulis toimeen hänen kanssaan.

juho on ylimielinen. en enää usko et pelaa, antaa vaan mennä kun jo lähti tohon soppaan mukaan.

vanessa & reetu - ihania, rakastuneita nuoria. molemmat haluaa kehittyä paremmiksi ihmisiksi ja ovat valmiita tekemään töitä suhteensa eteen. selvästi rakastuneita toisiinsa, miten kattovat toisiaan on jo niin ihanaa. ihan herkistyn välillä.

kumpikaan ei yksinään mua säväytä mut pariskuntana jotenkin tuovat hyvät puolet toisistaan esiin ja vaikuttavat heti mielenkiintosemmille.

nikita & tommy - harmittaa et putosivat, olisivat musta voineet voittaa koko pelin. selvästi tykkäävät toisistaan ja kemiaakin löytyy, eivät kiirehi väkisin ja riitelemisessäkin paranivat.

tuntuu et nikita ei saanu tarpeeks ruutuaikaa, jäi muitten taakse. viime jaksoissa oli tosi ihanan ja elosan olonen, puhuu myös fiksusti. se miten nikita pussas tommya kun tippuivat oli jotenkin ihanan näköstä, selvästi tykkää tommysta. toivon heille kaikkee hyvää ja ollu ihana seurata heitä instassa.

Minä en ole seurannut kenenkään instaa. Onko tästä muita esimerkkejä, millä tavalla hänestä on tullut huono kuva? Sellaisia, jotka näkyvät ohjelmassakin. 

koska hän ei vaikuta aidolle omalle itelleen. onko sofia se pinnallinen tyttö joka vaan halua somenäkyvyyttä, vai oikeesti tosi mukava ja ihana tyttö joka täysillä oma ittensä saarella ja kuvat instassa vaan johtunu huonosta itsetunnosta?

tää antaa mulle huonon kuvan koska niin eri ihminen saarella ja instassa. jompi kumpi feikkaamista ja mä en siedä feikkaamista, oli kyse jostain sometilistä tai ei. tääkin tosin vaan mun mielipide, joillekin voi olla asia ihan fine ja en oleta että muut ymmärtää.

Eli miten ei vaikuta aidolle omalle itselleen ohjelmakäyttäytymisen perusteella. Jos jätät nyt sen instan pois, siellähän kaikki ovat pinnallisia. Perustuuko tämä mielipiteesi nyt ainoastaan siihen, vai onko jotain muuta, jonka instaa seuraamatonkin olisi saattanut havaita? 

justhan mä selitän. mun mielestä ei kannata vaan ohjelman perusteella tehä mielipidettä, koska me nähään niin pieni osa heidän käyttäytymisestä, siks perustan mielipiteeni myös instaan. en osaa oikeesti perustella asiaa, saan vaan semmosii viboi sen käyttäytymisestä, että feikkaa todella paljon tuolla. mutta voin myös olla väärässä.

Eli sinusta insta antaa ihmisestä aidomman kuvan kuin reality, jossa sinua kuvataan 24/7? Itse kyllä ajattelisin että instaposeerauksessa on helpompi feikata kuin meikkaamattomana ja univelkaisena vauvaa hyssytellessä, mutta mikäs minä olen sanomaan.

Vierailija
10649/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin ilme, kun kuulee V&R:n helikopteriajelusta. 🤣 Samalla vähän rapsuttaa Juhoa. Toi jatkuva rapsutus ja toisessa roikkuminen näyttää ihan kamalalta.

Ihan normaali ilme oli, kauheeta jos tarttis koko ajan skarpata, että miltähän tää ilme näyttää telkkarissa. Ihan luontevasti sanoi senkin, että on jopa kade siitä helikopteriajelusta. Eiks toi oo ihan normaalia puhetta ihmisten kesken, ilman että sillä tarkoitetaan, että kihisis oikeesti kateudesta.

Vierailija
10650/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lauantaisen jakson katottua heräs kyl paljon ajatuksia. ääni meni jo ennen sitä vanessalle ja reetulle, mutta jos nikita ja tommy ois jääny olisin varmaan äänestäny heitä.

sofia & eetu - musta tuntuu että he eivät oikeasti tunne niin vahvasti kun sanovat tuntevansa. varmasti on molemmat ihastuneita mutta jotenkin tuntuu että molemmat vähän liiottelee.
sofiasta tullu vaan huonompi kuva nyt kauden edetessä, etenkin kun näkee miten sen instaa pitää joku muu pystyssä ja kun katto sen vanhoi kuviaa. ihankun se ois vaan hakemassa somenäkyvyyttä tuolta.

eetu on mulle aika näkymätön persoona ollu. ehkä vähän jääny muiden varjoon vaan ja ei oo saanu ruutuaikaa.

jenni & juho - heillä saattaa jopa ollaki jotain tunteita, mutta en usko et kestää. kyl jotain kemiaa heidän välil on, mutta veikkaan et lähinnä vaan siks kun kummallakaan ei ollu muuta vaihtoehtoa villassa.

jenni nyt mua henkilökohtasesti alkanu ärsyttää, liian päällekäyvä ja positiivinen tyyppi, en tulis toimeen hänen kanssaan.

juho on ylimielinen. en enää usko et pelaa, antaa vaan mennä kun jo lähti tohon soppaan mukaan.

vanessa & reetu - ihania, rakastuneita nuoria. molemmat haluaa kehittyä paremmiksi ihmisiksi ja ovat valmiita tekemään töitä suhteensa eteen. selvästi rakastuneita toisiinsa, miten kattovat toisiaan on jo niin ihanaa. ihan herkistyn välillä.

kumpikaan ei yksinään mua säväytä mut pariskuntana jotenkin tuovat hyvät puolet toisistaan esiin ja vaikuttavat heti mielenkiintosemmille.

nikita & tommy - harmittaa et putosivat, olisivat musta voineet voittaa koko pelin. selvästi tykkäävät toisistaan ja kemiaakin löytyy, eivät kiirehi väkisin ja riitelemisessäkin paranivat.

tuntuu et nikita ei saanu tarpeeks ruutuaikaa, jäi muitten taakse. viime jaksoissa oli tosi ihanan ja elosan olonen, puhuu myös fiksusti. se miten nikita pussas tommya kun tippuivat oli jotenkin ihanan näköstä, selvästi tykkää tommysta. toivon heille kaikkee hyvää ja ollu ihana seurata heitä instassa.

Minä en ole seurannut kenenkään instaa. Onko tästä muita esimerkkejä, millä tavalla hänestä on tullut huono kuva? Sellaisia, jotka näkyvät ohjelmassakin. 

koska hän ei vaikuta aidolle omalle itelleen. onko sofia se pinnallinen tyttö joka vaan halua somenäkyvyyttä, vai oikeesti tosi mukava ja ihana tyttö joka täysillä oma ittensä saarella ja kuvat instassa vaan johtunu huonosta itsetunnosta?

tää antaa mulle huonon kuvan koska niin eri ihminen saarella ja instassa. jompi kumpi feikkaamista ja mä en siedä feikkaamista, oli kyse jostain sometilistä tai ei. tääkin tosin vaan mun mielipide, joillekin voi olla asia ihan fine ja en oleta että muut ymmärtää.

Eli miten ei vaikuta aidolle omalle itselleen ohjelmakäyttäytymisen perusteella. Jos jätät nyt sen instan pois, siellähän kaikki ovat pinnallisia. Perustuuko tämä mielipiteesi nyt ainoastaan siihen, vai onko jotain muuta, jonka instaa seuraamatonkin olisi saattanut havaita? 

justhan mä selitän. mun mielestä ei kannata vaan ohjelman perusteella tehä mielipidettä, koska me nähään niin pieni osa heidän käyttäytymisestä, siks perustan mielipiteeni myös instaan. en osaa oikeesti perustella asiaa, saan vaan semmosii viboi sen käyttäytymisestä, että feikkaa todella paljon tuolla. mutta voin myös olla väärässä.

Eli sinusta insta antaa ihmisestä aidomman kuvan kuin reality, jossa sinua kuvataan 24/7? Itse kyllä ajattelisin että instaposeerauksessa on helpompi feikata kuin meikkaamattomana ja univelkaisena vauvaa hyssytellessä, mutta mikäs minä olen sanomaan.

Huom, kirjoittaja sanoi, että perustaa käsityksensä MYÖS instaan, alkaa vaikuttaa vähän vänkäämiseltä nää kaivelut. 

Vierailija
10651/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommy ja Nikita näyttää viettäneen aikaa yhdessä tippumisen jälkeen, ilmeisesti ovat olleen Nummelassa, koska olivat Monttia moikkaamassa :D

Lieköhän Tommy nähnyt vielä ollenkaan omia kavereita tai perhettä... :D

Liekl Tommyllä kiire tehdä vaikutus Nikitaan ennen kuin Nikita näkee jakson, jossa Tommy Merille vakuutti, ettei ole ketään erityistä talossa ja ettei koskaan laita muniaan samaan koriin 🤭😅

Voi herramunjee näitä lapsellisia kommentteja.

On olemassa tv-ohjelma ja sitten on oikea elämä sen ulkopuolella. Tuo Tommyn kommentti ei hetkauta Nikitan tunteita puoleen eikä toiseen.

Kyllä pitäisi hetkauttaa tosielämässä, mikäli yhtään järkeä tytölläpäässä 💁‍♀️ tuskin tuotanto sanoja tommyn suuhun laittoi.

No mut hei, sä voit kysyä asiaa kummalta tahansa nyt, kun ovat Suomessa ja somessa. Ei tarvitse arvailla.

Vierailija
10652/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä Jenni vaikutti alussa reippaalta ja sosiaaliselta, vaikuttaa hän nyt itsekkäältä "minäminäminä"-tyypiltä, joka vie hapen porukasta. Toki muut asian huomasi jo villassa, esimerkiksi Oliver joka ainakin kerran ärähti Jennille siitä että hän jatkuvasti kyselee fiiliksiä ja papattaa. Jenni vaikuttaa aika helpon elämän eläneeltä ja sellaiselta, joka on ollut lapsesta saakka huomion keskipisteenä. Mukava ja harmiton, mutta aika raskas tyyppi.

Vierailija
10653/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä vähän kylmäsi, kun Jenni hehkutti Juhoa ja ei ainakaan näytetty, että Juho olisi sanonut mitään kaunista Jennistä. Etäinen asenne voi toki olla myös heidän Välinen vitsi. Sitä mietin, että jos toisesta yhtään tykkää, niin miksi Juho ei vetänyt Jenniä Treffeillä missään kohtaa lähelleen?

Kaikesta tästä spekulaatioista huolimatta he voi olla aidosti ihastuneita. Tässä nyt syynätä

n aidointa rakkaustarinaa, kun laitetaan potti jakoon.

Vierailija
10654/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä vähän överi kun Jenni sanoi että on nähnyt ja kokenut Juhon kanssa niin paljon. Siis anteeksi mitä? Olette möllötelleet villalla viikkotolkulla ja kävitte kerran veneellä. Nyt on sitten koettu niin paljon?

Vierailija
10655/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom, kirjoittaja sanoi, että perustaa käsityksensä MYÖS instaan, alkaa vaikuttaa vähän vänkäämiseltä nää kaivelut. 

Lue muutkin kommentit. Ei ole sanonut yhtäkään asiaa villalta vaan koko ajan höpöttää vain instasta ja sen perusteella koko villalla olokin on pelkkää feikkiä.

Vierailija
10656/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon vasta alkua (mainoskatko), mut miten kauan noi Sofia ja  Eetu samoili, kun ehti pimeäkin tulla :O ? Eikä heillä ollut edes juomapulloja mukana ?

Vierailija
10657/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nähdäkseni Juho ei vaikuta ollenkaan kiusaantuneelta, kun Jenni pälpättää. Juho on vähän jo Jenniä vanhempi ja ymmärtää kyllä, kun toinen on ihastunut ja puhuu sydämensä kyllyydestä. Juho antaa Jennin olla oma itsensä ja aito. Jos Juho haluaisi, hän vinkkaisi Jennille olla hiljempaa. Kyllä Jenni vinkistä hoksaisi. Minusta näyttää, että nuo kaksi viihtyvät yhdessä ja niiden välillä on jotain aitoa.

Vierailija
10658/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg toi Jennin: ”Siis mää niin ihailen sua, oot oikeesti niin mahtava, oon nähny sun kans niin paljon, siis niin ihanaa, ihan uskomatonta ahhhh, en ois ikinä uskonu että koen tämmöstä!!!!” Juho: ”Täs on ihan kiva olla... Iha jees” 😂😂😂

Toi ”iha jees” on heidän keskenäinen vitsinsä, jos olet aiempia jaksoja katsonut.

Vierailija
10659/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nähdäkseni Juho ei vaikuta ollenkaan kiusaantuneelta, kun Jenni pälpättää. Juho on vähän jo Jenniä vanhempi ja ymmärtää kyllä, kun toinen on ihastunut ja puhuu sydämensä kyllyydestä. Juho antaa Jennin olla oma itsensä ja aito. Jos Juho haluaisi, hän vinkkaisi Jennille olla hiljempaa. Kyllä Jenni vinkistä hoksaisi. Minusta näyttää, että nuo kaksi viihtyvät yhdessä ja niiden välillä on jotain aitoa.

Aww söpöä.

Vierailija
10660/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Ketju on lukittu.