LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Huolimatta siitä, että kuka kenenkin mielestä pelaa tai kenestä kukakin tykkää, niin mun mielestä kaikki villassa olleet käyttäytyneet asiallisesti muita kohtaan, eikä kenelläkään ole hävettävää kotiin palatessa. Sammakoita päässyt varmasti kaikkien suusta, mutta oon oikeesti yllättynyt, miten vähän jotkut ihmiset trikkeröityy noissa oloissa ja tuollaisessa kilpailuasetelmassa. Töissäkin todistanut kuitenkin törkeää selän takana löyhäämistä ja kun miettii vaikkapa Kassua, niin eihän kukaan jäljellä olevista ole ollut sellainen toisia kohtaan. Positiivinen yllätys, miten fiksuja nuoria tällaiseen realityaarjaan hakeutuu. Ymmärrän myös tietyn pelaamisen, isot rahat kyseessä ja sen voi myös tehdä vähän tiedostamatta!
Sofia veikkaili kaikkea mittä vois treffeillä tehdä. Juho sanoi "tai patikointia". Sofia: joo
Tuntuu että juholla on enemmän rahan kun Jennin kuvat silmissä..
Syön kilon p...skaa jos Sofian ja Eetun suhde jatkuu enää Suomessa. Sama juttu Jennin ja Juhon kanssa. Ei ole oikeita tunteita ainakaan Sofialla tai Juholla. Reetu ja Vanessa on real deal. Sitä ei tiedä onko loppuelämän juttu, mutta selkeästi ovat oikeasti rakastuneita.
Onhan siellä varmasti hiljaista villalla nyt, kun muut ovat jo poissa.
No onnea voittajille! 💰🌞
Niin ja kaikille muillekin lemmen nuijapäille sekä juontaja Shirlylle ja Sottisellekin. Ens kesänä uusiksi eikö vaan.
Voisitte lopuksi pitää vielä bileet suomessa aivan koko porukalla kuten briteillä on pidetty. Iltapuvut ja korkkarit ja toimittajat haastattelevat.
Oliko finaali eilen maanantaina? Ja tulee ulos tänään? Jos oli, niin eikö Tommy, Nikita ja muut tippuneet asukkaat ole ollut finaalissa yleisössä?
Vanessa ja Reetu voittoon!!!
Juhon ja Jennin treffit oli kuin jonkun markkinointi- tai konsulttitoimiston virkistyspäivän vietto. Lupailtiin, että tulevaisuus tulee olemaan yhtä huikea, parhaimmat treffit on vasta tulossa, yhdessä tiiminä selvitään kaikesta.
Hirveet todistelua jenniltä koko eilinen jakso.. Kuinka ovat upea pari diipadaapa. Ja juhoa ei kiinnostanu pätkääkää jennin selittelyt.
Pystyykö somesta päättelemään ketkä vei voiton eilen? Oon lähes varma, että Vanessa ja Reetu, mutta toivon silti Eetun ja Sofian voittoa.
Miksei enää moneen, moneen päivään ole näytetty aamutreenejä?
Jenni avautui Juholle miten valtavan paljon häntä arvostaa ja katsoo ylöspäin enemmän kuin tietääkään. Juho näytti vaivaantuneelta, katseli poispäin eikä vastannut arvostavansa itsekin Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö somesta päättelemään ketkä vei voiton eilen? Oon lähes varma, että Vanessa ja Reetu, mutta toivon silti Eetun ja Sofian voittoa.
Äänestää sai eilen klo.22.30 saakka eli eiköhän se selviä vasta tänään.
Tuosta Jennin ja Juhon keskustelusta tuli mieleen sellainen selitys, että Juho on tympiintynyt näihin pakollisiin keskusteluihin ja Jenni yrittää pitää tilannetta kasassa papattamalla Juhonkin puolesta. Nähtiinhän Juhosta vauvanhoitotehtävänkin aikana, että piti tehtävää tyhmänä ja angstasi sen takia. Eli ettei välttämättä johtuisi Jennistä tai ettei kiinnostaisi, vaan että ketuttaa tuo formaattiin kuuluva jauhaminen.
Vane ja Reetu voittoon! Ainoa pari kenellä oikeita tunteita
On se hyvä, että kausi päättyy. Joillakin katsojilla/kommentoijilla on nää ihmiset menneet täällä tai fb-ryhmässä niin pahasti ihon alle, ettei mitään rajaa. On opittu lukemaan ajatuksia, Vanessan hymy eilisillä treffeillä ei ollut aito, Jenni papatti treffeillä, riidellään siitä minkä parin treffit oli parhaat. Nämä niitä ajatuksia eiliseltä. Mikähän myrsky tänne rantautuu finaalilähetyksen jälkeen..
Oon tällaisissa sarjoissa aina nähnyt ja tiennyt etukäteen, mistä parista voi jotain tulla ja mistä ei. Reetu ja Vanessa ei ole pari. Heistä ei voi ikinä tulla yhdessä mitään. Ovat liian erilaiset, aina arvoista lähtien. Ero tulee heti.. Ainut yhdistävä asia on, että ovat samaa sukupolvea.
Vierailija kirjoitti:
Oon tällaisissa sarjoissa aina nähnyt ja tiennyt etukäteen, mistä parista voi jotain tulla ja mistä ei. Reetu ja Vanessa ei ole pari. Heistä ei voi ikinä tulla yhdessä mitään. Ovat liian erilaiset, aina arvoista lähtien. Ero tulee heti.. Ainut yhdistävä asia on, että ovat samaa sukupolvea.
Kerropa näistä arvoista ja toiseksi pitääkö sen toisen olla samanlainen kuin sinä? Siinä tapauksessa minun ja miehnei olisi pitänyt erota heti, vielä toki ehtii, vaikka yhteiselämää takana yli 30 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Jennin ja Juhon keskustelusta tuli mieleen sellainen selitys, että Juho on tympiintynyt näihin pakollisiin keskusteluihin ja Jenni yrittää pitää tilannetta kasassa papattamalla Juhonkin puolesta. Nähtiinhän Juhosta vauvanhoitotehtävänkin aikana, että piti tehtävää tyhmänä ja angstasi sen takia. Eli ettei välttämättä johtuisi Jennistä tai ettei kiinnostaisi, vaan että ketuttaa tuo formaattiin kuuluva jauhaminen.
Munkin mielestä Juho on kaikista osallistujista kypsin ja älykkäin. Siksi ei oikein edes sovi tuonne. Varmaan ollut avoimin mielin kun Nea ei lämmennyt. Miksihän Juho ei ikinä kiinnittänyt Janitaan huomiota? Janitalla oli myös pisamat ja vaikutti hauskalta ja älykkäältä tyypiltä. Mun mielestä olisivat olleet hyvä pari. En itsekään jaksaisi tuota Jennin jatkuvaa puhumista. Varmasti mukava tyttö, mutta monta viikkoa tuota kälättämistä non-stoppina? Ei kiitos.
Mikä tuossa Reetussa viehättää, sehän on usein suorastaan ilkeä.... Ja tuskin on muuttamassa Espooseen Vanessan perässä. Ja Vanessa herkästi loukkaantuu.