LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Jennin ilme, kun kuulee V&R:n helikopteriajelusta. 🤣 Samalla vähän rapsuttaa Juhoa. Toi jatkuva rapsutus ja toisessa roikkuminen näyttää ihan kamalalta.
Jennin ja Juhon keskustelu (tai siis Jennin hehkutusmonologi) veneellä viittaa siihen, että tuotantoryhmä on päättänyt, että team JJ voittaa koko paskan. Muista pareista näytettiin vaan turhaa huttua: Sofia ja Eetu kököttämässä vuorella valonheittimen vieressä ja V&R nukkumassa treffeillään. Tympeä fiilis koko tuotantokaudesta.
Mun käy Jenni vähän jo sääliksi.
Mä en tiedä, kenet hän yrittää vakuuttaa: itsensä, Juhon vai katsojat.
Arvostan Juhoa siitä, ettei lähde täysillä leikkiin mukaan, kun tunteita ei selvästikään ole. Kertoo edes jonkinlaisesta kunniantunnosta pelaamisen keskellä .
Mua häirittee kun toi Jenni on niin roteva ton Juhon rinnalla. Yrittää näyttää pienemmältä huonolla menestyksellä.
Palkinto sais olla "4000e per naama nyt vai 10 000e per naama jos ovat yhdessä 1v. päästä" ja jos eivät yhdessä ole niin sitten eivät saa mitään. Sitten näkisi ottavatko parit tuon 4 000e kun tietävät itsekin ettei suhde kestä. Ne jotka uskoisi rakkauteen, olisivat varmasti valmiita pelaamaan tuplaa tai kuittia rahojenkin suhteen ja odottaisivat vuoden.
Jennin jatkuva puhe ja analysointi on rasittavaa kuunnella, jopa tuon television välityksellä.
Tuo on varmasti niin raskas urakka osallistujille, et tarvitaan tuo rahahoukutin muuten voisi olla jonkun riidan jälkeen hiljaista villassa.
Juhon vastaus Jennin kauniisiin sanoihin: ”Täs on ihan kiva olla.” Just.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy Jenni vähän jo sääliksi.
Mä en tiedä, kenet hän yrittää vakuuttaa: itsensä, Juhon vai katsojat.
Arvostan Juhoa siitä, ettei lähde täysillä leikkiin mukaan, kun tunteita ei selvästikään ole. Kertoo edes jonkinlaisesta kunniantunnosta pelaamisen keskellä .
Munkin käy Jenniä sääliksi :( toisaalta mietin että miten ei itse näe tuota, että Juholla on jo tosi vaikeaa olla hänen lähellä.
Jenni kehuu Juhoa niin toinen vastaa.. Täällä on ihan kiva olla..ja mikä ilme ..ei kiinnosta kun voitto.
Voi Juho parka, ihan sääliks käy. Varmaan laskee jo tunteja millon pääsee pois tuolta. Ei paljo näytä kiinnostavan Jennin jutut, tosi tylsistyneen näkönen.
Omg toi Jennin: ”Siis mää niin ihailen sua, oot oikeesti niin mahtava, oon nähny sun kans niin paljon, siis niin ihanaa, ihan uskomatonta ahhhh, en ois ikinä uskonu että koen tämmöstä!!!!” Juho: ”Täs on ihan kiva olla... Iha jees” 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommy ja Nikita näyttää viettäneen aikaa yhdessä tippumisen jälkeen, ilmeisesti ovat olleen Nummelassa, koska olivat Monttia moikkaamassa :D
Lieköhän Tommy nähnyt vielä ollenkaan omia kavereita tai perhettä... :DLiekl Tommyllä kiire tehdä vaikutus Nikitaan ennen kuin Nikita näkee jakson, jossa Tommy Merille vakuutti, ettei ole ketään erityistä talossa ja ettei koskaan laita muniaan samaan koriin 🤭😅
Voi herramunjee näitä lapsellisia kommentteja.
On olemassa tv-ohjelma ja sitten on oikea elämä sen ulkopuolella. Tuo Tommyn kommentti ei hetkauta Nikitan tunteita puoleen eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Juhon vastaus Jennin kauniisiin sanoihin: ”Täs on ihan kiva olla.” Just.
Liika on liikaa. En oo ikinä ennen nähnyt kenenkään naisen olevan noin sekaisin miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain ettei vanessa käy töissä. Haaveilee toimittajan tai näytteliän ammatista, hmm.... eikö tuossa iässä niitä pitäisi olla jo opiskelemassa? Hän vain makoilee ja röökaa, oisko jotain issueita.
Minä taas luin, että hän on merkonomi ja juuri muuttanut Ruotsista Suomeen.
Ihan jeeshän toi Juho on, vähän kun on vanhempi (ainakin sen oloinen), niin ei samanlailla kehtaa hehkuttaa kuin noi nuoremmat miehet, vähän vaikutti mun mielestä jopa ujolta. Onnes Jenni on reipas nainen:).
Hyvät treffit oli kyllä kaikilla, Eetulla ja Sofialla no ehkä vähän laimeemmat kulissit, mut näyttivät nauttivan hekin.
Tämän palstan keskusteluja on todella raskasta lukea. En voi käsittää sitä kuinka monella on tarve mustamaalata täällä koko ajan Juhoa, ja väittää ettei hän ole kiinnostunut Jennistä.
Mä tykkäsin Sofian ja Eetun treffeistä.
Niissä näkyi, että tuotanto oli oikeasti ajatellut, mistä he ovat kiinnostuneita.
Joku voi haluta kynttiläillallisen, mutta Eetu ja Sofia kuvittelivat patikoivansa vuorilla jo leikkitreffeillään.
Oli ihanaa nähdä, miten innoissaan Sofia oli, kun näki Saturnuksen renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain ettei vanessa käy töissä. Haaveilee toimittajan tai näytteliän ammatista, hmm.... eikö tuossa iässä niitä pitäisi olla jo opiskelemassa? Hän vain makoilee ja röökaa, oisko jotain issueita.
"Eikö tuossa iässä pitäisi olla opiskelemassa?" sanoo tyyppi, joka itse kirjoittaa "näytteliä". Ok.. 😆
Millä valonheittimellä nuo Eetu ja Sofia on valaistu, kun nököttävät noilla unelmatreffeillään? Todella romanttista. :D