Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10581/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa on kyllä kans yks feikki. Voittakoon ketkä vaan paitsi he!

Vierailija
10582/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sofialla vääristynyt kehonkuva tms. kun pitää muokata niin paljon kuviaan? Mä en kehtais julkaista tollasia kuvia joista ihmistä ei ees tunnista. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10583/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin saarelaiset vaikuttaa pelkässä kuvassa paljon laadukkaammilta kuin Suomen vastaavat!

Vierailija
10584/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ja Sofia olivat päänä päsmäreinä tunkemassa neuvojaan Oliverin ja Nean välisessä jutussa. Neahan pillahti itkuunkin, kun Sofia tiiraili Neaa ja Akua kauempaa paheksuvasti ja juoksi kertomaan käsityksiään Neasta Oliverille. Sitten Eetu mahtikäskyllään puuttui suhteeseen, ettei Nea sais antaa muille käsitystä, että on heistä kiinnostunut. Koko ajan Eetu ja Sofia hämmensivät Oliverin ja Nean jutussa. Oliver joutui sanomaan Eetulle, että antaa jo heidän olla. Kateeksi S&E:llä kävi Oliverin ja Nean juttu, piti saada kova kilpailijapari hajalle. Näen niin noitten "lupsakoiden" Eetujen läpi. Kiero kuin korkkiruuvi.

Vierailija
10585/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva jos lopettaisitte ärsyttävän negatiivisen arvostelun. Tuskin kukaan saarelaisista sitä haluaisi. Jokainen heistä on fiksumpi kuin kukaan teistä. Piste

Vierailija
10586/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia oli tosi ilkeä puhuessa pahaa Meristä selän takana. Vaikutti paljon willalaisten mielipiteeseen.

Vierailija
10587/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Juho on ainoa pari, jonka vuoksi jaksan edes katsoa koko ohjelmaa. Heidän keskustelut ovat aivat eri tasolla toisiin verrattuna. Nopeita verbaalikkoja ja ovat samalla aaltopituudella sekä tasavahvoja. Hauskaa läppää ja luovaa sanailua. Kisuavat hauskasti. Se miten Juho kiehnää Jennin kaulaa on hurmaavaa.

Tuota samaa olen miettinyt, verbaalisesti taitavaa viestintää ja muutenkin mielenkiintoista keskustelua. Toisin kuin Vanessalla ja Reetulla, jotka yleensä keskustelevat vain siitä kuinka paljon tykkäävät toisistaan.

Jenni ja Juho käyttäytyvät kuten aikuiset. Siksipä he erottuvat edukseen noiden lapsukaisten joukossa.

Täällä on kysytty esimerkkejä noista mielenkiintoisista keskusteluista, mutta vastausta ei kuulu.

Ehkä se sitten on verbaalista lahjakkuutta ja aikuisuutta, kun Juho kutsuu Jenniä tantaksi ja hössöttäjäksi.

Ei sen puoleen, oikeassa Juho on.

Niin tai Sofia eetua juntiksi.[/quote

On niin isoja sävyeroja siinä, miten asiat sanotaan.

Ettekö te Team JJ:n fanit oikeasti näe, miten Juhoa välillä kiristää Jennin naiivius?

Esimerkiksi nyt Jenni selitti tohkeissaan, että he tulevat maailmanympärysmatkalta Karibialta huviveneellä Marbellaan, niin Juho totesi kuivasti "yhtä soittoa?"

Jennille kaikki on aina niin siistiä. Hän kyselee "sovitaanko, ollaanko, oikeestiko" ihan kuin joku 14-vuotias.

Luuletteko te todella, että Juho jaksaa kuunnella tuota, kun kauniit naiset kilpailevat hänen huomiostaan baaritiskillä?

Minulle on ihan samantekevää, voittaako pari E&S vai V&R.

Pääasia, ettei rahoja vie vielä feikimpi tyyppi kuin Aura.

Vierailija
10588/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia oli tosi ilkeä puhuessa pahaa Meristä selän takana. Vaikutti paljon willalaisten mielipiteeseen.

Että sä jaksat jankuttaa aiheesta, joka on selitetty ainakin kolmekymmentä kertaa. Skarppaa vähän.

Vierailija
10589/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosi kiva jos lopettaisitte ärsyttävän negatiivisen arvostelun. Tuskin kukaan saarelaisista sitä haluaisi. Jokainen heistä on fiksumpi kuin kukaan teistä. Piste

Kenestä arvostelu sinua alkoi ärsyttää?

Vierailija
10590/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sä jaksat jankuttaa aiheesta, joka on selitetty ainakin kolmekymmentä kertaa. Skarppaa vähän.

Ookoo, täytyy vähän skarpata. Puhutaan siitä, mistä sinä haluat😊

Vierailija
10591/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Vanessa-hullu on palstan kahjoin, mutta tää Eetu-hullu alkaa olla jo laitoskamaa 😂

Vierailija
10592/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni ja Juho on ainoa pari, jonka vuoksi jaksan edes katsoa koko ohjelmaa. Heidän keskustelut ovat aivat eri tasolla toisiin verrattuna. Nopeita verbaalikkoja ja ovat samalla aaltopituudella sekä tasavahvoja. Hauskaa läppää ja luovaa sanailua. Kisuavat hauskasti. Se miten Juho kiehnää Jennin kaulaa on hurmaavaa.

Tuota samaa olen miettinyt, verbaalisesti taitavaa viestintää ja muutenkin mielenkiintoista keskustelua. Toisin kuin Vanessalla ja Reetulla, jotka yleensä keskustelevat vain siitä kuinka paljon tykkäävät toisistaan.

Jenni ja Juho käyttäytyvät kuten aikuiset. Siksipä he erottuvat edukseen noiden lapsukaisten joukossa.

Täällä on kysytty esimerkkejä noista mielenkiintoisista keskusteluista, mutta vastausta ei kuulu.

Ehkä se sitten on verbaalista lahjakkuutta ja aikuisuutta, kun Juho kutsuu Jenniä tantaksi ja hössöttäjäksi.

Ettekö te Team JJ:n fanit oikeasti näe, miten Juhoa välillä kiristää Jennin naiivius?

Esimerkiksi nyt Jenni selitti tohkeissaan, että he tulevat maailmanympärysmatkalta Karibialta huviveneellä Marbellaan, niin Juho totesi kuivasti "yhtä soittoa?"

Jennille kaikki on aina niin siistiä. Hän kyselee "sovitaanko, ollaanko, oikeestiko" ihan kuin joku 14-vuotias.

Luuletteko te todella, että Juho jaksaa kuunnella tuota, kun kauniit naiset kilpailevat hänen huomiostaan baaritiskillä?

Nimenomaan sävyeroja, kummatkin sekä Sofia että Juho puhuivat huumorilla, väkisin yritetään täällä mustamaalata suosikkien kilpailijoita. Aika ikävää!

Vierailija
10593/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulle oo ollenkaan sama, voittaako S&E vai V&R. Sulle ei käy mikään muu, kuin että S&R voittaa. Ja jos J&J voittaa, se ei käy sulle ollenkaan

Vierailija
10594/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu tosiaan ollut melkoinen besserwisser ja antanut neuvoja, joista esim. Oliver sanoi, ettei ole kinnostunut. Jyrähti Nikitalle leikkivauvan hoidosta, ettei noin saa puhua. Ei tullut toimeen Tommyn ja Nikitan kanssa, kun näki, että Sofia olisi valinnut eka parinvalinnassa Tommyn. Sitten järjesti suurieleisen aamupalashown, jossa kehui itseään, kuinka hän haluaa huomioida muita. (Joku willassa kommentoi siihen, että haluaa syödä aamupalansa rauhassa ja keittää itse puuronsa). Tuo Eetun tökerö omahyväisyys se tökkii hänessä. Liikuttuukin aina omista sanoistaan kyyneliin asti. "Minä-minä öyhön-öyhön tiedän muita paremmin."

Kiitos, en olisi itse osata kuvailla, miksi se mies ärsyttää mua. 

Vierailija
10595/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10596/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on käyny hiusten värjäyksessä muutaman päivän sisällä. Ei näy juurikasvua enää. Meille ei näytetä noiden tekoripsien liimausta,hiusten värjäyksiä.

Vierailija
10597/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ulkopuolisista ei voi tietää mitä ko. henkilöt tuntevat tai ajattelevat. Ymmärrän kyllä pelin idean ja kun tuotantoyhtiö hoputtaa puhumaan tunteista, ehkä ei kahden kuukauden jälkeen kameroiden käydessä enää kovin älyllistä tule mieleen.

Kuka tahansa pareista "voittakaan" he itse parhaiten tietävät omat tunteensa

Vierailija
10598/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Vanessa on aina ollut vähän veemäisen oloinen eikä vakuuta vieläkään. Ja onhan tuo hänen jokerin hymynsä pelottava, onko täytteitä vai miksi?

Vierailija
10599/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Juho selittää ja analysoi miten hyvin ymmärtävät toisiaan.. Ja istuvat metrin päässä toisistaan..

Vierailija
10600/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä mennyt kärkeväksi kommentointi nyt, kun ohjelman loppu lähenee ja halutaan sen oman suosikkiparin voittavan. 🙄

Ketju on lukittu.