LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Oi millaset treffit Vanessa ja Reetu sai päivän first lookin mukaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Vanessa ja Reetu aiemmin kertoivat perinteestään juoda iltateet katsellen auringonlaskua.
Kas Sofia on huomannut, että tuohan näyttää romanttiselta ja korosti kameroille kuinka heillä on myös Eetun kanssa oma paikka. Mitään aitoa kemiaa ei heidän väliltään välity. Sofia on yhä edelleen etäinen Eetua kohtaan vaikka ne pakolliset pusut ja rakkaudentunnustukset peliä ajatellen tuleekin.Mä en jotenkaan usko, että Sofian äly riittäisi tällaiseen juonittteluun, just tämän tyyppisiin "meillä on ollut tämä oma paikka...), vaikka samaa mieltä, että voittaa haluaa. Mä epäilen jonkun ohjailevan Sofiaa, mitä kannattaa sanoa tai tehdä, tai olla tekemättä (esim. just toi edellinen asia ja vaikka kiroilun loppuminen). Siitä Sofian vaivautuneesta rakkaudentunnustuksesta tuli itelle sellainen olo, että joku neuvoi Sofiaa tässä asiassa, kertomaan ensin muille naisille ja sitten sille Eetulle..
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, että nämä rakkaudentunnustukset ja seurustelupuheet ovat tuotannon käsikirjoittamia? Kun on katsonut parin muun maan kausia, kaikissahan niissä tulee lopuksi näitä selkeästi pakotettuja keskusteluja näistä aiheista. Ei kai kukaan oleta, että esim Eetu avautuminen muille pojille olisi spontaani heitto. En ihan käsitä, miksi nämä tönkköydet kääntyvät pelaamiseksi tai taktikoinniksi, kun kyse on todennäköisesti vain tuotannon käsikirjoittamista tilanteista.
Jos tuotanto käskenyt, niin silloinhan nimenomaan pelaa, vaikkakin tuotannon piikkiin.
Eetu on ihan uskomattoman kiltti ja huomaavainen just sen oloinen että pitää naista aina niinkuin kukkaa kämmenellä ja on varmasti täysin tosissaan puheissaan. Näkee miten silmät aivan kostuu ja on liikuttunut kun puhuu tunteistaan. En todellakaan usko että pelaa. Jutuista tulee ilmi ettei naisia ole paljon ollut ja sofia on Eetun mielestä jotenkin käsittämätöntä. Se että miten Sofian tunteet kestää ulkomaailman on juttu erikseen. Eetun verkkanen luonne ei ehkä riitä siksi ei taija olla niin läheinen nuitten muitten miestenkään kans ko ovat vain niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneita tuolla on Vanessa, Reetu ja Eetu. Jenni luulee olevansa, Sofia toivoo olevansa ja Juho haluaa rahat.
Mä alan myös vähän kallistua tähän suuntaan. En usko Sofian pelaamalla pelaavan mutta onhan se mahdollista että tunteet ei ole ihan samalla viivalla kun Eetulla ja yrittää vaan kovasti koska Eetu on hyvä tyyppi. En kuitenkaan lähtisi tän näkemyksen puolesta vetoa lyömään, toisin kuin sen että Juho ei ole romanttisesti kiinnostunut eikä tule koskaan olemaankaan. Tuolla joku sanoi ettei Eetu olisi bondannut samalla lailla miesten kanssa, ei mielestäni pidä paikkaansa sillä heillä oli Oliverin kanssa samanlainen ystävyys kun Reetulla ja Tommylla. Hänen "bff" vaan lähti aiemmin pois villalta.
Ei se kaverisuhde Oliverin kans mun mielestä ihan verrattavissa reetuun ja tommyyn ollut, ehkä meni sit ohi, muistan vaan että siinä altaalla keskenään niillä uimapatjoilla leikki (sinänsä ihan hauskaa katsottavaa), mut oliks ne kuitenkaan best friends. Mun mielestä ne oli esim. muut miehet kun yritti auttaa Oliverin Nean yli, ettei Oliver tuhlaisi aikaansa, vai puhuiko Eetu tästä asiasta oliverille?
Team JJ voittaa. Ettekö oo vielä huomanneet, että äänestäjäarmeita on värvtty toimeen?
Hyvä että joku sanoi tuon ääneen, siis että Eetu taitaa oikeasti olla vähän yksinkertainen. Olen ajatellut samoin jo pitkän aikaa, mutten ole uskaltanut sitä "ääneen" sanoa.
Meneeköhän se niin, et tuotanto kilauttaa vaikka pojille viestin, et nyt te meette tuonne puhumaan, ja samaan aikaan, et tytöt menee toisaalle? Totta kai voi olla täysin spontaaniakin, mut aina välillä tulee mieleen, et joku tilanne ja puheenaihe vaikuttaa vahvasti ohjaillulta. Et nyt meette kaikki partsille ja vähän kelaatte, että miten ootte muuttuneet, ja ja mitä ennakkoluuloja oli.
Ei sillä et tässä olis pahaa, hyvä vain et puhuvat jostain meitäkin ehkä kiinnostavasta aiheesta =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH, sis mä olin vielä ihan tosissani äänestämässä S&E, mutta tää Vanessa-hullu sai mut antamaan äänen V&R.
Vanessa ei poikkee yhtään enempää kenestäkään muusta, jos jotenkin niin nimenomaan edukseen. Se että ihminen tupakoi eikä urheile, ei tee hänestä millään tavalla huonompaa ihmistä. Vastenmielinen ajatusmaailma että alennetaan toisen ihmisarvoa tälläisillä seikoilla? Reetu onneksi vaikuttaa sen verran kypsältä mieheltä että näkee hienon ihmisen, eikä kiinnitä turhiin asioihin huomiota liikaa.
Tupakoinnista saa toki aina kuittailla, mutta paskempaa ihmistä se ei saa tupakoivasta ihmisestä tehdä.
Olen täysin eri mieltä. Jos tupakoi, on jotenkin tyhmä, sillä tupakan vaarat itselle ja sivullisille ovat kaikkien tiedossa. Tupakointi on ennen kaikkea junttimaista.
Vane ei oo kyllä polttanut kenenkään muun naamalle, ne jotka tahtoo niin ovat tullee tupakkapaikalle viereen istumaan, ja aika erikoista ettei kenenkään muun tupakointia olla nostettu esiin tässä. Puhumattakaan viime kaudesta, esim Alexina oli niin reipas rempseä ihan tyttö ihan yleisen mielipiteen mukaan, mutta eipä kukaan jaksanut röökistä läyhätä? Entäpä Aura? En nähnyt yhtään vastaavaa haukkumista.
Ja jos on noin suppea katsomus elämään ja ihmisiin niin en tiedä kuka tässä on tyhmä, ehkäpä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneita tuolla on Vanessa, Reetu ja Eetu. Jenni luulee olevansa, Sofia toivoo olevansa ja Juho haluaa rahat.
Mä alan myös vähän kallistua tähän suuntaan. En usko Sofian pelaamalla pelaavan mutta onhan se mahdollista että tunteet ei ole ihan samalla viivalla kun Eetulla ja yrittää vaan kovasti koska Eetu on hyvä tyyppi. En kuitenkaan lähtisi tän näkemyksen puolesta vetoa lyömään, toisin kuin sen että Juho ei ole romanttisesti kiinnostunut eikä tule koskaan olemaankaan. Tuolla joku sanoi ettei Eetu olisi bondannut samalla lailla miesten kanssa, ei mielestäni pidä paikkaansa sillä heillä oli Oliverin kanssa samanlainen ystävyys kun Reetulla ja Tommylla. Hänen "bff" vaan lähti aiemmin pois villalta.
Ei se kaverisuhde Oliverin kans mun mielestä ihan verrattavissa reetuun ja tommyyn ollut, ehkä meni sit ohi, muistan vaan että siinä altaalla keskenään niillä uimapatjoilla leikki (sinänsä ihan hauskaa katsottavaa), mut oliks ne kuitenkaan best friends. Mun mielestä ne oli esim. muut miehet kun yritti auttaa Oliverin Nean yli, ettei Oliver tuhlaisi aikaansa, vai puhuiko Eetu tästä asiasta oliverille?
Kyllä Eetu puhui Oliverille siitä moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Eetu on ihan uskomattoman kiltti ja huomaavainen just sen oloinen että pitää naista aina niinkuin kukkaa kämmenellä ja on varmasti täysin tosissaan puheissaan. Näkee miten silmät aivan kostuu ja on liikuttunut kun puhuu tunteistaan. En todellakaan usko että pelaa. Jutuista tulee ilmi ettei naisia ole paljon ollut ja sofia on Eetun mielestä jotenkin käsittämätöntä. Se että miten Sofian tunteet kestää ulkomaailman on juttu erikseen. Eetun verkkanen luonne ei ehkä riitä siksi ei taija olla niin läheinen nuitten muitten miestenkään kans ko ovat vain niin erilaisia.
Jos mietitään ketä tuolla on ollut oikeesti kiltti, niin sanoisin Oliver. Eetu yritti ottaa sellaisen isällisen neuvonantajan roolin sillon alussa, mut ei tuntunut menevän jostain syystä muille läpi. Ite ajattelisin, et jos oikeestiolisi kauhean kiltti ja huomiois muita, niin luulis, että kaikki olis kääntynyt sen puoleen jossain asiassa. Onko siltä kukaan kysynyt mitään?152
Kuurotkorvat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Eetu puhui Oliverille siitä moneen kertaan.
Okei, sit on mennyt multa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että näin pitkän ajan jälkeen (kaksi kuukautta) en näe Eetun ja muiden miesten välillä mitään sellaista toveruutta kuin esim. Reetun ja Tommyn välillä, vaikka Eetukin alusta saakka tuolla ollut.. Onko niin erilainen luonne vai mistä johtuu, että vähän yksinäinen susi on tuolla vaikuttanut olevan. Kukaan ei oikeastaan innostunut Eetun hehkuttaessa sitä tyttöystäväasiaa muille miehille (Tommy, Juho, Reetu), ainoastaan Reetu vähän vaimeasti komppasi. Mulle tuli sellainen olo, että ajattelivat Eetun nyt pelaavan täysillä.
Eetu ja Oliver olivat/ovat hyviä kavereita keskenään.
Tommy ja Nikita oli eka pari, joka poistui talosta käsi kädessä <3
Harmi, että putosivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Vanessa ja Reetu aiemmin kertoivat perinteestään juoda iltateet katsellen auringonlaskua.
Kas Sofia on huomannut, että tuohan näyttää romanttiselta ja korosti kameroille kuinka heillä on myös Eetun kanssa oma paikka. Mitään aitoa kemiaa ei heidän väliltään välity. Sofia on yhä edelleen etäinen Eetua kohtaan vaikka ne pakolliset pusut ja rakkaudentunnustukset peliä ajatellen tuleekin.Mä en jotenkaan usko, että Sofian äly riittäisi tällaiseen juonittteluun, just tämän tyyppisiin "meillä on ollut tämä oma paikka...), vaikka samaa mieltä, että voittaa haluaa. Mä epäilen jonkun ohjailevan Sofiaa, mitä kannattaa sanoa tai tehdä, tai olla tekemättä (esim. just toi edellinen asia ja vaikka kiroilun loppuminen). Siitä Sofian vaivautuneesta rakkaudentunnustuksesta tuli itelle sellainen olo, että joku neuvoi Sofiaa tässä asiassa, kertomaan ensin muille naisille ja sitten sille Eetulle..
Eikö kenellekään ole tullut mieleen, että nämä rakkaudentunnustukset ja seurustelupuheet ovat tuotannon käsikirjoittamia? Kun on katsonut parin muun maan kausia, kaikissahan niissä tulee lopuksi näitä selkeästi pakotettuja keskusteluja näistä aiheista. Ei kai kukaan oleta, että esim Eetu avautuminen muille pojille olisi spontaani heitto. En ihan käsitä, miksi nämä tönkköydet kääntyvät pelaamiseksi tai taktikoinniksi, kun kyse on todennäköisesti vain tuotannon käsikirjoittamista tilanteista.
Niin, meinaatko, että tuotanto pakottanut Eetun puhumaan tosta tyttöystäväasiasta? Ettei olisikaan Eetun oma ajatus?
Tarkoitin, että tuotanto "pakotti" puhumaan ensin poikien kanssa. Tai ainakin ohjasi siihen suuntaan. Voihan ihan hyvin olla niin, että tämä keskustelu on oikeasti käyty jo aiemmin Sofian ja Eetun välillä, mutta siitä tehtiin tällainen käsikirjoitettu tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietitään ketä tuolla on ollut oikeesti kiltti, niin sanoisin Oliver. Eetu yritti ottaa sellaisen isällisen neuvonantajan roolin sillon alussa, mut ei tuntunut menevän jostain syystä muille läpi. Ite ajattelisin, et jos oikeestiolisi kauhean kiltti ja huomiois muita, niin luulis, että kaikki olis kääntynyt sen puoleen jossain asiassa. Onko siltä kukaan kysynyt mitään?152
No ei minusta kyllä liity kiltteyteen millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ollut parisuhteessa ennen, jossain luki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minusta kyllä liity kiltteyteen millään lailla.
Kertoohan se jotain millaisena Eetu tuolla koetaan?
Kiva että Vanessa ja Reetu voitti. Silti minusta on outoa, että Eetua haukutaan täällä yhtäkkiä tosi paljon. En itsekään usko, että suhde jatkuu Sofian kanssa. Sofialla ei ollut tuolla muita vaihtoehtoja, eikä kyllä Eetullakaan. Sama Juholla ja Jennillä, ottivat mitä saivat ja ulkomaailmassa sanovat heipat.
Tommynikita kirjoitti:
Tommy ja Nikita oli eka pari, joka poistui talosta käsi kädessä <3
Harmi, että putosivat.
Tuskin Tommy lähtisi heti ensimmäiseksi katsomaan jotain hevosta, ellei olisi tosissaan tuon suhteen kanssa.
Äänestin itse Vanessaa ja Reetua. Pidän molemmista ja uskon eniten heidän juttuunsa. Vanessasta sen verran että on mun mielestä ihan älyttömän hyvän näköinen ja myös luonne vaikuttaa ohjelman perusteella kivalta. Toki ei ole täydellinen, niinkuin ei kukaan tuolla, mutta on mun mielestä käyttäytynyt hyvin ja antanut itsestään positiivisen kuvan. Kuuntelee muidenkin murheita, ei puhu päälle ja haluaa aidosti tulla Reetua vastaan ongelmissa eikä kuvittele olevansa aina oikeassa. Myös Reetusta tykkään, on sen oloinen että voisin kuvitella myös oman poikani ystävänä.