Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10521/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Vanessa ja Reetu voitti. Silti minusta on outoa, että Eetua haukutaan täällä yhtäkkiä tosi paljon. En itsekään usko, että suhde jatkuu Sofian kanssa. Sofialla ei ollut tuolla muita vaihtoehtoja, eikä kyllä Eetullakaan. Sama Juholla ja Jennillä, ottivat mitä saivat ja ulkomaailmassa sanovat heipat.

No eipä ole vielä voittajaa valittu. Kukaan ei voi sanoa yhdestäkään parista kenen suhde kestää ulkomaailmassa ja kenen ei. Tuntuu muutenkin pahalta lukea näitä ilkeitä kommentteja osallistujista. Suurin viha ja raivo on kyllä kohdistunut Juhoon ja Jenniin. Eetu on päässyt aika vähällä.

Vierailija
10522/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän se niin, et tuotanto kilauttaa vaikka pojille viestin, et nyt te meette tuonne puhumaan, ja samaan aikaan, et tytöt menee toisaalle? Totta kai voi olla täysin spontaaniakin, mut aina välillä tulee mieleen, et joku tilanne ja puheenaihe vaikuttaa vahvasti ohjaillulta. Et nyt meette kaikki partsille ja vähän kelaatte, että miten ootte muuttuneet, ja ja mitä ennakkoluuloja oli.

Ei sillä et tässä olis pahaa, hyvä vain et puhuvat jostain meitäkin ehkä kiinnostavasta aiheesta =)

Niin, tätä juuri tarkoitin, että jotkut keskustelut ovat niin teennäisen tuntuisia, että niiden luulisi olevan tuotannon pyytämiä. Ja esimerkiksi treffeille ei "saa" mennä vain nauttimaan ja hengailemaan vaan niihin on sisällytettävä jotain suhteiden puimista. Olen kyllä hämmästynyt, jos muut eivät tätä näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10523/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että Vanessa ja Reetu voitti. Silti minusta on outoa, että Eetua haukutaan täällä yhtäkkiä tosi paljon. En itsekään usko, että suhde jatkuu Sofian kanssa. Sofialla ei ollut tuolla muita vaihtoehtoja, eikä kyllä Eetullakaan. Sama Juholla ja Jennillä, ottivat mitä saivat ja ulkomaailmassa sanovat heipat.

Siis mitä!? Joko voittaja on ratkennut?

Vierailija
10524/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu on ihan uskomattoman kiltti ja huomaavainen just sen oloinen että pitää naista aina niinkuin kukkaa kämmenellä ja on varmasti täysin tosissaan puheissaan. Näkee miten silmät aivan kostuu ja on liikuttunut kun puhuu tunteistaan. En todellakaan usko että pelaa. Jutuista tulee ilmi ettei naisia ole paljon ollut ja sofia on Eetun mielestä jotenkin käsittämätöntä. Se että miten Sofian tunteet kestää ulkomaailman on juttu erikseen. Eetun verkkanen luonne ei ehkä riitä siksi ei taija olla niin läheinen nuitten muitten miestenkään kans ko ovat vain niin erilaisia.

Jos mietitään ketä tuolla on ollut oikeesti kiltti, niin sanoisin Oliver. Eetu yritti ottaa sellaisen isällisen neuvonantajan roolin sillon alussa, mut ei tuntunut menevän jostain syystä muille läpi. Ite ajattelisin, et jos oikeestiolisi kauhean kiltti ja huomiois muita, niin luulis, että kaikki olis kääntynyt sen puoleen jossain asiassa. Onko siltä kukaan kysynyt mitään?152

No ei minusta kyllä liity kiltteyteen millään lailla.

Kertoohan se jotain millaisena Eetu tuolla koetaan?

No ei kukaan mitenkään anna vaikutelmaa ettei eetusta pidä mutta ei vain ole niin samanhenkisiä joten ei niin tule juttuun kuin esim Reetu ja Tommy.

Vierailija
10525/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

millos se finaali on, tnä vai huomenna?

Vierailija
10526/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen epäillyt eetua jo aiemmin, mutta nyt vasta kirjoitellut tänne. Mä en näe eetua minään hyväntahtoisena ja yksinkertaisena hömelönä, tälläistä mielikuvaa täällä jotkut ehdottelee. Mä luulen, että se on nimenomaan eetu, joka neuvoo Sofia, miten toimia. Tää molemminpuolinen ylinäytteleminen on alkanut korostua nyt vasta viime metreillä.

Mä näen, että Sofia on epävarma nuori nainen, ja julkisuuden hakuisena myös helppo syyllistää, mutta jota kuitenkin on helppo johdatella.

Vierailija
10527/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen epäillyt eetua jo aiemmin, mutta nyt vasta kirjoitellut tänne. Mä en näe eetua minään hyväntahtoisena ja yksinkertaisena hömelönä, tälläistä mielikuvaa täällä jotkut ehdottelee. Mä luulen, että se on nimenomaan eetu, joka neuvoo Sofia, miten toimia. Tää molemminpuolinen ylinäytteleminen on alkanut korostua nyt vasta viime metreillä.

Mä näen, että Sofia on epävarma nuori nainen, ja julkisuuden hakuisena myös helppo syyllistää, mutta jota kuitenkin on helppo johdatella.

Minä olen ihan ihmeissäni näistä kommenteista, että Eetu olisi joku mastermind kaiken Sofian toiminnan takana. Mistä näin voi päätellä? Se ei nyt riitä perusteeksi, että Sofia tekee jotain vaan pitäisi nyt jotenkin pystyä perustelemaan miksi se olisi nimenomaan Eetusta lähtöisin.

Vierailija
10528/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on mennyt ihan omituiseksi, Eetusta tunnuttiin tykkäävän tähän asti ja nyt sitä vaan haukutaan jokaisessa viestissä. Lupaan, että Vanessa ja Reetu voittaa ilman tuota Eetun kiusaamiskampajaakin. Jäi vähän huonot fiilikset Vanessasta ja Reetusta tämän takia.

Vierailija
10529/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on mennyt ihan omituiseksi, Eetusta tunnuttiin tykkäävän tähän asti ja nyt sitä vaan haukutaan jokaisessa viestissä. Lupaan, että Vanessa ja Reetu voittaa ilman tuota Eetun kiusaamiskampajaakin. Jäi vähän huonot fiilikset Vanessasta ja Reetusta tämän takia.

Niinpä. Yhtäkkiä joku alkoi jauhamaan, että Eetu pelaa, mutta ei silti osata sanoa missä tämä näkyy.

Vierailija
10530/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Vanessa ja Reetu ovat itse arvostelleet muita pareja. Ei tämä Reetun ja Vanessan voitto ole vielä kirkossa kuullutettu, niin kuin joku luulee. Oon kyllä miettinyt et siirtyykö Nikitan ja Tommyn kannattajat Vanessan ja Reetun taakse. Mulle on ihan sama kuka voittaa, mut Vanessa ja Reetun voittoa toivon vähiten. Teennäisin ja lapsellisin pari.

Vierailija
10531/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Vanessa ja Reetu ovat itse arvostelleet muita pareja. Ei tämä Reetun ja Vanessan voitto ole vielä kirkossa kuullutettu, niin kuin joku luulee. Oon kyllä miettinyt et siirtyykö Nikitan ja Tommyn kannattajat Vanessan ja Reetun taakse. Mulle on ihan sama kuka voittaa, mut Vanessa ja Reetun voittoa toivon vähiten. Teennäisin ja lapsellisin pari.

Anteeks mutta miten Vanessa ja Reetu on kiusannut ketään? Tehän täällä ite keksitte päästä juttuja? Vielä vähemmän he ovat edes puhuneet Eetun ja Sofian suhteesta ainakaan? Ainoat kypsät jotka ei äänestänyt E&S pois finaalista?

Vierailija
10532/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on kuin pikkutyttö, joka tiuskii heti, kun ei mene mieliksi. Hyvällä tuulella vain silloin, kun Reetu makoilee vieressä ja puhuu pehmosia! Kauankohan Reetu viitsii moista kiukuttelua katsella!

Vanessahullu iskee jälleen. Oo jo hiljaa, oikeesti.

No Vanessa ei tee muuta kuin makaa ja polttaa. Reetu tuskin jaksaa kauaa seurustellanoin flegmaattisen ihmisen kanssa. En kyllä ymmärrä, että mitä näkee Vanessassa.

Varmaan saman kuin muutkin miehet: kauniin, sensuellin ja seksikkään naisen, joka ei esitä olevansa parempi kuin on.

Tuntuu että nuoret fanittaa vanessaa juurikin tästä syystä. On ulkoisesti just sen näköinen mitä tämänhetken nuoriso haluaa olla. Kuitenkaan luonteen puolesta Vanessa ei ole mitenkään niin ihmeellinen ja uskon että siksi osa ei niin käntä suosi ku pelkkä kaunis ulkonäkö ei kaikille riitä vaan luonne kiinnostaa enemmän ja sitäpaitsi mitä aitouteen tulee niin edelleen omaan silmään Vanessa vetää roolia ja on oikeasti tosi herkkä ja epävarma. Mutta sekin varmaan selittyy nuorella iällä. Hänestä välittyy kuitenkin se että on aidosti rakastunut ja siksi ovat hyvä voittajapari vaihtoehto.

Vanessa itse on sanonut olevansa ujo. On herkkä (jonka myös Reetu tietää), tulee  kaikkien kanssa toimeen ja on ollut muutamalle se olkapää tarvittaessa. Osaa keskustella (myös riitatilanteissa) ja miettii miten hän voi toimia jatkossa toisin. 

Joo Reetu tosiaan sano että Vanessa on itseasiassa paljon herkempi mitä ensin vaikuttaa ja tätä lähinnä tarkoitinkin. On herkkä ja tunteellinen mutta vetää jotain ihme kovis roolia joka ei ole oikeasti aitoa itseään. Mutta en sanokkaan että hänessä mitään huonoa on. Tämä on vain jotenkin se juttu miksi ei ole oma suosikki. Silti ovat voiton ansainneet koska heidän tunteet toisiaan kohtaan vaikuttaa aidoilta.

Mistä asioista huomaat Vanessan kovis roolin? Itse en tätä näe. Mietin, että onko se se, kun istuu tupakkapaikalla ja polttaa? En keksi muuta. En näe hänessä kovis roolia. On kyllä näyttävä nainen ja se saattaa antaa jokaisesta ilmeestä tuollaisen mielikuvan, muttei mielestäni käyttäydy kuin kovis.

Vierailija
10533/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta miten Vanessa ja Reetu on kiusannut ketään? Tehän täällä ite keksitte päästä juttuja? Vielä vähemmän he ovat edes puhuneet Eetun ja Sofian suhteesta ainakaan? Ainoat kypsät jotka ei äänestänyt E&S pois finaalista?

No muutama jakso sitten kävivät läpi keskustelussa kaikki parit, ja leimasivat Eetun ja Sofian ällösöpöiksi jne. Halusivat tuossa keskustelussa pönkittää omaa asemaansa, ja puolustella riitelyä. Reetu on myös muutamaan otteeseen arvostellut aika pahasti Jenniä. Muilta pareilta en ole tuollaista käytöstä havainnut.

Vierailija
10534/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin innokkuutta on kiusallista katsoa. Juho ei näe häntä potentiaalisena kumppanina, hyvänä ystävänä ehkä.

Sofian kehonkieli ja puheet ovat ristiriidassa keskenään. Voittoa ja julkisuutta on selkeästi lähdetty hakemaan.

Vanessa ja Reetu vaikuttavat aidosti rakastuneilta. Heistä välittyy se tietty herkkyys tunteista puhuttaessa. Pienet riidat kertoo, että suhde merkitsee molemmille oikeasti jotain ja että sen eteen ollaan valmiita tekemään töitä.

Vanessa ja Reetu voittoon.

Vierailija
10535/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa on kuin pikkutyttö, joka tiuskii heti, kun ei mene mieliksi. Hyvällä tuulella vain silloin, kun Reetu makoilee vieressä ja puhuu pehmosia! Kauankohan Reetu viitsii moista kiukuttelua katsella!

Vanessahullu iskee jälleen. Oo jo hiljaa, oikeesti.

No Vanessa ei tee muuta kuin makaa ja polttaa. Reetu tuskin jaksaa kauaa seurustellanoin flegmaattisen ihmisen kanssa. En kyllä ymmärrä, että mitä näkee Vanessassa.

Varmaan saman kuin muutkin miehet: kauniin, sensuellin ja seksikkään naisen, joka ei esitä olevansa parempi kuin on.

Tuntuu että nuoret fanittaa vanessaa juurikin tästä syystä. On ulkoisesti just sen näköinen mitä tämänhetken nuoriso haluaa olla. Kuitenkaan luonteen puolesta Vanessa ei ole mitenkään niin ihmeellinen ja uskon että siksi osa ei niin käntä suosi ku pelkkä kaunis ulkonäkö ei kaikille riitä vaan luonne kiinnostaa enemmän ja sitäpaitsi mitä aitouteen tulee niin edelleen omaan silmään Vanessa vetää roolia ja on oikeasti tosi herkkä ja epävarma. Mutta sekin varmaan selittyy nuorella iällä. Hänestä välittyy kuitenkin se että on aidosti rakastunut ja siksi ovat hyvä voittajapari vaihtoehto.

Vanessa itse on sanonut olevansa ujo. On herkkä (jonka myös Reetu tietää), tulee  kaikkien kanssa toimeen ja on ollut muutamalle se olkapää tarvittaessa. Osaa keskustella (myös riitatilanteissa) ja miettii miten hän voi toimia jatkossa toisin. 

Joo Reetu tosiaan sano että Vanessa on itseasiassa paljon herkempi mitä ensin vaikuttaa ja tätä lähinnä tarkoitinkin. On herkkä ja tunteellinen mutta vetää jotain ihme kovis roolia joka ei ole oikeasti aitoa itseään. Mutta en sanokkaan että hänessä mitään huonoa on. Tämä on vain jotenkin se juttu miksi ei ole oma suosikki. Silti ovat voiton ansainneet koska heidän tunteet toisiaan kohtaan vaikuttaa aidoilta.

Mistä asioista huomaat Vanessan kovis roolin? Itse en tätä näe. Mietin, että onko se se, kun istuu tupakkapaikalla ja polttaa? En keksi muuta. En näe hänessä kovis roolia. On kyllä näyttävä nainen ja se saattaa antaa jokaisesta ilmeestä tuollaisen mielikuvan, muttei mielestäni käyttäydy kuin kovis.

Tyyli miten välillä käyttäytyy. Varsinki alussa.. oli olevinaan jotenkin semmonen itsevarman cool.. puhetyyli, eleet, ilmeet.. vaikea selittää. Mutta esim sekin mitä reetukin sanoi ensivaikutelmasta et nokkapystys jotenki ylimielisen oloisena vai mitä nyt sanoikaan mut just aivan muun kuvan antoi itsestään mitä oikeesti on. Ja just miten alussa oli muka niin vaikeasti tavoiteltava vaikka oli selvästi vain tosi epävarma ja ujo. En tiiä ehkä olenkin ihan väärässä semmonen vaikutelma vain itsellä tullut.

Vierailija
10536/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaisen jakson katottua heräs kyl paljon ajatuksia. ääni meni jo ennen sitä vanessalle ja reetulle, mutta jos nikita ja tommy ois jääny olisin varmaan äänestäny heitä.

sofia & eetu - musta tuntuu että he eivät oikeasti tunne niin vahvasti kun sanovat tuntevansa. varmasti on molemmat ihastuneita mutta jotenkin tuntuu että molemmat vähän liiottelee.

sofiasta tullu vaan huonompi kuva nyt kauden edetessä, etenkin kun näkee miten sen instaa pitää joku muu pystyssä ja kun katto sen vanhoi kuviaa. ihankun se ois vaan hakemassa somenäkyvyyttä tuolta.

eetu on mulle aika näkymätön persoona ollu. ehkä vähän jääny muiden varjoon vaan ja ei oo saanu ruutuaikaa.

jenni & juho - heillä saattaa jopa ollaki jotain tunteita, mutta en usko et kestää. kyl jotain kemiaa heidän välil on, mutta veikkaan et lähinnä vaan siks kun kummallakaan ei ollu muuta vaihtoehtoa villassa.

jenni nyt mua henkilökohtasesti alkanu ärsyttää, liian päällekäyvä ja positiivinen tyyppi, en tulis toimeen hänen kanssaan.

juho on ylimielinen. en enää usko et pelaa, antaa vaan mennä kun jo lähti tohon soppaan mukaan.

vanessa & reetu - ihania, rakastuneita nuoria. molemmat haluaa kehittyä paremmiksi ihmisiksi ja ovat valmiita tekemään töitä suhteensa eteen. selvästi rakastuneita toisiinsa, miten kattovat toisiaan on jo niin ihanaa. ihan herkistyn välillä.

kumpikaan ei yksinään mua säväytä mut pariskuntana jotenkin tuovat hyvät puolet toisistaan esiin ja vaikuttavat heti mielenkiintosemmille.

nikita & tommy - harmittaa et putosivat, olisivat musta voineet voittaa koko pelin. selvästi tykkäävät toisistaan ja kemiaakin löytyy, eivät kiirehi väkisin ja riitelemisessäkin paranivat.

tuntuu et nikita ei saanu tarpeeks ruutuaikaa, jäi muitten taakse. viime jaksoissa oli tosi ihanan ja elosan olonen, puhuu myös fiksusti. se miten nikita pussas tommya kun tippuivat oli jotenkin ihanan näköstä, selvästi tykkää tommysta. toivon heille kaikkee hyvää ja ollu ihana seurata heitä instassa.

Vierailija
10537/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän se niin, et tuotanto kilauttaa vaikka pojille viestin, et nyt te meette tuonne puhumaan, ja samaan aikaan, et tytöt menee toisaalle? Totta kai voi olla täysin spontaaniakin, mut aina välillä tulee mieleen, et joku tilanne ja puheenaihe vaikuttaa vahvasti ohjaillulta. Et nyt meette kaikki partsille ja vähän kelaatte, että miten ootte muuttuneet, ja ja mitä ennakkoluuloja oli.

Ei sillä et tässä olis pahaa, hyvä vain et puhuvat jostain meitäkin ehkä kiinnostavasta aiheesta =)

Niin, tätä juuri tarkoitin, että jotkut keskustelut ovat niin teennäisen tuntuisia, että niiden luulisi olevan tuotannon pyytämiä. Ja esimerkiksi treffeille ei "saa" mennä vain nauttimaan ja hengailemaan vaan niihin on sisällytettävä jotain suhteiden puimista. Olen kyllä hämmästynyt, jos muut eivät tätä näe.

Kyllä näkee. Selvästi huomaa miten joka jaksossa kaikilla aina sama aihe ei taatusti ole sattumaa.

Vierailija
10538/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita ja Tommy kyllä vaikuttaa instastoreissaan rennoilta ja tyytyväisiltä. Luulen että Nikitakin rennompi ja avautuu paremmin, kun ollaan kameroiden ulkopuolella :)

Vierailija
10539/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin innokkuutta on kiusallista katsoa. Juho ei näe häntä potentiaalisena kumppanina, hyvänä ystävänä ehkä.

Sofian kehonkieli ja puheet ovat ristiriidassa keskenään. Voittoa ja julkisuutta on selkeästi lähdetty hakemaan.

Vanessa ja Reetu vaikuttavat aidosti rakastuneilta. Heistä välittyy se tietty herkkyys tunteista puhuttaessa. Pienet riidat kertoo, että suhde merkitsee molemmille oikeasti jotain ja että sen eteen ollaan valmiita tekemään töitä.

Vanessa ja Reetu voittoon.

Oikeesti tämä menee jo aika yli. Ehkä on parempi kysyä Juholta pitääkö hän Jenniä mahdollisena kumppanina, eikä tehdä siitä omia päätelmiä.

En ole kyllä havainnut Sofian kehonkielestä mitään sellaista, joka viittaisi siihen, ettei tykkää Eetusta. Vaikka Reetu ja Vanessa ei ole minun lempipari, niin en koe silti tarpeelliseksi lähteä etsimään heistä vikoja. Se ei paranna kenenkään voitto mahdollisuutta.

Vierailija
10540/11060 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sit älähtänyt kiusaamisesta, kun Juhoa nimiteltiin limalurjukseksi, mutta jos joku heittää spekulaatiota suosikistasi (myönnän, että speklointejahan nämä minun epäilynikin tietysti ovat, vaikkakin asiat näin minulle näyttäytyvät), se on kiusaamista. Ja varmaan ihmiset vastaavat takaisn, jos kysellään lisää. Koin myös tarvetta puolustaa Sofiaa, huomasin ne Sofian instakuvat jo ajat sitten, mutta en niistä tänne kommentoinut, vaikka sitenhän sitä lokaa tämän parin päälle olisi voinut halutessaan yrittää heittää. Koska juurikin ne kommentit voidaan tulkita kiusaamiseksi, ja joista asianomainen voisi  kärsiä jälkikäteen.

Se taas voidaan tulkita sensuuriksi, jos ei saa kirjoittaa, että epäilee jotain pelaamisesta. Pelihän tää on, palkintona iso rahasumma ja mahdollisesti tunnettuus. 

Ketju on lukittu.