Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
10221/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villalla oli jäljellä kaksi aitoa paria ja kaksi feikkiä. Tommy ja Nikita eivät teeskennelleet koko kauden aikana, eivätkä myöskään V&R. Ei ole suuri ylläri, että Reetu ja Tommy ystävystyivät, sillä molemmat ovat aitoja ja vahvoja persoonia ja tosissaan etsimässä kumppania.

Eetu taas on nössykkä, vaikkakin söpö, kuten paras kaverinsa Oliver. Eetu rakastui vahvaluonteiseen Sofiaan ja tulee myöhemmin särkemään sydämensä, kuten kävi Oliverille niinikään vahvaluonteisen Nean kanssa.

Juho on teeskentelijä, eikä olekaan ylin ystävä kenenkään kanssa tuolla. Reetu epäili aluksi Juhoa feikiksi, mutta veikkaan, että yleisen villarauhan ja mukavuuden vuoksi antoi asian olla.

Viestin pointti: samantyyliset ihmiset vetävät toisiaan puoleensa.

Vierailija
10222/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo luulin, että oltais päästy Jennistä ja Juhosta. Alkanut rasittaa nämä kaksi entistä enemmän. Juho oli vikat päivät todella kärttyinen ja etäinen, koska oli jo varma, että tippuisivat. Kun selvisivät finaaliin, alkoi jälleen leperrellä Jennille rahapotti silmissä kiiluen. Niin feikkiä. Tuli sellainen nihkeä fiilis, että nämä todennäköisesti voittavat. Tuotanto jostain syystä haluaa heistä voittajaparin.

Mitä jos Juho reagoi vain jännitykseen olemalla poissaoleva ja äksy? Niin kuin minä teen 🙈

Mielestäni oli kireämmän oloinen myös ennen sitä parinvalintaa, jossa sanoi ihastuneensa Jenniin. 🤔 Kun sai kakistettua asian ulos suustaan, oli todella lämmin Jenniä kohtaan. Jennikin taisi todeta jollekin, että Juho oli aivan liekeissä tunnustuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10223/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetken jo luulin, että oltais päästy Jennistä ja Juhosta. Alkanut rasittaa nämä kaksi entistä enemmän. Juho oli vikat päivät todella kärttyinen ja etäinen, koska oli jo varma, että tippuisivat. Kun selvisivät finaaliin, alkoi jälleen leperrellä Jennille rahapotti silmissä kiiluen. Niin feikkiä. Tuli sellainen nihkeä fiilis, että nämä todennäköisesti voittavat. Tuotanto jostain syystä haluaa heistä voittajaparin.

Taas tätä samaa. Kyllä nuo Nikita ja Tommi ovat tuolla enemmän kiukutelleet, ja hyvä et lähtivät kotiin. Eikä tuo Juho oikeesti alkanut sen kummemmin lepertelemään. Täällä on toivottu, et näytettäisiin myös Juhosta js Jennistä toinen puoli. Mut siihenkään ei olla tyytyväisiä, ja halutaan vielä vääristellä asiat.

Mitä samaa?

Jennihän itse sanoi, että Juho on ollut pahalla päällä monta päivää, eikä tämä todellakaan käyttäytynyt kivasti Jenniä kohtaan.

Se suhteen alun muistelu oli huvittavaa. Juhon silmät avautuivat yhdessä yössä ja hän näki elämänsä naisen, jolla on ne samanlaiset ARVOT.

Vmp

Vierailija
10224/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommyn ja Reetun ystävyys oli hienoa katseltavaa.

Vierailija
10225/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ja Reetu pääsevät ensi kertaa yhdessä treffeille 😊

Vierailija
10226/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto äänestää Jenniä ja Juhoa ja miksi?? :(

Vierailija
10227/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä korkkareissa😂😂 by Tommy

Vierailija
10228/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon aitoutta välillä puolustellaan sillä että kun kaikki saarella olijatkin ovat sitä mieltä ettei pelaa. Menemättä nyt liiemmin siihen pelaako vai ei, niin vaikka joku tuolla jotain paria epäilisikin niin eihän sitä nyt voi ääneen sanoa. Ensinnäkin siinä antaisi sellaisen kuvan että pelaa itse kun yrittää toista paria lytätä ja toiseksikin tuskin kukaan haluaa tuonne mitään ylimääräistä draamaa luoda epäilemällä muita. Sama homma kun sieltä lähtee kotia ja on lähentynyt koko porukan kanssa niin en minäkään lähtisi omia spekulaatioitani julkisuuteen heittelemään, antaisin itsestäni vaan tosi katkeran kuvan.

Vierailija
10229/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan vähän taaksepäin. Kaikille tuntui olevan vaikea valita paria pudotusäänestykseen. Miksei kukaan heittänyt arvalla. Itse olisin arponut. Ei huonoa omaatuntoa tai epäröintiä huonosta valinnasta.

Vierailija
10230/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho oli koko päivän kiukkuinen koska aatteli että tippuvat jennin kanssa nii ei jaksanu enää paljoa esittää mut ku ei tippunukkaa alko taas rahan kiilto silmissä lirkuttelee

Vierailija
10231/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin, että parit olisivat joutuneet kertomaan ja perustelemaan valintansa nuotiopaikalla ääneen.

Vierailija
10232/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho petaa tulevaa eroa Jenniin... Kun leikki saarella loppuu voikin ilmoittaa, että tunteita ei enää olekaan. Ja hups Juho on taas vapaa kuin taivaan lintu.

Vierailija
10233/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiusallista katsoa, kun Jenni yritti olla Juholle mieliksi saamatta mitään vastakaikua.

Voiko ihminen näyttää ylimielisemmältä kuin hammastikkuaan pureskeleva ja Jenniä alentavasti silmäilevä Juho?

Vierailija
10234/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho petaa tulevaa eroa Jenniin... Kun leikki saarella loppuu voikin ilmoittaa, että tunteita ei enää olekaan. Ja hups Juho on taas vapaa kuin taivaan lintu.

Mua säälittää Jenni, jos hän uskoo kaiken tuon hölynpölyn. Ja kyllä mä luulen, että uskoo, koska on itse suoraselkäinen ja rehellinen.

Vierailija
10235/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä kerro yleisön suosikkia vaikka sviittiin pääsikin Reetu ja Vanessa. Ehkä yleisö ajatteli että heidän pitää hioa vielä suhdettaan. Sofia ja Eetu voi silti olla suosituin. Valitseeko yleisö voittajan.

Vierailija
10236/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, oon niin vihanen ☠☹☠😱

Vierailija
10237/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanu edes koko Petteriä 😀

Vierailija
10238/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mitä ihmettä Nikita sanoi kun oli lähdössä villasta? Että parhain muistonsa villassa oli Tommyn kanssa *****? En kuullut.

Vierailija
10239/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mitä ihmettä Nikita sanoi kun oli lähdössä villasta? Että parhain muistonsa villassa oli Tommyn kanssa *****? En kuullut.

Heppatreffit

Vierailija
10240/11060 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiks mä :)

Ketju on lukittu.