LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Sofian ihmettelyt siitä, että miksi sijoittuivat vasta kolmanneksi vauvan hoidossa kertoo siitä, että Sofia taktikoi ja laskelmoi näköjään todella paljon. Tarkkailee muiden toimintaa ja laskee, miten sijoittuu itse parhaiten. Vähän noloa oli hänen avoin ihmettelynsä asiasta.
Kyllä mäkin olisin ihmetellyt. He hoitivat vauvanukkensa paljon paremmin kuin moni muu, en myöskään tajua, miksi eivät olleet kärjessä, tai ainakin parempia kuin J & J. Vai oletko oikeasti sit mieltä, et Jenni ja Juho hoitivat vauvansa paremmin?
Ei tuo ole taktikointia vaan ihan oikeutettua epäreiluuden ihmettelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofian ihmettelyt siitä, että miksi sijoittuivat vasta kolmanneksi vauvan hoidossa kertoo siitä, että Sofia taktikoi ja laskelmoi näköjään todella paljon. Tarkkailee muiden toimintaa ja laskee, miten sijoittuu itse parhaiten. Vähän noloa oli hänen avoin ihmettelynsä asiasta.
Ihmetteli ihan oikeutetusti.
Joo mutta ei se Sofia ole nähnyt samaa kuin me, eli hän on siellä vauvahoidon aikana tarkkaillut muita ja laskenut että kuinka hyvin tai huonosti muut hoitaa ja laskenut että sijoittuvat vähintään toisiksi. Minusta se on outoa. Esimerkiksi Vanessa oli aidosti ihmeissään kun voittivat. Siksi he voittivatkin, kun olivat keskittyneet vain vauvan hoitoon eivätkä siihen miten muut hoitaa tai eivät hoida vauvaa.
Ne muiden kiroilut kuului kyllä kilsan päähän...
Minusta Reetu oli söötti, kun koitti laittaa hiuksiaan samalla kun syötti vauvaa :D
Mä toivoisin, että Eetu malttaisi luopua välillä hatuista+hupuista ja pitäisi enemmän hiuksia kiinni. Kerran lähti treffeille hiukset nutturalla ja se tyyli sopi tosi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jenni on muuttunut alettua olemaan Juhon kanssa. Ennen oli paljon iloisempi, reippaampi ja puheliaampi. Nykyään Jenni tuntuu olevan usein pahalla päällä, jokin tässä suhteessa mättää.
Jenni muuttui kun tajusi että Juho vain pelaa.
Jennin tunteet menevät nyt Ihmiselle, ei kameralle.
Muistakaa, että Nikitankin mukaan Jennin ja Juhon vauva oli "Hirviöin".
On eri asia herätä nuken takia kerran yössä (S&E +V&R) kuin valvoa koko yö (J&J + T&N) parkuvan NUKEN takia. Tommykin totesi osuvasti, että tekisi mieli heittää lammikkoon.
Minusta J&J käsittelivät nukkea tosi kauniisti siihen nähden kuinka ärsyyntyneitä olivat. Sofia rytkytti nukkea niin voimallisesti, että oikealta vaivalta olisi niskat nurin. Toki vauvajumppa meni Juholla hieman yli, mutta sen sanoitti itsekin. Selviytymiskeino, kun koko leikki vi***ti yön valvomisen jälkeen.
Jos hankala nukke olisi ollut jonkun muun, kuin Jennin ja Juhon, täällä olisi syytetty, että jotain pareja suositaan. Nyt vauvavastaisin pari sai vaativamman kakaran. JAKOIVAT vastuun paremmin kuin muut parit. Ilmeisesti heistä yritettiin heruttaa riitaa. Selvisivät kuitenkin vain pienellä kinalla. Ihana pari ❤️
Eetu on ihana edelleen. En voi sille mitään. En suosikkiani tietoisesti valinnut. Ohjelman edetessä vain Eetu oli se joka eniten sulatti sydämeni.
Mua ihmetytti, että muut parit ei tykkää Sofiasta ja Eetusta. Eetu oli kai läheisin Oliverin kanssa ja nyt ei tavallaan ole enää ketään kaveria tuolla. Sofia ja Eetu tippuu tänään, ei heitä äänestä teinit. Toivon, että Jenni voittaa, mutta veikkaan Vanessaa ja Reetua. Teinityttöjen unelmamies on Reetu ja Vanessan ottaisivat kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin olisin ihmetellyt. He hoitivat vauvanukkensa paljon paremmin kuin moni muu, en myöskään tajua, miksi eivät olleet kärjessä, tai ainakin parempia kuin J & J. Vai oletko oikeasti sit mieltä, et Jenni ja Juho hoitivat vauvansa paremmin?
En ottanut kantaa siihen, että kuka hoiti paremmin. Vaan siihen, että häviämisen ääneen ihmettely voittajien kuullen on mielestä törppöä. Varsinkin kun sen tekee samalla sekunnilla kun tulos tulee julki. Huonoa häviämistä mielestäni, ja tyylikkäämpää olisi ottaa asia naurulla erityisesti koska kyseessä ei ollut mikään oikea kilpailu.
Mutta kuten ylhäällä kerrottu, niin ei S&E hoitaminen mielestäni mitenkään erikoisen hienoa ollut. Sofia rynkytti menemään ja heräsikö Sofia edes kertaakaan yöllä hoitamaan lasta? Sofia otti lastenhoidon kisana josta halusi suoriutua voittajina. Pelkkää näyttelemistä. V&R sen sijaan olivat aidosti kiinnostuneita hoitamisesta. Myös N&T ja J&J olivat omia itsejään ja toimivat oman persoonansa mukaan ilman esittämistä. Ei kukaan muu esittänyt kuten Sofia. Jos Eetu olisi nurissut lastenhoidosta, olisi Sofia taatusti ollut messissä. Nyt esitti Eetun takia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeisin käänne (parit äänestivät toisistaan parin joka ei ansaitse pääsyä finaaliin) oli vihdoinkin hyvä, näki ketkä pelaavat. Tai sanotaan että keiden voisi kuvitella pelaavan. Tuolla oli joku kommentoinut ettei pelaaminen tuossa kohtaa enää ole välttämättä niin paha ja tavallaan olen samaa mieltä mutta hyvin vahvistui alkuperäinen ajatus siitä ketkä on eniten voiton perässä.
Jennistä ja Juhosta en yllättynyt ollenkaan, olen alusta asti ajatellut vähintään Juhon pelaavan. Ei varmaan tarvitse siitä enempää "jankata" kuten täällä palstapoliisi aina muistaa muistuttaa. Ja he sentään suoraan sanoivat että nyt on paikallaan kunnon peliliike. Sellaisen tekivät.
Tommy ja Nikita yllätti vähän. Ohjelman alussa ajattelin heidän pelaavan lähes 100% varmuudella mutta ajatus vähän muuttui/laimeni kun näytettiin niin paljon heidän riitojaan. Nyt tuo Sofian ja Eetun valitseminen oli selvä peliliike. Uskon että he on pelanneet alusta asti ainakin jonkun verran mutta on vaan raskasta esittää koko ajan että kaikki on täydellisesti ja siksi ovat myös riidelleet paljon. Onhan se huomattu ettei tuolla kovin moni jaksa/muista ihan 24/7 vetää valitsemaansa roolia. Juhonkin kertomukset muuttuneet matkan varrella.
Itse näkisin voittajaparina Sofian ja Eetun tai Vanessan ja Reetun. Kolmanneksi ehkä Tommy ja Nikita ja neljäntenä team jj. En silti ylläty vaikka todellisuudessa jako menisikin ihan päälaelleen.
Jos/kun parit pelasivat, niin miksi _kukaan_ ei sitten äänestänyt Vanessaa ja Reetua? Mielestäni ovat vahvin pari - olin eri mieltä ennen, olivat tosi ärsyttäviä, mutta vauvatehtävä toi heistä paljon hyvää ja suhteen vahvuudet esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut kantaa siihen, että kuka hoiti paremmin. Vaan siihen, että häviämisen ääneen ihmettely voittajien kuullen on mielestä törppöä. Varsinkin kun sen tekee samalla sekunnilla kun tulos tulee julki. Huonoa häviämistä mielestäni, ja tyylikkäämpää olisi ottaa asia naurulla erityisesti koska kyseessä ei ollut mikään oikea kilpailu.
Mutta kuten ylhäällä kerrottu, niin ei S&E hoitaminen mielestäni mitenkään erikoisen hienoa ollut. Sofia rynkytti menemään ja heräsikö Sofia edes kertaakaan yöllä hoitamaan lasta? Sofia otti lastenhoidon kisana josta halusi suoriutua voittajina. Pelkkää näyttelemistä. V&R sen sijaan olivat aidosti kiinnostuneita hoitamisesta. Myös N&T ja J&J olivat omia itsejään ja toimivat oman persoonansa mukaan ilman esittämistä. Ei kukaan muu esittänyt kuten Sofia. Jos Eetu olisi nurissut lastenhoidosta, olisi Sofia taatusti ollut messissä. Nyt esitti Eetun takia.
Montako viikkoa noi on nyt olleet siskonpedissä ja p askoneetkin yhdessä kuten Vanessa sanoi jossain vaiheessa? Varmasti ovat jo erittäin tuttuja, ei tarvitse esittää mitään superhienotunteista.
Ei ollenkaan siis törppöä vaan rehellistä vain ihmetellä ääneen, eikä tekonauraa, se se vasta törppöä ja pelaamista olisi ollut.
Renessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeisin käänne (parit äänestivät toisistaan parin joka ei ansaitse pääsyä finaaliin) oli vihdoinkin hyvä, näki ketkä pelaavat. Tai sanotaan että keiden voisi kuvitella pelaavan. Tuolla oli joku kommentoinut ettei pelaaminen tuossa kohtaa enää ole välttämättä niin paha ja tavallaan olen samaa mieltä mutta hyvin vahvistui alkuperäinen ajatus siitä ketkä on eniten voiton perässä.
Jennistä ja Juhosta en yllättynyt ollenkaan, olen alusta asti ajatellut vähintään Juhon pelaavan. Ei varmaan tarvitse siitä enempää "jankata" kuten täällä palstapoliisi aina muistaa muistuttaa. Ja he sentään suoraan sanoivat että nyt on paikallaan kunnon peliliike. Sellaisen tekivät.
Tommy ja Nikita yllätti vähän. Ohjelman alussa ajattelin heidän pelaavan lähes 100% varmuudella mutta ajatus vähän muuttui/laimeni kun näytettiin niin paljon heidän riitojaan. Nyt tuo Sofian ja Eetun valitseminen oli selvä peliliike. Uskon että he on pelanneet alusta asti ainakin jonkun verran mutta on vaan raskasta esittää koko ajan että kaikki on täydellisesti ja siksi ovat myös riidelleet paljon. Onhan se huomattu ettei tuolla kovin moni jaksa/muista ihan 24/7 vetää valitsemaansa roolia. Juhonkin kertomukset muuttuneet matkan varrella.
Itse näkisin voittajaparina Sofian ja Eetun tai Vanessan ja Reetun. Kolmanneksi ehkä Tommy ja Nikita ja neljäntenä team jj. En silti ylläty vaikka todellisuudessa jako menisikin ihan päälaelleen.
Jos/kun parit pelasivat, niin miksi _kukaan_ ei sitten äänestänyt Vanessaa ja Reetua? Mielestäni ovat vahvin pari - olin eri mieltä ennen, olivat tosi ärsyttäviä, mutta vauvatehtävä toi heistä paljon hyvää ja suhteen vahvuudet esiin.
Eivät välttämättä ole tietoisia siitä että Vanessa ja Reetu ovat mahdollisesti voittajasuosikkeja. Ei se mullekkaan ole selvää, täällähän haukutaan niitä oikein olan takaa. Saivat myös paljon kritiikkiä osakseen siinä katsojien kommentit-pelissä. Ehkä jopa eniten kaikista?
Sofia ja Eetu taas ovat tasasen vahva pari ja heidän suosiotaan ei ole ollut räiskyvät riidat himmentämässä. Tommy ja Reetu ovat kaiken lisäksi hyviä ystäviä joten jos jommasta kummasta vahvasta parista pitää hankkiutua eroon niin tuskin ensimmäisenä omasta kaverista kuitenkaan.
Itsekin pidän eniten Vanessasta ja Reetusta mutta en kyllä lähtisi vannomaan että he varmasti voittavat.
Mulla jäi fiilis, että Jenni "meni pelimoodiin", kun tajusi, että Reetu ei tule antamaan ääntään parhaalle kaverilleen Tommylle. Ja toisaalla Reetu totesikin Vanessalle, että tarvitseeko sanoa ääneen, ketä ei halua äänestää ulos kisasta. Omanlaistansa pelaamista tuo Reetunkin käytös, kun tarkoitus oli tiputtaa heikoin parisuhde. Vaikkakin hyvin ymmärrettävää!
Vanessalle ja Reetulle pisteet etteivät lähteneet pelaamaan äänestyksessä. Heillä on aitoja tunteita toisiaan kohtaan ja voitto olisikin pelkästään plussaa.
Muut parit... Ei vaan jaksa kiinnostaa
iha ok :D mut ootko kattonu simpsonit-sarjasta jakson himo l*ski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit-perhe eli myös bart simpsons poikafanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin läskikuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteli ihan oikeutetusti.
Kyllä Sofia ja Eetu parhaiten vauvaa hoitivat. Ehkä Sofian hämmästys suuri kun tajusi muiden pelaavan heitä vastaan. Ihmetteli taktikointia.
Renessa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin peliliikkeen niin, että kaikkien parien mielestä V&R ovat vahvin pari. Heitä ei kannata äänestää kaveriksi pudotusuhan alle, koska silloin itse todennäköisesti tippuu ja V&R äänestetään finaaliin. S&E oli turvallisempi pari pudotusuhan alle, koska ilmeisesti ajattelivat, että heillä on maltillisempi määrä finaaliin äänestäjiä. Omat mahdollisuudet selvitä finaaliin silloin paremmat. 🤔
Sitä en kyllä suoranaisesti ymmärrä, miten Tommy mielestänne pelasi. Hänhän sanoi, että näkisi mielellään Juhon ja Jennin finaalissa. Minulle on välittynyt kuva, että aidosti välittää Jennistä. Sellaista sisarusrakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin taas katsomassa Äpsistä eilisen jakson selostuksen.
Siellä lukee näin:
"Päivän mittaan Jennin ja Juhon välit kiristyvät."Ihanko totta?
Olisiko riitelyn voinut näyttää myös katsojille?
Ärsyttää tämä joidenkin asukkaiden suosiminen, kun se on niin läpinäkyvää.
Kyllähän heidän kinastelua näytettiin. Ilmeisesti jatkuu vielä tänäänkin. Osasivat käyttäytyä ristiriitatilanteessa niin, ettei täyttä sotaa syntynyt.
Mä olen tosi paljon miettinyt tuota Jenniä ja Juhoa, että miksi heidän suhteensa tuntuu välillä ristiriitaiselta. Toki he ovat muihin pareihin verrattuna takamatkalla eli ovat aloittaneet tutustumisen vasta paljon myöhemmin kuin muut.
Sen lisäksi olen keittiöpsykologin tutkinnolla todennut, että Juho ei vaan uskalla näyttää tunteitaan julkisesti ja/tai tuntea täysillä. Hän on selkeästi aika herkkä tyyppi ja hänellä on myös tunnelukkoja, minkä vuoksi on vaikkapa - oman kertomansa mukaan - pelannut baarissa muiden tunteilla. Tai miksi ulkopuolella ja nyt selkeästi tuollakin jarruttelee. Toivon, että Jenni hyvin aitona ihmisenä opettaa Juhon rakastamaan täysillä - mutta voi myös olla, että Jenniin sattuu.
Toivoisin, että tämä kokemus opettaisi Juhon luottamaan tunteisiinsa, ilmiselvään herkkyytensä ja olemaan myös oikealla tavalla riippuvainen toisesta.