Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9801/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kun Akulla on nyt ollut ongelmana Janitan ja Sannin pussaamiessa se ettei halua antaa väärää kuvaa ja "leikkiä tunteilla" :D

Siis kuvitteleeko se, että naiset rakastuu siihen tulisesti ja alkaa tyyliin häitä suunnittelemaan jos pienen pusun antaa?

Vierailija
9802/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomisessa jaksossa parit pääsevät taas leikkimään perhettä. ei jotenkin yhtään sovi tohon ohjelmaan mun mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi minulle, että paistamani lettu on rumin, mitä hän on koskaan nähnyt, niin hän löytäisi taikinat naamastaan.

Vierailija
9804/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa vauva-arki.

Vierailija
9805/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna voitti Auran pesukone.

Toivottavasti tämä vuonna ei voita Jennin ja Juhon maailmanympärysmatka.

Eikä Eetun ja Sofian surffausreissu. Ihan verrattavissa tuohon maailmanympäryysmatkaan!

Vierailija
9806/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä toi että Aku huomioi naisia lähinnä silloin kun haluaa niiltä jotain ja on jatkuvalla friendzonella ja Juho kertoo että saanut naisia mukaansa vaikka kuinka kun ei ole antanut mitään. Ja Juho on musta rehellisempi noista.

Akussa on outo puoli, kommentoi joskus että repiä vaatteet päältä ja tehdä jotain tuhmaa, minusta ei ihan sinut seksuaalisuutensa kanssa

Vierailija
9807/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Vanesta, mutta ärsyttääkö teitä muita sen tapa sanoa hashtag? 👀 pieni on murhe mullakin 😄

Vierailija
9808/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon Sofian ja Eetun kiusoittelun voi käsittää niin, että Sofia pitäisi Eetua edelleen junttina.

Koko jakson ajan puhuttiin ennakkoluuloista ja ensivaikutelmista.

Jotkut kirjoittajat vaikuttavat ihmisiltä, jotka ovat niin yksitotisia, että heidän kanssaan olisi mahdotonta elää. Vivahteiden ymmärtäminen ja huumorintaju puuttuvat täysin 🙄

Vierailija
9809/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Nikitan ja Tommyn suhde tule toimimaan. Tommy yrittää vielä väkisin ja hyppii Nikitan päällä. Muuten kyllä heillä ei ollut kovin läheiset tunnelmat jaksossa.

Vierailija
9810/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Aku on tosi outo. Se sanoo toisaalta, ettei halua antaa väärää kuvaa, mutta toisaalta tekee romanttisia eleitä, ettei jäisi friendzonelle. Omituista ja epäjohdonmukaista. Ihan samanlainen sekä Janitan että Sannin kans.

Vierailija
9811/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitori kirjoitti:

Jenni rapsuttaa tota Juhoa siis oikeesti koko ajan!

Hyvä jos ärsyttää muitakin kuin minua. Mahtaako tuo olla edes Juhon mielestä kivaa.

Vierailija
9812/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Nikitan ja Tommyn suhde tule toimimaan. Tommy yrittää vielä väkisin ja hyppii Nikitan päällä. Muuten kyllä heillä ei ollut kovin läheiset tunnelmat jaksossa.

Kyllä se voi kestää. Terveisin vastaavanlaisessa suhteessa elävä. Vastaavia riitoja lähes päivittäin. Silti vaan on rakkautta ja joku käsittämätön yhteys. Ei sitä ulkopuoliset ymmärrä.

Mitä Akuun tulee niin myötistä. Et kysy naiselta saako suudella. Se on turnoff, joten teet sen tai et tee sitä.

Vierailija
9813/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella että Eetu perustaisi kahvilan stadiin? Mä en. Näen hänet jotenkin pikkukaupunklaisena. Ja Sofia tuskin muuttaa johonkin Hämeenlinnaan.

Vierailija
9814/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofian  mielestä Eetu oli ja taitaa olla edelleen juntti. Arvasin. Tuo ei tule kestämään noiden kahden kulttuurisia ja maantieteellisiä eroja.

No ei ne nyt sentään maapallon kaukaisimmista kolkista tule. Ihan Suomessahan nuo molemmat asuu. :D

Vierailija
9815/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi minulle, että paistamani lettu on rumin, mitä hän on koskaan nähnyt, niin hän löytäisi taikinat naamastaan.

Jaa. Minä varmaan nauraisin. :)

Vierailija
9816/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna voitti Auran pesukone.

Toivottavasti tämä vuonna ei voita Jennin ja Juhon maailmanympärysmatka.

Eikä Eetun ja Sofian surffausreissu. Ihan verrattavissa tuohon maailmanympäryysmatkaan!

Kyllä mun mielestä Eetun kahvila saisi voittaa!!!

Vierailija
9817/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko kuvitella että Eetu perustaisi kahvilan stadiin? Mä en. Näen hänet jotenkin pikkukaupunklaisena. Ja Sofia tuskin muuttaa johonkin Hämeenlinnaan.

Erittäin hyvin voin nähdä, että perustaisi jonkun rennon hipsterikahvilan johonki Kallioon. Asutko edes itse Helsingissä?

Vierailija
9818/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on häirinnyt koko sarjan toi noiden tyttöjen käyttämä kiharrin, josta tulee tollaista tosi epäluonnollista kähärää. Ei vaan näytä hyvältä.

Vierailija
9819/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä varmaan nauraisin. :)

Ai sen jälkeen kun ootte kuukauden riidelleet?

Vierailija
9820/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi kyllä kiva, jos Sanni ja Aku löytäisivät ulkomaailmassa sen yhteisen sävelen.

Ketju on lukittu.