Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9761/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite oon 14v ja katon love islandii ja ei kyl sillee oo lempiparii mut juho ja jenni on jotenki tosi ärsyttävii ja mustaki tuntuu sille et juho feikkaa. Siit vaa tulee sellanen kuva. Ja muutenki jenni sit uskoo ne kaikki juhon jutut ni se on iha tyhmää. Mut jos pitäis sanoo joku lempipari ni nikita ja tommy tai vanessa ja reetu ku vaik ne riitelee ni ne ei ainakaa ärsytä

Vierailija
9762/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasko muut mitä Nikita sanoi eilen Tommille riidan tiimellyksessä? Hän sanoi tyyliin 'Viikon päästä sun ei tarvi enää miettiä'.

Puhui siitä, että viikon päästä Tommyn ei enää tarvitse verrata heitä muihin pareihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9763/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti Tommy, koska sanoi että muilla on kiihkeää ympärillä ja Nikitan kanssa ovat kuin kymmenen vuotta naimisissa olleet. Eikö Tommy ja Nikita just olleet ekan kuukauden keskenään jossain peiton alla. Ei kai kukaan jaksa olla 7 viikkoa putkeen yhdessä 24/7 ja pussailla non-stop. Ja kyllä minä ainakin tarvitsen aikaa erossa niin sitten on taas ihanaa nyhjöttää yhdessä sohvalla. Nyt Tommy painostaa koko ajan.

Vierailija
9764/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akun on lähdettävä koska esittää ja romantiikka kaukana ollut hänestä. Nikita ja Tommy ulos kinaamaan. Jenni ja Juho feikkaamaan kotiin. Vanessa ketjupolttaja himaan ja töihin. Eetulle rahat ja kahvilan perustamis hommiin.

Eikö Vanessa tee töitä?

Vierailija
9765/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri paljastaa Instassa seurustelevansa Artun kanssa.

Vierailija
9766/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on ihanaa, ettei Nikita lähde tuohon mukaan, hänellä on selkärankaa. Helposti vaativan kumppanin kanssa alkaa miellyttämään toista ja mukautuu toisen mieliksi, että rauha palaa. Nikita ei tähän lähde vaan ”seisoo jaloillaan”. Tommy joutuu katsomaan peiliin ja muuttumaan myös, kun ei saakaan naista pyöritettyä.

Eli ovatkin mielestäni aika hyvä pari. Parisuhdehan on paikka, jossa me kasvetaan. Tommy ei nyt pääse pakoon omaa luonnettaan, vaan Nikita peilaa häntä ja toistepäin. Jos uskaltavat lähteä matkalle, tuosta voi tulla hyvä, kuten Tommy sanoi, ainekset hyvään kakkuun on!

Nikita koittaa pysyä pystyssä, mutta oikeasti lähtee kyllä mukaan "painuu v***ttuun" kommentteineen. Jos ei lähtisi ollenkaan mukaan, niin pysyisi rauhallisena ja sanoisi vaikka et "Tommi -kulta, nyt en ymmärrä, miksi lähdit järjestämään tuollaista testiä minulle. Eikö ole vähän lapsellista tuollainen? Musta ei tunnu hyvältä tuollainen, vaan toivon että mieluummin kerrot, jos käytökseni harmittaa." Luulen, että jos Nikita olisi pystynyt pysymään (tilanteen vaikeudesta huolimatta) rauhallisena, niin huutoa olisi ollut 97% vähemmän, tuho vähäisempää ja sopu ihanampaa.

Nyt tuntui et sopukin oli tosi väkinäistä, ei varmasti jäänyt kummallekaan kovin hyvää mieltä. Ja ne Tommyn pakkopusut, todella kurjaa katsottavaa :/ Kokeeko oikeasti saavansa itsekään niistä mitään?

Vai vielä tuollaiselle ahdistelijaukolle, jonka on tuntenut vasta vähän aikaa niin pitäisi alkaa puhumaan ja kullittelemaan kuin vauvalle.

Onhan tuo tyttö jo joutunut sietämään sitä tökkimistä aivan liian kauan.

Ihme jos ei jotain meetoo juttua nosta tuosta.

Ekat viikot tyttöraukkaa ei näkynytkään tuon äijän alta kuin vahingossa nyt kun ei enää jaksa iilimatoa niin huudetaan ja raivotaan.

Vierailija
9767/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Nikita ole miehen nimi? (vrt Åmselen kolmoismurhaaja Nikita Fouganthine).

Miten keksitkin tollasen vertauksen rikolliseen, joka vaihtaa nimeä vähän väliä.

Vierailija
9768/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti Tommy, koska sanoi että muilla on kiihkeää ympärillä ja Nikitan kanssa ovat kuin kymmenen vuotta naimisissa olleet. Eikö Tommy ja Nikita just olleet ekan kuukauden keskenään jossain peiton alla. Ei kai kukaan jaksa olla 7 viikkoa putkeen yhdessä 24/7 ja pussailla non-stop. Ja kyllä minä ainakin tarvitsen aikaa erossa niin sitten on taas ihanaa nyhjöttää yhdessä sohvalla. Nyt Tommy painostaa koko ajan.

Nikita on mun sankari. Pysyi tiukkana Tommyn syytösten edessä. Itse alkaisin tuollaisista syytöksistä ja huudosta itkemään, (oli tunteita riitapukaria kohtaan tai ei) Nikitalla ei juuri ilme värähtänyt.

Vierailija
9769/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita tarkoitti sitä, että viikon kuluttua ei ole noita muita pareja ympärillä enää. Niitä, joihin Tommy vertaa heidän suhdetta. Minä en saanut mitenkään kuvaa, että olisi tarkoittanut ettei tapaa Tommya enää viikon kuluttua....

Vierailija
9770/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten keksitkin tollasen vertauksen rikolliseen, joka vaihtaa nimeä vähän väliä.

Neuvostoliiton johtaja Kekkosen aikaan oli Nikita Hrutshev. Nikita on venäläinen miehen nimi.

Vierailija
9771/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Vanesta ei ilmeisesti saa kirjoittaa mitään negatiivista. Oksettaa kun se jauhoi sponssileipää turbohuulet mutrulla ja tottakai lähikuvassa...... :O Yök!

Vierailija
9772/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliiton johtaja Kekkosen aikaan oli Nikita Hrutshev. Nikita on venäläinen miehen nimi.

Nikita on venäläinen muunnos kreikkalaisesta nimestä Niketas. Suomessa Nikita-nimi oli annettu viime vuoden huhtikuuhun mennessä noin 160 naiselle. Hauska yksityiskohta on, että Niketas tarkoittaa voittajaa!

Vierailija
9773/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ja Juho esittää, että saisivat potin. Myös Sofia on potin perässä, alkoi loppumetreillä "lässyttää" rakastumisesta.

Myös Reetu ja Vanessa liian läpinäkyviä.

Nikita ei oikein jaksais pitää "tilannetta yllä" vaikka Tommi tekee kaikkensa, että näyttäis rakastuneilta. Aku on varsinainen pelimies.

Saas nähdä kuka ällötyksin lällyttää potin.

Vierailija
9774/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ite oon 14v ja katon love islandii ja ei kyl sillee oo lempiparii mut juho ja jenni on jotenki tosi ärsyttävii ja mustaki tuntuu sille et juho feikkaa. Siit vaa tulee sellanen kuva. Ja muutenki jenni sit uskoo ne kaikki juhon jutut ni se on iha tyhmää. Mut jos pitäis sanoo joku lempipari ni nikita ja tommy tai vanessa ja reetu ku vaik ne riitelee ni ne ei ainakaa ärsytä

Kullanmuru, voisitko käyttää pisteitä ja pilkkuja ja kirjoittaa nimet isolla, olisi helpompaa lukea, kiitos =)

Vierailija
9775/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikitaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikita on mun sankari. Pysyi tiukkana Tommyn syytösten edessä. Itse alkaisin tuollaisista syytöksistä ja huudosta itkemään, (oli tunteita riitapukaria kohtaan tai ei) Nikitalla ei juuri ilme värähtänyt.

Mä alkaisin vaan nauraa :D Siinähän huutaa, huono tapa yirttää vaikuttaa ainakin muhun, oon teflonia tuollaisissa tilanteissa. 

Vierailija
9776/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo lähetyksiä seurannut enää moneen viikkoon mutta täältä kun lukee tosta Tommyn käytöksestä niin ei se nyt ihan normaalilta kuulosta! Alkaakohan hermo pettää vai mitä ihmettä?

Vierailija
9777/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin ja Juhon esitys menee nyt jo vähän naurettavan puolelle...

Vierailija
9778/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ja kun Jenni ja Juho pääsi sviittiin, niin he saivat aamupalan sänkyyn! Kaikki muut on tullu sieltä aamupalalle muiden luokse.[/quote]

Juhohan sanoi että he itse olivat tilanneet aamupalan. Muut ei sitä ollut hoksanneet rttä voivat tilata aamiaista sviittiin

Vierailija
9779/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikitaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alkaisin vaan nauraa :D Siinähän huutaa, huono tapa yirttää vaikuttaa ainakin muhun, oon teflonia tuollaisissa tilanteissa. 

Sama minulla. Keski-ikäisyys on siitä ihana asia, että oppii olemaan ottamatta herneitä kaikesta mahdollisesta. Ymmärtää, että sillä huutajalla on huono olo eikä osaa parempaa tapaa sen purkamiseen.

Vierailija
9780/11060 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hyttyset sentään. Eihän parisuhteessa "testata" toista. Eikä verrata muihin. Eikä pelata. Nikita, kaikkine inhimillisyksineen tajuaa tämän. Älkää  hyvät ihmiset mollatko Nikitaa turhan takia.

Ketju on lukittu.