Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9521/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikitan ilme kun päätyivät pariksi joka äänestäjien mielestä saa todennäköisimmin ensimmäisenä lapsen. Veikkaan että ei ihan muutamaan vuoteen ole sellaista pyöräyttämässä vaikka mies kuinka haluaisi.

Mun mielestä Sofia oli söpö tunnustaessaan rakkautta. Muakin alkaa usein naurattaa tollasissa "tärkeissä" tilanteissa, mikä toki vie vähän pohjaa tärkeältä asialta mutta minkäs sille voi. Niin ja siihen päälle vielä se että saatan alkaa nauramaan ikävissäkin tilanteissa, jonkun näkönen puolustusmekanismi. Olen mm. hihitellyt erotessani 7 vuoden suhteesta, enkä edes halua tietää mitä palstaraati olisi siitä ollut mieltä jos olisi ollut näkemässä. Toisaalta kun näitä arvosteluja näistä naisista lukee niin mua vihattaisi kyllä muutenkin tuollasessa ohjelmassa 😅 Välillä vaikuttaa että heillä ei saisi olla mitään omaa persoonaa kun kaikki mitä ihmiset tuolla tekee on lähtökohtaisesti jo väärin. Toki oon itsekin sitä mieltä että voishan noi rakkaudentunnustukset jättää suosiolla ulkomaailmaan niin ei tarvitsisi kameroiden edessä kiemurrella ja tunnustaa. Mutta kukin tekee kuten itse asian parhaaksi kokee.

Vierailija
9522/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Joku tuossa Vanessassa vain tökkii... ihan kuin sillä olis joku rooli päällä koko ajan..ja tuo tupakanpoltto.

Suojakuori päällä mikä ei ole hänen taustallaan ihme. Kunhan pääsee ulkomaailmaan avautumaan Reetulle ilman kameroiden läsnäoloa, niin Reetukin ymmärtää paremmin Vanea. Toivon tälle parille kaikkea hyvää, koska Vane tosiaan ansaitsisi jotain hyvää elämäänsä.

Tuota varten on terapia. Reetu ansaitsee terveen naisen.

Ah, tätä palstapsykologien ja empatiaemäntien häikäisevää kommentointia!

Tottahan tuo on, jos Vanessa on niin pihalla, kuin hän on itse ja tämä palstakin antanut ymmärtää. Ei ole mitään syytä, miksi Reetun pitäisi siitä kärsiä.

Eiköhän Reetu osaa päättää ihan itse.

Varmasti näin. Rento tyyppi, joka ei halua viettää nuoruuttaan riidellen.

Mitä tarkoitetaan Vanen taustalla? Onko tässä keskustelussa käsitelty aihetta vai mist on kyse?

Vanessalla on kuulema ollut rankkaa ja siksi polttaa tupakkaa ja käyttäytyi Meriä kohtaan kuin yläasteen koviskiusaaja.

Hanki apua.

Mikä tuossa tupakoinnista on niin kamalaa? Kyllä tuolla muutkin polttavat. Ja jos menet minkä tahansa baarin edustalle, niin näet, että röökaajia riittää.

Mitään Merin kiusaamista ei edes ollut.

Kyllä oli.

Vanessa muuten usuttaa muita asukkaita rikkomaan pareja, koska se on hänen mukaansa pelin henki.

Meri kun tuli saarelle, olikin toista mieltä. Puhui pahaa muille asukkaille Meristä.

Todella tuomittavaa käytöstä vain sen takia, että Meri oli kaunis. Sitäpaitsi kuka tahansa ymmärtää, miten vaikeaa on tulla saarelle kesken kauden ja silloin pitäisi olla ystävällinen uudelle asukkaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Joku tuossa Vanessassa vain tökkii... ihan kuin sillä olis joku rooli päällä koko ajan..ja tuo tupakanpoltto.

Suojakuori päällä mikä ei ole hänen taustallaan ihme. Kunhan pääsee ulkomaailmaan avautumaan Reetulle ilman kameroiden läsnäoloa, niin Reetukin ymmärtää paremmin Vanea. Toivon tälle parille kaikkea hyvää, koska Vane tosiaan ansaitsisi jotain hyvää elämäänsä.

Tottahan tuo on, jos Vanessa on niin pihalla, kuin hän on itse ja tämä palstakin antanut ymmärtää. Ei ole mitään syytä, miksi Reetun pitäisi siitä kärsiä.

Mitä tarkoitetaan Vanen taustalla? Onko tässä keskustelussa käsitelty aihetta vai mist on kyse?

Vanessan yksityisasiat eivät kuulu sinulle tai kenellekään muullekaan ulkopuoliselle. "Lähipiirin" paljastelijakin voisi niistä vaieta. Vanessa kertokoon itse, jos niitä julkisuuteen haluaa tuoda. 

Jokseenkin kieroa lähteä mukaan tositeeveeseen koko kansan nähtäväksi mutta silti odottaa, että mitkään asiat eivät kuulu "ulkopuolisille" :D

Mitä kieroa siinä on? Tämän ohjelman idea on lähteä "saarelle" etsimään rakkautta. Ei lähteä "saarelle" paljastamaan kaikki mahdollinen itsestään ja taustastaan. Ei tositv-osallistujat muissakaan formaateissa yksityisasioitaan paljastele. Ei edes Big Brotherissa, vaikka siellä ihmisiä näytetään 24/7 ja tilanne olisi otollisempi paljasteluille kuin leppoisalla Love Islandilla. Vai meinaatko, että Napakympissäkin pitäisi pistää elämän kipein kokemus heti kättelyssä tiskiin, että saataisiin "hyvää viihdettä" av-mammojen reviteltäväksi. 

Vierailija
9524/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Vanessalla on kuulema ollut rankkaa ja siksi polttaa tupakkaa ja käyttäytyi Meriä kohtaan kuin yläasteen koviskiusaaja.

Nyt alkaa tää Vanessan dissaus saamaan jo uskomattomia piirteitä. Miten Vanessa kiusasi Meriä, ok, koki uhaksi, mutta asiallisesti jutteli Merin kanssa, että hänellä ja Reetulla on juttu aluillaan ja Merikin tämän oli ymmärtänyt. Olkoon Vanessan tausta mikä tahansa, niin antaisitte olla. Reetu itse on sanonut, että hän on voittanut, kun löysi Vanessan saarelta. 

Vierailija
9525/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palstamamma käy näköjään ihan kuumana Reetuun ja päiväunelmoi Aasian rannoista tämän kainalossa. Ensin pitää vaan päästä eroon "kamalasta" Vanessasta.

Toinen vaihtoehto palstaraivolle on, että Vanessa on pissinyt mamman muroihin 🤔

Vierailija
9526/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Hanki apua.

Mikä tuossa tupakoinnista on niin kamalaa? Kyllä tuolla muutkin polttavat. Ja jos menet minkä tahansa baarin edustalle, niin näet, että röökaajia riittää.

Tällä palstalla ei kannata edes mainita tupakointia, tai saa pelkkää pskaa niskaansa ja kuulla olevansa ties mikä elämänkoululainen, luuseri, huono ihminen. Nyt jostain syystä kun sarjassa hyvännäköinen ihminen tupakoi, se ei ole juttu eikä mikään. Miten ihmiset ovatkin niin tekopyhiä?

Vierailija
9527/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikitan ilme kun päätyivät pariksi joka äänestäjien mielestä saa todennäköisimmin ensimmäisenä lapsen. Veikkaan että ei ihan muutamaan vuoteen ole sellaista pyöräyttämässä vaikka mies kuinka haluaisi.

Mun mielestä Sofia oli söpö tunnustaessaan rakkautta. Muakin alkaa usein naurattaa tollasissa "tärkeissä" tilanteissa, mikä toki vie vähän pohjaa tärkeältä asialta mutta minkäs sille voi. Niin ja siihen päälle vielä se että saatan alkaa nauramaan ikävissäkin tilanteissa, jonkun näkönen puolustusmekanismi. Olen mm. hihitellyt erotessani 7 vuoden suhteesta, enkä edes halua tietää mitä palstaraati olisi siitä ollut mieltä jos olisi ollut näkemässä. Toisaalta kun näitä arvosteluja näistä naisista lukee niin mua vihattaisi kyllä muutenkin tuollasessa ohjelmassa 😅 Välillä vaikuttaa että heillä ei saisi olla mitään omaa persoonaa kun kaikki mitä ihmiset tuolla tekee on lähtökohtaisesti jo väärin. Toki oon itsekin sitä mieltä että voishan noi rakkaudentunnustukset jättää suosiolla ulkomaailmaan niin ei tarvitsisi kameroiden edessä kiemurrella ja tunnustaa. Mutta kukin tekee kuten itse asian parhaaksi kokee.

Ei näitä kannata ottaa niin tosissaan. Ens viikolla kukaan muista enää. Kunhan keskustellaan.

Vierailija
9528/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku palstamamma käy näköjään ihan kuumana Reetuun ja päiväunelmoi Aasian rannoista tämän kainalossa. Ensin pitää vaan päästä eroon "kamalasta" Vanessasta.

Nyt ne lääkkeet. Ihan tosissaan, täällä jatkuvasti arvostellaan jokaista paria tasavertaisesti, mutta kun sinun mielipariasi arvostellaan, sen takana on oltava joku sekopää jolla on jokin salainen, syvällinen motiivi? Kuinka suurella todennäköisyydellä edes kuvittelet että joku täällä palstalla tapaisi jonkun saarelaisista, saati sitten pyrkisi iskemään heitä?

Vierailija
9529/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän vähän liikaa sulla tunteisiin. Jos nyt joku ei tykkää niin minkäs teet makunsa kullakin. Turha siitä on vääntää.

Vierailija
9530/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi äppiäänestyksen tulokset oli valittu ihan summamutikassa.

Vierailija
9531/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 'pikkasen' läpinäkyvää toi Sofian tunnustussähläys... Jos aidosti olisi, niin olisi sanonut sen ihan kahden kesken uima-altaassa tai yöllä peiton alla, kun ei ole kaulamikrofoneja.  

Toinen ikävä asia. Juuri eilen ajattelin, että onpas ihanaa että tällaisella anonyymilla palstalla käyttäydytään paremmin kuin omalla nimellä nolaavat julkisesti tuolla eräällä some-palstalla. 

Noh, nytpä on tietenkin joku noita-akka sieltä löytänyt tiensä tännekin vänkäämään. HUOKAUS.

Vierailija
9532/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä tytöt että pojat miettivät Sofian ja Eetun erilaisia ympyröitä.

Samaa olen itse pelännyt. Eetun verkkaisuus on ok talossa, mutta miten mahtaa olla jatkossa. Sofia vaikuttaa yöelämässä viihtyvältä sähikäiseltä ja Eetu haluaa kalastaa Karjalassa.

Rannalle erämaajärven mies nuoren naisen toi, peikkoja nuorikko säikkyi 🎶🎵

Vierailija
9533/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne lääkkeet. Ihan tosissaan, täällä jatkuvasti arvostellaan jokaista paria tasavertaisesti, mutta kun sinun mielipariasi arvostellaan, sen takana on oltava joku sekopää jolla on jokin salainen, syvällinen motiivi? Kuinka suurella todennäköisyydellä edes kuvittelet että joku täällä palstalla tapaisi jonkun saarelaisista, saati sitten pyrkisi iskemään heitä?

Joo hei, ihan tosissani olin. Voi tsiisus teitä. Huumori voi olla huonoa, mutta huumoria silti. Vähän kevennystä tähän taisteluun 😂

Vierailija
9534/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä käydä kuumana, vaikka tietäisi, ettei ikinä tule tapaamaan ko. henkilöä. Itse käyn hyvinkin kuumana Samu Haberiin, mutta ne todellakaan pidä missään määrin realistisena vaihtoehtona että hän pyrkisi minua iskemään :D:D:D:D 

Vierailija
9535/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vierailija 10 kirjoitti:

Hanki apua.

Kyllä oli.

Vanessa muuten usuttaa muita asukkaita rikkomaan pareja, koska se on hänen mukaansa pelin henki.

Meri kun tuli saarelle, olikin toista mieltä. Puhui pahaa muille asukkaille Meristä.

Todella tuomittavaa käytöstä vain sen takia, että Meri oli kaunis. Sitäpaitsi kuka tahansa ymmärtää, miten vaikeaa on tulla saarelle kesken kauden ja silloin pitäisi olla ystävällinen uudelle asukkaalle.

Sä oot kirjoittanut tän jo kymmenen kertaa ja aina joku on jaksanut selittää, miten se homma meni.

Enää ei jaksa!

Vierailija
9536/11060 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa enää yhtään Nikitan ja Tommyn riitaa. Luulisi, että Tommykin voisi himmata noiden pusuvaatimusten kanssa. Nikita on sanonut kantansa asiaan monta kertaa. Jos ei kelpaa Tommylle niin sitten voisi sanoa, että tästä ei tule mitään.

En usko, että Oliver on päässyt Neasta yli, vaikka muuta väittääkin. Michelle varmasti toivoo, että tippuisivat seuraavaksi.

En tiedä miten suhtautua Sofian rakkaudentunnustukseen, kun itse varmaan supattaisin sen jossain peiton alla. Mutta uskon Sofian tunteiden aitouteen ja hänelle tuo sopi.

Toivon, että Jenni ja Juho voittavat. Uskon, että molemmat kokevat jutun lomaromanssina ja hyväksyvät että suhde loppuu vähin äänin Suomessa.

Vierailija
9537/11060 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tulee Love Island Suomi, niin toivon sinne Janitan kaltaisia ihmisiä alusta saakka. Iloisia, reippaita ja heittäytyjiä on kiva katsella.

Vierailija
9538/11060 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän aamun klipissä Kasa amore 😆

Vierailija
9539/11060 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia ja eetu kai sitten voittavat, mutta veikkaan ettei suhde tule kestämään.  niin ovat erilaisia loppujen lopuksi.    ja se sofian "rakkauden"tunnustus ei vakuuttanut kyllä ei siis yhtään!   uskoo ken tahtoo.  minä en.

Vierailija
9540/11060 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sofia ja eetu kai sitten voittavat, mutta veikkaan ettei suhde tule kestämään.  niin ovat erilaisia loppujen lopuksi.    ja se sofian "rakkauden"tunnustus ei vakuuttanut kyllä ei siis yhtään!   uskoo ken tahtoo.  minä en.

Ei varmasti voita, en usko, että pääsevät edes finaaliin. Teinit, jotka äänestävät, tykkäävät vain Vanessasta ja Reetusta. Muutama Jennistä ja Nikitasta.

Ketju on lukittu.