LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Joku tuossa Vanessassa vain tökkii... ihan kuin sillä olis joku rooli päällä koko ajan..ja tuo tupakanpoltto.
Suojakuori päällä mikä ei ole hänen taustallaan ihme. Kunhan pääsee ulkomaailmaan avautumaan Reetulle ilman kameroiden läsnäoloa, niin Reetukin ymmärtää paremmin Vanea. Toivon tälle parille kaikkea hyvää, koska Vane tosiaan ansaitsisi jotain hyvää elämäänsä.
Tuota varten on terapia. Reetu ansaitsee terveen naisen.
Ah, tätä palstapsykologien ja empatiaemäntien häikäisevää kommentointia!
Minä itse, miksi näitä mietin kirjoitti:
Nikita alkaa olla helpottunut, kun tuo duuni tuolla saarella loppuu.
Tommyä varmaan kyrsii menetetty mahdollisuus, kerran elämässä tilaisuus ja valitsee väärin.
Seuraavassa jaksossa panee Nikitan maksamaan.
Vanessa otti uuden roolin jälleen. Lenkkeilevä Vanessa.
Sofia laskelmoi vähän läpinäkyvästi. Eetu riepu.
Jennikin yrittää puskea itseään lööv muottiin. Ukkonsa onkin liian kova luu.
Aku ei lämpene, vaikka Sanni on niin valmis.
Oliver isoksi pullistunut vauva, pikkujättiläisen taluteltavana.
Eli kaikilla oli mielestäsi p***a reissu. Hyvä, että oma elämäsi on kunnossa ja mieli valoisa 😂
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Joku tuossa Vanessassa vain tökkii... ihan kuin sillä olis joku rooli päällä koko ajan..ja tuo tupakanpoltto.
Suojakuori päällä mikä ei ole hänen taustallaan ihme. Kunhan pääsee ulkomaailmaan avautumaan Reetulle ilman kameroiden läsnäoloa, niin Reetukin ymmärtää paremmin Vanea. Toivon tälle parille kaikkea hyvää, koska Vane tosiaan ansaitsisi jotain hyvää elämäänsä.
Hän on aikuinen. Jokaisella meistä on "tausta". Aikuiset eivät vaan jää siihen roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, Sofia ja Eetu <3
Rakkaudentunnustus oli jotenkin nolo ja todellakin laskelmoitu kun ”just eilen tuli sellainen fiilis” ja rakkaudentunnustus piti kertoa kaikille muille ensin paitsi Eetulle. Ja jos tunne on niin aito ja oikea, niin mikä siinä niin hirveästi nauratti ja tuntui nolottavan Sofiaakin?
Vai oliko vaan koko tilanne siinä kameroiden edessä niin teennäinen, että nauratti Sofiaa itseäänkin.... Mutta kai siihen olisi voinut löytää paremmankin hetken kuin tuollaisen hekotteluhetken. No joo... Toki eihän oikea elämäkään aina niin romanttinen ole ja ehkä
Sofia on aika kokematon seurustelussa ja siksi jännittää ja naureskelee jännityksen vuoksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Ah tätä kateellisten ja kitkerien luuserien vuodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat tunteneet alle 2 kk ja jo kaksi paria puhuu rakkaudesta? Onko uskottavaa? Vain olenko vain kyyninen mutta voiko noin lyhyessä ajassa rakastua.... No ehkä tuolla kuplassa voi.
Kyllä voi. Itse tunsin jo parissa viikossa olevani rakastunut nykyiseen mieheeni. Ja se tunne on pysynyt kohta 15 vuotta. Eikä tavattu missään kuplassa. Osalla tunteet tulevat nopeammin vahvoiksi, osa lämpiää hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Tottahan tuo on, jos Vanessa on niin pihalla, kuin hän on itse ja tämä palstakin antanut ymmärtää. Ei ole mitään syytä, miksi Reetun pitäisi siitä kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Mikä tausta? Uskot siis sokeasti jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen yksipuoliset tarinat hänen entisistä suhteistaan? Vai tunnetko nämä ihmiset, hänet, henkilökohtaisesti? Minä väitän, että ne "huonot" puolet joita nämä ihmiset ovat kameroiden edessä itsestään näyttäneet, korostuvat vain ulkomaailmassa kun mitään roolia ei enää tarvitse vetää, ei tarvitse jännittää tai sensuroida itseään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään muuta ärsytä Jennin tapa lopettaa toisten lauseet?
Enemmän se tapa sanoa "mmmm", "joo", "niin" joka väliin. Tarkoitus on varmaan osoittaa, että kuuntelee, mutta mun korviin kuulostaa kiirehtimiseltä.
Naurusaari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, Sofia ja Eetu <3
Rakkaudentunnustus oli jotenkin nolo ja todellakin laskelmoitu kun ”just eilen tuli sellainen fiilis” ja rakkaudentunnustus piti kertoa kaikille muille ensin paitsi Eetulle. Ja jos tunne on niin aito ja oikea, niin mikä siinä niin hirveästi nauratti ja tuntui nolottavan Sofiaakin?
Vai oliko vaan koko tilanne siinä kameroiden edessä niin teennäinen, että nauratti Sofiaa itseäänkin.... Mutta kai siihen olisi voinut löytää paremmankin hetken kuin tuollaisen hekotteluhetken. No joo... Toki eihän oikea elämäkään aina niin romanttinen ole ja ehkä
Sofia on aika kokematon seurustelussa ja siksi jännittää ja naureskelee jännityksen vuoksi...
No onhan se kiusallista, kun noin iso asia pitää sanoa kameroiden edessä teennäisesti järjestetyssä tilanteessa. Aika montaakin nolottaisi ja jännittäisi. Ja usein jännitys purkautuu hermostuneena nauruna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Tottahan tuo on, jos Vanessa on niin pihalla, kuin hän on itse ja tämä palstakin antanut ymmärtää. Ei ole mitään syytä, miksi Reetun pitäisi siitä kärsiä.
Ei Vanessa minusta ole mitenkään erityisen pihalla. Varmaan tosi hämmentynyt tunteistaan. Jennihän sanoi, etteivät Vanessa ja Reetu voineet aluksi sietää toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Eiköhän Reetu osaa päättää ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta hankalaa tulee olemaan.
Reetulla on rento, eikä todellakaan hienotunteinen. Hänellä on tapana heittää läppää. Vanessalla heikko itsetunto ja loukkaantuu niistä.
Riitaa, riitaa ja riitaa tulee tuon parin elo olemaan.
Aika usein suhteen alku on tuollainen, kun etsitään rajoja, eikä tunneta toista kunnolla.
Itse toivon Vanessalle ja Reetulle onnea ja yhteistä tulevaisuutta, mutta niin minä toivon kaikkea hyvää myös muille toisiinsa ihastuneille.
Tuossa on kysymys persoonien ja luonteen eroista.
Ei Reetu tule tuosta muuttumaan ja miksi pitäisikään. Kyllä hän löytää naisen, joka Reetun persoonaa ja hänen heittojaan ymmärtää ja niistä tykkääkin.
Vanessa ei ymmärrä, vaan pahoittaaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tausta? Uskot siis sokeasti jonkun sinulle tuntemattoman ihmisen yksipuoliset tarinat hänen entisistä suhteistaan? Vai tunnetko nämä ihmiset, hänet, henkilökohtaisesti? Minä väitän, että ne "huonot" puolet joita nämä ihmiset ovat kameroiden edessä itsestään näyttäneet, korostuvat vain ulkomaailmassa kun mitään roolia ei enää tarvitse vetää, ei tarvitse jännittää tai sensuroida itseään.
Tunnen henkilökohtaisesti. Enkä puhu mistään entisistä suhteista. Mutta olkoon tämä aihe tässä, koska suhtautuminen on noin hyökkäävää.
Nikita ja Tommy juttelivat tänään niin kivasti ja huomisessa jaksossa on luvassa tuntikausia riita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vierailija 10 kirjoitti:
Eiköhän Reetu osaa päättää ihan itse.
Varmasti näin. Rento tyyppi, joka ei halua viettää nuoruuttaan riidellen.
Vierailija kirjoitti:
exä muutti stadista 300km päähän mun takia ja nykynen kumppani myös muutti mun takia, mutta ei niin kaukaa.
et tuskin ongelmaa on jos oikeesti halua olla suhteessa ja tekemään myös uhrauksia sen eteen.
No mitä ilmeisimmin kuitenki oli ongelmia kun kerran on ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta hankalaa tulee olemaan.
Reetulla on rento, eikä todellakaan hienotunteinen. Hänellä on tapana heittää läppää. Vanessalla heikko itsetunto ja loukkaantuu niistä.
Riitaa, riitaa ja riitaa tulee tuon parin elo olemaan.
Aika usein suhteen alku on tuollainen, kun etsitään rajoja, eikä tunneta toista kunnolla.
Itse toivon Vanessalle ja Reetulle onnea ja yhteistä tulevaisuutta, mutta niin minä toivon kaikkea hyvää myös muille toisiinsa ihastuneille.Tuossa on kysymys persoonien ja luonteen eroista.
Ei Reetu tule tuosta muuttumaan ja miksi pitäisikään. Kyllä hän löytää naisen, joka Reetun persoonaa ja hänen heittojaan ymmärtää ja niistä tykkääkin.
Vanessa ei ymmärrä, vaan pahoittaaa mielensä.
Vanessa on muuttanut käytöstään jo tosi paljon. Reetu myös.
Heillä on selkeästi tahtoa olla yhdessä ja voittaa noi alun vaikeudet.
Äh, oonko ainoa jonka mielestä rakkaudentunnustukselta meni pohja, kun Sofian piti juoda niin paljon rohkaisuksi, ja lopulta vaikutti olevan ihan päissään. Itse ainakin olisin enemmän arvostanut selvin päin sanottuna
Etäsuhde onnistuu, jos siihen uskoo ja panostaa. Meinaan kokemusta on, kaksi vuotta ja välimatka 600 km. Ja olimme alle 20-v vanhoja silloin. Eli ei se aina ole edes iästä kiinni..