LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Jenni on edelleenyhtä ahdisunut Juhon kanssa.
Jännä huomata miten ihmisestä sammuu kipinä, kun joutuu esittämäään ihastunutta ihmiseen, joka ei ole aito, mutta periaatteessa kaikkea.
Silmätkään ei enää säteile. Välttelee kameraa haastatteluhuoneessa ja on jo pitempään vaikuttanut siltä, että kohta purskahtaa itkuun.
Missä on se ihana Jenni? Nykyään vain varjo entisestään. Himmailee, yrittää esittää onnellista ja pidättelee itkua.
Vierailija kirjoitti:
Ja Juhon tukka on leikattu, oisko Tommy ollut asialla.
Mutta Tommynkin hiuksia on siistitty sivuilta ja päältä.
Michelle näyttää mielestäni liikaa Vanessalta noilla tekoripsillä...
Vierailija kirjoitti:
Joku poistatti tästä ketjusta viestin, jossa pohdittiin voisiko Suomen versiossa tulla valheenpaljastustesti ja että olisi hauska nähdä Juho siinä....
Nyt joku raja noihin loukkaantumisiinkin hei :D
Kysely Juhon pelaamisesta on sentään saanut jäädä.
Tilanne on nyt 99 - 12 sen puolesta, että mies feikkaa.
Tänään oli hyvä jakso, oli kiva kuunnella villalaisten analyysejä muista pareista.
Vanessalla ja Reetulla on vahvin juttu meneillään.
Pidän Eetusta, mutta takaraivossa on jostain syystä fiilis, että Sofia feikkaa vähän.
Juho oli vähän siedettävämpi tässä jaksossa, mutten silti usko heidän suhteen kestävän.
Tommy haluaa kunnon parisuhteen ja pian lapsiakin, mutta Nikita on itse ihan lapsi vielä.
Akusta ja Sannista ei tule mitään, mutta yrityksen puutteesta ei voi heitä moittia.
Oliver on kauden pahin lapanen ja hieman huvittava pari Michellen kanssa.
Tuo Aku on just niin kuin joku Muumipeikko. Rehti ja rehellisen reipas. Joo ja yhtä hyvin sopii saarellekin.
Toivottavasti nuo Sofian tunteet on aitoja! Pieni kyynikko asuu sisälläni, myönnän.
Aivan samaa mieltä ennen jenni oli tosi iloinen ja näytti fiiliksiään. Nyt näyttää että hän on piiloutunut sinne etuhiuksen taakse ja surulliselta🙁 Iloinen Jenni takaisin!!!!!!!
Nuo kulmat oli värjätty niin mustiksi, että ne näyttivät liian tummilta jopa Nikitalla.
Varsinkin Jennillä epäonnistuneet. Hän on parhaimmillaan mahdollisimman freesinä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Aku on just niin kuin joku Muumipeikko. Rehti ja rehellisen reipas. Joo ja yhtä hyvin sopii saarellekin.
:D
Asuuko Vane siis Espoossa? Puhui että jääkö hän sinne kun Reetu jatkaa matkaa (Uuteenkaupunkiin). Mun mielestä noi välimatkat voi koitua monen parin epäonneksi, itse en usko pätkääkään etäsuhteisiin. Varsinkaan miehet ei usein halua lähteä kotikulmiltaan....
Vierailija kirjoitti:
Sofia on villan rumin nainen. Eetu saa paremmankin.
Onneksi Eetu saa ihan itse valita, että on Sofian kanssa eikä hänen tarvitse valita naista sinun mieltymystesi mukaan.
Joku tuossa Vanessassa vain tökkii... ihan kuin sillä olis joku rooli päällä koko ajan..ja tuo tupakanpoltto.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta hankalaa tulee olemaan.
Reetulla on rento, eikä todellakaan hienotunteinen. Hänellä on tapana heittää läppää. Vanessalla heikko itsetunto ja loukkaantuu niistä.
Riitaa, riitaa ja riitaa tulee tuon parin elo olemaan.
Onkohan jenni jäänyt miettimään niitä katsojien kommentteja juhan pelaamisesta ja alkanut itsekin kallistua sille kannalle...?
Siis voi huutonaurua toi Nikitan "ei mulle oo mitään väliä!" :D selvästi olisi ollut väliä, hahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta hankalaa tulee olemaan.
Reetulla on rento, eikä todellakaan hienotunteinen. Hänellä on tapana heittää läppää. Vanessalla heikko itsetunto ja loukkaantuu niistä.
Riitaa, riitaa ja riitaa tulee tuon parin elo olemaan.
Reetu*
Michelle oli niin paljon kauniimpi ilman noita ripsienpidennyksiä :(
Michelle näyttää ihan 10-vuotiaalta, Nikita taasen käyttäytyy kuin 3-vuotias. Vanessa puolestaan vaikuttaa yläkouluikäiseltä sisältä ja ulkoa. Mikä näitä nykyajan nuoria naisia oikein vaivaa?
Sofia näytti oikein kauniilta nyt. Michellen ripset ja kulmat aivan kamalat.