Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
9421/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä mitä dissaamista vanessassa ja reetussa on. varmaan aidoimmat ihmiset tuolla, eivät esitä ja yritä käyttäytyä täydellisesti, vaan anatavat myös huonojen puolien näkyä. samoin nikita ja tommy.

kaikki muut tuntuvat feikkaavan jollain tavalla omaa käytöstään, kunnon näyttelemistä.

No ymmärrätkö sen, että ihmisillä on eri makuja? Mun mielestä Vanessassa ja Reetussa ei oo mitään hienoa aitoutta.

Et ymmärrä ettei heistä tykätä, mutta kuitenkin haukut itse muita feikeiksi. Mä en ymmärrä sitä.

Juu on tämä kyllä hiukan ristiriitaista. Juhoa saa mollata mielin määrin, mut Vanessasta ei saisi sanoa mitään negatiivista. Mä en kanssa ymmärrä Vanessaa Ja Reetua yhtään. Jutut todella lapsellisia, esim uusimmas äpissä pieru juttu. Mut tuommoinen lässytys ja lääppiminen vetoaa katsojiin.

minun mielestä ketään ei tarvitse mollata.

eikä kukaan ole 24/7 iloinen ja positiivinen, se nyt vaan ei ole mahdollista. kaikilla on ne huonot puolet, mutta tuntuu että vaan vanessan, reetun, nikitan ja tommyn ”huonompaa” käytöstä näytetään, eikä ollenkaan muiden. sama oli kun nea oli vielä

talossa, kaikki kiinnitti katseen häneen ja heti alko nean moittiminen. onko sit siinä että muut yrittävät olla mahdollisimman ”täydellisiä” vai sit vaan siinä et tuotanto ei halua heitä näyttää. musta ois kiva nähdä myös muissa asukkaissa muita puolia, tuntuvat aika yksinkertasille tällä hetkellä, ihankun vaan yrittäsivät miellyttää kaikkia ylenpalttisella ilosuudellaan.

esim. kyl mä tykkään eetusta ja sofiasta, mukavia ovat, mutta ovat jääneet jotenkin yksinkertasiks, ei irtoo muutaku hymyä ja söpöilyä. ois kiva nähdä miten esim he hoitavat riiat ja millaset ”huonot” puolet heistä löytyy kinastellessa.

sama ois kiva nähä jennissä ja juhossa.

michelle onkin jo vähän näyttäny et on aika valittavan olonen persoona ja ei osaa oliverille suoraan puhua. siks toivonkin et pysyy talossa kun ei feikkaa mitään.

mä vaan tykkään et ihmiset on aitoja. ja toki voi olla et porukka onkin mutta mä en vaan saa semmosta kuvaa kaikista.

No jotkut osaa ehjää selvittää riidat paremmin, tai eivät niin paljon riitele. Luulen, että tuolla kyllä näytetään ihan samalla tavalla kaikkien riidat. Eikait tuon ohjelman tarkoitus ole riidellä!

Vierailija
9422/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se finaali jakso tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin NRJ:n podcastin, jossa viime vuoden asukas Alexander jututti Neaa.

Molemmat kertoivat, että ohjelman luomat mielikuvat ovat leikkauksen varassa. Tämän pitäisi olla jokaiselle katsojalle päivänselvää.

40 minuutin ohjelma tarkoittaa sitä, että vuorokauden tapahtumista 23 tuntia ja 20 minuuttia jää yli.

Vierailija
9424/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä mitä dissaamista vanessassa ja reetussa on. varmaan aidoimmat ihmiset tuolla, eivät esitä ja yritä käyttäytyä täydellisesti, vaan anatavat myös huonojen puolien näkyä. samoin nikita ja tommy.

kaikki muut tuntuvat feikkaavan jollain tavalla omaa käytöstään, kunnon näyttelemistä.

No ymmärrätkö sen, että ihmisillä on eri makuja? Mun mielestä Vanessassa ja Reetussa ei oo mitään hienoa aitoutta.

Et ymmärrä ettei heistä tykätä, mutta kuitenkin haukut itse muita feikeiksi. Mä en ymmärrä sitä.

Juu on tämä kyllä hiukan ristiriitaista. Juhoa saa mollata mielin määrin, mut Vanessasta ei saisi sanoa mitään negatiivista. Mä en kanssa ymmärrä Vanessaa Ja Reetua yhtään. Jutut todella lapsellisia, esim uusimmas äpissä pieru juttu. Mut tuommoinen lässytys ja lääppiminen vetoaa katsojiin.

minun mielestä ketään ei tarvitse mollata.

eikä kukaan ole 24/7 iloinen ja positiivinen, se nyt vaan ei ole mahdollista. kaikilla on ne huonot puolet, mutta tuntuu että vaan vanessan, reetun, nikitan ja tommyn ”huonompaa” käytöstä näytetään, eikä ollenkaan muiden. sama oli kun nea oli vielä

talossa, kaikki kiinnitti katseen häneen ja heti alko nean moittiminen. onko sit siinä että muut yrittävät olla mahdollisimman ”täydellisiä” vai sit vaan siinä et tuotanto ei halua heitä näyttää. musta ois kiva nähdä myös muissa asukkaissa muita puolia, tuntuvat aika yksinkertasille tällä hetkellä, ihankun vaan yrittäsivät miellyttää kaikkia ylenpalttisella ilosuudellaan.

esim. kyl mä tykkään eetusta ja sofiasta, mukavia ovat, mutta ovat jääneet jotenkin yksinkertasiks, ei irtoo muutaku hymyä ja söpöilyä. ois kiva nähdä miten esim he hoitavat riiat ja millaset ”huonot” puolet heistä löytyy kinastellessa.

sama ois kiva nähä jennissä ja juhossa.

michelle onkin jo vähän näyttäny et on aika valittavan olonen persoona ja ei osaa oliverille suoraan puhua. siks toivonkin et pysyy talossa kun ei feikkaa mitään.

mä vaan tykkään et ihmiset on aitoja. ja toki voi olla et porukka onkin mutta mä en vaan saa semmosta kuvaa kaikista.

No jotkut osaa ehjää selvittää riidat paremmin, tai eivät niin paljon riitele. Luulen, että tuolla kyllä näytetään ihan samalla tavalla kaikkien riidat. Eikait tuon ohjelman tarkoitus ole riidellä!

en nyt sanois et se on ”paremmin” selvittämistä. eiköhän kaikki parit osaa ne hyvin selvittää jos yhessä pysyvät. ja ainoot jotka tuol on riidelly on just vanessa ja reetu ja nikita ja tommy. muut ei oo (jos kerta kaikki riidat näytetään). minusta ainakin on tärkeetä et parisuhteessa tulee alussa riitoja et selviää just ne rajat ja oppii ymmärtää toista vielä paremmin. kuten esim reetu sen et vanessa onkin herkkä.

ja joo, ei se olekaan riitelylle tarkotettu paikka. mut ei myöskään ole vaan paikka hengailulle, kuten jotkut on luullu.

Vierailija
9425/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.

Vierailija
9426/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksei Juho ansaitsis rahoja vaikka pelaakin?

Jos jaksaa teeskennellä monta viikkoa - vai kauanko toi sen kokemus nyt käytännössä kestääkään - niin on kyllä rahansa ansainnut! Itse en pystyis samaan.

Eikä kyllä pysty Juhokaan. Ei jaksa enää tätä samaa jankkausta.

Hyvin pystyy. Eihän siinä tarvitse kuin vähän näyttelijän lahjoja ja suurimmilta osin voi vaan hengailla talossa kuin kuka tahansa muukin. Ei Jenni niin vastenmielinen ole etteikö hänen lähellään voisi olla ilman sen kummempia tunteita. Ja Juho varmaan tarkoitti sitä kun sanoi että pitää Jennin luonteesta. Ei vaan ole romanttisessa mielessä kiinnostunut.

Ehkä nuo saarella olleet tietää tarkemmin tilanteesta. Ainakin Joel väitti instassa juuri, että uskoo siihen, et Juho tykkää oikeesti Jennistä. Samaa pohti joku edelliskauden osallistujista, ettei tuolla pysty pitkään näyttelemään. Km

Kukaan ei väitä ettei Juho tykkää Jennistä, kaverina. Ja miten Joel voi tietää Juhon tunteista, saman esityksen nähnyt kuin katsojatkin. Ei nuo osallistujat tiedä mitkä pätkät otetaan ohjelmaan, eli Juho on varmasti samanlainen koko ajan. Mutta ihan sama mulle, ei nuo muutkaan parit ole sen parempia. Vanessan teiniangsti on mun makuun mennyt liian pitkälle ja uskon, että Reetulla alkaa olla jo epäilyksiä miten jaksaa tuota draamailua vielä kaiken muun päälle, kuten tupakoinnin. 

Eetu on ainoa, josta tykkään. 

Samaa mieltä. Ei mitään kielteistä Eetusta. Minnekä Eetu perustaa kahvilan.

Vierailija
9427/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas Reetu ja Vane ja Tommy ja Nikita on ainoot parit jotka sopii ulkonäöllisesti yhteen. eetu ja Sofia ei sovi (Eetulle joku brune hippi) eikä Juho ja Jenni (jennille joku pitkä oliverin tyylinen) eikä ainakaan Oliver ja michelle. (michelle on aivan lapsi).

Vierailija
9428/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee se että Vanessa ja Reetu eivät sovi ulkonäöltään ollenkaan yhteen. Luonteeltaankaan eivät ole mikään todellinen match. Ennustan eroa.

Joo, ulkonäkö ratkaisee ihan kaiken. Rokkarit styylaa keskenään. Lihavat kuuluu yhteen. Jos on oikein staili mies, niin tyttöystävän pitää olla vähintään malli. Fitnesspimuille lätkäjätkä ja nörteille se silmälasipäinen tyttö takarivistä 🙄

Vierailija
9429/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuuttani kysyn, että miten eivät siis ole mielestäsi ulkonäöltä yhteensopiva pari? En vttuile, kiinnostaa vain analyysisi.

Vierailija
9430/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tuo Oliverin ja Michellen keskustelu. :D

Oliver: "Ei nyt heti viiden minuutin päästä kotiin pääsystä soitella toisilleen." (lue: ei soitella ollenkaan)

Michelle: "Joo, kaikki on nyt hyvin, jatketaan samaan malliin" ja "oli hyvä keskustelu"... vaikka just on edellisessä jaksossa tai jaksoissa tilittänyt muille että kun Oliverista ei saa mitään irti ja eivät ole lainkaan yhdessä jne.

Eli Oliver haluaa taas edetä hitaasti (ei ollenkaan) ja Michelle ei sano Oliverille suoraan mitään, joo-o...

Vierailija
9431/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa oli näköjään käynyt apuvoimia.

Jennin juurikasvu oli blondattu, Michelle sai irtoripset ja kaikille tytöille värjättiin liian tummat kulmat.

Vierailija
9432/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on kyl tosi kaunis ilman meikkiä!! Luonnekin on nyt päässyt paremmin esiin, vaikuttaa kiltiltä ja reippaalta nuorelta naiselta. Porukassa jää varmaan vähän varjoon.

Vierailija
9433/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poistatti tästä ketjusta viestin, jossa pohdittiin voisiko Suomen versiossa tulla valheenpaljastustesti ja että olisi hauska nähdä Juho siinä....

Nyt joku raja noihin loukkaantumisiinkin hei :D

Vierailija
9434/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikitan ilme oli ihan priceless, kun muut tytöt puhui, miten söpö Akun laulu oli.

Vierailija
9435/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on villan rumin nainen. Eetu saa paremmankin.

Vierailija
9436/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin juurikasvu oli blondattu, Michelle sai irtoripset ja kaikille tytöille värjättiin liian tummat kulmat.

Katoin samaa, näyttää huvittavalta noi mustat kulmat joka blondilla 😅😅

Vierailija
9437/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ihan samaa, että mitä helvettiä noiden kulmien kanssa :D kuin mustat makkarat jokaisella kulmien paikalla

Vierailija
9438/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Juhon tukka on leikattu, oisko Tommy ollut asialla.

Vierailija
9439/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan perusteella Vanessan ja Reetun romanssi jatkuu.

Myös Sofia ja Eetu suunnittelevat tulevaa, mutta muut asukkaat epäilevät samaa kuin monet palstan kirjoittajat: ovatko he liian erilaisia.

Tommy ja Nikita ovat jo menossa yhdessä Nummelaan, mutta saa nähdä...

Jenni ja Juho jatkavat varmasti tapailua, mutta vain sen rajoissa, minkä muilta menoiltaan ehtivät.

Oliver on ihan jumissa Neassa.

Vierailija
9440/11060 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on villan rumin nainen. Eetu saa paremmankin.

Sinä olet sisältä ruma.

Ketju on lukittu.