LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Juho elää hetkessä eikä halua tehdä pitkäaikaissuunnitelmia. Oli kuulemma edellisiltana Jennin kirjeen jälkeen vähän säikähtänyt, kun Jenni oli kirjoittanut aikeistaan esitellä Juho ystävilleen ja perheelleen. Jenniltä kuitenkin ihan järkevää valmistautua myös mahdolliseen eroon, koska veikkaan Juhon sanovan bye kun kamerat sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michellellä kunnon spekulaatiot siitä miksi Oliver käyttäytyy kuten käyttäytyy. Olisko kyse ihan vaan siitä että toista ei kiinnosta.. Kuinka usein kiinnostunut mies muka haluaa edetä NOIN hitaasti? Ei sillä, Oliverkin voisi kyllä sanoa suoraan.
Oliver innostui hetkeksi, kun kuvitteli Nean palaavan.
Nyt Sanni kertoi olevansa kiinnostunut Oliverista. Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.
Tuo mies ei sitoudu mihinkään ennen kuin pääsee selvittämään välinsä Nean kanssa kotimaassa.
Nea sanoi jossain haastattelussa, ettei kyllä ole kiinnostunut enää Oliverista, mutta haluaa kyllä selvittää välit hänen kanssaan.
Mä arvasin viime viikolla, ettei Juho ilahdu siitä Jennin siskolleen kirjoittamasta kirjeestä.
Hah. Oliverin ilme kirkastui kun kuuli kahden aiemmin tippuvan palaavan pian. Tuona hetkenä Oliverin päässä on vain pyörinyt: "Nea Nea Nea... Please, let it be Nea!"
Aleksilla ja Michellellä on samanlainen pakeneva hiusraja....
Joo-o, ketäköhän sitä äänestäis sviittiin...
Voi noita hetkessä eläviä miehiä kuten Juho, sellaisia on liikaa oikeastikin. Ei voi muka suunnitella mitään ja veikkaan että on loppupeleissä myös sitoutumiskammoinen. Voi Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin viime viikolla, ettei Juho ilahdu siitä Jennin siskolleen kirjoittamasta kirjeestä.
"Sehän sano, kun mä kirjoitin sen kirjeen sille mun siskolle ja sit mä olin vaan, et aa vähän siistii, et näät sit Juhon, tälleen, ni sit se oli vaa siit pyys mut juttelee, et hänt vähän niinku alko et mitä sä kelaat..."
Suomeksi: Juho pelaa ja luuli myös Jennin olevan messissä, eikä siihen kuulu mikään perheelle esitteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Voi noita hetkessä eläviä miehiä kuten Juho, sellaisia on liikaa oikeastikin. Ei voi muka suunnitella mitään ja veikkaan että on loppupeleissä myös sitoutumiskammoinen. Voi Jenniä.
Jenni on aikuinen ihminen realitysarjassa, jossa voi voittaa rahaa, ja kuvitteli Juhon ihastuneen häneen muutaman tunnin tuntemisen jälkeen.
Voi voi.
Nikita oli taas todella kaunis tuolla tulipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Instagramin perusteella Joel on puoliksi turkkilainen?
Eikös tuo ollut ihan selvää Joelin ekasta päivästä lähtien?
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla ja Michellellä on samanlainen pakeneva hiusraja....
Michellen tukka on ihan sellaista vauvahöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sehän sano, kun mä kirjoitin sen kirjeen sille mun siskolle ja sit mä olin vaan, et aa vähän siistii, et näät sit Juhon, tälleen, ni sit se oli vaa siit pyys mut juttelee, et hänt vähän niinku alko et mitä sä kelaat..."
Suomeksi: Juho pelaa ja luuli myös Jennin olevan messissä, eikä siihen kuulu mikään perheelle esitteleminen.
Taas tämä sama kitinä Juhon pelaamisesta. Jos pelaisi niin ehkä käyttäytyisi eri tavalla, ja ilmoittaisi olevansa rakastunut Jenniin.
Mistä vetoa, että Akun ekat sanat Sannille on "mitkä fiilikset musta" :D
Vanessa ja Reetu ei tuu kestää.
Mitä ihmeen pahkuroita Akun hartiat ovat täynnä?
Montakohan tuntia päivässä Vanessa käyttää tupakoimiseen ja meikkautumiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vanessa ja Reetu ei tuu kestää.
Samaa mieltä. Vanessa ei kestä Reetun huumoria, ja ajautuvat riitoihin aika helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama kitinä Juhon pelaamisesta. Jos pelaisi niin ehkä käyttäytyisi eri tavalla, ja ilmoittaisi olevansa rakastunut Jenniin.
Juho ymmärtää, että se nyt vasta feikkiä olisikin.
Ei tuosta janitan ja Akun jutusta tulee yhtään mitään. Seuraavassa äänestyksessä vaan kotiin.