Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8761/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta janitan ja Akun jutusta tulee yhtään mitään. Seuraavassa äänestyksessä vaan kotiin.

Vierailija
8762/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho elää hetkessä eikä halua tehdä pitkäaikaissuunnitelmia. Oli kuulemma edellisiltana Jennin kirjeen jälkeen vähän säikähtänyt, kun Jenni oli kirjoittanut aikeistaan esitellä Juho ystävilleen ja perheelleen. Jenniltä kuitenkin ihan järkevää valmistautua myös mahdolliseen eroon, koska veikkaan Juhon sanovan bye kun kamerat sammuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8763/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Michellellä kunnon spekulaatiot siitä miksi Oliver käyttäytyy kuten käyttäytyy. Olisko kyse ihan vaan siitä että toista ei kiinnosta.. Kuinka usein kiinnostunut mies muka haluaa edetä NOIN hitaasti? Ei sillä, Oliverkin voisi kyllä sanoa suoraan.

Oliver innostui hetkeksi, kun kuvitteli Nean palaavan.

Nyt Sanni kertoi olevansa kiinnostunut Oliverista. Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa.

Tuo mies ei sitoudu mihinkään ennen kuin pääsee selvittämään välinsä Nean kanssa kotimaassa.

Nea sanoi jossain haastattelussa, ettei kyllä ole kiinnostunut enää Oliverista, mutta haluaa kyllä selvittää välit hänen kanssaan.

Vierailija
8764/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin viime viikolla, ettei Juho ilahdu siitä Jennin siskolleen kirjoittamasta kirjeestä.

Vierailija
8765/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Oliverin ilme kirkastui kun kuuli kahden aiemmin tippuvan palaavan pian. Tuona hetkenä Oliverin päässä on vain pyörinyt: "Nea Nea Nea... Please, let it be Nea!"

Vierailija
8766/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksilla ja Michellellä on samanlainen pakeneva hiusraja....

Vierailija
8767/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, ketäköhän sitä äänestäis sviittiin...

Vierailija
8768/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita hetkessä eläviä miehiä kuten Juho, sellaisia on liikaa oikeastikin. Ei voi muka suunnitella mitään ja veikkaan että on loppupeleissä myös sitoutumiskammoinen. Voi Jenniä.

Vierailija
8769/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin viime viikolla, ettei Juho ilahdu siitä Jennin siskolleen kirjoittamasta kirjeestä.

"Sehän sano, kun mä kirjoitin sen kirjeen sille mun siskolle ja sit mä olin vaan, et aa vähän siistii, et näät sit Juhon, tälleen, ni sit se oli vaa siit pyys mut juttelee, et hänt vähän niinku alko et mitä sä kelaat..."

Suomeksi: Juho pelaa ja luuli myös Jennin olevan messissä, eikä siihen kuulu mikään perheelle esitteleminen.

Vierailija
8770/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi noita hetkessä eläviä miehiä kuten Juho, sellaisia on liikaa oikeastikin. Ei voi muka suunnitella mitään ja veikkaan että on loppupeleissä myös sitoutumiskammoinen. Voi Jenniä.

Jenni on aikuinen ihminen realitysarjassa, jossa voi voittaa rahaa, ja kuvitteli Juhon ihastuneen häneen muutaman tunnin tuntemisen jälkeen.

Voi voi.

Vierailija
8771/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita oli taas todella kaunis tuolla tulipaikalla.

Vierailija
8772/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramin perusteella Joel on puoliksi turkkilainen?

Eikös tuo ollut ihan selvää Joelin ekasta päivästä lähtien?

Vierailija
8773/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksilla ja Michellellä on samanlainen pakeneva hiusraja....

Michellen tukka on ihan sellaista vauvahöttöä.

Vierailija
8774/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sehän sano, kun mä kirjoitin sen kirjeen sille mun siskolle ja sit mä olin vaan, et aa vähän siistii, et näät sit Juhon, tälleen, ni sit se oli vaa siit pyys mut juttelee, et hänt vähän niinku alko et mitä sä kelaat..."

Suomeksi: Juho pelaa ja luuli myös Jennin olevan messissä, eikä siihen kuulu mikään perheelle esitteleminen.

Taas tämä sama kitinä Juhon pelaamisesta. Jos pelaisi niin ehkä käyttäytyisi eri tavalla, ja ilmoittaisi olevansa rakastunut Jenniin.

Vierailija
8775/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vetoa, että Akun ekat sanat Sannille on "mitkä fiilikset musta" :D

Vierailija
8776/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa ja Reetu ei tuu kestää.

Vierailija
8777/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen pahkuroita Akun hartiat ovat täynnä?

Vierailija
8778/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan tuntia päivässä Vanessa käyttää tupakoimiseen ja meikkautumiseensa.

Vierailija
8779/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessa ja Reetu ei tuu kestää.

Samaa mieltä. Vanessa ei kestä Reetun huumoria, ja ajautuvat riitoihin aika helposti.

Vierailija
8780/11060 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama kitinä Juhon pelaamisesta. Jos pelaisi niin ehkä käyttäytyisi eri tavalla, ja ilmoittaisi olevansa rakastunut Jenniin.

Juho ymmärtää, että se nyt vasta feikkiä olisikin.

Ketju on lukittu.