Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
8301/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitvit, miten Juho edelleen sanoo ettei oo ees ihastunut? Mä en tod jaksais kiehnätä tollee olematta ihastunut.

...mistä seuraa se, että en jaksa uskoa pelaamiseen, kunnon peluri ois jo rakastunut tossa vaiheessa.

Minusta Juhon kasvoilta voi jo lukea miten toivoo ettei jenni sanois enempää koska ei haluais loukata kuitenkaan. Ajattelee varmaan ku ei sano niin ei oo mitään lupaillu ku lopulta jättää Jennin. Selkeästi pelaa mutta ei varmaan ois toivonu että jenni olis heti niin love. Näkee että juhis jo harmittaa että lähti tuohon mutta joo ei pitäs pelailla toisten tunteilla.

Oon tismalleen samaa mieltä! En usko että Juho on mikään läpimätä tyyppi kuitenkaan vaikka näyttäisi kyllä pelaavan. Muuten varmaan vetäisi esityksen kunnolla päätyyn ja olisi jo vähintäänkin rakastunut. Mutta toisaalta miksi vetäisikään kun kyllä tuollakin tyylillä voitto on mahdollinen. Ei varmaan haluaisi Jenniä loukata mutta voitto kiinnostaa eikä enää viitsi hypätä pois kelkasta. Voisi kyllä tossa kohtaa puhua suoraan sille parilleenkin ja vähän toppuutella ettei toinen kuvittele ihan liikoja. Sen sijaan antaa jotain rannekoruja ja kiehnää kun vasta rakastunut.

No eiköhän nuo ole ihan rehellisiä toisilleen. Oikeesti tämä on jo niin kulunut aihe, ja jatkuvasti tätä pitää täällä vatvoa. Ei tuolla kukaan voi vannoa, et suhde jatkuu ulkomaailmassa. Katsokaa vaikka uusi klippi, jossa Juho ja Jenni puivat suhteen tilaa.

Eiköhän täällä ole kaikki aiheet aika kuluneita, kun ei sarjassa kauheasti ole tapahtunut viime aikoina. Sitä paitsi koko ohjelma tuntuu pyörivän tuon J&J-romanssin ympärillä joten mistä muustakaan puhuttaisi. Vai onko se vaan niin että jos vain siitä "saa" puhua miten hyvä pari ovat..

No en tarkoita sitä. Ei tuolla kukaan ole täydellinen pari, eikö tule olemaanMut pitää ymmärtää myös sitä et asioista voi olla eri mieltä, eikä ketään kannata leimata tietynlaiseksi.

Vierailija
8302/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliver ei voi olla kenenkään kanssa lähikosketuksessa, koska odottaa yhä Nean tapaamista siviilissä. Siksi vaihtaa paria mielellään usein, ettei tarvitse ruveta enempi perustelemaan käytöstään. Se on vaan tuo neapakkomielle hankala "sairaus". Roopella on tosiaan taipumus laukoa vähän mitä sattuu. Olikohan keskiviikon jakso, kun Aku jutteli Jennnin kanssa jälleen niistä "suhdekiemuroistaan", niin Roope sivusta huusi, että saanko antaa yhden neuvon; pidä välillä turpa kiinni. Oli todella rumasti sanottu. Minusta Jenni on naisista kaikista mielenkiintoisin, myös säteilevä nauru. Juho ehkä poikkeaa esim. Reetusta ja Tommista siinä, että on aikuisemman oloinen. Jennille sopii ehdottomasti aikuisempi mies. Mitäpä sitten, jos heidän suhteensa ei kestä. Tuolla on varmasti paljon mukavampi viettää aikaa, kun on vakipari. Kyllä minäkin mielennäni sviittiyön viettäisin Juhon kanssa, jos mahdollista. Paljon paremmat muistot reissusta kuitenkin jää, kuin esim. Oliverilla, joka käytti kaikki viikkonsa jahkailuun aivan turhaan. Olisi nauttinut ajastaan tuolla.

Roope?

Sori, Reetu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sofia nyt first lookissa polttanu myös?

Vierailija
8304/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän Tommyn ja Nikitan puolesta, kun näyttävät klipistä päätellen taasen kinastelevan. Tommy haluaisi enemmän huomiota kuin mitä Nikita tahtoo antaa.

Michellekö siinä käväisi halaamassa Tommyä kesken treenin?

ja Tommy heti vertailemaan naisia toisiinsa 😮 kuin todistaakseen Nikitan kylmyyttä.

Vierailija
8305/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Sofia nyt first lookissa polttanu myös?

Eikös Tommiakin näytetty polttamassa pari viikkoa sitten?

Vierailija
8306/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää. Miksi valintatilanteessa nämä selvät toisensa valitsevat parit saavat aina aloittaa? Olisi virkistävää, kun vaikka Liisa olisi valinnut Tommyn jne.

Näinpä!

Mä toivon, et tulis sellainen "pakko vaihtaa paria"-viikko, eli vakkarit ei saisi valita toisiaan.

Vierailija
8307/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi ikävää, kun täällä ryhmänä mollataan joku saarelainen, kuten nyt viimeisimpänä Michelle. Alkaa mennä vähän joukkohysterian puolelle joidenkin jutut.

Vierailija
8308/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on Eetu :)

Saisi puolestani voittaa. Vaikuttaa rehelliseltä, oikeudenmukaiselta, kiltiltä, välittömältä, hyväsydämiseltä.

Vierailija
8309/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Eetun eilinen tokaisu, kun Sofia päätti treenata "Sinä se oot kova Pirkko" tms. Sofia voisi siis myös olla Pirkko 😄 Nämä on kyllä niin hellyttävä pari, varsinkin Eetu on aivan ihana ❤[/quote]

Kysyin mieheltäni, että kenet hän tuolta mieluiten valitsisi parikseen, jos pitäisi valita. Vastasi että: "Kyllä mä varmaan Jennin ottaisin...siis heti Eetun jälkeen." 😂😂

Vierailija
8310/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookin perusteella myös Tommya ja Nikitaa ärsyttää, kun eivät saa tytöiltä huomiota. Sofia ja Vanessa päättävät yllättää parinsa, mutta Nikita ei osallistu, koska "Tommy ei ole sitä ansainnut"...

Mä kyllä asetun tässä tyttöjen puolelle, jos kysymys on kotitöistä. Ihan arjessakin asiat luiskahtavat helposti siihen, että toinen hoitaa toiset hommat ja toinen jotain muuta.

Talossa ei ole mitään muuta tähdellistä tehtävää kuin tuo puuron keitto, munien paistaminen ja sänkyjen petaaminen, eikä siinäkään ole mitään järkeä, kun peiton alle kömmitään vähän väliä.

Tuolla pojat ovat alusta saakka ottaneet Master chef-roolin itselleen. Sinne ahtaaseen keittiöön pitäisi nyt kaikkien tunkea väkisin tekemään aamiaista?

Viime vuonna oli sama juttu. Veera hääräsi ja muut tottuivat siihen. Jossain vaiheessa iski päälle marttyyrivaihde. En kyllä vieläkään tiedä, kuinka tosissaan Veera oli.

Vierailija
8311/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First lookin perusteella myös Tommya ja Nikitaa ärsyttää, kun eivät saa tytöiltä huomiota. Sofia ja Vanessa päättävät yllättää parinsa, mutta Nikita ei osallistu, koska "Tommy ei ole sitä ansainnut"...

Mä kyllä asetun tässä tyttöjen puolelle, jos kysymys on kotitöistä. Ihan arjessakin asiat luiskahtavat helposti siihen, että toinen hoitaa toiset hommat ja toinen jotain muuta.

Talossa ei ole mitään muuta tähdellistä tehtävää kuin tuo puuron keitto, munien paistaminen ja sänkyjen petaaminen, eikä siinäkään ole mitään järkeä, kun peiton alle kömmitään vähän väliä.

Tuolla pojat ovat alusta saakka ottaneet Master chef-roolin itselleen. Sinne ahtaaseen keittiöön pitäisi nyt kaikkien tunkea väkisin tekemään aamiaista?

Viime vuonna oli sama juttu. Veera hääräsi ja muut tottuivat siihen. Jossain vaiheessa iski päälle marttyyrivaihde. En kyllä vieläkään tiedä, kuinka tosissaan Veera oli.

****Pikakorjaus: Tommya ja Eetua ärsyttää

Vierailija
8312/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ulkonäkökeskeisyys mutta Michellen ja Aleksin ulkonäkö ei miellytä omaa silmää. Eivät todellakaan ole rumia ja esim Michelleähän monet miehet tuntuvat pitävän erittäin hyvännäkösenä. En vaan ihan näe miksi. Mutta mielipideasioita. Aleksi vaikuttaa kyllä luonteeltaan tosi symppikseltä, vähän harmi että tuli tuossa kohtaa ja tollaseen tilanteeseen, koska tippuu varmasti seuraavaksi pois.. Michelle taas ei miellytä myöskään luonteensa puolesta. Miksi se puhuu p*skaa? Ihan pokerinaamalla väitti valitsevansa Aleksin jos saa ensin valita. En tiedä miten oikeasti meni, onko leikattu vaan pois vai jättikö se myös korjaamatta asian Aleksille ennen parinvalintaa. Jakson perusteella vaikutti myös siltä ettei olisi kauheasti Liisalle puhunut aikeistaan kokeilla Oliveria, kaikille muille kyllä höpötti siitä. Kuvittelee ilmeisesti että Oliver kyllä antaa hänelle mahdollisuuden. Itse vähän luulen että Oliverille on ihan sama onko vierellä Liisa vai Michelle, odottaa vaan että pääsee takaisin Suomeen neuvottelemaan Nean kanssa yhteenpaluusta. Minä ehkä tiputtaisinkin näistä syistä seuraavaksi Oliverin ja Michellen, mutta luulen että seuraavassa pudotuksessa Liisa pääsee Mimosansa luo.

Liisa ja Nikita on taas ulkonäöllisesti aivan upeita, vois melkein sanoa että käy jopa kateeksi. Janita ehdoton suosikki, niin rempseä ja huumorintajuinen. Ottaa myös asiat tosi hyvin eikä ilkeile kenellekään. Janitalla on myös saaren upein kroppa.

Vierailija
8313/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Oliver miehiin päin kun nukkuma sängyssäkään ei voii ees hiplata tai koskettaa vieruskaveriaan. Naisen kanssa jutellessa on hyvin hermostunut. Miksi hän on hakenut tuohon ohjelmaan.

Vierailija
8314/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä intressi tuotannolta oli tuoda taloon Aleksi. Väritön kalpea, eksyksissä olevan näköinen pieni mies, jonka puhetyyli naismainen. Ei tuolla vedolla korttipakkaa sekoiteta, korkeintaanlaitetaankortti pakan viimeiseksi. Missä on komeat miehet.

Vierailija
8315/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se piti myös mainita että Vanessa ja Reetu ei ketuta vieläkään, vaikka näistä kommenteista sai sen kuvan (ennen jakson katsomista) että ovat olleet ihan k*sipäitä. Muutenkin suurin osa heidän kinasteluista tuntuu olevan jollain tasolla myös humoristista. Se nyt vaan on fakta että joskus toisen naama ärsyttää. Toki Vanessan valittaminen oli ärsyttävää ja kävi Reetu sääliksi. Siltikin ainoa kohta jolle oon koko ohjelman aikana nauranut oli se nuotiokohtaus, jossa Vanessa sanoo ".. Sit mä tuun alas ja sillä on siellä jotkut saa*anan sarvet päässä". Suosikkiparini ovat edelleen, toivon vaan että Vanessa jotenkin hyvittää Reetulle tuon huonon päivänsä.

Ei ole muuten vaikea arvata kuka on tuotannon suosikkipari.. "tässä nukkuu Tommy ja Nikita, tässä TEAM JJ". Ei ollut Juholta mikään huono peliliike valita Jenni, nuohan suorastaan avitetaan voittoon. Ei kyllä minua niin kosketa, voittakoon mikä pari vaan.

Vierailija
8316/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu oli paras silloin kun Meri tuli taloon ja jokainen mies sai olla pikatreffeillä/jutella hänen kanssaan. Meri kysyi jotain Eetulla oli joku sipsi menossa suuhun kun mongersi jotain, oli supersöpö 😂

Vierailija
8317/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on munkin suosikki, mutta Sofiasta en tykkää joten sikäli vaikea toivoa heidän voittoaan.

Vierailija
8318/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon Eetun ja Sofian voittoa, että ihana Eetu saisi starttirahaa kahvilaansa varten! :D

Vierailija
8319/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta esimerkiksi Tommy ja Nikita on tosi tylsiä. Parituivat heti eivätkä ole sen jälkeen olleet esimerkiksi pudotusuhan alla. Kiva heille mutta ei kovin viihdyttävää.

Vierailija
8320/11060 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon Eetun ja Sofian voittoa, että ihana Eetu saisi starttirahaa kahvilaansa varten! :D

Toivon, että Eetu voittaa ja ottaa rahat. Ei tietenkään ota, mutta ansaitsisi ne kyllä yksin. Tai Tommin kanssa voisi jakaa. 

En minäkään ole enää jaksanut katsoa, enkä näköjään ole mitään menettänyt. Ajattelin, että Reetu tuskin jaksaa Vanessaa kauaa ulkomaailmassa katsoa, varsinkin jos nyt on sanonut jo tupakoinnistakin. Halusi muistaakseni iloisen ja itsestään huolta pitävän naisen ja Vanessa ei sellainen ole. Tuolla villassa on niin kuplassa ja varmaan helpommin ihastuu. Siksi Reetukin katselee vaaleanpunaisten lasien läpi vielä. 

Ketju on lukittu.