LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Nea voi mennä siviiliin etsimään ja valikoimaan unelmien miestään.
Ei sitä tuolta saarelta löydy, se on ihan varma, vaikka sinne kuskattaisiin millaisia komistuksia tahansa.
Samanlainen draama jokaisen miehen kanssa Nealla tulee, se on varma!
Oon satavarma että Sofia ja Eetu voittaa koko potin ja että se on täysin Eetun ansiota, Sofia on jäänyt vieraaksi.
En usko Juhoon ja Jenniin.
Muita käänteitä tässä tuskin enää tapahtuu.
Outo mies se Oliver sillä ei siellä voi saada pakkomiellettä kehenkään vaan tippuu. Ihme että se vielä roikkuu ja se NEA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janitan paluu saarelle olisi aivan turhaa, kukaan mies ei ole hänestä kiinnostunut. Mieluummin sitten joku uusistakin. Itse äänestän Neaa, paras ja aidoin tyyppi tuolla.
Miksi tässä nyt jankutetaan, ettei kukaan ole Janitasta kiinnostunut? Hänellä ei ole ollut tilaisuuksia. Nealla on ollut ja hän on sössinyt ne kaikki. Mitä ihmettä hän enää tuolla tekisi? Oliver ja Aku jatkaisivat vain ronkumistaan ja Nea vain angstaa.
Siksi että kukaan ei ole kiinnostunut Janitasta.
Jos olisi, niin jotain lähestymistä olisi jo tapahtunut.
Miten olisi tapahtunut yhtään mitään kun hänen saarellaoloaikanaan ainoat vapaat miehet ovat roikkuneet Neassa eivätkä ole edes tutustuneet häneen. Ja heti kun Nea ja Oliver "erosivat", hän lähti toiseen villaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janitan paluu saarelle olisi aivan turhaa, kukaan mies ei ole hänestä kiinnostunut. Mieluummin sitten joku uusistakin. Itse äänestän Neaa, paras ja aidoin tyyppi tuolla.
Miksi tässä nyt jankutetaan, ettei kukaan ole Janitasta kiinnostunut? Hänellä ei ole ollut tilaisuuksia. Nealla on ollut ja hän on sössinyt ne kaikki. Mitä ihmettä hän enää tuolla tekisi? Oliver ja Aku jatkaisivat vain ronkumistaan ja Nea vain angstaa.
Miten niin ei ole ollut? Kukaan mies ei vain ole ollut riittävän kiinnostunut Janitasta, vaan aina ollut ykköskiinnostuksenkohde joku toinen kuten Nea. Janita ei ei tarjoa edes mitään viihdettä katsojille, joten miksi ihmeessä hänet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä halvatun tilaisuuksia?
Kyllä tuolla voi ottaa kontaktia ja käydä juttelemassa, vaikka ei olisi pari.
Janita vaan nyt ei satu sytyttämään ketään talon miehistä, eikä se tilanne muutu vaikka hän roikkuisi siellä loppuun asti.
Varmaan palstatrolleja nää jotka väittää Neaa äänestäneensä. Ei keksi muuta selitystä.
Enpä olisi uskonut etukäteen että äänestän vielä Neaa! Mutta (Oliver ja Nea) show must go on! 🙄😂
Enkä halua kenenkään noista uusista jatkavan/palaavan takaisin. Ei heistä vain enää innostu kun on ehtinyt jo "kiintyä" noihin alusta tai lähes alusta asti mukana olleisiin. Varsinkin kun tuli noin monta uutta kerralla niin pakka meni liian paljon sekaisin (mun päässä, villallahan nyt ei varsinaisesti mennyt) ja uudet näyttäytyvät enemmän sellaisena yhtenäisenä massana sen sijasta että heihin olisi ehtinyt tutustua.
Janita olisi ollut ihan ok ja kivan oloinen tyyppi, mutta äänestin silti Neaa. 🙄
(Näen jo kuinka alapeukkuja alkaa kohta sadella... 😅)
Oliver vaikuttaa vähän läheisriippuvaiselta, oli pakko saada joku uusi nainen nukkumaan kanssaan kun ei voinut olla edes kolmee päivää yksin. Ja nyt varmaan yrittää saada sitten suhdetta Liisan kanssa mutta saas nähdä lähteekö se tuosta....
Vierailija kirjoitti:
Liisa on mitäänsanomaton, eikä Michellekään ole kiehtova.
Nea takaisin taloon sotkemaan Oliverin ja Akun päätä.
Mitään muuta draamaa ei nimittäin ole odotettavissa.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole ollut? Kukaan mies ei vain ole ollut riittävän kiinnostunut Janitasta, vaan aina ollut ykköskiinnostuksenkohde joku toinen kuten Nea. Janita ei ei tarjoa edes mitään viihdettä katsojille, joten miksi ihmeessä hänet takaisin.
Juuri tuossa sen selitin. Miehet ovat roikkuneet Neassa ja sitten hän joutui lähtemään toiselle villalle. Nuo uudet naiset pääsivät tutustumaan Oliveriin ja Akuun ilman Neaa, joten heillä oli ihan eri asema kuin Janitalla.
Käsitinkö oikein? Oliko miehet päättäneet yhdessä, että Janita on jo saanut tsäänssin ja joutaa tippumaan, ja Nea pelastettaisiin? Oliver saa silti pyytää parikseen sen, kenestä on kiinnostunut? Oliver pyytää Akua pelastamaan Nean, jotta Oliver voi katsoa vielä sen kortin loppuun. Omassa parinvalinnassaan Oliver arpoo Michellen ja Liisan välillä. Juteltuaan tyttöjen kanssa hän käy ilmoittamassa Akulle: "Joo, mä valitsen ton Liisan". Eli miksi Oliver saisi ikään kuin kaksi naista; Liisan parikseen ja Nean Akun pelastuksen kautta? Tosi itsekästä. Eikö olisi ollut reilumpaa, että jos Aku pelastaa Nean Oliverille, Oliver olisi pelastanut vastapalvelukseksi uusista tytöistä sen, josta Aku on kiinnostunut? Sen sijaan Oliver valitsikin oman mielenkiinnon mukaan Liisan ja oletti Akun silti pelastavan Nean? Onneksi Aku ajatteli kerrankin itseään ja teki oman pään mukaan - valitsi sen kenestä on itse kiinnostunut, eli tiputti Nean ja otti Michellen. Hyvä Aku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janita vaan nyt ei satu sytyttämään ketään talon miehistä, eikä se tilanne muutu vaikka hän roikkuisi siellä loppuun asti.
Etkö ole katsonut ohjelmaa ollenkaan? Onko sinulta mennyt täysin ohitse Akun ja Oliverin pakkomielle Neaan?
Mieluummin mä Neaa katselen kuin Oliveria.
Nea takaisin ja nyhvelö ulos liisoineen.
En käsitä, että naiset dissaavat Neaa, sillä Oliver on sietämätön. Kenellä tahansa palaisivat käämit.
Jos voisin äänestäisin Jonnaa. Koska eikös hän ollut se josta Juho oli toiseksi eniten kiinnostunut? Voisi tulla draamaa kun siellä olisi joku Juhon mielestä aidosti kiinnostava kolmantena pyöränä ja ehkä paljastuisi myös vetääkö Juho roolia vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jakson paras kohta oli kun tyypit juttelee keittiössä ja puutarhassa kävelee Jorge jonkun ruohonleikkurin tai trimmerin kanssa ja laitteen melu peittää keskustelun 😂🤣😅
Itse tipahdin totaalisesti, kun Aku selitti Reetulle keittiössä: "että on osalla niistä uusista tytöistä ihan nätit silmät. Reetu hetken monttu auki ja sit:"Täh". Taisi olla ajatus aivan jossain muualla kuin Akun jorinoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!! Joku uusi mimmi taloon. Janita on jo nähty kortti.
Vierailija kirjoitti:
Käsitinkö oikein? Oliko miehet päättäneet yhdessä, että Janita on jo saanut tsäänssin ja joutaa tippumaan, ja Nea pelastettaisiin? Oliver saa silti pyytää parikseen sen, kenestä on kiinnostunut? Oliver pyytää Akua pelastamaan Nean, jotta Oliver voi katsoa vielä sen kortin loppuun. Omassa parinvalinnassaan Oliver arpoo Michellen ja Liisan välillä. Juteltuaan tyttöjen kanssa hän käy ilmoittamassa Akulle: "Joo, mä valitsen ton Liisan". Eli miksi Oliver saisi ikään kuin kaksi naista; Liisan parikseen ja Nean Akun pelastuksen kautta? Tosi itsekästä. Eikö olisi ollut reilumpaa, että jos Aku pelastaa Nean Oliverille, Oliver olisi pelastanut vastapalvelukseksi uusista tytöistä sen, josta Aku on kiinnostunut? Sen sijaan Oliver valitsikin oman mielenkiinnon mukaan Liisan ja oletti Akun silti pelastavan Nean? Onneksi Aku ajatteli kerrankin itseään ja teki oman pään mukaan - valitsi sen kenestä on itse kiinnostunut, eli tiputti Nean ja otti Michellen. Hyvä Aku!
Siis mistä sinä tällaisen kuvion keksit, että olisivat näin sopineet? Eikö kyse ollut siitä, että arpoivat siinä vain kenet uusista tytöistä valitsevat ja sitten Oliver kertoi että valitsee Liisan, joten Michelle jää Akulle.
Ei tässä nyt jumalauta pääse tosta Neasta eroon, koska oon aivan varma että se saa eniten ääniä pisimpään saarella olleena. Muiden kesken äänet jakautuvat, uusia on liian monta että kukaan heistä nousisi ylitse muiden saamaan ääniä. Itse äänestin Janitaa, jolla edes teoreettinen mahdollisuus Nean jälkeen.
Siksi että kukaan ei ole kiinnostunut Janitasta.
Jos olisi, niin jotain lähestymistä olisi jo tapahtunut.