LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tykkään Nikitasta heti jotenkin enemmän, oli nyt tosi aito. Esim. kun sanoi "en halua olla tiellä", eli ei ole mikään ylimielinen nirppanokka, vaan vähän epävarma nuori nainen. Tommy on ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis meinaa tämä casa amore? En ole katsonut ulkomaisia versioita. :/
tuotanto on järjestänyt myös toisen villan johon lähtee miehet tai naiset, sinne lähetetään myös liuta uusia saarelaisia ja he viettävät yhdessä muutaman päivän. Palatessa villalle he päättävät palaavatko yhteen alkuperäisen parinsa kanssa vai jatkuuko matka jonkun uuden saarelaisen kanssa
Tää olis hyvä!
Onko ulkomaisissa versioissa tässä casa amoressa rikkoutunut myös näitä vahvoja pareja?
Tommy voisi kertoa nuo asiat Nikitalla mitä kerto muille villalaisille ja Nikita Tommylle mitä kertoo kaikille muille.
"Nikitan kehonkielestä voi päätellä, että nyt ollaan todella vastaanottavaisella päällä." :D
Toi Oliverin jankkaus on jo todella ahdistavaa ja läheisriippuvaista. Ekaks halusin Jenniä ja Oliveria yhteen, mutta Jenni ansaitsee paljon enemmän kuin ton miesvauvan.
Nikitalla tunnelukko aika vahva. Suojelee itseään eikä avaudu tai näytä tunteita. Mut Tommylla ei oo kyllä myöskään yhtään taitoa lukea tilannetta. Ei kukaan avaudu tuolla tavalla kun hyökätään päälle ku yleinen syyttäjä.
Oho yllättävän koville otti Oliverilla kun Nea valkkaskin parikseen Akun eikä O:ta.
Eiköhän tuo kerro tarpeeksi ettei Nikita omien sanojensa mukaan puhu vaikeista asioista kuin äidilleen. Ymmärrän Tommya, sillä Nikita ei oikeasti näytä osaavan keskustella.
Outo kommentti myös Nikitalta tuohon leikkimiseen liittyen.
Kyllähän tuo Nikita nyt on aivan mahdoton... :D Ei varmasti pahaa tarkoita, mutta kyllähän hänen pitäisi vähän kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis meinaa tämä casa amore? En ole katsonut ulkomaisia versioita. :/
tuotanto on järjestänyt myös toisen villan johon lähtee miehet tai naiset, sinne lähetetään myös liuta uusia saarelaisia ja he viettävät yhdessä muutaman päivän. Palatessa villalle he päättävät palaavatko yhteen alkuperäisen parinsa kanssa vai jatkuuko matka jonkun uuden saarelaisen kanssa
Tää olis hyvä!
Onko ulkomaisissa versioissa tässä casa amoressa rikkoutunut myös näitä vahvoja pareja?
On ollu! Mutta tää Suomen versio onkin tämmönen Friend Island ja draamaa yritetään välttää kaikin keinoin...
Itkuhuutopihinät Oliveristä, nyt menee jo pelleilyks tuo Nean perään itkeminen. Ei tuosta sen saarella olosta tule yksinkertasesti enää yhtään mitään.
Ymmärrän kyllä Tommym turhautumisen. Eihän hän nyt kovin hienotunteisesti asiaa ilmaissut, mutta jos on oikeasti viikkokausia yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi, niin mitä muuta voi enää tehdä kuin sanoa suoraan? Tulee seinä vastaan Nikitan kaltaisten kanssa, ei siinä auta mitkään keinot välttämättä. Harmi, koska näyttivät oikeasti tykkäävän toisistaan.
arvasin, näki jo heti alussa, ettei tommyn ja nikitan välillä ole molemmin puolista vetoa. Tommy kiinnostuneempi, nikita vaan ollu mukana leikissä kunnes nyt tuli seinä vastaan
Olipas lapsellisen oloinen toi nikita.. oon kyl nyt tommyn puolella tässä
Periaatteessa ymmärrän Tommyn pointin, kyllä mä uskon että hän monessa asiassa on oikeassa tuossa suhteessa. Mutta se että miten se asian esittää Nikitalla, saa Nikitan vetäytymään vain entistä enemmän kuoreensa. Ei se avautuminen tuu sillä että käsketään, ei todellakaan.
Vaikka Nikita vaikuttaakin kovikselta, luulen että hän on ennemminkin epävarma ja herkkä ja suojelee itseään tuolla käyttäytymisellä.
En usko että tuo suhde tulee toimimaan, ellei Tommy ymmärrä sitä asiaa että hän tekee vain hallaa tuolla vänkäämisellä.
Mutta se taas on sitten pohdittava erikseen että onko Tommy valmis muuttamaan itseään niin paljon, että jaksaa aina ymmärtää ja ymmärtää Nikitan käytöstä. Mä luulen että ei.
Voi olla että jonku toisen miehen kanssa Nikita osais paremmin avautua, ja taas Tommylle sopisi enemmän sellanen nainen joka on suorasukaisempi ja selkeämpi tunneasioissa.
Mun mielestä tuo kiista ei varsinaisesti ole kummankaan vika, ovat vaan liian erilaisia ymmärtääkseen toisiaan.
Seuraavassa jaksossa luvassa 4 uutta naista saarelle?? Näky just ennen lopputekstejä
Voi Oliver oli niin surullisen näkönen kun menetti Nean.. Miks ihmeessä sen on pitänyt roikkua siinä kun mitään vastakaikua ei oo saanu enää pitkään aikaan😢
Jos Nea valitsee Akun niin sehän tarkoittaa sitä että tippuvat seuraavaksi.... eli ei ole kyllä pelaamassa.
Olikoham tuo ensi jaksossa juttu casa amore, ainakin monta naista oli tulossa ja pelkkiä miehiä näytettiin??! jos oli, niin tätä kyllä odotan ja nyt ymmärrän miks pitkään aikaan ei oo tullut uusia.
Tommy lla on kieltämättä aika syyllistävä ja hyökkäävä tyyli antaa palautetta. Luulen, että Nikitalla on vaikeaa avautua ja päästää oikeasti lähelle niin tuo Tommyn tyyli saa hänet vetäytymään entistä enemmän. Vai onko Nikita sittenkin vain hemmoteltu kakara, joka ei kestä kritiikkiä? Kova rooli hänellä ainakin on päällä, joten suojelee itseään jollain tasolla. Toki aika lapsellista käytöstä lähteä kävelemään ovet paukkuen.