Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
621/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jäi eilinen jakso välistä. tapahtuiko mitään uutta ja jännittävää vai oliko samaa muminaa vaan?

Niin minultakin, mutta katsoin sen just netistä, en halunnut missata.

Vierailija
622/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ilman meikkiä???? kirjoitti:

Naisten ulkonäkö ilman meikkiä!!??

Kyllä mies taitaa olla se "kauniimpi puolisko" suhteesaa myös jos maski riisutaan naamalta. Ainakin tällä vuosikymmenellä kun miehet viettää yhtäpaljon peilin edessä aikaa.

Mitä vikaa niiden luonnollisissa naamoissa muka oli? Kaikki vähintään nättejä ilmankin meikkiä. Vanessa ja Nikita ihan tosi kauniita. Katsele vähemmän instatyttöjä, sillä sulla on ihan epärealistiset odotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän Oliverin vuosien takaa, oli joskus sillon teininä jo tosi pitkä (on siis reilu pari metriä), joten uskon, että on saanu kuulla siitä ihan tarpeeks ja ymmärrän, että ärsyttää jos se on ainut asia, jonka muut "näkee"'. Oli myös tosi ujo sillon (ehkä edelleen?), joten oli aika yllätys nähä tällasessa formaatissa!

Vierailija
624/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Tommystä jostain kuvakulmasta ja ehkä puhetyylistä mieleen Makwan Amirkhani.

Mulla tulee siitä mieleen tietyssä kulmassa Jensen Ackles.... Inhottavaa myöntää, ku en oikeen pidä tommysta mutta jensenistä kyllä :D

Vierailija
625/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti jos joku mies on hauska ja itsevarma, on hän muka pleijeri.

Viime vuonna haukuttiin Patrickia, joka kuitenkin on edelleen Ankun kanssa.

Tommy ja Nikita ovat tällä kaudella ainoat, jotka sopivat yhteen.

Hauskuudessa (mitä en kyllä ole pistänyt Tommysta merkille) ja itsevarmuudessa ei ole mitään vikaa, mutta lipevyydessä on. Sitä oli jonkin verran Patrickissa, ja vielä enemmän Tommyssa.

Patrickin ryhditön toiminta Emman kanssa ja silmien räpsyttely hämmentyneenä ja "en minä mistään mitään ymmärrä" oli eräänlainen taktiikka sekin. Tommylla taas tuo jokseenkin päinvastainen dominoivuus taas saa hänet vaikuttamaan lipevältä.

Itse pidän enemmän tuollaisesta itsevarmuudesta mitä esim Eetulla on. Itsevarma mutta jalat maassa, niin vaikutelma on aidompi.

Vierailija
626/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä miten aussit äänesti sen ällöttävän ja valehtelevan Grantin (+parinsa Taylan) voittoon. Katsoin LI Australiasta vain ekan viikon sekä finaalin. Jo heti ekalla viikolla Grant jäi kiinni valehtelusta ja tuli vibat, että on epärehellinen player ja tyhmä kuin saapas. Siksi hämmästys oli suuri kun näin hänen olevan finaalissa ja voittikin vielä. No erohan tuli heti kameroiden sammuttua kun Taylalle selvisi Grantilla olleen ulkomaailmassa tyttöystävä ja menneensä ohjelmaan vain promotakseen itseään ja firmaansa. Olisipa Tayla pitänyt 50k itsellään. Sori ohis.

Australia oli kyllä selkeästi viihdyttävämpi. Grant kyllä veti hyvän roolin - oli muka niin rakastunut. Yllätys olikin suuri, kun meni katsomaan instasta että Grant onkin ihan toisen naisen kanssa (joka odottanut sitä koko kauden ajan?) ja Tayla on on pitkän miehen kanssa yhdessä. Sillä toisella "unelmaparilla" oli myös mennyt sukset täysin ristiin ja se mies oli kiusannut ja uhkaillut Tediä/Teddyä baarissa (mikä ei siis ollut tehnyt mitään). Huomaa miten erilaisia ihmiset lopulta sitten olivat, kun kamera sulkeutuu. Vähän offtopic ja tylsää kun en millään muista ihmisten nimiä enää siltä kaudelta :D

Mun mielestä siitä Grantista kyllä huomaa, että ei ole ihan täysin aito. En muista, mistä sen ymmärsi, mut en missään vaiheessa uskonu että olisi oikeasti niin rakastunut siihen pariinsa.

Vierailija
627/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeekohan Oliver tuon pituutensa sellaisena "rikkaan miehen ongelmana"? On huolissaan siitä, että naiset haluavat hänet vain sen pituuden takia, niin valitsi sitten Vanessan, joka taatusti löytäisi itseään pidemmän miehen jostain toisestakin :D Pituutta kehuneet taas saivat heti pakit.

Vierailija
628/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se viime kauden Pauliina oli ammatiltaan? Työskenteli terveydenhuollossa?

Vierailija
629/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm täällä ei mene läpi tuo Tommyn ja Nikitan juttu mutta kun käy lukemassa kommentteja LIS instagramista niin teineihin näyttää uppoavan.

Siihen nuo kaksi juuri luottaakin :) 

Onko täällä muuten joku Tommyn tuttu puolustelemassa kun aika aggressiivisia ja samanlaisia vastauksia tullut useampaan Tommya koskevaan viestiin. 

Totta kai täytyy olla tuttu, jos mielipide eroaa mammojen yleisestä mielipiteestä. Mä olin viime kaudella mm. Pauliinan, Patin ja Ankun tuttu. Tällä kaudella taidan mennä Tommyn tutusta, vaikka en useampaa puoltavaa viestiä olekaan siitä tänne kirjoittanut. Mutta voisin kuvitella kirjoittavani, koska en allekirjoita tän keskustelun yleistä mielipidettä Tommystä limaisena pleijerinä ja itseään täynnä olevana. Tähän mennessä ohjelma ei ole antanut syytä uskoa, että hän olisi tuollainen. 

Vierailija
630/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma saavuttaisi paljon suuremman suosion, jos tehtäisiin kuten BB:ssä, eli katsojat voisivat halutessaan pientä maksua vastaan katsella Love Island -talon tapahtumia reaaliajassa 24/7-kameroiden kautta. Kamerat siellä on jo valmiina. Tv:stä tulisi koostelähetykset edellispäivän tapahtumista kuten tähänkin asti. Se, että katsojille annettaisiin tilaisuus seurata asukkaiden käyttäytymistä, kuulla keskusteluita, jne, lisäisi kiinnostusta ja asukkaista tulisi aidompi kuva. Selviäisi myös onko juonittelua ja ketkä feikkaa. Ketkä tulee toimeen keskenään ja ketkä ei. Saisi aitiopaikalta seurata parinmuodostusta, mikä tässä formaatissa on se pääasia (BB:ssä pariutuminen on vain mahdollinen sivujuonne).

Kuka katsoisi Love Island Suomen 24/7-kanavaa (itse voisi valita mitä kameraa ja huonetta seuraa), jos siihen olisi mahdollisuus?

Olisi kiinnostavaa ja varmaa itsekin ostaisin, jos tälläinen mahdollisuus olisi. Veikkaan, että tuollaista mahdollisuutta ei ole tulossa, koska missään muuallakaan ei ole (ainakaan mun tietojen mukaan) ollut. Tälläisissä ohjelmissa on formaatin puolesta tarkat säännöt, joissa ei ole varmaankaan hyväksytty tuollaista.

Vierailija
631/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookin mukaan Arttu on kiinostunut uudesta naisesta, jonka kans käy siis treffeillä. Yllättäen Sanni vähän möksähtää tästä.

Öö...missä välissä Sanni onki yhtäkkiä kiinostunut Artusta?

Vierailija
632/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanessa näyttää ihan love island UK:n Meganilta

Minusta hän näyttää vain ja ainoastaan Love Island Suomi Vanessalta.

Minulle taas tulee mieleen se laulaja Ilta

Vierailija
633/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First lookin mukaan Arttu on kiinostunut uudesta naisesta, jonka kans käy siis treffeillä. Yllättäen Sanni vähän möksähtää tästä.

Öö...missä välissä Sanni onki yhtäkkiä kiinostunut Artusta?

Tätä mäkin ihmettelin. Ehkä Sanni puhuu siitä tämän päivän jaksossa ennen Artun treffejä.

Vierailija
634/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes aloittaa. Lähes kenen tahansa naaman noista miehistä löisi naisen naturaalin naaman viereen niin nainen jää jalkoihin välittömästi. Esim.Tommyn naama laitetaan kenen tahansa noista viereen niin onhan se nyt 10xparemman näkönen naamalta kun yksikään nainen!! Toi on vallitseva trendi. Iso osa miehistä on hlvetin paljon "kauniimpia" kun nainen ilman meikkejä.

Vierailija
635/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessa näyttää salkkareiden Monicalta.

Vierailija
636/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et syy siihen, et miten nää tyypit ei tunnu löytävän sitä kipinää vielä, on se et vielä vaan ei ole juurikaan tullut toisille sopivia kilpailijoita.

Näillä ei vaan yksinkertasesti heti synkkää toistensa kanssa niin hyvin, kuin viime vuonna. Ehkä se vielä tuosta, ku porukka lämpene ja tulee uutta porukkaa sisään.

Vierailija
637/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti jos joku mies on hauska ja itsevarma, on hän muka pleijeri.

Viime vuonna haukuttiin Patrickia, joka kuitenkin on edelleen Ankun kanssa.

Tommy ja Nikita ovat tällä kaudella ainoat, jotka sopivat yhteen.

Hauskuudessa (mitä en kyllä ole pistänyt Tommysta merkille) ja itsevarmuudessa ei ole mitään vikaa, mutta lipevyydessä on. Sitä oli jonkin verran Patrickissa, ja vielä enemmän Tommyssa.

Patrickin ryhditön toiminta Emman kanssa ja silmien räpsyttely hämmentyneenä ja "en minä mistään mitään ymmärrä" oli eräänlainen taktiikka sekin. Tommylla taas tuo jokseenkin päinvastainen dominoivuus taas saa hänet vaikuttamaan lipevältä.

Itse pidän enemmän tuollaisesta itsevarmuudesta mitä esim Eetulla on. Itsevarma mutta jalat maassa, niin vaikutelma on aidompi.

Eihän Pati toiminut Emmaa kohtaan yhtään sen ryhdittömämmin kuin esim. Janne Senjaa kohtaan kauden alussa. Tää on väsynein läppä mitä viime kaudesta muistetaan. Kohta varmaan muistellaan kuinka huutavan väärin Sami toimi Nellaa kohtaan. Ja uikutiuikuti. 

Vierailija
638/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule mitään mitä Sofia sanoo kun seuraan hänen ilmeitään. On naamaltaan sillai söpösti marakattimainen. Luulen että ilmeet tarttuvat ja rypistelen naamaani huomaamattani samalla tavalla.

Vierailija
639/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on aika tylsä tää kausi ilmeisesti ku edelleen tääl jauhetaa viimekaude tapahtumist

Vierailija
640/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut Gladiaattoreita, mutta silti Tommy näyttää todella tutulta. Onko ollut esillä jossain muualla? Toisessa tv-ohjelmassa? Esim. Stadi vs. Lande, Napakymppi, mitä näitä nyt on.

En asu lähelläkään Poria, en käy laivoilla, en harrasta yhden yön juttuja, en omista Tinderiä, joten nekään ei selitä miksi Tommy näyttää niin kovin tutulta. Joku toinen julkkis kaksoisolento?

Ettet vaan sekoittaisi Tommya Joonas Mäkipeltoon, joka on ollut mukana sekä Gladiaattoreissa että Napakympissä, myös palomieskalenterissa?

https://www.facebook.com/pages/category/Athlete/Joonas-M%C3%A4kipelto-9…

Ketju on lukittu.