LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
En ole katsonut Gladiaattoreita, mutta silti Tommy näyttää todella tutulta. Onko ollut esillä jossain muualla? Toisessa tv-ohjelmassa? Esim. Stadi vs. Lande, Napakymppi, mitä näitä nyt on.
En asu lähelläkään Poria, en käy laivoilla, en harrasta yhden yön juttuja, en omista Tinderiä, joten nekään ei selitä miksi Tommy näyttää niin kovin tutulta. Joku toinen julkkis kaksoisolento?
Tuli katsottua ensimmäisen kauden 1.jakso eilen. Naiset oli Shirleyn tentattavina minkälaista miestä odottaa..tuli vatsalihakset, leveät hartiat, silmät, sitä tätä tota kaikki ulkonäköön liityyvää..
Tämä kausi. Shirley kysyy miehiltä.."oletteko ujoja vai miten ei tule kommeneteissa mitään ulkonäkövaatimuksia naisten suhteen.."
Mikä h*lvetti tossa onkin!? Mies odottaa, että naisesta tulee "se" fiilis. Oli sitten brunette, blondi, pitkä, lyhyt, treenattu pylly, normi pylly, isot tissit, pienet tissit, lyhyt tukka, pitkätukka..
Naisilla on joku mielikuva jostain "mitä ei ole omemassa"..turn off saattaa olla liian lujaa murojen syönti aamulla..
Naisten ulkonäkö ilman meikkiä!!??
Kyllä mies taitaa olla se "kauniimpi puolisko" suhteesaa myös jos maski riisutaan naamalta. Ainakin tällä vuosikymmenellä kun miehet viettää yhtäpaljon peilin edessä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut Gladiaattoreita, mutta silti Tommy näyttää todella tutulta. Onko ollut esillä jossain muualla? Toisessa tv-ohjelmassa? Esim. Stadi vs. Lande, Napakymppi, mitä näitä nyt on.
En asu lähelläkään Poria, en käy laivoilla, en harrasta yhden yön juttuja, en omista Tinderiä, joten nekään ei selitä miksi Tommy näyttää niin kovin tutulta. Joku toinen julkkis kaksoisolento?
Hah, mulle tuli vähän mieleen takavuosien suosikkinäyttelijä David Charvet Baywatchista ja Melrose Placesta.
https://www.picclickimg.com/d/l400/pict/312619378142_/1993-DAVID-CHARVE…
Mulle tuli Tommystä jostain kuvakulmasta ja ehkä puhetyylistä mieleen Makwan Amirkhani.
Tämä ohjelma saavuttaisi paljon suuremman suosion, jos tehtäisiin kuten BB:ssä, eli katsojat voisivat halutessaan pientä maksua vastaan katsella Love Island -talon tapahtumia reaaliajassa 24/7-kameroiden kautta. Kamerat siellä on jo valmiina. Tv:stä tulisi koostelähetykset edellispäivän tapahtumista kuten tähänkin asti. Se, että katsojille annettaisiin tilaisuus seurata asukkaiden käyttäytymistä, kuulla keskusteluita, jne, lisäisi kiinnostusta ja asukkaista tulisi aidompi kuva. Selviäisi myös onko juonittelua ja ketkä feikkaa. Ketkä tulee toimeen keskenään ja ketkä ei. Saisi aitiopaikalta seurata parinmuodostusta, mikä tässä formaatissa on se pääasia (BB:ssä pariutuminen on vain mahdollinen sivujuonne).
Kuka katsoisi Love Island Suomen 24/7-kanavaa (itse voisi valita mitä kameraa ja huonetta seuraa), jos siihen olisi mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Tommystä jostain kuvakulmasta ja ehkä puhetyylistä mieleen Makwan Amirkhani.
Mulle Mikael Gabriel
Parin jakson jälkeen pikaiset mielipiteet saarelaisista
Molly: Vaikuttaa juuri tavalliselta 19-vuotiaalta. En usko et harmitteli niinkään sitä Oliverin "menettämistä", vaan sitä et jäi yksin, jolloin on turvattomampaa olla kun muilla on parit. Reaktio oli aika naiivi, mut ihan normaalia käytöstä noin nuorelta. Muutenki tuolla varmasti kaikki tunteen tulee vähän överinä.
Jenni: Aluksi tykkäsin kovasti, lämpimän ja sosiaalisen olonen. Juttelee reippaasti ja on avoin. Viime jaksossa tuli vähän njääh-fiilis kuitenkin sen perusteella mitä puhui siitä et uusia miehiä, vanhat on tylsiä. Vähän veikkaan et jää friendzone-tasolle vähä kaikkien kanssa.
Nikita: Vaikuttaa mielestäni ihan mukavalle tyypille, toisaalts jäänyt toistaiseksi aika etäiseksi. Rennon itsevarman oloinen, enkä usko et oikeesti on niin itsekäs, mitä esittelyvideon perusteella tuli kuva. Mut sää nähdä, mielipide voi muuttua nopeastikin.
Vanessa: Tytöistä mielestäni rennoin ja itsevarman oloinen. Suhtautu Mollyn kiukutteluun hyvin, vaikka Molly alkuun koittikin Vanessalle vihkosella. Tupakoinnista miinus...
Sanni: aika Perus tyyppi, joka on hiuka epävarma itsestään ja se näkyy välillä vähän sellaisena yli-itsevarmuutena ja "bitcheilynä".
Ei oikein selkeesti erotu mitenkään joukosta.
Sofia: Toistaiseksi hyvin etäinen. Esittelytekstin perusteella kiva ja räiskyvä persoona, mut villalla ollut aika näkymätön vielä. Jotku puheet vähän rasahtaa, kuten se et tottunut siihen et hänet tullaan iskemään.
Arttu: Vaikutti alkuun kivalta nappisilmältä, mut nyt tullu vähän njääh-fiilis. Tuntuu et pitää itseään vähän parempanakin saaliina, kuin on. Jonkilainen ylimielisyys häiritsee. Toki voi olla vain alun jännitystä, tai sitä että Arttua ei juurikaan ole näytetty keskustelemassa muiden kanssa vielä. Voi olla vain varautunut.
Oliver: mielestäni aika perus jantteri, ei pistä silmään mitenkään erityisesti. En oikein ymmärrä mitä kaikki näkee siinä. Persoona jäänyt toistaiseksi aika tylsäksi ja valjuksi.
Vähän kuin joku pesussa haalistunut ja kulahtanut prinssi uljas. Mut eihän sitä vielä tiedä mitä hänestä kuoriutuu. Kuitenkin ihan mukavan oloinen, eikä mitään suurempia negatiivisia fiiliksiä herätä.
Eetu: Mukavan ja avoimen olonen kaveri, juttelee kaikille ja uskaltaa lähestyä. En usko, et on kuitenkaan erityisen ihastunut Sofiaan, kuhan jotain koittaa säätää sen kanssa joka vois eniten kiinostaa.
Reetu: Aika etäinen vielä, ei herätä fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Voisin kuvitella, et näillä synkkaiski Mollyn kanssa.
Tommy: Mielestäni mielenkiintoinen persoona tällaiseen ohjelmaan. Vähän tulee pleijeri-vibat, en usko et oikeasti olisi kovin ihastunut Nikitaan. Voisin kuvitella hyvin itseni hengaavan Tommyn kaltaisen tyypin kanssa kavereina, olen itsekin samanlainen höpöttäjä ja säntäilijä. Kaukaisemmat juuret näkyy tuossa miten helposti ottaa kontaktia, ja tulee jopa ahistavan lähelle. Jotku näkee tän ehkä dominointina, mä en näe sitä niin kuitenkaan.
Hauska nähdä mitä tästäkin kuoriutuu, voi tulla aika tuloksiakin reaktiota...
Mun mielestä Tommy oli Napakympissä.
Tämä sille joka mietti miksi näyttää tutulta.
Aika vaivaannuttavaa katsella.
Ihan kun lauma lapsia leikkis aikuisia liian isoissa kengissä..
Toivottavasti meno muuttuu luontevammaksi, kun ohjelma etenee.
Muutama kypsyneempi mies ois tarpeen.
No ei oo ollut missään Napakympissä kyllä... :D t. tuttu
Heti jos joku mies on hauska ja itsevarma, on hän muka pleijeri.
Viime vuonna haukuttiin Patrickia, joka kuitenkin on edelleen Ankun kanssa.
Tommy ja Nikita ovat tällä kaudella ainoat, jotka sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan oottaa et tulis joku joka vetäjä heti jalat alta. Ja ois nimenomaan kiinostunut SUSTA.
Muijia kyrsii, kun heitä ei pidetäkään huippulöytöinä, vaikka itse kuvittelevat sellaisia olevankin, itse pidän ainoastaan Oliverin kaapannutta Vanessaa kasvoiltaan kauniina ja en nyt tarkoita, että muutkaan rumia olisivat, mutta kuitenkin aika peruskamaa.
M32
Voiko tätä katsoa netin kautta? Löysin mtv3 sivuston ja siellä ei ollut 1 jaksoa ollenkaan ja 2 jakso ei toiminut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu on minusta miehistä komein, mutta vähän huono ulosanti (epäselvä puhe) ja ehkä liiankin rauhallinen, tylsähkö..? Tosin mielummin kiltti ja rauhallinen mies kuin limainen ja itserakas papapata.
Eetu näyttää vähän Jeesukselta. :)
Mikä on Jeesuksen insta:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tommy on kyllä söpö. Paljon paremman näköinen kyin Oliver ainakin minun mielestä.
Joo Tommy on munki mielestä enemmänki söpö ku komea :D
Minusta ei ole söpö eikä komea. Tommy siis. Karsea tyyppi kaikin puolin.
Minusta taas Tommy on ehdottomasti sekä komea että söpö, todellinen namu, hyvät tissitkin.
T. Jesse
P.S. Olis kiva kuulla muidenkin homomiesten arvioita sarjan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Katon nyt 2. jakson alkupuolta ja pakko sanoa, että Vanessa ja Oliver sopivat yhteen. Molemmat tyhjäpäisiä kivikasvoja.
Luin vähän väsyneenä että tyhjäpäisiä kivikasoja :'DDD Olin hetken että häh.. sainpa ainakin hyvät naurut :D
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä miten aussit äänesti sen ällöttävän ja valehtelevan Grantin (+parinsa Taylan) voittoon. Katsoin LI Australiasta vain ekan viikon sekä finaalin. Jo heti ekalla viikolla Grant jäi kiinni valehtelusta ja tuli vibat, että on epärehellinen player ja tyhmä kuin saapas. Siksi hämmästys oli suuri kun näin hänen olevan finaalissa ja voittikin vielä. No erohan tuli heti kameroiden sammuttua kun Taylalle selvisi Grantilla olleen ulkomaailmassa tyttöystävä ja menneensä ohjelmaan vain promotakseen itseään ja firmaansa. Olisipa Tayla pitänyt 50k itsellään. Sori ohis.
Australia oli kyllä selkeästi viihdyttävämpi. Grant kyllä veti hyvän roolin - oli muka niin rakastunut. Yllätys olikin suuri, kun meni katsomaan instasta että Grant onkin ihan toisen naisen kanssa (joka odottanut sitä koko kauden ajan?) ja Tayla on on pitkän miehen kanssa yhdessä. Sillä toisella "unelmaparilla" oli myös mennyt sukset täysin ristiin ja se mies oli kiusannut ja uhkaillut Tediä/Teddyä baarissa (mikä ei siis ollut tehnyt mitään). Huomaa miten erilaisia ihmiset lopulta sitten olivat, kun kamera sulkeutuu. Vähän offtopic ja tylsää kun en millään muista ihmisten nimiä enää siltä kaudelta :D
Onkos osallistujien sukunimet jo tiedossa?
Miten tuollaisten kanssa voi elää? Ei kai noiden kanssa voi tehdä mitään! Mua alkaa kynsissä häiritsemään pituus heti, jos kynsi yltää ihon ylitse...