Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
6081/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen jakso oli tosi kiva. Mukavaa, et näytetään muutakin kuin puuduttavaa jaarittelua Neasta ja Oltsusta. Enkä jaksa uskoa, et Juho ja Jenni sopis yhteen pitemmän päälle. Harmittaa jos seuraavaksi pudotetaan pari, koska haluaisin et Meri jäisi ja Kassu häipyisi. Toisaalta haluaisin et Nea lähtis ja Oliver pysyis villassa.

Ai mitä annettavaa Merillä on ohjelmassa? Tällä hetkellä ainakaan kukaan miehistä ei ole kiinnostunut hänestä. Kenet naisen sit pudottaisit?

Muistaakseni Oliver sanoi pari jaksoa taaksepäin,että Meri ja Janita olis..Ja viime jaksossa Oliver jutteli Merin kanssa.Olisiko Oliverilla kiinnostusta siis sittenkin Meriä kohtaan vai jutteleeko ihan ystävinä vaan? Meri ja Oliver voisi olla hauska pari,ainakin hymyilisivät yhdessä toisin kuin Oliver ja Nea.

Joo kyllä siinä keskustelussa Jenni oli ykkönen, Janita toinen ja Meri vasta kolmas.

Vierailija
6082/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea vois lähtee kotii pillittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho on nyt vaan rakennellut kaikin puolin itsestään stereotyyppisen ihannemiehen.

Ensimmäinen keskustelu Merin kanssa murentelikin tuota kuorta.

Minusta Juho on fiksu ja syötävän lutunen tyyppi, hyvä itsetunto, uskaltaa myös heittäytyä, ainoana miinuksena nännipihat, jotka hänellä ovat kooltaan 5 pennin luokkaa, harmi tällaiselle tissifriikille, mutta eihän niillä kaikille ole merkitystä, onneksi.

Vierailija
6084/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen pistettä Akulle, jos oli sen oma idea piilottaa Tommy vaatteet! Jekutukset on ihan parasta!

Tyttöjen jekutukset sen sijaan tuli käskystä eikä omasta leikkimielisestä luonteesta, joten ei niin hauska. Tommy leijonakuningas-komentti osui kyllä nappiin.

Musta taas päinvastoin, joku vaatteiden piilotus on tylsä, 5-vuotiaiden juttu ;) Tyttöjen jutussa oli paljon enemmän haastetta ja ideaa, onnistuivat ihan tosi hyvin. Ihme ettei pojat tajunnu, kun rupesi kaikille pukkaamaan finniä :D Ja mitähän se Kassukin ajatteli, luulikohan Nean iskevän kun pyysi suihkun eteiseen odottamaan... Leijonakuningas oli paras, aika luontevasti sopi juttuihin!

Vierailija
6085/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen pistettä Akulle, jos oli sen oma idea piilottaa Tommy vaatteet! Jekutukset on ihan parasta!

Tyttöjen jekutukset sen sijaan tuli käskystä eikä omasta leikkimielisestä luonteesta, joten ei niin hauska. Tommy leijonakuningas-komentti osui kyllä nappiin.

Musta taas päinvastoin, joku vaatteiden piilotus on tylsä, 5-vuotiaiden juttu ;) Tyttöjen jutussa oli paljon enemmän haastetta ja ideaa, onnistuivat ihan tosi hyvin. Ihme ettei pojat tajunnu, kun rupesi kaikille pukkaamaan finniä :D Ja mitähän se Kassukin ajatteli, luulikohan Nean iskevän kun pyysi suihkun eteiseen odottamaan... Leijonakuningas oli paras, aika luontevasti sopi juttuihin!

No koko jekuttelun ideahan oli päästä mainostamaan lopussa sitä jäätelöä, että hyvinkin on voinut tuotantoyhtiö laittaa pojatkin mukaan.

Vierailija
6086/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoipa Juho ihanasti siitä, mitä naisen pitää olla hänen mielestään: Puhdas sielu ja ulkonäöllä ei ole väliä. Neaa kun katsoo tämä todella pitää paikkaansa, pidin häntä kauniina, mutta nyt alkaa näyttääkin yhtä kurjalta kuin luonteensa :/. Oliver on pinnallinen jos vielä kykenee tuntemaan vetoa. Oliverin hypetys täällä on myös aika pinnallista, jos Oliver olisi erinäköinen, lyhyempi jne. mitä mieltä hänestä oltaisiin?

Vierailija
6087/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliveria ja Neaa kun katsoo voi konkreettisesti nähdä, että hyvä ulkonäkö ja taipumus herättää helposti vastakkaisen sukupuolen viehätys useissa ihmisissä, ei todellakaan tuo onnea ja hyvää elämää, päinvastoin!

Vierailija
6088/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nea vois lähtee kotii pillittää.

Sekä Nea että Oliver joutaisi pois. Ei vaan jaksa enää yhtään tuota jahkailua. Mitään ei tapahdu eivätkä tee tälle formaatille mitään hyvää. Tilalle jotain kiinnostavia tyyppejä, joissa on muutakin kuin ulkokuori. 

Vierailija
6089/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen jakso oli tosi kiva. Mukavaa, et näytetään muutakin kuin puuduttavaa jaarittelua Neasta ja Oltsusta. Enkä jaksa uskoa, et Juho ja Jenni sopis yhteen pitemmän päälle. Harmittaa jos seuraavaksi pudotetaan pari, koska haluaisin et Meri jäisi ja Kassu häipyisi. Toisaalta haluaisin et Nea lähtis ja Oliver pysyis villassa.

Ai mitä annettavaa Merillä on ohjelmassa? Tällä hetkellä ainakaan kukaan miehistä ei ole kiinnostunut hänestä. Kenet naisen sit pudottaisit?

Minä ajattelen tämän niin päin, että niiden, jotka itse eivät kiinnostu kenestäkään, pitäisi lähteä. Ei niiden, jotka kiinnostuvat, mutta eivät saa vastakaikua. Nea pois, Meri jatkakoon vielä. 

Oliko se brittien vai australian versiossa, kun siellä oli se kiltti ja herttainen nainen, jota miehet kohtelivat tosi kurjasti, mutta sitten saarelle tuli unelmamies, joka oli hänelle täydellinen ja ovat tietääkseni vieläkin yhdessä. Todellakin hänen kaltaistensa soisin jatkavan ohjelmassa, eikä näiden, jotka nyrpistelevät kaikelle, vaikka ottajia on pitkä rivi. 

olen eri kuin tuo, jolle vastasit

Camila ja Jamie! 🥰 Brittien love islandissa pari vuotta sitten. Yhdessä ovat edelleen! Vissiin ainoa pari joka selvisi siltä kaudelta?

Vierailija
6090/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viikkoa tätä on vielä jäljellä? Toivon niin, että Jenni ja Meri löytävät parin. Pelottaa, että aika loppuu kesken.

Vierailija
6091/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viikkoa on vielä jäljellä? Toivoisin niin, että Jenni ja Meri löytävät parin. Toivottavasti aika ei lopu kesken.

Vierailija
6092/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikitan on selkeesti ylipäänsä vaikea puhua tunteista ja muutenkin fiiliksistä. Siis muutenkin kuin vain niistä tunteista toisia ihmisiä kohtaan. Aina heittäytyy sellasen pelleilyn ja visailun taakse. Ehkä se on keino piiloutua ja suojautua?

Toki niitä negatiivisia fiiliksiä välillä tuo aika rajustikin välillä esiin.

Ihan selkeästi kuitenkin ainakin jotain tunteita on, vaikka niitä ei aina niitä kerrokaan.

Mut ois tosi hauska oikeesti tietää et mitä Nikita oikeesti miettii. Toivottavasti jossain välissä pystyin avaamaan itseään vähän enemmän.

Mutta toisaalta kyllä mä ymmärrän että ei välttämättä ole valmis kovin syvällisesti avautumaan ja puhumaan tunteista tv kameroiden edessä sellasille ihmisille, joita on tuntenut vaan muutaman viikon.

Ja joku epäili et pelaako vaan, mut mä en siihen usko. Jos tuonne ois tullu pelaamaan niin silloin juuri yrittäisi feikata niitä tunteita ja mahdollisesti suurentelee niitä esittäen että ollaan tässä syvästäkin rakastuneita.

Mä luulen että Tommy pelaa, Nikita ei välttämättä niinkään. Nikitalta ehkä puuttuu semmonen kova yrittäminen mikä välillä viittaa juurikin siihen pelaamiseen. Esim just se että heti aletaan puhumaan suurista tunteista rahan kuvat silmissä. Nikita saattaa olla ihan fiksu, tajuaa itekki että Tommy ei välttämättä ole niin tosissaan kun antaa ymmärtää. Ja tällä siis viittaan siihen minkälaisen kuvan Tommy on antanut itse itsestään naisjutuissa. Aika usein naiset tekee just päinvastoin, alkavat kuvitella että minä muutan hänet, minä oon spesiaali eikä se tee mulle niinkun on muille tehnyt. Eli sinänsä musta toi Nikita reaktio noihin syvällisiin löpinöihin on kivaa vaihtelua. Kyllä Tommy ehtii sitten ohjelman jälkeenkin todistaa olevansa tosissaan jos näin on.

Mutta se jos ei suostu oikein puhumaan mistään syvällisemmin on tietysti ärsyttävää, voi olla että siinä kohtaa kiinnostus lopahtaa jossain vaiheessa vaikka olisikin ollut alunperin aitoa.

Vierailija
6093/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho on nyt vaan rakennellut kaikin puolin itsestään stereotyyppisen ihannemiehen.

Ensimmäinen keskustelu Merin kanssa murentelikin tuota kuorta.

Minusta Juho on fiksu ja syötävän lutunen tyyppi, hyvä itsetunto, uskaltaa myös heittäytyä, ainoana miinuksena nännipihat, jotka hänellä ovat kooltaan 5 pennin luokkaa, harmi tällaiselle tissifriikille, mutta eihän niillä kaikille ole merkitystä, onneksi.

Kuka nännifriikki tänne on pesiytynyt??? Monesko viesti tästä aiheesta? Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
6094/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nikitan on selkeesti ylipäänsä vaikea puhua tunteista ja muutenkin fiiliksistä. Siis muutenkin kuin vain niistä tunteista toisia ihmisiä kohtaan. Aina heittäytyy sellasen pelleilyn ja visailun taakse. Ehkä se on keino piiloutua ja suojautua?

Toki niitä negatiivisia fiiliksiä välillä tuo aika rajustikin välillä esiin.

Ihan selkeästi kuitenkin ainakin jotain tunteita on, vaikka niitä ei aina niitä kerrokaan.

Mut ois tosi hauska oikeesti tietää et mitä Nikita oikeesti miettii. Toivottavasti jossain välissä pystyin avaamaan itseään vähän enemmän.

Mutta toisaalta kyllä mä ymmärrän että ei välttämättä ole valmis kovin syvällisesti avautumaan ja puhumaan tunteista tv kameroiden edessä sellasille ihmisille, joita on tuntenut vaan muutaman viikon.

Ja joku epäili et pelaako vaan, mut mä en siihen usko. Jos tuonne ois tullu pelaamaan niin silloin juuri yrittäisi feikata niitä tunteita ja mahdollisesti suurentelee niitä esittäen että ollaan tässä syvästäkin rakastuneita.

Mä luulen että Tommy pelaa, Nikita ei välttämättä niinkään. Nikitalta ehkä puuttuu semmonen kova yrittäminen mikä välillä viittaa juurikin siihen pelaamiseen. Esim just se että heti aletaan puhumaan suurista tunteista rahan kuvat silmissä. Nikita saattaa olla ihan fiksu, tajuaa itekki että Tommy ei välttämättä ole niin tosissaan kun antaa ymmärtää. Ja tällä siis viittaan siihen minkälaisen kuvan Tommy on antanut itse itsestään naisjutuissa. Aika usein naiset tekee just päinvastoin, alkavat kuvitella että minä muutan hänet, minä oon spesiaali eikä se tee mulle niinkun on muille tehnyt. Eli sinänsä musta toi Nikita reaktio noihin syvällisiin löpinöihin on kivaa vaihtelua. Kyllä Tommy ehtii sitten ohjelman jälkeenkin todistaa olevansa tosissaan jos näin on.

Mutta se jos ei suostu oikein puhumaan mistään syvällisemmin on tietysti ärsyttävää, voi olla että siinä kohtaa kiinnostus lopahtaa jossain vaiheessa vaikka olisikin ollut alunperin aitoa.

Jatkan vielä että toinen vaihtoehto on tietysti se että Nikita pelailee vaan omia pelejään. Puhui parissa eri jaksossa siitä miten miehet aina rakastuvat häneen vaikka ollaan puhuttu että ei olla vakavissaan. Joten tottakai on mahdollista että hän vaan kerää miehiä siihen listaan ja sen takia ei anna vastakaikua. Siihen vois viitata sekin kun omista tunteistaan kertomisen sijasta kysyi Tommyltä kuinka paljon Tommy hänestä tykkää. Ehkä vähän kaukaa haettua mutta oli kummin vaan niin kivempi tollasta on katsoa kun sitä perinteistä että rakastutaan itsevarmasti pelimieheen ja sitten itketään hämmästyneinä kun itselle kävikin tismalleen sama kun edelliselle.

Vierailija
6095/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koko jekuttelun ideahan oli päästä mainostamaan lopussa sitä jäätelöä, että hyvinkin on voinut tuotantoyhtiö laittaa pojatkin mukaan.

Aika huono mainos, kun en edes nähnyt, mitä jäätelöä söivät.

Vierailija
6096/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Brittien versiossa ainakin kolmos kaudella oli tällänen keissi

6097/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Nean luonne on kamala ja käy aina vaan pahemmaksi. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla itsekkään, kiukuttelevan, omahyväisen, nyrpeän ihmisen, joka syyttää toista omista virheistään?! Miksi ihmeessä muka Oliverin pitäisi pyytää anteeksi, eiköhän asia oo ihan päinvastoin. Tuolla on iloisia ja hauskoja naisia, joilla on sydän ja arvot paikallaan. Nea ei ole tippaakaan paremman näköinen kuin muut, päinvastoin. Ihmettelen tihrusilmiä, joissa vaaleelle ihmiselle liian mustat tekoripset.. Nean ainut tavoite tuolla on pönkittää omaa itsetuntoa. Ei tuollaisen kanssa voi rakentaa tervettä parisuhdetta. Jokaisesta pikkujutusta vetää hirveet herneet nenään ja uhriutuu.

Vierailija
6098/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mikä sairaus on Aino Haili -viihdetoimittajalla joka eilisen HuomentaSuomi -ohjelman päätteeksi yritti samaan aikaan kävellä sillalla ja puhua ja hengittää? Vaikutti siltä että hän ei saanut henkeä vaan kurkunpää kohisi mikrofoniin??

Hui, kuulostaa jotenkin pelottavalta :o

Vierailija
6099/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria oli varmaankin ohjeistettu keskustelemaan tunteista treffeillä. Ainahan ne treffeillä kyselee noita samoja juttuja kuten 'kuinka paljon tykkäät musta', myös muiden maiden versioissa. Nuo keskustelut vaikuttaa joskus vähän epäluonnollisilta ja voihan se olla, että Nikita ei pystynyt olemaan vakavissaan, kun käsketään kyselemään toiselta onko ihastusta tullut. Muutoin tälläset keskustelut tulee ihan luonnostaan ilman painostusta. Eli joo, ehkä se kuvaustilanne vaikutti siihen, ettei Nikita voinut olla luonnollisen/vakavan oloinen keskustellessaan "syvällisiä"

Vierailija
6100/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nean ja Oliverin yhteiselämä ei toimisi talon ulkopuolella: Oliverin arki koostuu opiskeluista ja apteekkipuolen ammatissa täytyy olla rauhallinen,kun taas Nea on rahastopuolella,jossa on oltava tiukkana ja väännettävä. Arvioisin näin,ei ole kokemusta. Jos tähän peilaa,silloin ei millään parin kemiat tule toimimaan,johan se on jo nähty.

Ketju on lukittu.