LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Tilanne junnaa paikallaan. Koska putoo väkeä?
Tämmösiä hauskoja jaksoja sais olla enemmän.
Juho on nyt vaan rakennellut kaikin puolin itsestään stereotyyppisen ihannemiehen.
Ensimmäinen keskustelu Merin kanssa murentelikin tuota kuorta.
Vierailija kirjoitti:
Oliver aina makoilee tollee löysänä lahnana.
Ja räplää nenää 247.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne junnaa paikallaan. Koska putoo väkeä?
Seuraavaksi putoaa parina Kasper ja Meri.
Jee mikä yllätys.
Oli aivan sairaan tylsä jakso.... Tykkään itse enemmän kuunnella noiden spekulointeja kuin katsella jotain lapsellisia tehtäviä. Ja tietty uudet asukit ja parinvalinnat on hyviä.
Veikkaan että jatkossa nähdään enemmän kyllä muita kuin Neaa ja oliveria. Nytkin jo nostettiin muita. Mutta tein myös huomion että Nea ja Oliver vietti aikaa paljon yhdessä kun Vanessa kävi pörröttämäss tukkaa.
Kymmenen pistettä Akulle, jos oli sen oma idea piilottaa Tommy vaatteet! Jekutukset on ihan parasta!
Tyttöjen jekutukset sen sijaan tuli käskystä eikä omasta leikkimielisestä luonteesta, joten ei niin hauska. Tommy leijonakuningas-komentti osui kyllä nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Oliver pese ikinä noita punaisia shortsejaan?
Ehkä sillä on niitä seitsemät, yhdet joka viikonpäivälle?
Vierailija kirjoitti:
Oli aivan sairaan tylsä jakso.... Tykkään itse enemmän kuunnella noiden spekulointeja kuin katsella jotain lapsellisia tehtäviä. Ja tietty uudet asukit ja parinvalinnat on hyviä.
Veikkaan että jatkossa nähdään enemmän kyllä muita kuin Neaa ja oliveria. Nytkin jo nostettiin muita. Mutta tein myös huomion että Nea ja Oliver vietti aikaa paljon yhdessä kun Vanessa kävi pörröttämäss tukkaa.
Nea kuunteli oliverin selostusta pocahontaksesta "ei kiinnosta vittuakaan" -ilmeellä. Sääli, koska mun mielestä toi oli ihan yllättävää ja ilahduttavaa heittäytymistä oliverilta alkaa ruotia disney-leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nea kuunteli oliverin selostusta pocahontaksesta "ei kiinnosta vittuakaan" -ilmeellä. Sääli, koska mun mielestä toi oli ihan yllättävää ja ilahduttavaa heittäytymistä oliverilta alkaa ruotia disney-leffoja.
Aivan. En ole nähnyt ikinä, et heillä olisi ollut hauskaa yhdessä.
Ei sykähdytä kyllä oikein mikään pari. Pitäisi enemmän nähdä näitä yhdessä juttelemassa. Esim. Eetu ja Sofia, heitä ei ole juurikaan näytetty puhumassa suhteestaan. No vähän siellä sviitissä mutta sillain muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sillä on niitä seitsemät, yhdet joka viikonpäivälle?
Se on saanut ne lainaa Sampo Kaulaselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janitakin oli enemmän innoissaan oliverin jutuista kuin oliverin oma "pari". Mutta oliverhan on paremmalla tuulella kaikkien muiden seurassa kuin sen, jonka kanssa haluaa epätoivoisesti olla.
Musta tuntuu, että jos nea ymmärtäisi edes esittää olevansa kiinnostunut oliverista ja tämän jutuista (niin kuin teki treffeillä muiden miesten kanssa), oliver saattaisi rentoutua ja lopettaa tuon jäykistelyn ja nenänsä hinkkaamisen. Luulen, että nean nuiva olemus ja asenne on isosti syynä siihen, miksi keskustelut ovat kiusaannuttavia ja O ei tiedä miten päin olla.
Oliver kiehnää iholla hymy naamalla ja pussailee Neaa. Nea ei vastaa, vaan ahdistuu ja osoittaa jopa inhoa.
Mitä tuo pari tuosta saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janitakin oli enemmän innoissaan oliverin jutuista kuin oliverin oma "pari". Mutta oliverhan on paremmalla tuulella kaikkien muiden seurassa kuin sen, jonka kanssa haluaa epätoivoisesti olla.
Musta tuntuu, että jos nea ymmärtäisi edes esittää olevansa kiinnostunut oliverista ja tämän jutuista (niin kuin teki treffeillä muiden miesten kanssa), oliver saattaisi rentoutua ja lopettaa tuon jäykistelyn ja nenänsä hinkkaamisen. Luulen, että nean nuiva olemus ja asenne on isosti syynä siihen, miksi keskustelut ovat kiusaannuttavia ja O ei tiedä miten päin olla.
No tämä. Oliver kysyy, että missä mennään, niin mitä vastaa nea?
"No musta ois ihan mielenkiintosta kuulla mitä mieltä sä TÄNÄÄN oot tästä jutusta. 😒" Eipä paljoa kannusta juttelemaan rakentavasti tollaset kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä kieltämättä jo aika saastaisen näköiset...
Noiden kahden saarikokemushan menee ihan harakoille kun vaan riitelevät ja jauhavat! Nyt pikaisesti Nea ja Oliver ulos ja jotkut kiinnostavammat tilalle!!!
Ei aukea mulle mitä nuo villan miehet näkevät tuossa Neassa, Jenni ja Janita huomattavasti viehättävämpiä kaikin puolin, nuo jo ns.vararut aika persoonattomia, oli vain oma mielipide. M47
Annetaan oliverin ja nean nyhjöttää keskenään, niin saadaan noille energisille ja iloisille naisille jotkut samanhenkiset miehet tuonne! :)
Olipa hyvä ja viihdyttävä jakso.
Tommy oli huikean komea siinä paidassaan ja todella parhaat treffit mitä koko sarjassa.
Nuo porukkatehtävät oli hyvin kuvattu ja toteutettu, kaikki elementissään.
Janitan leijonakuningas 🐯😆 Nean suihkukohtaus 😆Eetun mansikkanaama.
Sottinen aivan mestari moottoriturpa 😆😆😆