LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löytäisin Eetun kaltaisen miehen? Ihana luonne (huumorintaju, vaatimattomuus, reiluus, kiltteys, ystävällisyys), ulkonäkö ja hymy. Oiskohan hänellä isoveljeä..? T. kolmikymppinen Eetusta tykkäävä lappilainen
No niinpä. Jos sinkkuina törmäisimme baarissa niin kyllä yrittäisin Eetun saada mukaani :D
Kattooko kukaan cmoresta vielä tän illan jaksoa?
Irttarit valmiina ja kylmää vichyä. Olen valmis, ala jo Love Island. 😂
Tommy on oikeessa, kyllä sen naamasta näkee jos on saanu. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tommy on oikeessa, kyllä sen naamasta näkee jos on saanu. 😁
Ja "se" on täysin luonnollinen asia sekä nuorille miehille että naisille, kuten Tommy the Lovedoctor sanoi.
Jenni ja Juho ois söpö pari <3
VOISKO TOI NEA HÄIPYÄ TUOLTA! Ei jaksa kattella enää.
Voi ihana Jenni:) Meni aivan punaiseksi kun Juho kehuu häntä.
Jenni ehdoton suosikkini saarelaisista.
En usko et Reetu jaVane meni loppuun asti, heistä ei paista sellainen katseiden vaihto... Vanessa varmaan jarrutteli.
Vierailija kirjoitti:
En usko et Reetu jaVane meni loppuun asti, heistä ei paista sellainen katseiden vaihto... Vanessa varmaan jarrutteli.
Noin raukeista ilmeistä ei kyllä voi erehtyä. Mitä ihmeen katseiden vaihtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös ihmettelen Meriä henkilönä. Kun se tuli saarelle niin miehet oli ihan pähkinöissään ja katsojanki silmään vaikutti siltä että nyt on saatu taloon "joka miehen unelma". Sitten jotain tapahtu ja yhtäkkiä siitä ei ole kiinnostunut kukaan muutamaa tuntia pidempään ja niinkun aiemmin sanottu niin miehet suunnilleen juoksee sitä karkuun. Miksi 😂 Onhan siitä saanut vähän yksinkertasen kuvan mutta milloin se on muka miehiä haitannut.. Vai onko se vaan se innokkuus, että jos vaikuttaa että nainen ottaisi ns kenet vaan niin kiinnostus loppuu. Itse kyllä pidän Meristä eli tää ei ole nyt mikään haukkumiskirjoitus, aidosti vaan ihmettelen kun alkuun koko talo oli siitä niin sekasin ja nyt ei mitää kenenkään kanssa.
Ja siis tähän pakko vielä lisätä että musta Meri vaikuttaa iloselta ja sosiaaliselta minkä luulis nimenomaan olevan suosittu piirre. Mutta toisaalta tuolla kaikki haluaa naisen jolla on aika suu mutrulla joten ehkä niiden arvot on sitten vähän erilaiset
Kai sitten naisen pitäisi esittää sitä vaikeasti tavoiteltavaa, niin mies saa tyydyttää metsästysviettiään..? Ja kuitenkin miehet nurisee siitä, että naiset on niin hankalia. Olen hämmentynyt.
Jennille tosiaan sopii tuo otsatukka ja muut hiukset ponnarilla. On oikein kaunis! Ja sopii luonteeseen tuo tyyli, energinen mutta rento, aito. Pipo päässä oli ihan rähjäisen oloinen. Ei yhtään Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös ihmettelen Meriä henkilönä. Kun se tuli saarelle niin miehet oli ihan pähkinöissään ja katsojanki silmään vaikutti siltä että nyt on saatu taloon "joka miehen unelma". Sitten jotain tapahtu ja yhtäkkiä siitä ei ole kiinnostunut kukaan muutamaa tuntia pidempään ja niinkun aiemmin sanottu niin miehet suunnilleen juoksee sitä karkuun. Miksi 😂 Onhan siitä saanut vähän yksinkertasen kuvan mutta milloin se on muka miehiä haitannut.. Vai onko se vaan se innokkuus, että jos vaikuttaa että nainen ottaisi ns kenet vaan niin kiinnostus loppuu. Itse kyllä pidän Meristä eli tää ei ole nyt mikään haukkumiskirjoitus, aidosti vaan ihmettelen kun alkuun koko talo oli siitä niin sekasin ja nyt ei mitää kenenkään kanssa.
Siinä on käyny tämä, jos muistatte Kaunis mieli-elokuvan.
Olis kiva saada joku pakkaa sekoittava käänne tähän ohjelmaan. Jotain uutta kiitos.
Nikitaa ja Tommya vois luulla sisaruksiks. Hyvin samanlaiset kasvonpiirteet.
Söpöläiset ❤️
En tiedä mistä johtuu mutta tuo Vanesssa vaan tuntuu jotenki teennäiseltä. Ja tuota en vaan ymmärrä että mikä tuossa Neassa muka viehättää, ilman noita typeriä tekoripsiä ei olis minkään näköinen vaikka ei se ole kyllä nytkään vaikka on noi ripset, jotenki valjun näköinen
Palauttelee tunteita.. Kuulostaa oudolta jos olisi tunteita nii ei niitä tartteis palautella.
Vittu miten tylsä toi Nea! Ja Oliver perässä vedettävä. Ei näin!
Oliver ja Aku, lapsellisuuden multihuipentuma.
Katsoin aluksi, että Meri on upea, mutta loppujen lopuksi on tosi tavallisen näköinen ja ei vissiin sitten osaa tuoda itseään esiin kun on jäänyt niin tapetiksi. Odotin häneltä enemmän!