LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Nyt tajusin mikä Merin ulkonäössä häiritsee. Sen KATSE on aina ihan eloton! Silmissä ei ole koskaan mitään loistetta tai säihkettä ede silloin, kun Meri vaikuttaa muutoin iloiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä harmitti kattoo tota Merin ja Joelin kohtausta, kun pystyin samaistumaan tilanteeseen niin hyvin. Itsellänikin ollut paljon suhteen alkuja, jossa mies aluks innostuu kovasti ja kehuu maasta taivaisiin. Sit yllättäen kiinnostus tyssää kun seinään ja selityksenä on just joku tollanen epämääräinen 'me ollaan niin erilaisia' yms. Tota Joelin käyttäytymistä ja eleitä katsellessa tuli kunnon flashback entisistä säädöistä. Ottaa näistäkin sitte selvää - onko vika itsessä vai miehissä, joita vedän puoleeni
Jep. Joel oli otenkin tosi vaivaantunut siinä, kun istuivat Merin kanssa kiinni toisissaan. Tosi negatiivinen. Jospa voisivat olla kuin kaverit, iloista kommunikointia, mutta ei, töks töks ja Joel katsoo poispäin ku niin ahdistaa. Miksi noin iso reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tota Neaa.
Joko te nyt uskotte, että pakkoparitus Akun kanssa ei onnistu, katson parhaillaan boksista eilistä jaksoa, siksi kommenttini tulee vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Joelilla nenässä naamiota ja kurkut silmillä, Akulla taas pyyhe pään ympärillä jotenkin naisellisesti ja silmänympärysvoidetta tai jotain...😆
Kai te viimeistään nyt alatte saada homoviboja näistäkin miehistä, te tutkatietäjät?
Vierailija kirjoitti:
Eetu ois ainaki valmis.. Siirtään munat Sofian koriin.
Loppupeleissä Eetu on kuitenkin herrasmies♥
Kuulkaas hesalaaiset meijän Eetu Joensuusta vie voiton
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä,Joel sanoi ettei voinut siihen vaikuttaa(yöllä sitten ei enää halunnut olla Merin kanssa.)Eli oliko tuotannon käsky olla Merin pari? outo homma.
Joel sanoi, että "siihen mä en voi enää vaikuttaa" eli hän myönsi hoitaneensa tilanteen tökerösti, mutta asialle ei voi jälkikäteen tehdä mitään. Pyysi anteeksi.
Jotenkin häiritsee tuo "munat koriin" -juttu, kun tulee mieleen ihan muut munat kuin kananmunat...
Musta Aku on ihan hauska ja tuo eloa taloon. On jotenkin tosi outoa, et Oliver ja Nea on pari, eivät mitenkään tuo toisistaan esiin hyviä puolia. Molemmat on yhdessä ollessaan todella vakavia, varautuneita ja tyytymättömiä. Aku taasen saa Neaan edes vähän eloa ja hymyä, kun viettävät aikaa yhdessä. Nea on aika samanlainen mitä itse olin nuorempana... olin tosi epävarma itsestäni ja pelkäsin sitoutumista ja läheisyyttä ja siksi olin tosi kylmän, negatiivisen ja varautuneen oloinen ja pidin muut etäällä ja oman kypsymättömyyteni vuoksi syyllistin aina muita omasta pahasta olosta ja heittäydyin marttyyriksi, ku en ollut valmis tekee sitä sisäistä työtä itteni kanssa mikä ois pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä,Joel sanoi ettei voinut siihen vaikuttaa(yöllä sitten ei enää halunnut olla Merin kanssa.)Eli oliko tuotannon käsky olla Merin pari? outo homma.
Joel sanoi, että "siihen mä en voi enää vaikuttaa" eli hän myönsi hoitaneensa tilanteen tökerösti, mutta asialle ei voi jälkikäteen tehdä mitään. Pyysi anteeksi.
Nyt mun on pakko kysyä alapeukuttajalta, että mikä tässä on väärin?
Asia jäi vaivaamaan minua, joten katsoin kohtauksen äsken kahteen kertaan.
"Siihen mä en voinut vaikuttaa" ja "siihen mä en voi ENÄÄ vaikuttaa" tarkoittavat kahta täysin eri asiaa. Ja jälkimmäinen oli Joelin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eetu ois ainaki valmis.. Siirtään munat Sofian koriin.
Loppupeleissä Eetu on kuitenkin herrasmies♥
Eetu on jees. Mukavan rento ja kiltti. Aluksi oli vähän ujo, mutta sai selvästi itseluottamusta kun voitti sen kilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin häiritsee tuo "munat koriin" -juttu, kun tulee mieleen ihan muut munat kuin kananmunat...
Ota genitaalisi pois ostoskorista.
Liikaa Jenniä sekä Nea ja Oliveri jappasua. Yhtä ja samaa jauhantaa. Raamatussakin sanotaan on parempi naida kuin palaa.
Muiden maiden tuotannoissa on paljon hauskoja juttuja mitä keskenään kisailevat, tässä näköjään heidän pitää makoilla ja jauhaa s keidaa ollakseen uskottavia. Eilisessäkin jaksossa villan sisältä kuului kikatusta ja puhetta, kun meidän piti haukotusta peitellen yrittää olla kiinnostuneita taas kerran Nea/Oliver uusinnasta.
Oliver ei muutenkaan ole mikään supliikkimies, mutta Nean kanssa hän menee ihan lukkoon. Nean nyrpeys on näin ulkopuoleltakin aika kylmäävää katseltavaa. Hän kaipaa valtavasti ihailua, joten Akun vakuuttelut (sä olet ihana, upea, kaunis) uppoavat hyvin.
Merillä on ollut alusta asti hankala tulla juttuun muiden kanssa. Nyt jo Inka ja Kasperkin puhuivat hänestä, että Meri puhuu yhdelle yhtä ja toiselle toista siitä, kenen kanssa haluaisi olla. Tyhjä pää ja tyhjä katse.
Noi naisten lettikampaukset ovat kauheita.
Joku kyseli, miksei Merille puhuta iloisesti ja kaverillisesti sen jälkeen, kun hän on syyttänyt toista törkeäksi. Kyllä Merillä on kaverit alkaneet kaikota.
Minustakin Nikita on talon naisista niitä vähemmän näyttäviä, vähän sellainen hiirulainen moneen muuhun verrattuna. Ihan symppiksen oloinen kuitenkin.
Jatkan... ymmärrän kuitenkin, jos Nikitan persoonaan ihastutaan - enkä sano, että ulkonäössä todellakaan mitään vikaa on. Nätti, mutta ei erottuvalla tavalla. Eli tavallisen nätti.