LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Joel miehistä pois ja naisista Inka.
Vierailija kirjoitti:
Kehuin Joelia että on lämmin.
Sanon nyt et sais häipyä.
Olemuksen takana jotain muuta. Ei sitä ketään kiinnosta, pois vaan.
Huomaa että naiset ei osaa yhtään lukea miehiä. Ehkä siksi pariuduttekin aina sikamiesten kanssa.
Itse huomasin heti Joelista mikä on miehiään.
Oli vittumaisen olonen heti alusta asti.
T.Mies36
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Eetu ja sofia sviittiin... Voiko tylsempää vaihtoehtoa olla?
Järkyttävä pettymys! Siis ihana pari ja kaikkea, mutta HALOO! Jenni ja Oliver sinne olisi pitänyt laittaa!!!
Jenniä liikaa ja fiiliksiään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmiset äänestää sen perusteella, miten neuvotaan. Sviitti äänestyksessä oli, että "ketkä ansaitsevat"? Hauskoin ois ollu Nea ja Aku. Nytkin äänestyksessä lukee, että "kuka ansaitsee vielä mahdollisuuden?" eli jos joku on jo löytänyt rakkaan. Ei häntä saa äänestää. Minä äänestin kyllä lempi paria.
Nuo kysymykset on turhan johdattelevia ja voivat tosiaan vaikuttaa siihen keitä äänestetään :(
Ok, Joel oli ollut parivalinnan jälkeen iloisen näköinen, kun Meri valitsi hänet. Olisiko hänen pitänyt näyttää heti parinvalinnassa tyytymättömältä ja sanoa, ettei ole kiinnostunut Meristä? Eikö ollut parempi, kun hän teki sen myöhemmin, kun kamerat eivät käyneet? Kyllä oli oikein Meriä ja itseäänkin kohtaan, kun stoppasi jutun, kun Meri tuli lähelle, eikä tuntunut oikealle. Meri on pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuin Joelia että on lämmin.
Sanon nyt et sais häipyä.
Olemuksen takana jotain muuta. Ei sitä ketään kiinnosta, pois vaan.Huomaa että naiset ei osaa yhtään lukea miehiä. Ehkä siksi pariuduttekin aina sikamiesten kanssa.
Itse huomasin heti Joelista mikä on miehiään.
Oli vittumaisen olonen heti alusta asti.T.Mies36
Anteeksi vaan mun kirjoittama ja 26 vuotta tulee yhteiseloa mun mieheni kanssa eikä loppua näy.
Joel ei vaikuta vittumaiselta vaan yksinäisyyteen vaipuvalta.
Katinka kirjoitti:
Petteri is back! Haluan Petterin takaisin, oli paras mies talossa. Liian vähän aikaa oli. Kaikkein mielenkiintoisin seurattava, mielestäni paras juttu oli hän. Viihdearvoltaan. Itse tykkään Petterin kaltaisista miehistä
Pistä se korkki kiinni jo :D
Musta Aku ja Kasper on ansainnut olonsa saarella. Ovat uusia.
Meri ei saanut Reetua, ei Tommya, ei Oliveria eikä Joelia. Aina vika miehissä.
Pari uutta naista saisi tulla.
Oliverilla on niin ihana hymy! Mutta ei näytä hymyilevän koskaan Nean seurassa. Eikä Nea hymyile Oliverin seurassa (jos muuallakaan?). Aina niin kylmän ja kovan oloinen, tuntuu ettei laske mitään leikkiä tai vitsaile vahingossakaan! Haluaako joku mies oikeesti tuollaisen naisystävän? Ja sitten tuota ihme syyttelyä kuin Oliver olisi tehnyt jotain väärin, vaikka hän itse on ihan omasta vapaasta halustaan hengannut toisen äijän kanssa ja näyttänyt viihtyvänkin ihan hyvin?!?!
Jenni paljasti että Oliver on sellainen mies kuin hän toivoo, mutta sitten toisessa kohtaa valitteli kuinka tunteet kaikkia miehiä, myös Oliveria, kohtaan ovat veljelliset... Jäi sellainen fiilis että Oliveria kohtaan ne tunteet vois kyllä olla muutakin kuin veljelliset (ja vielä kun miettii mitä hän sanoi siinä edellisessä parinvalinnassa ja miten kehui Oliveria sen jälkeen parhaaksi mahdolliseksi pariksi jne.), mutta että hän ei vain uskalla myöntää sitä, ehkä ei itselleenkään... Mulla on monta kertaa ollut sellainen fiilis että Jenni on Oliveriin salaa ihastunut, muttei ehkä ole uskaltanut tai halunnut mennä Nean ja Oliverin väliin. Heillä tuntuu usein menevän niin hyvin yhdessä, hymyilevät ja juttelevat rennosti. Se sviitti olis tullut heille niin tarpeeseen ja olisin to-del-la halunnut nähdä Nean ilmeen sen myötä ja miten tilanne olisi kehittynyt, mutta ei! Sofia ja Eetu sviittiin ja heipat kaikille mielenkiintoisille juonenkäänteille (Sofia ja Eetu ovat ihania, mutta silti)! Ei mitään järkeä.
PS. Jenni oli tosi kaunis a) niissä kiharoissa hiuksissa b) siinä toogabileiden meikissä. Olen kade.
Tuossa Akussa ei ole mitään vetovoimaa. Hän näyttää sellaiselta hörökorvaiselta englantilaiselta jalkapallofanilta.
Tyyli on nilkin pelurin.
Tuon juontajan sutkautukset oli tosi hauskoja tässä perjantain jatkossa :D Huutonauroin parikin kertaa pelkästään niille.
Vierailija kirjoitti:
Meri ei saanut Reetua, ei Tommya, ei Oliveria eikä Joelia. Aina vika miehissä.
Varattuja kaikki paitsi Joel.
Kasper on kiinnostunut Meristä.
Kukaan ei ole syyllinen mihinkään.
Näytettiinkö tässä(kään) jaksossa Tommya ja Nikitaa ollenkaan? Siis yhdessä.
Voi toki olla, et näkyikin mut en vaa muista
Mua kyllä harmitti kattoo tota Merin ja Joelin kohtausta, kun pystyin samaistumaan tilanteeseen niin hyvin. Itsellänikin ollut paljon suhteen alkuja, jossa mies aluks innostuu kovasti ja kehuu maasta taivaisiin. Sit yllättäen kiinnostus tyssää kun seinään ja selityksenä on just joku tollanen epämääräinen 'me ollaan niin erilaisia' yms. Tota Joelin käyttäytymistä ja eleitä katsellessa tuli kunnon flashback entisistä säädöistä. Ottaa näistäkin sitte selvää - onko vika itsessä vai miehissä, joita vedän puoleeni
Mä olen myös ollut koko ajan sitä mieltä että Jenni ihastunut Oliveriin mutta se ongelma on siinä ettei Oliver ole ihastunut Jenniin.
Eli jos Oliver muuttaa mielensä niin se on siinä❤️❤️❤️❤️
Tota Nean ja Oliverin kinastelua ei kyllä jaksa enää katsoa. Jaksavat jauhaa samasta aiheesta. Nea vaikuttaa ärsyttävältä ja itsekkäältä, ei paljon kiinnosta muiden tunteet. Hänellä vaikuttaa myös ongelmia oman tunnelämänsä kanssa. Jossain ihan alussa sanoikin olevansa estynyt ja kykenemätön käsittelemään tunteitaan tai päästämään ihmisiä lähelle. Nea voisi harkita esimerkiksi jotain psykologia, mutta Love Island tuskin paras tapa koittaa korjata sisäisiä ongelmiaan. Ilmeisesti aiemmista suhteista tullutta painolastia, joka heijastuu uusiin suhteisiin. Lisäksi en oikein ymmärrä miksi kaikki miehet tuntuvat olevan juuri Neasta kiinnostuneita? Oliver on sellainen aika hajuton ja mauton. Oliverilla on myös haasteita varsinkin oman ulosantinsa kanssa. Hän ei kykene selkeästi ja avoimesti keskustelemaan tunteistaan ja kaikki lauseet tuntuvat tönköiltä. Vaikuttaa siltä, että Oliverilla ei juuri ole ollut vakavampia ja syvällisiä parisuhteita, joissa tunne-elämästä puhumista voisi harjoitella. Epätasapainoinen ja kylmähkö Nea ei siis ole paras mahdollinen kumppani hänen tilannettaan ajatellen. Oliver vaikuttaa jotenkin vähän tylsältä tyypiltä, joka puhuu hitaasti ja tuijottelee tyhjyyteen. Ainoastaan Jennin kanssa hän tuntuu pystyvän juttelemaan luontevammin ja silmätkin vähän heräävät eloon. Oliverista ei sinänsä muuten pahaa sanottavaa.
Jotenki symppistä et Tommy ja Reetu tuolla tosi usein aamulla kokkailee ja valmistaa aamupalaa viimesen päälle, ennen ku toiset on edes noussut ylös :D