Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
4701/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä,Joel sanoi ettei voinut siihen vaikuttaa(yöllä sitten ei enää halunnut olla Merin kanssa.)Eli oliko tuotannon käsky olla Merin pari? outo homma.

Vierailija
4702/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä,Joel sanoi ettei voinut siihen vaikuttaa(yöllä sitten ei enää halunnut olla Merin kanssa.)Eli oliko tuotannon käsky olla Merin pari? outo homma.

Käsitin, että ei voi enää vaikuttaa siihen miten toimi parinvalinnan jälkeisenä yönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika muhkea peppu Nikitalla. :o

Vierailija
4704/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heiluuko peitto jo?

Vierailija
4705/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ois ainaki valmis.. Siirtään munat Sofian koriin.

Vierailija
4706/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vttua nyt taas!?`Kannattaa järjestää äänestyksiä kun tulos on AINA jotain ihan muuta. Tuotanto on tosiaan päättänyt että tällä kaudella ei saa olla mitään draamaa eikä katsottavaa.

Vierailija
4707/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Eetu ja sofia sviittiin... Voiko tylsempää vaihtoehtoa olla?

Vierailija
4708/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää pettymystä ton Merin taival. Syyttelee perään, kun miehet torjuu. Eihän Jennikään sorru syyttämään miehiä, kun ei vielä ole löytänyt sitä, jonka kanssa lähtis kulkemaan juttu. Jennillä itsetunto kohdillaan ja järkeä päässä.

Vierailija
4709/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea pois saarelta! 🙏🏻 Saanen toivoa.

Vierailija
4710/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenki ärsyttää, ku tää ruutuaika jakautuu niin epätasaisesti.

Sofiaa ja Eetua on nyt näytetty paljon, Jenniä koko kauden ajan. Oliveria ja Neaa myös paljon.

Mua kuulostais nähdä myös niitä pareja ja henkilöitä, joilla ei just nyt ois edes mitään draamaa.

Vierailija
4711/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan noilla kortsuja tuolla?

Vierailija
4712/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset äänestää sen perusteella, miten neuvotaan. Sviitti äänestyksessä oli, että "ketkä ansaitsevat"? Hauskoin ois ollu Nea ja Aku. Nytkin äänestyksessä lukee, että "kuka ansaitsee vielä mahdollisuuden?" eli jos joku on jo löytänyt rakkaan. Ei häntä saa äänestää. Minä äänestin kyllä lempi paria.

Vierailija
4713/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun että Jenni vielä saa mahdollisuuden, joten taidan äänestää häntä. Miehistä varmaan Oliver, se on sympaattisen oloinen.

Vierailija
4714/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noilla kortsuja tuolla?

Eiköhän luokitella omaksi hygieniatarvikkeeksi siinä missä hammasharjakin eli kellä on kellä ei - toivon mukaan kaikilla

Vierailija
4715/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää pettymystä ton Merin taival. Syyttelee perään, kun miehet torjuu. Eihän Jennikään sorru syyttämään miehiä, kun ei vielä ole löytänyt sitä, jonka kanssa lähtis kulkemaan juttu. Jennillä itsetunto kohdillaan ja järkeä päässä.

Ihan asiasta syytti. Törkeä teko Joelilta.

Vierailija
4716/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmiset äänestää sen perusteella, miten neuvotaan. Sviitti äänestyksessä oli, että "ketkä ansaitsevat"? Hauskoin ois ollu Nea ja Aku. Nytkin äänestyksessä lukee, että "kuka ansaitsee vielä mahdollisuuden?" eli jos joku on jo löytänyt rakkaan. Ei häntä saa äänestää. Minä äänestin kyllä lempi paria.

Minä taas ajattelin nimenomaan niin, että ne, jotka ovat parin jo löytäneet, ovat ns. saavuttaneet päämääränsä ja joutavat kotiin. Ei noita Tommya ja Nikitaa, Eetua ja Sofiaa tai Reetua ja Vanessaa jaksa edes katsoa. On muutenkin ollut tosi tylsä kausi ainakin tähän mennessä.

Vierailija
4717/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki ärsyttää, ku tää ruutuaika jakautuu niin epätasaisesti.

Sofiaa ja Eetua on nyt näytetty paljon, Jenniä koko kauden ajan. Oliveria ja Neaa myös paljon.

Mua kuulostais nähdä myös niitä pareja ja henkilöitä, joilla ei just nyt ois edes mitään draamaa.

Niin muakin, ymmärrän jos joillain on draamaa nii siitä kannattaa näyttää ydin kohdat, mutta kyllä nyt viikkoon pitäisi saada tasaisesti ihmisiä ruutuun ja mielellään erilaisista tilanteista, esim läpänheitosta, vakavasta keskustelusta. Tässä jaksossa näytettiin kyllä kaikkia nyt edes vähän jossain tilanteessa puhumassa.

Vierailija
4718/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri is back! Haluan Petterin takaisin, oli paras mies talossa. Liian vähän aikaa oli. Kaikkein mielenkiintoisin seurattava, mielestäni paras juttu oli hän. Viihdearvoltaan. Itse tykkään Petterin kaltaisista miehistä

Vierailija
4719/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin Joelia että on lämmin.

Sanon nyt et sais häipyä.

Olemuksen takana jotain muuta. Ei sitä ketään kiinnosta, pois vaan.

Vierailija
4720/11060 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelin nimenomaan niin, että ne, jotka ovat parin jo löytäneet, ovat ns. saavuttaneet päämääränsä ja joutavat kotiin. Ei noita Tommya ja Nikitaa, Eetua ja Sofiaa tai Reetua ja Vanessaa jaksa edes katsoa. On muutenkin ollut tosi tylsä kausi ainakin tähän mennessä.

Siis tätä tarkoitin, mutta mielestäni ohjelma perustuu rakkauden löytämiselle, joten heidän pitäsi ainakin saada jatkaa. Tämän takia äänestin lempi paria.

Ketju on lukittu.