Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
361/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityis(en)herkkä kirjoitti:

Eikö kellään muulla tuu Oliverista semmoista yliherkkä helposti itteensä ottavaa kilttimiestä mieleen? Eli iso lihaksikas hunksi ulospäin ja pieni herkkä poika sisällä.

Oi kyllä! Asennoista ja eleistä johtuen tämä oli ihan ensimmäinen ajatukseni, kun herran näki toimivan ihmisten kanssa. Vaikuttaa liiankin varautuneelta, mikä antaa jotenkin huonon kuvan. Ehkä tämä Prinssi Uljas vielä saadaan sulamaan, kun etelän aurinko lämmittää!

Lisäksi oli kiinnostunut kokemattomimmasta, nuorimmasta ja todennäköisesti myös naiivimmasta eli vaarattomimmasta teinitytöstä.

Herkkyydessä tosin ei ole minusta mitään vikaa, kunhan se ei ole sellaista vain itsekeskeistä herkkyyttä.

Vierailija
362/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta keskustelua tästä nyt oikein pyörii rinnakkain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vaan ihan tyhmää et Eetua on verrattu heti Patrickiiin, jo ihan tuotannonki toimesta. Varmasti mukavia ja komeita tyyppejä molemmat, mut kuitenki iha omat ja erilaiset persoonat. Ei niitä voi verrata tuollai...

Vierailija
364/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Reetu ja Eetu sopisi pariksi. Sama hiustyyli, tykkäävät reissata, surffata ja muutenkin samanhenkisiä. Aloitusjaksossa olivat ekat villassa ja bondasivat heti. Äänestäisin heitä!

Mua häiritsee tuossa Eetussa se sen lookki, tyyppi on kuin köyhän miehen versio Patista hattua myöten. Ja siis eihän sekään tyyli kenenkään yksityisomaisuutta ole, mutta kun jotenkin tuo ei tunnu edes sopivan Eetulle vaan vaikuttaa olevan jotenkin epämukavuusalueellaan tuossa noin erikoisessa/huomiota herättävässä lookissa. Ei tuo tyyli ole epävarmaa ja/tai seinäruusua varten.

Mielestäni tuo tyyli sopii jopa paremmin Eetulle, mutta nämä nyt on makuasioita, joista on sinänsä turha kiistellä. Eetusta puuttuu sellainen tietty lipevyys, mitä Patissa taas oli vaikka muille jakaa, ja pidän sitä oikein positiivisena asiana. Odotan innolla, millä tavalla herran persoona elää ja kehittyy, jos on tuosta kehittyäkseen.

Olen niin samaa mieltä! Itse miellän tuollaisen tyylin herkän ja sympaattisen taiteilijaluonteen tyyliksi, ja vaikka Patrick vaikutti toisaalta tosi kivalta, niin silti hän oli mielestäni jotenkin lipevä. (Järisyttävän hyvännäköinen kylläkin.)

Eetu taas vaikuttaa näin yhden jakson perusteella juuri sympaattiselta ja kivalta. Tosi kauniisti ja rehdisti puhu sille parilleen siitä että heidän välillä ei ole mahiksia, ja vielä kysy voiko auttaa tätä jotenkin 😍

Vierailija
365/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta keskustelua tästä nyt oikein pyörii rinnakkain?

Kannattaa varmaan suosiolla kirjoitella yhteen ketjuun eli tähän, niin pysyy ykkösenä.

Vierailija
366/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin kuinka tylsä elämä pitää olla että katsoo tuollaisia ohjelmia?

Mahtavaa! Vauva.fi sivustolla kun lukee keskustelua ohjelmasta josta ei edes pidä - elämä on varmaan tosi aktiivista!

Vierailija
367/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennissä on jotain samankaltaista maskuliinisuutta kuin wtd-Natassa.

Vierailija
368/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun ensivaikutelmat kilpailijoista:

Arttu: En tykännyt. Ylimielinen ja/tai tökerö. Ulkonäkö ei nappaa.

Eetu: Hyvännäköinen ja tosi sympaattisen ja reilun oloinen tyyppi. Tykkäsin!

Oliver: Esittelyvideon perusteella vaikutti kiltiltä ja herkältä, mutta jakso itsessään laski pisteitä. Fifty-fifty pidänkö vai en. Ihan ok näköinen.

Reetu: Kivannäköinen, varmaan ihan kiva. Ehkä hiukan epävarma? Vaikutti olevan muita enemmän jäässä parinvalinnassa, ja kauheasti asetteli hiuksiaan yhdessä kohtauksessa. Voi tosin mennä vain alkujännityksenkin piikkiin!

Tommy: Negatiivinen ensivaikutelma. Ulkonäkö ei iske, ja luonne vaikuttaa jopa luontaantyöntävältä. Liian dominoiva.

Jenni: Kivan oloinen ja näköinen. Vaikuttaa tosi sporttiselta ja luonnolliselta.

Molly: Nätti. Teinimäinen ja herttaisen oloinen.

Nikita: Hauska, rento, ulospäin suuntautunut ja nätti. Mitä nuo kommentit suorasta hammasrivistöstä ja 28-vuotiaan säilyvyydestä oikein ovat? :D

Sanni: Vaikuttaa sellaiselta joka on kiva toisille. Oliko hän hoitaja? Nätti, mutta vaikuttaa liian ulkonäkökeskeiseltä.

Sofia: Sympaattinen video. Vaikuttaa kivalta ja on hyvännäköinen.

Vanessa: Ehkä lemppari. Tosi nätti ja hauskan sekä sympaattisen oloinen. Nauratti se "Mä näin ne kaikki aamujumpalla ja mietin että MITÄ IHMISIÄ TE OIKEIN OOTTE!"

Vierailija
369/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikita on myös miehen nimi

Vierailija
370/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se yksi mies (oliko Tommy?) otti sitä naista (Nikita?) kaksin käsin kaulasta kiinni?

Vierailija
371/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookista: pelissä ilmenee et Oliverilla ollut yli 80 seksikumppania.

En tiedä onko tuossa itsessään mitään kummosta, mut aina mulle tulee fiilis et kuka tyyppi huutelee tollasissa seksikumppanien määrästä

Vierailija
372/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tuossa itsessään mitään kummosta, mut aina mulle tulee fiilis et kuka tyyppi huutelee tollasissa seksikumppanien määrästä

Varmaan laskee pisteet sinkkuneiyojen silmissä. Kuka haluaa olla kahdeksaskymmenesensimmäinen?

Vierailija
373/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomen Love Islandiin saada yhtä hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia mitä UK:n vastaavaan. Tavistyttöjä nämä.

Vierailija
374/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan laskee pisteet sinkkuneiyojen silmissä. Kuka haluaa olla kahdeksaskymmenesensimmäinen?

Eihän seksihistorialla pitäisi olla mitään merkitystä. Näin ainakin todetaan joka kerta mikäli naisella on värikäs historia. Varmaan tässäkin on joku kaksoisstandardi.

Vierailija
375/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän seksihistorialla pitäisi olla mitään merkitystä. Näin ainakin todetaan joka kerta mikäli naisella on värikäs historia. Varmaan tässäkin on joku kaksoisstandardi.

Ei sillä historialla periaatteessa väliä olekaan, mutta se on ehdoton turn off ainakin itselleni, jos sitä kumppanien määrää huutelee ympäriinsä. 

Vierailija
376/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver näyttää ihan joltain piirroshahmolta, en vaan saa päähän et keltä :D

Minusta näyttää Kevin Lankiselta. Voisivat olla veljeksiä

Vierailija
377/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään koulukaverilta, että Nikita oli kesällä ottanut poskeen joltain jätkältä baarin vessassa. Ei jotenkin uskoisi.

Vierailija
378/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin osallistuvat aina fitness-mallit, "hyvinvointialalla" toimivat sun muut? Odotan sitä päivää että tuolla on joku, joka sanoo olevansa tilastotieteilijä, fyysikko tai vaikkapa taloustieteilijä.

Vierailija
379/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevan "Mia" = "Mies*

Vierailija
380/11060 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tänään koulukaverilta, että Nikita oli kesällä ottanut poskeen joltain jätkältä baarin vessassa. Ei jotenkin uskoisi.

Itse taas kuulin jutun jossa yksi tietämäni Mia väittää tulleensa Nikitan naamalle, juuri kesällä.

Melkoinen jakorasia (tai jakonaama ainakin) taitaa tuo Nikita lopulta olla, vaikka selvänä ei oikein mikään mies vaikuta kelpaavan.

"Kuulin jutun".. Ja olen niin typerä, että uskon kaiken mitä minulle kerrotaan, niinkö? 

Ketju on lukittu.