LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Hitto mikä juorukerho noilla villan äijillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se F*ck It-asennemuija istui happamana röökillä sen aikaa kun muut kisaili?
Vanessa on kipeenä.
Nea ja Petteri olisi hyvä pari. Nea on hillitty ja fiksu. Petteri on hillitty ja fiksu.
Inka on liian teinimäinen. Nariseva ääni ja niinkusilleen -puhe.
Oliver ja Nea hyvännäköisiä mutta todella tylsiä! En nää heidän välillä mitään tunteita.
Jenni ei taida oikein ymmärtää, että parisuhdetta ei rakenneta kuin salitreeniä.
Inka on lähes varmasti seuraava kotiinlähtijä. Ei ole kiinnostunut kenestäkään, ja omalla toiminnallaan varmistaa sen, ettei Joel tai Petteri kumpikaan valitse häntä seuraavassa pudotuksessa.
luulisi että tuolla ois jo sekstailtu, mutta ei mitään
Oliverin tyylikkäät juhlakamppeet!!!
Tuntuu et Nea ja Oliver hokeen ihan kokoajan tuota samaa, tuntuu et vahvistu vaan se fiilis et halutaan tutustua ja blablabla
Heti ekasta päivästä lähtien sama kommentti tähän asti, enkä mä nää oikein mitään edistystä tuossa suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Nea ja Oliver on fiksuimmat joten haluan kuunnella heitä
Nea on fiksu. Oliver taas muistuttaa vasemman jalan saapasta.
Petterin ja Nean haluaisin keskustelevan.
aijaijai, oliver nean silmissä ajautunut "liian kiltti" lokeroon, ei taida tulla syvempää juttua
Oho, Oliver puhuu kokonaisia lauseita. Tämä oli uusi havainto
Vierailija kirjoitti:
Oliver ja Nea hyvännäköisiä mutta todella tylsiä! En nää heidän välillä mitään tunteita.
Joo ei minkäänlaista kipinää tai intohimoa näiden välillä. Ei edes ihastus välity. Tuntuu että "pakotettuna" kisan takia ovat parina, koska just ulkoisesti sopivan näkösiä. Saa nähä jaksaavatko kauan esittää :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan jäätävän tylsää... ja katkon jälkeen oliverin ja nean treffit...kroohzzz.
Onko mulla liian kovat odotukset vai oliko viime kausi kiinnostavampi? Mikä tässä nyt mättää?
Superromanttiset treffit, joilla taas vaan puhutaan ja varmistellaan sitä, ettei vaan haluta edetä ainakaan yhtään nopeammin kuin tähänkään asti. Ja tähän astihan ei ole edetty ollenkaan.
Ei tuo toimi.
Vierailija kirjoitti:
"Mä haluan tietää susta kaiken."
Jenni on tuotannon palkkaama rooliinsa.
Minua häiritsee, kun Jennillä välillä käy kasvoilla sellainen tympeä ilme, ihan niinkuin haistaisi jonkun pahan hajun.
Tuo Tommyn ja Nikitan kriisi, oli paljon melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mikä juorukerho noilla villan äijillä. :D
Hyviä nää pähkinät.
Aijai, Eetulle on päässyt kehittymään mahamakkaroita. Nyt puntille sieltä!
Nytkö se F*ck It-asennemuija istui happamana röökillä sen aikaa kun muut kisaili?