LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Arttu on eleiltään, puhetyyliltään ja painotuksiltaan ihan Bile-Danin oloinen 😳 Ilmehtii hyvin samoin ja vääntelee naamaansa.
Eetu kuin Anssi Kela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietteitä first lookista?
Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.
Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.
Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.
Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..
olisko niin, että Petteri on kiinnostunut Neasta, joka ei ole kiinnostunut Petteristä. Inka ottas Petterin heti, jos se olisi mahd. Tuleekohan seuraava parinvalinta milloin? Merin tultua on taas yksi nainen enemmän. Jos ei tule miessinkkuja, niin lähtijä on nainen. Veikkaus lähtijäksi on Inka/Jenni. Riippuu saako Meri kuitenkin valita ennen miehiä ja missä järjestyksessä meihet valitsevat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri on Magicpoksin veli :-)
Ei kai... ootko nyt ihan varma? Onko Mari vahvistanut tiedon?
Ei kun niin, sehän on mainittu täällä noin kolkyt kertaa.
Sori mä sain tietää sen vasta eilen :-D Käyn täällä about kerran viikossa enkä jaksanut kahlata kaikkia ketjuja läpi. Mutta sainpa sut kokemaan itsesi fiksusi pätijäksi - jiihaa, viiknloppuja <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikita tylsimys kirjoitti:
Mitä Nikita tuo ohjelmaan? ei mitään! toisin kuin Jenni.
Nikitan vikahan se on, ettei kukaan villan miehistä erityisemmin halua olla Jenni pari ja näin ollen Jenni voi vinkua päivästä toiseen kuinka "hän haluaa äkkiä löytää miehen".
Sitähän se Jennin anti ohjelmalle on. Lätinää kuinka kukaan ei kiinnosta ja haluaa äkkiä uusia miehiä taloon.
Mitäs sinä kuvittelet tässä formaatissa tapahtuvan? Jos muilla on parit ja ne vapaat miehet on todettu epäsopiviksi, mitä muuta tuolla voi tehdä kuin odottaa uusia miehiä. Se kai tämän ohjelman tarkoitus oli, että löydettäisiin joku. Jos joku sureekin, ettei ketään ole löytynyt, sekö on sitten väärin
Tuo "todettu epäsopiviksi" on just niin tyhmää ennakkoasennetta että just se pitäisi ravistella noista osallistujista kokonaan pois. Niin kauan kun kiinnostus määritellään vain ja ainoastaan sen ulkoisen olemuksen/suosittuuden perusteella niin ei sitä rakkautta ihan herkällä löydy. Niinhän se Sofiakin ulisi aluksi kuinka ei kukaan kiinnosta a kuinkas kävikään? Kun joutui "pakkopariksi" Eetun kanssa niin heillähän synkkaakin mainiosti, vaikkei Eetu olekaan Sofian makuun ulkoisesti eikä muutenkaan tarpeeksi haluttu naisten keskuudessa.
Ihan sama pitäisi saada niin Oliver kuin Neakin hoksaamaan. Vaikka se toinen olisi ulkoisesti enemmän kuin täydellinen niin se ei riitä, eikä sillä ole oikein mitään merkitystäkään. Oliver on paljon rennompi/luontevampi Jennin seurassa, mutta Oliver on määritellyt itselleen sopivan naisen olevan ulkoisesti tyyppiä siro Nea joten skrode Jenni ei kelpaa. Samoin Nea haluaa pitkän ja raamikkaan miehen helsingistä ja tätä Oliver toki onkin, mutta kun Nealle sopisi (kenellepä ei?) paljon paremmin hieman vähemmän pleijeri mies vaikka Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikitan vikahan se on, ettei kukaan villan miehistä erityisemmin halua olla Jenni pari ja näin ollen Jenni voi vinkua päivästä toiseen kuinka "hän haluaa äkkiä löytää miehen".
Sitähän se Jennin anti ohjelmalle on. Lätinää kuinka kukaan ei kiinnosta ja haluaa äkkiä uusia miehiä taloon.
Mitäs sinä kuvittelet tässä formaatissa tapahtuvan? Jos muilla on parit ja ne vapaat miehet on todettu epäsopiviksi, mitä muuta tuolla voi tehdä kuin odottaa uusia miehiä. Se kai tämän ohjelman tarkoitus oli, että löydettäisiin joku. Jos joku sureekin, ettei ketään ole löytynyt, sekö on sitten väärin
Miten olisi jos sitten vaikka kokeilisi tutustua siihen sopivaan, mutta pariutuneeseen ja katsoa kuinka löyhässä se on? Jotenkin ihan hölmöä, että tuollaista LI-pariutumista pidetään kyllä suurin piirtein pyhänä liittona, johon kukaan ei saa harkitakaan menevänsä sörkkimään, mutta samaan aikaan täällä ulkomaailmassa ihan kaikki on "vapaata riistaa" siviilisäädystä riippumatta..
Niin voihan sitä toki mennä jonkin parin väliin, mutta jos ei niissäkään oikein tunnu löytyvän sopivaa tai kokee, että se nykyinen pari on ainakin itseä parempi. Ja ehkä jonkinlainen kunnioitus toisia kohtaan sillä tavalla, että toivoo toistenkin sitten kunnoittavan sitä omaa alkanutta suhdetta, ettei heti tule sekaamaan, jos joillakin on välit lämpenemässä. Itse ainakin jättäytyisin suosiolla syrjään, jos joku pari näyttää olevan molemmin puolisesti kiinnostuneita ja vasta sitten tunkisin väliin, jos huomaisin, että jompaakumpaa ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "todettu epäsopiviksi" on just niin tyhmää ennakkoasennetta että just se pitäisi ravistella noista osallistujista kokonaan pois. Niin kauan kun kiinnostus määritellään vain ja ainoastaan sen ulkoisen olemuksen/suosittuuden perusteella niin ei sitä rakkautta ihan herkällä löydy. Niinhän se Sofiakin ulisi aluksi kuinka ei kukaan kiinnosta a kuinkas kävikään? Kun joutui "pakkopariksi" Eetun kanssa niin heillähän synkkaakin mainiosti, vaikkei Eetu olekaan Sofian makuun ulkoisesti eikä muutenkaan tarpeeksi haluttu naisten keskuudessa.
Ihan sama pitäisi saada niin Oliver kuin Neakin hoksaamaan. Vaikka se toinen olisi ulkoisesti enemmän kuin täydellinen niin se ei riitä, eikä sillä ole oikein mitään merkitystäkään. Oliver on paljon rennompi/luontevampi Jennin seurassa, mutta Oliver on määritellyt itselleen sopivan naisen olevan ulkoisesti tyyppiä siro Nea joten skrode Jenni ei kelpaa. Samoin Nea haluaa pitkän ja raamikkaan miehen helsingistä ja tätä Oliver toki onkin, mutta kun Nealle sopisi (kenellepä ei?) paljon paremmin hieman vähemmän pleijeri mies vaikka Tampereelta.
Miten niin ulkoisen olemuksen? Onhan esim Jenni jutellut ja viettänyt aikaa Reetun kanssa ja siinä ei todellakaan ole kyse enää siitä, ettei ulkoisesti vain sytytä tai ettei ole tarpeeksi suosittu. Jos ei synkkaa niin ei synkkaa. Minä tarkoitin toteamisella nyt tätä, että ollaan edes yritetty jo tutustua ja jutella. En tiedä, mistä sait käsityksen, että puhuin ulkonäöstä.
Mä nään Reetussa ja Vanessassa potentiaalia, molemmat jotenki aika samanlaisia. Vähä sellasia vaikeasti lähestyttäviä molemmat.
Ja jotai kipinöintiä on havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietteitä first lookista?
Se minkä jokainen katsoja näki jo eilen niin Jenni tajuaa vasta tänään. Petteriä kiinnostaa Jenni yhtä paljon kuin kilo pa*kaa.
Pikkuisen kun olisi himmannut sitä omaa innostustaan ja ollut vähemmän päällekäyvä (eli päättänyt muiden puolesta) niin tuo parivalinta olisi mennyt paremmin kaikkien kannalta. Nyt sitten kaikki "kaveriparit" on taas väärän kanssa ja kiitos tästä kuuluu yksin Jennille.
Toki Petteri-Inka on melkoisen tuh¤¤n tuomittu match, mutta olisi edes ollut jonkinverran molemminpuolista kiinnostusta. Nyt näistä kumpikin on pakotettu pariksi sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, Joel ja Inkakin kävi jo treffeilläkin kuten Jenni ja Petteri eikä homma toiminut kummallakaan parilla.
Petterin olisi pitänyt saada valita parinsa itse. Nyt noinkin jees tyyppi pakkoparitettiin Jennille koska Jenni on ulvonut mun¤n perään koko alkukauden. Petteri olisi saanut eloa taloon nappaamalla itseään kiinnostavan Nean Oliverilta (Nea ja Petteri olisi parempi parikin) ja tappion kokenut pelimies-Oliver olisi hyvinkin voinut täyttää Jennin puutteen..
Siis millä tavalla nuo parit olisivat muodostuneet, jos Jenni ei olisi valinnut ensin? Sofia olisi valinnut Eetun, Nea Oliverin, Nikita Tommyn ja Vanessa Reetun. Ketä muita siihen nyt vielä jää ja miten tilanne olisi muuttunut? Ainoa ero olisi ollut, että Inka olisi valinnut Petterin ja Jennille olisi jäänyt Joel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Reetu fanitusta. Ei puhu, puhuu outoja jos puhuu, ei osaa käyttäytyä.
Mitä noi sen puheet että sillä musta puoli ja tehnyt pahoja tekoja. Vitsi vai totta?
Joen piti huolta Vanesta ja Reetu ei kyllä tee mitään kenenkään eteen.
Musta ällö mutta tykätkää vaan.Minulta on tainnut mennä jotain ohi, kun en tiedä, mitä Reetu on tehnyt tai sanonut. Ainoa ikävä juttu, jonka hänestä muistan on se, kun oli Jennille möläyttänyt, ettei ainakaan hänen kanssaan haluaisi treffeille. Onko jotain muutakin?
No ikävä ja ikävä, hyvähän se kai on suoraan sanoa mitä mieltä on. Kyllä sitä itse haluaisi kuulla suoraan tuollaisen asian kuin elätellä turhaan toiveita, että jotakin olisi meneillään. Miten asia olisi pitänyt ilmaista?
No lähinnä ihmetyttää, miksi se piti ilmaista. Ei ole kovin kohteliasta sanoa noin, vaikka se totta olisikin. Ei tuo nyt kuitenkaan minusta niin paha kuitenkaan ollut, mutta sellainen sammakko kuitenkin.
No minä en keksi miten sen voisi selvemmin muuten sanoa kuin noin. Itsekö antaisit mielelläsi jollekin vääriä signaaleja etkä kieltäytyisi suoraan, jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Oliko nuo Reetu ja Vane tuossa first lookin lopussa?
Reetu nyt ainakin kuulostaa kiinnostuneelta, vai johtuuko "kiinostus" siitä et Reetukin on hoksannu että tuolla on pikkuhiljaa pakko olla jotain säpinää jonku kanssa, jos haluaa pysyä villalla.
No saattaapi ollakin vähän kiinnostunut, mutta teki myös puheillaan aika selväksi sen, että on huolissaan siitä että lähtö tulee jos kenenkään kanssa ei saa juttua aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Reetu fanitusta. Ei puhu, puhuu outoja jos puhuu, ei osaa käyttäytyä.
Mitä noi sen puheet että sillä musta puoli ja tehnyt pahoja tekoja. Vitsi vai totta?
Musta ällö mutta tykätkää vaan.Minulta on tainnut mennä jotain ohi, kun en tiedä, mitä Reetu on tehnyt tai sanonut. Ainoa ikävä juttu, jonka hänestä muistan on se, kun oli Jennille möläyttänyt, ettei ainakaan hänen kanssaan haluaisi treffeille. Onko jotain muutakin?
No ikävä ja ikävä, hyvähän se kai on suoraan sanoa mitä mieltä on. Kyllä sitä itse haluaisi kuulla suoraan tuollaisen asian kuin elätellä turhaan toiveita, että jotakin olisi meneillään. Miten asia olisi pitänyt ilmaista?
No lähinnä ihmetyttää, miksi se piti ilmaista. Ei ole kovin kohteliasta sanoa noin, vaikka se totta olisikin. Ei tuo nyt kuitenkaan minusta niin paha kuitenkaan ollut, mutta sellainen sammakko kuitenkin.
No minä en keksi miten sen voisi selvemmin muuten sanoa kuin noin. Itsekö antaisit mielelläsi jollekin vääriä signaaleja etkä kieltäytyisi suoraan, jos ei kiinnosta?
Mun mielestä voisi sanoa, että ei ole vielä tullut tunteita sua kohtaan, mutta jatketaan tutustumista. Jo ensimmäisellä kaudella ihmettelin, miksi he vaan puhuivat että haluaisin tutustua häneen ja hän kiinnostaa mua, kai siihen voi tutustua vaikkei se oma pari olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Musta ällö mutta tykätkää vaan.
Minulla ei ainakaan ole tullut hänestä sellaista kuvaa ettei osaisi käyttäytyä tai olisi ilkeä. Vaikuttaa enemmänkin vähän kiusaantuneelta ja kömpelöltä mieheltä joka ei välttämättä osaa sanallisesti ilmaista itseään kovin hyvin. Ihan alussa kun tuli parinvalinta, ei näyttänyt uskaltavan tehdä aloitetta oikein kenenkään suuntaan. Ehkä ei itsekään ole varma mitä haluaa tai sitten oikeasti kukaan (ainakaan vapaista naisista) ei oikein sytytä hänessä sitä jotakin/kiinnosta tarpeeksi. Minulle on myös jäänyt hänestä sellainen kuva, että ei ole yhtä pinnallinen kuin moni muu miehistä, jotka siis lirkuttelevat kaikille ja jakelevat samoja kehuja joka suuntaan. Mutta tämä on toki vain minun mielikuvani hänestä, voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se on nyt väärän signaalin antamista, että yhdessä ohimenevässä tilanteessa jätät yhden asian sanomatta? :D muutenhan olivat puhuneet ihan avoimesti siitä; ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jenni nyt ilmeisesti hoksannut että Petteriä ei kiinosta yhtään. Ketähän tuo Petteri lähtis sit yrittää, ois aika hauska jos alkais tosissaan yritetään Neaa :D
Harmi, jos näin. Nyt vaan pitää äänestää niin et Jenni pysyy talossa. Jenni ois hyvä pari Oliverin kanssa. Nea ja Petteri sopisivat hyvin yhteen. Inka vois lähteä talosta. Suhde Inkan ja Petterin välillä ei tule onnistumaan. Inka kaipaa sosiaalista ja puheliaasta miestä. Joelkin näyttää sosiaalisemmalta kuin Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteesta ja ulosannista voi olla montaa mieltä enkä ota siihen kantaa, mutta ulkonäöllisesti paras kaikista miehistä saarella, siis omaan makuun. Kaunis mies, ne silmät on ihanat ja ne hiukset. Hitto kun en ole sinkku ja itse saarella. :D
Onhan monetki saamelaiset puhunu et Reetusta ei ota mitään selvää ja heittelee niitä ihmekommentteja.
Mä luulen että Reetu heittelee monesti vitsillä kommentteja, mut toiset ei ainakaan vielä osaa tulkita mitkä on vitsiä ja mitkä ei.
Tai sitten koittaa piiloutua noiden "vitsien" taakse, vaikka ne olisikin ainakin osittain totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten se on nyt väärän signaalin antamista, että yhdessä ohimenevässä tilanteessa jätät yhden asian sanomatta? :D muutenhan olivat puhuneet ihan avoimesti siitä; ettei kiinnosta.
No jos ja kun kerran ovat avoimesti puhuneet siitä ettei kiinnosta, miksi sen sanominen ettei halua treffeille, on paha asia tai pahentaa tilannetta mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Onhan monetki saamelaiset puhunu et Reetusta ei ota mitään selvää ja heittelee niitä ihmekommentteja.
Mä luulen että Reetu heittelee monesti vitsillä kommentteja, mut toiset ei ainakaan vielä osaa tulkita mitkä on vitsiä ja mitkä ei.
Tai sitten koittaa piiloutua noiden "vitsien" taakse, vaikka ne olisikin ainakin osittain totta.
Ihmettelin hetken, että miksi hitossa saamelaisilla olisi tietty mielipide Reetusta kunnes tajusin että tarkoitit saarelaisia. :D Mutta joo, tuollainen vitsillä kommenttien heittäminen voi olla monesta naisesta hämmentävää, kun ei tosiaan enää tiedä mitä toinen tarkoittaa vitsillä ja mitä tosissaan. Vähintään yhtä hämmentävä on kyllä nykyinen parinsa Vanessa, ei ota niin mitään selvää mitä se nainen haluaa vai haluaako yhtään mitään.
Miten olisi jos sitten vaikka kokeilisi tutustua siihen sopivaan, mutta pariutuneeseen ja katsoa kuinka löyhässä se on? Jotenkin ihan hölmöä, että tuollaista LI-pariutumista pidetään kyllä suurin piirtein pyhänä liittona, johon kukaan ei saa harkitakaan menevänsä sörkkimään, mutta samaan aikaan täällä ulkomaailmassa ihan kaikki on "vapaata riistaa" siviilisäädystä riippumatta..