Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
2301/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt jotain tehtäviä? Kisaamista edes?

Ei tuota makoilua ja tyhjän lässytystä jaksa kukaan.

Vierailija
2302/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän jännä tuo Oliverin reaktio vetää Jenni yhtäkkiä kainaloon(jos ei tätä aikaisemmin ole tehnyt), mulla jopa tuli sellanen fiilis et ihan niinku Oliver haluais pitää Jennin lähellä ja varpaillaan(ku tietää kiinostuksesta).

En tiedä jotenki tuli vähä outo fiilis tuosta.

Aika peruspelurikuvio. Juttu etenee hitaasti sen "paremman" naisen kanssa ja johonkin ne kassit pitäisi tyhjentää joten alkaa hieman lämpätä yksipuolisesti kiinnostunutta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se äiti oikein liittyi siihen Tommyn juttuu, jota se yli-innokkaasti selosti?

siten että satunnaiset mimmit kuvittelee vakavampaakin, kun Tommy on esitellyt mimmin äidilleen, kun sattumalta törmäävät kadulla. 

No Tommyhän esitteli minut äidilleen ensimmäisen yhteisen yön jälkeen aamupalapöydässä perheensä luona. En tosiaankaan ollut valmis moiseen. Piti vielä yli kaksikymppiseksi sängynsä yläpuolella lukiosta saatua "sydäntensärkijä" diplomiaan 🤣

Toivottavasti oppi jotain ja osaa valita jatkossa (yhdenyön) seuransa viisaammin. 

Vierailija
2304/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessasta tulee mieleen nuori Michelle Williams. Molemmissa on sellaista unista seksikkyyttä.

En tiedä, ovatko Vanessa ja Reetu erityisen nirsoja. Jos kukaan ei viehätä, niin sitten ei, vaikka pelin kannalta se on tyhmää.

Vierailija
2305/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa, jos eteen tuotaisi viisi miestä ja sanottaisi, että johonkin näistä nyt pitäisi tutustua ja mieluiten ihastua, eikä kukaan herättäisi edes haaleaa kiinnostusta.

Tai jopa ärsyttäisi.

Itselleni Eetu on Villan miehistä se, jonka seurassa en viihtyisi yhtään. Miehen pitää olla sanavalmis ja sulava, mikä taas ei tarkoita suulasta tai lipevää.

Vierailija
2306/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niille jotka kaipaa tapahtumia niin kohtahan se Iso veli alkaa siellä ainakin dokupäivinä tapahtuu🤣ehkä?

Vierailija
2307/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Nikita oli ymmärtämätön...mikä Voisi olla tärkeämpää kuin Tommyn selkähieronta??!😨 itsekäs nainen, mutta jospa tuo ei toistuisi enää

Oikeesti vois laittaa kaikki vaihtoon. 😴😣

Työpaikallakin mielenkiintoisempia kahvitaukokeskusteluja saa kuulla.

Vierailija
2308/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tylsää se on ollut viime vuonnakin vai ettekö muista muka😴

Vierailija
2309/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Nikita oli ymmärtämätön...mikä Voisi olla tärkeämpää kuin Tommyn selkähieronta??!😨 itsekäs nainen, mutta jospa tuo ei toistuisi enää

Oikeesti vois laittaa kaikki vaihtoon. 😴😣

Työpaikallakin mielenkiintoisempia kahvitaukokeskusteluja saa kuulla.

No se on kyllä itsestään selvyys että työpaikan kahvitauolla on fiksummat jutut kuin noilla tuolla🤭

Vierailija
2310/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikohan uusien sinkkujen vähäinen määrä viitata siihen, että ohjelmaan ei oikein ole hakijoita tänä vuonna...

Hyvin mahdollista. Tänä vuonnahan osallistujia on ilmeisesti jouduttu kosiskelemaan somen kautta mukaan, kun jokuhan sanoi esittelyvideossa saaneensa ig:n kautta tuotannolta pyynnön osallistua tähän. Vai oliko viime kaudellakin sama juttu? En muista, että kukaan olisi sellaista kertonut.

Vierailija
2311/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niille jotka kaipaa tapahtumia niin kohtahan se Iso veli alkaa siellä ainakin dokupäivinä tapahtuu🤣ehkä?

No BB:ssä taas sitä pariutumista ei tapahtu kovin paljon. Kun taas Love island pohjautuu just sille rakkauden etsimiselle.

Vierailija
2312/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oli. Niinkin monet on täällä jo todennut niin tämä on hyvin eri tyyppinen ohjelma, kuin esimerkiksi tempparit ja siihen verratuna varmasti tylsä. Minua tampparit ei ole enää toisen kauden jälkeen kiinnostanut. Tähän olen koukussa enkä pidä ohjelmaa tylsänä.

Vierailija
2313/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta osallistujat oli viime kaudella mielenkiintoisempia eikä näin seinäruusuja. Ja viime kaudella ainakin mä koin useaan kertaan sellaisia wau-elämyksiä kun monet osallistujat oli niin hyvännäköisiä. Ainakaan mä en ollut aiemmin nähnyt suomi-ohjelmissa osallistujia, jotka olisi olleet selvästi tasokkaampia kuin vaikkapa Paratiisihotellin tai TIS-osallistujat. Tänä vuonna tuolla on mun silmiin todella keskiverto kattaus.

Vierailija
2314/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No BB:ssä taas sitä pariutumista ei tapahtu kovin paljon. Kun taas Love island pohjautuu just sille rakkauden etsimiselle.

No taitaa olla BBn pariutumisprosentit paremmat kuin tässä formaatissa🤣💋

Vierailija
2315/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta osallistujat oli viime kaudella mielenkiintoisempia eikä näin seinäruusuja. Ja viime kaudella ainakin mä koin useaan kertaan sellaisia wau-elämyksiä kun monet osallistujat oli niin hyvännäköisiä. Ainakaan mä en ollut aiemmin nähnyt suomi-ohjelmissa osallistujia, jotka olisi olleet selvästi tasokkaampia kuin vaikkapa Paratiisihotellin tai TIS-osallistujat. Tänä vuonna tuolla on mun silmiin todella keskiverto kattaus.

Mä oon itseasiassa sitä mieltä, että viime kausi oli tylsempi kuin tämä. Mutta mulla ainakin paljon ohjelman tylsyyteen vaikuttaa se millaisia ihmisiä on mukana. Toisille jotkut tyypit voi olla tylsiä ja toisille toiset.

Vierailija
2316/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudella oli enemmän skaboja ja tuli enemmän tyyppejä sisään

Vierailija
2317/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on kyllä totta, että onhan se aika epätodennäköistä näin aluksi, että monta vahvaa paria muodostuisi. Että molemmista sukupuolista 5 sinkkua kutakin osallistuu ja kaikki löytävät matchin. Ei ihastumista voi pakottaa. Mulla tuskin synkkaisi kenenkään villan miesten kanssa ja ei hekään musta olisi kiinnostuneet. 

Että ei silleen ihmeellistä että oottavat uusia sinkkuja ja "kukaan ei kelpaa"

Vierailija
2318/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että villaan tulisi kerralla monta uutta sinkkua, miehiä ja naisia (molempia vaikka vähintään 2) ja sitten järjestettäisiin ihan kunnon bileet. Nyt alkaa mielenkiinto hiipua, kun talossa ei oikein tapahdu mitään. Edellistä kautta en katsonut, niin en osaa verrata, mutta kuvittelin ohjelman olevan vähän mielenkiintoisempi!

Vierailija
2319/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Reetulla ja Jennillä vähän joku ollakovaieiköolla-meininki meneillään 🤔 Eilisessä jaksossa Reetu mietti että voisko heillä olla jotain ja tuossa tämän päivän First Lookissa (klippi LI-sovelluksessa) Reetu ihmettelee aamulla miten he ovat olleet Jennin kanssa lusikassa niin lujaa ettei tosikaan 😅

Vierailija
2320/11060 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekijät on lupailleet ettei alkoholilla mässäillä enää. Ilmeisesti jonkin sortin paluu ensimmäisiin kausiin tulee. Mikä on hyvä, silloin se oli parhaimmillaan. 

Ketju on lukittu.