Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas; miten viestitän miehelle että tarvitsen enemmän huomiota

Vierailija
11.08.2019 |

Juttu on tämä: minulla ja poikaystäväkandidaatilla sähköä. Viestittelemne ja näemme. Mutta: hän saattaa jättää viestit välillä ”roikkumaan” pariksi päiväksi niin ettemme viestittele... mua tämä häiritsee ja haluan siihen muutoksen tai sitten unohdan koko tyypin.
Lisäksi kaveri on hyvin itsevarma itsestään ja tuo sitä välillä tarpeettomasti esille.

Ollaan näkemässä huomenna. Miten sanoisin nätisti että tarvitsen mieheltä enemmän huomiota tai meitsi lähtee katselemaan muita maisemia. Ja liika itsevarmuus on major turn off. Koska siitä tulee ylimielinen fiilis koko juttuun.
Muuten tyyppi on ihana ja kaikkea mitä mieheltä etsin - siksi en tässä alku alkuvaiheessa haluaisi täräyttää tätä suoraan ettei miespolo säikähdä samantien.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että mies on todella helpottunut, jos ap lopettaa hänelle viestittelyn kokonaan.

m36

Vierailija
62/68 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että mies on todella helpottunut, jos ap lopettaa hänelle viestittelyn kokonaan.

m36

Miksi?

Jos kuitenkin on vastaillut ja itse aloittanut myös keskusteluja, lähetellyt kuvia ym.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kiinnostaako häntä enemmän vai kaverina. Kai siihen saa jonkun vastauksen. Jos vastaaminen kestää 2 päivää, ehkä hänellä on jo tyttöystävä? Tai ei pidä puhelimista.

Vierailija
64/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies vastaa, ettei tiedä, ei ole miettinyt... nostanko kytkintä?

Vierailija
65/68 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa viestien roikkua pari päivää, ei kyllä ole kiinnostunut sinusta läheskään tarpeeksi.

Vierailija
68/68 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelisi. Mulla on 12 tunnin sääntö, jos ei sillon vastaa niin estän heti. Eri asia jos oikeasti painava syy.