Kertokaas; miten viestitän miehelle että tarvitsen enemmän huomiota
Juttu on tämä: minulla ja poikaystäväkandidaatilla sähköä. Viestittelemne ja näemme. Mutta: hän saattaa jättää viestit välillä ”roikkumaan” pariksi päiväksi niin ettemme viestittele... mua tämä häiritsee ja haluan siihen muutoksen tai sitten unohdan koko tyypin.
Lisäksi kaveri on hyvin itsevarma itsestään ja tuo sitä välillä tarpeettomasti esille.
Ollaan näkemässä huomenna. Miten sanoisin nätisti että tarvitsen mieheltä enemmän huomiota tai meitsi lähtee katselemaan muita maisemia. Ja liika itsevarmuus on major turn off. Koska siitä tulee ylimielinen fiilis koko juttuun.
Muuten tyyppi on ihana ja kaikkea mitä mieheltä etsin - siksi en tässä alku alkuvaiheessa haluaisi täräyttää tätä suoraan ettei miespolo säikähdä samantien.
Kommentit (68)
Ap tässä.
Tapasin miehen maanantaina, sain heitettyä kevyesti tuon keskustelun lomaan että oli ylimielinen... otti sen ihan ok, ei kommentoinut.
Pehmensin sanomalla että pitäähän sun itsevarma toki olla esim.työssäsi, mutta mä joskus kavahdan ylimielisiä kommentteja.
Sitten puhuttiin muusta ja oli tosi hauskaa.
Mutta. Eilen vastasi mun viestiin pelkällä hymiöllä ja ok:lla...
Tänään:
Tämä mun ihastuksen kohde on ammatissa jossa pystyy mua välillä neuvomaan. Tänään mietin kehtaanko kysyä häneltä ammatillista jeesiä ja kysyin. Vastasi lyhyesti ja mielestäni vähän tylysti... kiitin neuvoista ja sieltä tuli vaan hymy emoji.
Unohdanko koko tyypin enkä viestittele enää mitään?
Ap
Mulla vähän samaa ongelmaa. Itse laitan viestiä ja saan vastaukseksi puolinaisia lsuseita tai uksittäisiä sanoja.
Kerran jo sanoin että "Hei, jos ei kiinnosta niin voi ihan suoraan kertoa". Vastaus oli että "Ei sitä tartte miettiä etteikö kiinnostais"
Silti sama meno jatkuu eikä varmaan edes,tavata jossen itse taas kysele että koskas opis.
Ap tässä, päivitän sen verran, että keskiviikkona siis edell.kerran viestittelimme. Nyt en ole laittanut mitään viestiä - olen odottanut että
hän vuorostaan kysyisi jotain tai laittaisi viestiä. Mitään ei ole kuulunut... huomenna jo tiistai...kohta viikko keskiviikosta.... hmmm....
Ap
Ei kai se voi olla epäselvää?
He's just not that into you!
Te miehet jotka höpisette laskelmoinnista kuinka paljon naiseen voi olla yhteydessä - kun olen kiinnostunut / ihastunut, ei viestejä voi liian usein tullakaan!
Itse huomasin suhteessa lopun alun mm. siitä, ettei mieheltä enää tullut tekstareita ja sähköposteja pitkin päivää. :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se voi olla epäselvää?
He's just not that into you!
Te miehet jotka höpisette laskelmoinnista kuinka paljon naiseen voi olla yhteydessä - kun olen kiinnostunut / ihastunut, ei viestejä voi liian usein tullakaan!
Itse huomasin suhteessa lopun alun mm. siitä, ettei mieheltä enää tullut tekstareita ja sähköposteja pitkin päivää. :(
Edelleen pitää viestittelyn kuitenkin olla tasapuolista ja vastavuoroista. Jos mies pommittaa yksipuolisesti viesteillä edes päivittäin, saati pitkin päivää, ilman että nainen on missään kohtaa aloitteellinen saati vastailee vikkelään ja pitää keskustelua yllä, se on hyvin nopeasti häirintää ja ahdistelua. Jos nainen passiivisena odottaa miehen suunnasta vilkasta viestittelyä, on varmaa, että se loppuu nopsaan tai ei alakaan. Vain pakkomielteiset hullut jaksavat yksipuolisesti pommittaa ajatellen pehmittävänsä ihailemansa mutta vastentahtoisen naisen jonain päivänä sitkeällä kiinnostuksenosoituksella puolelleen.
Mulla on ihastus jonka kanssa viestitellään jonkin verran ja hän kyllä vastailee, mutta ei juuri ylläpidä keskusteluita saati aloita mitään puheenaiheita. Aloite on liki täysin yksipuolisesti mulla. Vaikka ajattelen häntä jatkuvasti, en uskalla viestitellä, em. syystä. Kaverillisesti viestittelyyn viikko-kuukausi hiljaista väliä lienee sopiva ja sen verran rohkenen sitten juuri ja juuri. Ilmeisesti se on hänen näkemyksensä tilanteesta, ja se vaan on hyväksyttävä. Missään nimessä en halua muodostua kiusalliseksi ja riskeerata sitäkin vähää ystävyyttä, mikä nyt vallitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan ja rehellisesti, esim. noin miten kirjoitit.
Tämä. Ehdottomasti suora lähestyminen on paras kuin lähtee mihinkään mielipeleihin pelleilemään.
En voi sietää ihmisiä, jotka pyrkivät siihen, että kun teen näin, niin se tekee sitten noin... Ja kun ei homma toimikaan niin miten "pelaaja" halusi, niin sitten se saa luvan kiukutella. Rasittavaa. Etenkin kun nämä pelaajat eivät ole edes mitenkään älykkäitä, kuten tuo kakkonen tuossa meinaa..
Ihan voisit unohtaa sen jätkän ja ristiä jalkasi, kunnes oppii käyttäytymään. Tai hanki parempi mies, semmoinen, joka osaa puhua ja kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä huomioimisen määrä on riittävä?
Varmaan se, että toinen tuntee olonsa rakastetuksi. Jos itse olet tunnevammainen, et kykene toisestakaan välittämään. Silloin on parempi elää selibaatissa.
Tuo mies luultavasti vain pelailee sun kanssa ap. Ei ainakaan ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä huomioimisen määrä on riittävä?
Varmaan se, että toinen tuntee olonsa rakastetuksi. Jos itse olet tunnevammainen, et kykene toisestakaan välittämään. Silloin on parempi elää selibaatissa.
Ei naisen ailahteluista ota selvää.
Meillä oli toisinpäin. Mies laittoi ahkerasti viestiä, minulla ei kerta kaikkiaan riittänyt yhtä paljon jutun juurta :D Ennätys oli, kun viestitimme arkiyönä pikkutunneille asti, soitin miehelle tunnin puhelun heti herättyäni ja... Mies soitti minulle 45 min kuluttua, alkoi kysellä kuulumisia jne. Olin kuin ällikällä lyöty , en minä kehitä uusia kuulumisia niin nopeasti!
Myös aamiaiskuvat, lounaskuvat ja päivälliskuvat tulivat tutuiksi. Kun mies kävi kaupassa, niin sain kuvia jugurttihyllyltä, juusto-osastolta ja vessapaperipuolelta. Minun piti kanssaelää hänen elämäänsä, vaikkemme olleet samassa paikassa. Toisaalta miehen piti saada olla paljon pois - itse olisin kaivannut enemmän rauhallista yhdessäoloa ja vähemmän viestejä. Mies halusi viipottaa missä milloinkin ja raportoida kuulumisensa niin, että reagoisin niihin reaaliajassa.
Ehkä mies oli umpirakastunut, mutta hän on muutenkin yltiösosiaalinen tyyppi. Koko ajan monta wappikeskustelua käynnissä, puhuu seurassa lähes koko ajan jne. Eli kaipaa vuorovaikutusta tosi paljon. Itse rakastin miestä suunnattomasti, mutta vaihdan läheistenikin kanssa kuulumisia pikemminkin viikko- kuin tuntitahdilla.
Eikä siitä suhteesta tullut mitään, olimme liian erilaisia. Minä olin liian omantilantarpeinen ja hän tarvitsi jonkun, jolle raportoida jokaisen ajatuksensa.
Up