Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat! Paljonko omaa aikaa/kahdenkeskistä aikaa puolison kanssa saatte normaaliarjessa?

Vierailija
11.08.2019 |

Nyt ei siis oteta huomioon mitään lomia ja kerran kuussa tapahtuvia treffejä tms.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdestaan ollaan miehen kanssa aina klo 20.30-7.30 kun lapset nukkuvat. Tietty tuohon aikaan pitää tunkea myös ne omat yöunet. Kyllä tuossa aina ihan kivasti saa yhteistä laatuaikaa.

Omaa aikaa saan kahtena iltana viikosta kun käyn pari tuntia harrastamassa.

Vierailija
22/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin klo 21-22. Tosin useimmiten toinen katsoo telkkaria ja toinen eri huoneessa tablettia.

Joskus myös viikonloppuaamuisin klo 7-8, jos molemmat sattuvat heräämään kun lapset katsovat piirrettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt tätä ”omaa aikaa”. Koko mun elämä on mun omaa aikaa. Se millaiseksi elämä muodostuu, on kiinni omista valinnoista. Joa haluaa tehdä mitä haluaa, ilman vastuuta muista ihmisistä, silloin valitsee elämisen yksin.

Vierailija
24/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on niin vähäunisia, että mennään yhtä aikaa illalla nukkumaan ja herätään aamulla yhtä aikaa. Parisuhdeaikaa on keskiyöllä, jos herätetään toinen, omaa aikaa ei koskaan. En kaipaakaan. Tai onhan sitä silloin kun lapset leikkivät lähellä, eivät he koko aikaa tarvitse hoitoa. Luen omiani tai teen käsitöitä siinä. Mies käy lenkillä joskis yksin, minä kirjastossa tai kaupassa. Siinä se. Tämä on nyt tämä elämänvaihe.

Vierailija
25/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika helkutin paljon 😁

Lapset 14v ja 18v

Vierailija
26/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa käytännössä aina kun haluan. Molemmat meistä tehdään päivätyötä, joten toinen voi aina olla lapsen kanssa kun toisella omia menoja. Arjessa varmaan noin 2-3 päivänä käyn omilla kavereilla tai menoissa yksinäni, vaihtelee toki viikoittain.

Miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa on iltaisin, lapsi menee nukkumaan noin klo 20-21, ja sen jälkeen yleensä katsellaan yhdessä ohjelmia tai muuta. Treffeillä tai muilla yhteisillä menoilla käymme harvemmin, ehkä parin kuukauden välein.

Vierailija
27/27 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta, toinen tarhassa ja toinen koulussa. Omaa aikaa minulla on sillä välin kun lapset ovat tarhassa/koulussa ja yhteistä aikaa meillä on miehen kanssa aina iltaisin 19 jälkeen kun lapset ovat nukkumassa. Olen kotiäiti ja mies yrittäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän