Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitää tehdä, kun tulee se teräväpiirto-tv?

Vierailija
11.08.2019 |

Elisan myyjä sai mulle myytyä puhelimessa "Elisa Viihde" -paketin. Ei muka enää seuraavana päivänä olis joku "huippu"tarjous voimassa, päätös piti tehdä heti. (Nykyään ei saa enää harkita mitään.)

Väitti, ettei telkkarini ehkä toimi ollenkaan, kun tulee se joku hdtv-muutos ens vuonna. En oo siitä kuullutkaan, ei oo oikein kiinnostanut aihepiiri. Mulla 6 v. vanha tv, katolla antenni. Asun okt:ssa. Pimeneekö mun vehkeet sitten maaliskuussa?

Kysyin tuolta puhelinmyyjältä, että ihanko todella tv:n katselukin tulee maksamaan 20 euroa kuussa. Jotain se siihen sönkötti. Nyt on joku asiaan liittyvä vehje postissa oottamassa noutajaansa, mutta tuli mieleen, että onkohan mua kustu silmään. Pitäiskö vaan perua koko juttu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääks joku? Linkatkaa joku relevantti linkki vaikka. Itte en tiä, mistä kattoisin, löytyy jotain vanhaa tietoo ja omituisia kirjainyhdistelmiä, joita en ole motivoitunut dekryptaamaan. Pliiiss, kiits!

ap

Vierailija
2/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa tarpeeksi laastareita kaiken varalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kaikilla joku kuukausimaksu jostain telkkarista??

Vierailija
4/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole motivoitunut ottamaan selvää asioista mutta ostat kyllä painostuksesta turhaa paskaa?

Niille puhelinmyyjille voi sanoa EI KIITOS ja luurin voi sulkea.

6/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ohjetta, kuinka toimin Elisan kanssa. Peruuttamiskäytännön toki tiedän.

Kysyin, miten muiden tv-asiat ovat?

Eli toimiiko töllöt, vaikka systeemi uusitaan?

Tämä heppu nimittäin selvitti, että kaikkien tv:t pitää päivittää, antennit ja telkkarit uusia jne. jne. Tai sitten ostaa joku kätevä objekti telkkariin kiinnitettäväksi....

Vänkäsi vänkäämistään, joten ajattelin, että helpommalla pääsen, kun selvitän asian seuraavina päivinä vauva.fi:stä ja peruutan sitten koko paskan. :D

Eli puhuiko ihan totaalisen suurta sontaa tämä myyjä?

Vierailija
8/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina, kiitokset alemmasta linkistä.

Vierailija
9/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkari ei pimene muuten kuin rikkoutuessaan jos sulla 6v vanha telkkari niin siinä on jo tarvittava tekniikka.

Vierailija
10/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huijattu, peru jumittava paska.

Töllö toimii jatkossakin ilmaiseksi. Siinä pitää olla HD-viritin. Mutta jos ei ole siihen voi lisätä rikipoksin muutamalla kympillä ja vähän kalliimmalla tallentavankin rikipoksin.

Vierailija
11/11 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka alkuun kertoisit ensin sen telkkarin merkin ja mallin, jotta pystytään vastaamaan, onko se romurautaa vai käyttökelpoinen jatkossa.