Voiko kännissä lyövä miesystävä muuttua?
Asutaan vielä erillään mutta on tapailtu 2kk ja mies on menevää sorttia. Välillä tulen hänen mukanaan baariin mutta juon itse vähän niin lähden aiemmin kotiin. Mies tulee monesti baarista yöksi luokseni ja on kännissä tosi arvaamaton - väittää että minulla on toinen ja lyö tai potkii kunnes vakuutan hänet siitä ettei toista ole. Sihti on niin huono ettei minulle tule kuin joskus mustelmia ja hän ei suostu puhumaan siitä aamulla kun suukottaa ja sanoo rakastavansa. Minäkin rakastan mutta välillä tunnen oloni turvattomaksi. Vaikka mies on esimiesasemassa ja on jo väläytellyt että muuttaisin hänen isoon kämppäänsä niin tavallaan pelkään etten voisi tarvittaessa ajaa häntä ulos. Voiko yhteen muutto kesyttää hänet niin että baareilu (ja kännäys) vähenisi?
Kommentit (29)
Kaksi kuukautta ja nyt jo tuollaista. Tämä kertoo kaiken suhteen jatkosta. Millainen miehen tausta on, onko muutenkin agressiivisuuteen tai väkivaltaisuuteen taipuvainen, onko aikaisemmin lyönyt. Älä kysy tätä mieheltä, hän sanoo kuitenkin ei. Se että mies aamulla sanoo "rakastavansa" niin miten sinä reagoit ja mitä sanot. Aivan kuin mies kokeilisi voiko sinua lyödä ja sitten aamulla olla kuin muina miehinä. Hän testaa sinua ja rajojasi. Ja se ettei hän suostu puhumaan lyömisestä on todella huono merkki. Aikoo jatkaa sitä ja testailee miten reagoit sen jälkeen. Sinun olisi pitänyt heti sanoa, että jos hän vielä kerrankin lyö sinua niin et anna ikinä anteeksi. Et ikinä ja lähdet heti. Alkoholi ei sovi kaikille, mutta tässä on jotain muutakin. Mies ikäänkuin testaa ja alustaa otollisuutta väkivallalle. Älä jatka suhdetta. Lopeta heti suhde.
Osalla suomalaisista on sellainen geeni, joka tekee ihmisen humalassa todella väkivaltaisiksi, alkoholi ei siis sovi heille lainkaan. Ilman alkoholia he käyttäytyvät täysin normaalisti. Tuota miestä ei varmaankaan ole tutkittu asiassa, mutta jos suvussa on monessa polvessa ollut samanlaista eli että nimenomaan alkoholi tekee todella väkivaltaiseksi, on alkoholista (ja muista päihteistä?) pysyttävä erossa.
Ei muutenkaan kuulosta hyvältä, että ihminen juo itsensä humalaan ja vielä usein, se ei ole normaalia elämää.
Laula hänelle: hei älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot 🎵🎶
Käännä vielä toinenkin poski, niin kuin Jeesus. Olet hänen nyrkkeilysäkkinsä.
Pakene, itsekin olin suhteessa tällaisen humalassa väkivaltaisen miehen kanssa monta vuotta. Eikä tilanne muuttunut lupauksista huolimatta, ainoastaan pahempaan suuntaan. Vieläkin jaksaa toisinaan kännipäissään ottaa yhteyttä ja juoruilee pitkin kyliä kuinka minä olin se paha xD
Tottakai muuttuu kunhan vaan jaksat rakastaa tarpeeksi. Jumala parantaa haavat lopulta, eiku...
Voitko kuitenkin myöntää että tuo kaikki kiihottaa sinua jollain sairaalla tavalla? Nauttisitko muka sellaisesta rauhallisesta elämästä miehen kanssa joka ei juo ja laittaa tietokonetta vapaa-ajalla? Kuulostaa tylsältä. Kyllähän ihminen nyt pari nyrkin iskua kestää. Seksikin on hyvää varmasti?
Älä missään tapauksessa jatka tapailua. Toivottavasti et jo nyt ole siinä nalkissa, että alkaa vainoamaan sua jättämisen jälkeen.
Kuten sanottu, arvosta itseäsi edes sen verran ettet k*sekaan tuollaiseen mieheen päin. Pääviallinen ja tuleva kahlitsija koko löyhkäläjä. Jätä se heti.