Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä se on työttömänä parasta.

Vierailija
11.08.2019 |

Ei ole sunnuntai ahdistusta ja voi litkiä huoletta kaljaa. Just korkkasin toisen ja ostin laatikollisen. Hauskaa huomista työpäivää kaikille pikku muurahaisille.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, ap! Ota ihmeessä lisää kaljaa. Ja muista syödä paljon makkaraa ja pizzaa. Sitten sinusta tulee oikein lihava. Voit täällä sitten kysellä vinkkejä siihen miten saisit iskettyä itsellesi naisen. :D

En ole mikään makkaran ystävä. Taitaa olla pari vuotta kun kohteliaisuudesta otin yhden grillimakkaran kaverin bileissä. Onhan tuota ylipainoa viitisen kiloa ja sen verran on ollut jo vuosia, 180/83 on mitat. Paino on ikäänkuin jämähtänyt. Ei nouse eikä laske.

Naisten iskemiseen en tarvi vinkkejä. Ihan juttelemalla pystyn tutustumaan ja jos oikein heittäydyn niin osaan hieman puhua silleen että kiinostaa. Ennen nykyistä oli aika paljon ns. vkl juttuja. Eikä mulle ole mikään mailmanloppu olla yksin. 

Vierailija
42/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiviini tulisi halvemmaksi, jos pitää tuöttömänä ryhpiskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kieltämättä on ihanaa, kun ei su-iltaisin ahdista, eikä muulloinkaan, koska on työpaikka ja joka kuun 14pvä tilille ilmestyvä palkka, ei tarvitse miettiä mitä ostaa kaupasta tai onko varaa ostaa kassillinen heviosaston antimia, kalatiskiltä kalaa ja lihatiskiltä lihaa. Eikä "pelätä" jonkin kodinkoneen rikkoutumista tai itkeä ettei ole varaa kustantaa 2 teinin lukiota. Kirsikkana kakun päällä työpaikka jossa viihdyn ja viihdytään ja mahti pomo+8vkoa vuodessa palkallista lomaa+palkattomat joita itse haluan pitää siihen päälle.

T. Säännöllisesti työttömänäkin ollut, nyt viimeiset 5v vakituisena.

Vierailija
44/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahhhh...

Vuorotyö ja muhkeat lisät.

Nytkin ois ma-to vapaata, niin jospa ottais heti useammankin päivän.

On tuota massiakin siihen, niin ei tarvi työkkärin kolikoita laskea ja hakea halpiskaljalootaa lidlistä ja istua kotona sitä nielemässä.

Kerrotko vielä missä firmassa maksetaan vuorotyöntekijälle MUHKEITA lisiä? 

Haen heti sinne! :D

ohis mutta katso leipomon tessiä

yö: 100%

viikottainen ylityö 50/100%

ylityö 50/100%

Pyhät: 100%

ja nuo kumuloituu eli joulu (erikoispyhä) joka osuu sunnuntaille (pyhä) ja teet sen yöllä viikottaisena ylityönä...

Vierailija
45/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta jos minä teen avauksen että työtön nauttii kun vetää kaljaa sunnuntaina eikä ole aamulla töihin lähtöä niin jo alkaa ulina...

Vierailija
46/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että vaihtaisinko kuukausipalkkaisen työni siihen, että voisin sunnuntaina kalsarikaljoitella keskarilla? Mitäpä luulisit...

P.S. Ja jos haluaisin vaihtaa, niin se kävisi hyvin helposti. Kuinka helposti sinulta kävisi vaihto kuukausipalkkaiseen työsuhteeseen?

Luuletko tosiaan että haluan töihin? Varmaan jossain vaiheessa pitää käydä taas palkkatuella tekemässä 6-12 kuukautta ja sitten voikin ottaa rennosti muutaman vuoden. Raha kyllä kelpaa mutta ei tod huvita raataa sen eteen ainakaan jatkuvasti.

Totuus tulee työttömän suusta.

Vierailija
47/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ahdista yhtään sunnuntait, vaikka käynkin töissä.

Minäkin olen tehnyt aina sen mitä pitää, sen mihin olen lupautunut, eikä koskaan työnteko ole ahdistanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi