Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä se on työttömänä parasta.

Vierailija
11.08.2019 |

Ei ole sunnuntai ahdistusta ja voi litkiä huoletta kaljaa. Just korkkasin toisen ja ostin laatikollisen. Hauskaa huomista työpäivää kaikille pikku muurahaisille.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet selvästi kapitalisti ja laskelmoit työnteon kannattavuutta. Sinusta on taloudellisesti järkevämpää olla työtön. Näin ajattelee kapitalisti.

Sosialisti ja marxilainen puuhastelija käy töissä vaikka 9e päivärahalla. Hänelle työnteko on lähinnä harraste ja sosiaalinen kanssakäynnin muoto.

Sosialisti tekee ihan kaikkea myyjän työstä siivoiluun ja ajaa sivussa rekkaakin.

Sitten on näitä kapitalisteja jotka laskelmoi ettei kannata käydä töissä ja ei kannata hankkia lapsiakaan.

Heidän perimänsä kuolee sukupuuttoon.

Sitten sosialistit voittavat ja perivät maan.

Vierailija
22/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kokoomustrolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toleranssilla pystyy yhdistelemään, tänään maltilliset, seitinohuet päivägänät sunnuntaiahdistukseen, ja huomenna töihin :)

Vierailija
24/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalisti laskee ilmaisen rahan ja ynnää vapaa-ajan vs 8h töissä ahneelle kapitalistille. 

Loppupäätelmäksi toteaa ettei työnteko kannata taloudellisessa merkityksessä ja voittoa tulee makaamalla sohvalla perse homeessa korkki auki nautiskellen "yksilönvapauksista".

Tälläisiä ovat nykyajan markkinatalouteen suuntautuvat "nuoret menestyjät" Suomessa.

Sosialistit sitten elättävät näitä tapauksia. Että sellainen tapaus tällä kertaa tänään täällä tässä ja nyt.

Vierailija
25/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että tuo aloitus on huumorimielessä pistetty. Tuollaisessa ei ole mitään kehumista. Siitä tulee vain huono maine sellaisillekin työttömille, jotka hakevat aktiivisesti töitä.

Kiitos huomisen työpäivän toivotteluista, menen mielelläni. Kello 7.00 alkaa.

Vierailija
26/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun toleranssilla pystyy yhdistelemään, tänään maltilliset, seitinohuet päivägänät sunnuntaiahdistukseen, ja huomenna töihin :)

Töissä ollessa tuli nähtyä näitä jotka veti sunnuntaisin muka hallitusti. Naamat vaihtoi väriä valkoisesta punaiseen ja millon valui hiki ja milloin paleli. Myös vessaan näytti usein olevan asiaa. Vaikka inhoan työn tekemistä niin sentään olen aina mennyt oikeasti selvänä töihin.

Ap.

Vierailija
27/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja ei itselleni maistu. Huomenna vietän maanantaita harrastuksien parissa. Sitten voisi tehdä miehelle ruokaa ja siivoilla.

Työelämään ei ole hinkua.

Vierailija
28/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isä makseli veroja sen verran kovaa ennen kuolemaansa, että ei hirveästi tule syyllisyyttä olla koko elämää tukien varassa. Hän tavallaan maksoi minun elämän.

Muistutti aina saunassa minulle että ilman kovaa verotusta hän olisi menestynyt mies.

Vierailija
29/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos sä tykkäät elämästäsi. Mä menen tosi mielelläni huomenna töihin, ei ahdista yhtään.

Vierailija
30/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä ollessa tuli nähtyä näitä jotka veti sunnuntaisin muka hallitusti. Naamat vaihtoi väriä valkoisesta punaiseen ja millon valui hiki ja milloin paleli. Myös vessaan näytti usein olevan asiaa. Vaikka inhoan työn tekemistä niin sentään olen aina mennyt oikeasti selvänä töihin.

Ap.

Onko sulla vaimoa, miestä, lapsia? Mitä ne tykkää sun kotona oleilusta?

Vierailija
31/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tänään töissä tuplaliksalla, jota ehtii kyllä tuhlaamaan sitten vapaalla. Outoa ettei aikuinen ihminen näe itsellään muuta merkitystä kuin bissen juominen työttömyyskorvauksella.

Vierailija
32/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin osa-aikatyön ja pienet menot.Työkkäristä ei tarvitse kuulla mitään.

Vierailija
33/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, ap! Ota ihmeessä lisää kaljaa. Ja muista syödä paljon makkaraa ja pizzaa. Sitten sinusta tulee oikein lihava. Voit täällä sitten kysellä vinkkejä siihen miten saisit iskettyä itsellesi naisen. :D

Vierailija
34/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se totuus taas tuli, työttömän suusta.

Vierailija
35/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja ei itselleni maistu. Huomenna vietän maanantaita harrastuksien parissa. Sitten voisi tehdä miehelle ruokaa ja siivoilla.

Työelämään ei ole hinkua.

Mieskö elättää?

Vierailija
36/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut totaalisen väärällä alalla jos on noin kovaa ahdistanut sunnuntait ja töihin meno.

Itse odotan jo innolla huomista työpäivää. Nautin työstäni ja siitä saa vielä palkkaakin niin ettei tarvitse muiden kustantamana elellä.

Vierailija
37/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Lounaalla 2 lasia valkkaria, jälkkäriksi Irish cofee. Pyörälenkillä terassille ja pari olutta, kotona vielä saunassa lonkero. Nyt telkkua, palstailua ja ajoissa nukkumaan..

Aamulla pyörällä töihin n. 15 km eikä tunnu missään 😁

Vierailija
38/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa olla työllistynyt sekä tarpeeksi varakas ottamaan illalla panmoi-olutta eikä kaljaa. sinulla tosin ei sitten vuorokauteen kuulu mitään rakentavaa :D

Vierailija
39/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan miten oli lapsena aina sunnuntaiahdistus, kun piti mennä taas maanantaina kouluun. Onneksi sitten koitti aikuisuus ja työttömyys, nyt saa olla rauhassa.

Vierailija
40/47 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Onko sulla vaimoa, miestä, lapsia? Mitä ne tykkää sun kotona oleilusta?

Ikää on jo sen verran että pitää sanoa ennemmin nainen kuin tyttöystävä. Ollaan oltu yhdessä jo monta vuotta mutta asutaan eri osotteissa. Kumpikaan ei halua muuttaa yhteen omista syistään. Naista joskus ärsyttää kun vain lorvin. Tosin humalassa hänkin myönsi että käy töissä vain rahan takia ja hieman kadehtii mua kun osaan nauttia elämästä aivan älyttömän vähällä rahalla.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan