Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt minulle tai tuntemilleni miehille aloitteita

Vierailija
10.08.2019 |

Mielestäni se on kummaa, mutta on tässä elämässä toki muitekin omituisia juttuja.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt aina aloitteen ja iskenyt ne miehet kenen kanssa olen suhteeseen päätynyt. Naiset tekee aloitteen jos mies kiinnostaa tarpeeksi.

Vierailija
22/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesta parisuhteesta kaksi alkanut naisten aloitteesta, iskemisestä ja päätöksestä että haluavat minut. Ja naisten "valitsemana" parisuhteet kesti 7v & 17v. Omasta valinnasta jaksoin katsoa vain 1v.

-M38

Olet siis ollut 13-vuotiaasta lähtien jatkuvasti parisuhteessa?? Tai jos on ollut sinkkuaikoja välissä niin aloititko naishommat jo 10-vuotiaana? Voiko 10-14-vuotiaana tapahtuvaa säätöä laskea parisuhteeksi?

12v alkoi toi 7v parisuhde. Ja tyttöystäviä oli jopa tuota ennen mutta niitä en laskea mukaan koska olivat niin lyhyitä ja "teini juttuja". Ennen viimeisintä 1v suhdetta oli vuoden tauko, plus nyt on taas oltu vuoden yksinäisyydessä.

-M38

ps. Mielenkiintoista että täällä palstalla ei anneta arvoa pitkille parisuhteille. Tai sille että jotkut ovat parisuhdekeskeisiä ihmisiä. Saattaa selittää miksi Tinderi on minulle tuhoon tuomittu.

-M38

Siis olet ollut "vakavassa, ei-teinimeininki-parisuhteessa" 12-vuotiaana? Ööh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää kohentaa erityisesti ulkonäköä ja opetella sosiaalisemmaksi ja flirttailemaan. Eli katse peiliin.

Vierailija
24/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitehan on se, kun kysytään toista vaikka kahville tai vastaavaa. Aloite ei ole se, että mennään juttelemaan miehelle niitä näitä ja sitten mies tekee sen syventävän peliliikkeen. Tätä itsensä tyrkylle pistämistä kun naiset tuntuu pitävän usein aloitteena.

Vierailija
25/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on oltava joku defenssi, "koska mulle ei niin ei kellekään"... - yks hyvin aloitteellinen nainen

Vierailija
26/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan etten ole tehnyt koskaan aloitetta. Harvoin kiinnostun kenestäkään niin paljon ja lisäksi olen ujo. Jotta uskaltaisin lähestyä, minun täytyisi jotenkin olla varma että myös mies on kiinnostunut.

Tiedän kuitenkin useitakin naisia jotka tekevät aloitteita paljon rohkeammin.

Vierailija
27/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena aloitteentekeminen on melko riskialtista koska moni mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastaa myönteisesti pelkän seksiseuran toivossa. Mitä kauniimpi nainen sen varovaisempi kannattaa olla. Mies ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen.

No sitten sillä naisella ei ole muuta annettavaa kuin seksiseura eli ei ole miehen tasoa. Tai voihan mies olla varattukin.

Millähän tavalla tämä poikkeaa siitä, että mies itse tekee aloitteen? Silloinko nainen tietää, että mies haluaa hääkelloja eikä seksiä? Seksi on osa sitä tutustumista. 

Sitä paitsi jos mies on tarpeeksi tasokas, ei naista irtoseksi haittaa, koska ennemmin 15 sekuntia alffaa kuin 15 vuotta omegaa. 

Vierailija
28/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitehan on se, kun kysytään toista vaikka kahville tai vastaavaa. Aloite ei ole se, että mennään juttelemaan miehelle niitä näitä ja sitten mies tekee sen syventävän peliliikkeen. Tätä itsensä tyrkylle pistämistä kun naiset tuntuu pitävän usein aloitteena.

MIKSI menisin kysymään kahville miestä, josta en tiedä mitään? Minusta sosiaalinen kanssakäyminen on kuin tanssia; molemmat reagoivat toisensa liikkeisiin. Ensin viestitetään katseella, että on huomattu toinen, sitten ehkä hymyillään tai katsotaan pitempään tai jollain tavalla ilmaistaan, että kiinnostus on molemminpuolinen. SE on aloite. Sen jälkeen on aivan sama, kumpi siirtyy  lähemmäksi ja avaa suunsa.

Mutta odota toki rauhassa kahville kutsua ja pidä sitä ainoana oikeana aloitteena. Sillä välin moni mukava nainen saattaa mennä sinulta ohi suun, kun he vain "tulevat juttelemaan niitä näitä".

Vierailija
29/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt taas on apn mielestä aloite? Jos se nyt taas on jossain baarissa mennä juttelemaan tarkoituksena saada seksiä niin minä en ikinä ole tehnyt aloitetta enkä ikinä tule tekemään.

Vierailija
30/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä sinulle voisi tänään tehdä aloitteen? Tai missä sellaisen olisi voinut tehdä eilen?

Vierailija
31/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena aloitteentekeminen on melko riskialtista koska moni mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastaa myönteisesti pelkän seksiseuran toivossa. Mitä kauniimpi nainen sen varovaisempi kannattaa olla. Mies ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen.

No sitten sillä naisella ei ole muuta annettavaa kuin seksiseura eli ei ole miehen tasoa. Tai voihan mies olla varattukin.

Millähän tavalla tämä poikkeaa siitä, että mies itse tekee aloitteen? Silloinko nainen tietää, että mies haluaa hääkelloja eikä seksiä? Seksi on osa sitä tutustumista. 

Sitä paitsi jos mies on tarpeeksi tasokas, ei naista irtoseksi haittaa, koska ennemmin 15 sekuntia alffaa kuin 15 vuotta omegaa. 

Jos on kyntänyt puoli kaupunkia, niin sitä ei kreikkalaisilla kirjaimilla silotella - siis jos mies kiinnostaa parisuhdemielessä. Riski tautitaakasta ja epäily uskollisuudesta saa juoksemaan. Seksisuhteisiin en ota kantaa, en harrasta niitä. eri

Vierailija
32/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä on? Tutustu biologiaan, taitaa kaikissa eläinlajeissa uros olla enemmän naaraiden perään kuin päin vastoin. Testosteroni on hormooni, jota on miehellä enemmän, ja joka lisää seksuaalista aktiivisuutta.

Naiset toki tekevät oikeasti omanlaisiaan aloitteita. Ystävystyvät miesten kanssa, joista pitävät. Eli juttelevat, viettävät aikaa yhdessä jne. Yksinkertaiset miehet eivät ymmärrä tai arvosta näitä aloitteita, fiksut löytävät tuota kautta kestävän parisuhteen.

Mikä se paljon puhuttu friendzone sitten on, jos ystävystymiset ovat aloitteita?

Sana jota käyttävät tunnevammaiset ja ne joille toinen ihminen on vain väline omien halujen toteuttamiseen.

Vierailija
33/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullle tehtiiin 16 vuotiaaaana. Sen kaveriii kuvasi videokuvaaa ja osuin satttumalta otokseeen ja siiitä alkoi. Siiitä asti 15 vuottta masennnuksen kansssa yksin pienesssä huoneeeessa. yhden kerran syönyyt päivässsä, uniongelllmia. Koulukiusaaamisista lähti.

Vierailija
34/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole koskaan tehnyt minulle tai tuntemilleni naisille aloitteita.

Minullekaan kukaan ei ole tehnyt aloitetta, itse olen kaikki tehnyt. Baarissa on kyllä vongattu seksiä mutta ne ei ole aloitteita vaan seksin voinkausta.

Vierailija
35/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten on aloite. Naiset tekevät suoria aloitteita vähemmän kuin miehet. Nainen saattaa omasta mielestään tehdä aloitteen mutta mies ei sitä sellaiseksi ymmärrä.  On nainen tullut kyselemään esim. paljonko kello on ja heti on aistinut ettei kellonaika häntä oikeasti kiinnosta. Osa naisista, hyvin pieni osa, osaa tuon lähestymisen todella tyylillä ja niin, että normijärkinen mies ymmärtää mistä on kysymys. Nainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.

Useimmiten on kuitenkin niin, vaikka kuinka olisi katseita vaihdettu, että mies ottaa sen todellisen riskin torjutuksi tulemisesta. 

Vierailija
36/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei ole koskaan tehnyt minulle tai tuntemilleni naisille aloitteita.

Minullekaan kukaan ei ole tehnyt aloitetta, itse olen kaikki tehnyt. Baarissa on kyllä vongattu sek siä mutta ne ei ole aloitteita vaan seksin voinkausta.

Vierailija
37/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullle tehtiiin 16 vuotiaaaana. Sen kaveriii kuvasi videokuvaaa ja osuin satttumalta otokseeen ja siiitä alkoi. Siiitä asti 15 vuottta masennnuksen kansssa yksin pienesssä huoneeeessa. yhden kerran syönyyt päivässsä, uniongelllmia. Koulukiusaaamisista lähti.

Halluuutko kuuulla lisäää. Ekat 9 vuottta elämässstä muiiiistan kun ekaaakertaa opin ymmmärtämään asioita ja puhumaaan niin ekat muistikuvaaat vanhemmmat riiitelivät ja erosivat. Ekallla luokalla kaveri jäi rekan alllle talommme edesssä. Ekallla ja tokallla luokallla opettajemme rehtori saaai potkut. Siiirto toiseeen kouluuun opetttajemme saiiii potkut kun kavalsi leirikoulurahammme ja opettti vain pelkkkää kaunokirjoituuusta. Englannninopettaja sai lähteäää kun pisti nauhatt pyörimään ja lätiii kaffellle. Sen jälkeeen oli liiikunnanopetttaja opetttajanamme. Siiitten siiirto ylä asteeellle josss alkoi sana tieeen kiiusaaaminen.

Vierailija
38/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä sinulle voisi tänään tehdä aloitteen? Tai missä sellaisen olisi voinut tehdä eilen?

Ja tuli hiljaisuus. Eli aivan kuten arvasinkin: tehdäkseen ap:lle aloitteen naisen pitäisi ymmärtää mennä häntä kotoa hakemaan.

Vierailija
39/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä on? Tutustu biologiaan, taitaa kaikissa eläinlajeissa uros olla enemmän naaraiden perään kuin päin vastoin. Testosteroni on hormooni, jota on miehellä enemmän, ja joka lisää seksuaalista aktiivisuutta.

Naiset toki tekevät oikeasti omanlaisiaan aloitteita. Ystävystyvät miesten kanssa, joista pitävät. Eli juttelevat, viettävät aikaa yhdessä jne. Yksinkertaiset miehet eivät ymmärrä tai arvosta näitä aloitteita, fiksut löytävät tuota kautta kestävän parisuhteen.

Mikä se paljon puhuttu friendzone sitten on, jos ystävystymiset ovat aloitteita?

Niitten miesten puhetta, jotka eivät ymmärrä naisia ja jäävät yksin. Moni nainen päätyy naimisiin ystävän kanssa. Ja 95% naisten romanttisesta viihteestä päättyy siihen, että nainen päätyy yksiin sen ystävämiehen kanssa.

Vierailija
40/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmesta parisuhteesta kaksi alkanut naisten aloitteesta, iskemisestä ja päätöksestä että haluavat minut. Ja naisten "valitsemana" parisuhteet kesti 7v & 17v. Omasta valinnasta jaksoin katsoa vain 1v.

-M38

Olet siis ollut 13-vuotiaasta lähtien jatkuvasti parisuhteessa?? Tai jos on ollut sinkkuaikoja välissä niin aloititko naishommat jo 10-vuotiaana? Voiko 10-14-vuotiaana tapahtuvaa säätöä laskea parisuhteeksi?

12v alkoi toi 7v parisuhde. Ja tyttöystäviä oli jopa tuota ennen mutta niitä en laskea mukaan koska olivat niin lyhyitä ja "teini juttuja". Ennen viimeisintä 1v suhdetta oli vuoden tauko, plus nyt on taas oltu vuoden yksinäisyydessä.

-M38

ps. Mielenkiintoista että täällä palstalla ei anneta arvoa pitkille parisuhteille. Tai sille että jotkut ovat parisuhdekeskeisiä ihmisiä. Saattaa selittää miksi Tinderi on minulle tuhoon tuomittu.

-M38

Siis olet ollut "vakavassa, ei-teinimeininki-parisuhteessa" 12-vuotiaana? Ööh.

Juu ja ne aiemmat eivät ole olleet teinimeininkiä, vaan lasten juttuja, koska alle 13v ei ole teini.