Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksikään nainen ei ole koskaan tehnyt minulle tai tuntemilleni miehille aloitteita

Vierailija
10.08.2019 |

Mielestäni se on kummaa, mutta on tässä elämässä toki muitekin omituisia juttuja.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä? Miten olis? 😉 T. Nainen

Vierailija
2/40 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tehnyt useita aloitteita. Tein myös aloitteen, kun tutustuin nykyiseen miesystävääni.

Tunnet kummallisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena aloitteentekeminen on melko riskialtista koska moni mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastaa myönteisesti pelkän seksiseuran toivossa. Mitä kauniimpi nainen sen varovaisempi kannattaa olla. Mies ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen.

Vierailija
4/40 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta parisuhteesta kaksi alkanut naisten aloitteesta, iskemisestä ja päätöksestä että haluavat minut. Ja naisten "valitsemana" parisuhteet kesti 7v & 17v. Omasta valinnasta jaksoin katsoa vain 1v.

-M38

Vierailija
5/40 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Minulle on tehty paljon aloitteita. Vaimokin teki ja päädyttiin avikseen. 

Vierailija
6/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmesta parisuhteesta kaksi alkanut naisten aloitteesta, iskemisestä ja päätöksestä että haluavat minut. Ja naisten "valitsemana" parisuhteet kesti 7v & 17v. Omasta valinnasta jaksoin katsoa vain 1v.

-M38

Olet siis ollut 13-vuotiaasta lähtien jatkuvasti parisuhteessa?? Tai jos on ollut sinkkuaikoja välissä niin aloititko naishommat jo 10-vuotiaana? Voiko 10-14-vuotiaana tapahtuvaa säätöä laskea parisuhteeksi?

Vierailija
7/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi kirjoitti:

Olen nainen ja tehnyt useita aloitteita. Tein myös aloitteen, kun tutustuin nykyiseen miesystävääni.

Tunnet kummallisia naisia.

Ei tunne, kun ei ole päässyt tutustumaan.

Vierailija
8/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika katsoa peiliin?

Vierailija
9/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten taas, arvon herrasmiehet, katse sinne peiliin päin. En usko tuntevani ainuttakaan naista, joka ei olisi koskaan tehnyt aloitetta miehelle. Itsekin olen nyt avoliitossa oman aloitteeni johdosta.

Eli siis jos kukaan ei koskaan lähesty teistä ketään, niin minulla on huonoja uutisia.

Vierailija
10/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena aloitteentekeminen on melko riskialtista koska moni mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut vastaa myönteisesti pelkän seksiseuran toivossa. Mitä kauniimpi nainen sen varovaisempi kannattaa olla. Mies ei jätä käyttämättä tilaisuutta hyväkseen.

Turha se naisiakaan lähestyä kun isot mahdollisuudet tulla torjutuksi.

Vierailija
11/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas, arvon herrasmiehet, katse sinne peiliin päin. En usko tuntevani ainuttakaan naista, joka ei olisi koskaan tehnyt aloitetta miehelle. Itsekin olen nyt avoliitossa oman aloitteeni johdosta.

Eli siis jos kukaan ei koskaan lähesty teistä ketään, niin minulla on huonoja uutisia.

Itse uskon tuntevani montakin naista (itseni lisäksi), jotka eivät ole tehneet aloitetta. Tai miten se nyt yleensä määritellään? Useinhan se menee niin, että kun kaksi toistensa mielestä kiinnostavan oloista ihmistä sattuu samaan tilaan, katsekontaktia otetaan ja kumpikin huomaa että tuo taitaa nyt katsoa sillä silmällä. Se on kuitenkin ollut aina mies, joka on aktiivisesti lähestynyt, sen perusteella että on saanut siihen "luvan" ja syyn käytökseni perusteella.

Vierailija
12/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummallista siinä on? Tutustu biologiaan, taitaa kaikissa eläinlajeissa uros olla enemmän naaraiden perään kuin päin vastoin. Testosteroni on hormooni, jota on miehellä enemmän, ja joka lisää seksuaalista aktiivisuutta.

Naiset toki tekevät oikeasti omanlaisiaan aloitteita. Ystävystyvät miesten kanssa, joista pitävät. Eli juttelevat, viettävät aikaa yhdessä jne. Yksinkertaiset miehet eivät ymmärrä tai arvosta näitä aloitteita, fiksut löytävät tuota kautta kestävän parisuhteen.

Vierailija
13/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät aloitteita, he eivät vaan tee niitä teille vaan niille kiinnostaville miehille.

Vierailija
14/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha se naisiakaan lähestyä kun isot mahdollisuudet tulla torjutuksi.

Turhahan tässä elämässä on yrittää yhtään mitään, kun kaikki voi epäonnistua. Vai...?

Vierailija
15/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M38

Olet siis ollut 13-vuotiaasta lähtien jatkuvasti parisuhteessa?? Tai jos on ollut sinkkuaikoja välissä niin aloititko naishommat jo 10-vuotiaana? Voiko 10-14-vuotiaana tapahtuvaa säätöä laskea parisuhteeksi?

12v alkoi toi 7v parisuhde. Ja tyttöystäviä oli jopa tuota ennen mutta niitä en laskea mukaan koska olivat niin lyhyitä ja "teini juttuja". Ennen viimeisintä 1v suhdetta oli vuoden tauko, plus nyt on taas oltu vuoden yksinäisyydessä.

-M38

ps. Mielenkiintoista että täällä palstalla ei anneta arvoa pitkille parisuhteille. Tai sille että jotkut ovat parisuhdekeskeisiä ihmisiä. Saattaa selittää miksi Tinderi on minulle tuhoon tuomittu.

-M38

Vierailija
16/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee suurimman osan aloitteista, niistäkin mitä miehet tekee. Nainen kun osaa laittaa miehen uskomaan että tämä tekee aloitteen ja metsästää. Oikeasti nainen on katsonut saaliinsa jo pitkän aikaa aiemmin. Sitten vain asettuu  näytille niin, että mies huomaa ja pelaa pelin niin, että mies luulee tavoittelevansa naista.

Vierailija
17/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä on? Tutustu biologiaan, taitaa kaikissa eläinlajeissa uros olla enemmän naaraiden perään kuin päin vastoin. Testosteroni on hormooni, jota on miehellä enemmän, ja joka lisää seksuaalista aktiivisuutta.

Naiset toki tekevät oikeasti omanlaisiaan aloitteita. Ystävystyvät miesten kanssa, joista pitävät. Eli juttelevat, viettävät aikaa yhdessä jne. Yksinkertaiset miehet eivät ymmärrä tai arvosta näitä aloitteita, fiksut löytävät tuota kautta kestävän parisuhteen.

Mikä se paljon puhuttu friendzone sitten on, jos ystävystymiset ovat aloitteita?

Vierailija
18/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei ole koskaan tehnyt minulle tai tuntemilleni naisille aloitteita.

Vierailija
19/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset yrittäkö löytää parisuhdetta mistään tinderistä! Siellä ylivoimaisesti suurin osa on joko seksiseuraa vailla tai miehiä jotka esittävät naista. Menkää vaikka kursseille, harrastuksiin ja ystävien kanssa jonnekin ja pyytäkää yatäviä tuomaan omia ystäviään myös ym. Kotona röhnääminen ja kaljan juominen vauvapalstaa ja tinderiä selaten ei ole mikään yritys saada parisuhde.

Vierailija
20/40 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana olen tehnyt aloitteen pari kertaa, sen jälkeen en.