Kuukauden kesäloma yksin.
Siis mulla alkaa kesäloma ens viikolla, mies ja lapset on lomansa pitänyt, mökkeilleet käynyt pari lomareissua jne...
Mitä hittoa mä teen 4viikkoa mies töissä lapset koulussa oon kotona teen kotihommia ruoat töistä/ koulusta palaaville ei tunnu lomalta. Mies sanoi että lähe reissuun. Yksin? Minne? Mitä sää tekisit?
Kommentit (10)
Äkkilähtölentoja saa todella halvalla. Esim. Kreikkaan/Italiaan pariksi viikoksi, ihanan rentoa..
Oi ihanaa mikä unelma. Mä lähtisin viikoksi Pariisiin, Lontooseen tai Madridiin. Tai vaikka Irlantiin. Sellaiseen tuttuun kohteeseen, jossa olisi helppoa olla yksinkin. Tai pakettimatkalle Kreikkaan.
Loput kolme viikkoa olisin iäkkään sukulaisen kanssa välillä mökillä ja sit välillä kotona. Aivan ihanaa olisi. Kun lapset olisi koulussa kävisin elokuvissa tai vaikka pyöräilemässä. Mahtavan ihanaa lomaa sulle!
Miksi et tapaa ystäviäsi ja lähde jonkun kanssa reissuun?
Matkusta Venäjän piilotettuun helmeen, Kazaniin. Tai mene minne tahansa Välimeren rannalle, siellä on lämmintä, ja ihan pahin turistirysä päättyy parin viikon kuluttua.
Mukavaa lomaa.
Yksin matkustelu saattaa osoittautua parhaaksi matkaksi ikinä. Saat mennä täysin oman aikataulun ja mieltymyksen mukaan.
Ja lisäksi on ihan kivaa huomata, että pärjää ilman muiden läsnäoloa missä vaan. Ota homma samalla seikkailun kannalta.
Missään tapauksessa ei kannata mennä mihinkään. Jää kotiin ja ole marttyyri. Muistat kiusata ja tiuskia miehelle joka päivä tätä epäreiluutta.
Samalla voit kiukutella lapsille, kun äiti nyt joutuu olemaan kotona koko loman ja passata muita.
Vierailija kirjoitti:
Missään tapauksessa ei kannata mennä mihinkään. Jää kotiin ja ole marttyyri. Muistat kiusata ja tiuskia miehelle joka päivä tätä epäreiluutta.
Samalla voit kiukutella lapsille, kun äiti nyt joutuu olemaan kotona koko loman ja passata muita.
Vähän ohis, mutta tunnen tälläisen naisen. Asuu meillä.
Miksi ihmiset ei uskalla matkustaa yksin? Tätä olen aina ihmetellyt.
Esim. Euroopassa kaikki paikat on enemmän tai vähemmän samankaltaisia samoine ketjuliikkeineen ja ravintoloineen. Matkustelu on todella helppoa.
Ja jokaiselle tekee ihan hyvää edes joskus olla ihan vaan yksin, ja juurikin täysin vieraassa ympäristössä.
Kävisin Italiassa, nauttisin lomasta yksin. Viime kesänä olin 2 viikkoa yksin kiertämässä Sisiliaa. Sitä edellisenä talvena reissasin Aasiassa 3 viikkoa yksin.