Ovatko kaikki miehet pettäjiä?
Olen 45 v. Keväällä ajattelin rohkaistua ja laitoin Suomi24 Treffit -palstalle ilmoituksen. Puolen vuoden kokemuksella tuntuu, että 80% ikäisiäni miehiä on varattuja perheenisiä etsimässä salasuhdetta. Kotona ei "saa" seksiä, on yksinäinen olo, vaimo ei ymmärrä. Profiileissaan nämä kuvailevat olevansa luotettavia, kilttejä, ottavansa naisen tunteet huomioon, hyväsydämisiä – ilmeisesti siis jos ei lasketa sitä, että ovat valmiita pettämään puolisoaan. Jotenkin totaalisen masentavaa. Nykyään mietin tutuistakin pariskunnista, että onko toinen netissä etsimässä salaseuraa. Vai olenko nyt vaan itse vanhanaikainen, kun en halua sekaantua sellaiseen, että joku pettää avullani puolisoaan ja aiheuttaa ehkä isoakin murhettta?? Toistaiseksi olen ajatellut, että mieluummin olen yksin kuin sekaannun tuollaiseen, mutta olenko vain pihalla?
Kommentit (93)
On aika helppoa välttää varattu mies, vaan millä vältät joutumisen samaan rooliin kuin noiden varattujenkin kumppani joutunut, jos itse alat seurustella...
Olin päivän suomi24.ssa.Varattuja miehiä tuntui olevan siellä paljon.Muutenkin yhteydenotot aikas törkeitä.
Mun mielestä on kyllä järkyttävää miten yleistä pettäminen on. Mä en vaan ikinä tule tajuamaan kuinka joku voi tehdä jotain tuommoista ihmiselle joka rakastaa sua ja tekis lähestulkoon mitä vaan sun puolesta. Mikään parisuhde ei ole täydellinen, mutta se kun että ei edes yritä ratkaista niitä ongelmia puhumalla on todella säälittävää.
Ei ole. Itse ainakin tunnen paljon miehiä, jotka ovat uskollisia vaimolleen tai tyttöystävälleen. Ne on monet kyllä uskonnollisia ja ei käytä esim.alkoholia ollenkaan. Vaikuttaakohan se asiaan? Olen saanut sen käsityksen, että monesti petetään helpommin esim.kännissä baareissa. Tai vaikka pikkujouluissa.
Jos te vihaat miehiä noin paljon, niin miksi ihmeessä haluat olla miehen kanssa? En tajua teitä av-mammoja. Olette aivan yhtä irrationaalisia kuin palstan lassukkaprovoilijat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Itse ainakin tunnen paljon miehiä, jotka ovat uskollisia vaimolleen tai tyttöystävälleen. Ne on monet kyllä uskonnollisia ja ei käytä esim.alkoholia ollenkaan. Vaikuttaakohan se asiaan? Olen saanut sen käsityksen, että monesti petetään helpommin esim.kännissä baareissa. Tai vaikka pikkujouluissa.
Uskon,että päihteet liittyvät moniin pettämisiin.Myös seksiriippuvuudella on iso osa asiaan.
Uskollisen miehen tunnistaa siitä että ei juo alkoa ja viihtyy kotona. Jos on paljon menoja on paljon kiusauksia. Naiset vaan tuntuu haluavan menevän miehen. Ei kelpaa rauhallinen mies joka viihtyy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskonnollisuus ainakaan takaa mitään. Julkisin ja tuorein esimerkki siltsun diiler i.
Eivät ole, tai no mä en ole koskaan pettänyt. No mä olenkin 50+ että en tiedä onko vika sit siinä. Toivottavasti sinäkin löydät luotettavan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Jos te vihaat miehiä noin paljon, niin miksi ihmeessä haluat olla miehen kanssa? En tajua teitä av-mammoja. Olette aivan yhtä irrationaalisia kuin palstan lassukkaprovoilijat.
Missähän kohtaa sanoin, että vihaan miehiä, kun en itse sellaista huomaa kirjoittaneeni? Voisin kyllä melkein vihata ihan ketä tahansa, joka huijaa elämänsä läheisintä ihmistä.
Hieman samaa kommentointia kuin että miehet sai aikanaan mennä kukasta kukkaan ja naiset ei. Ketä ne miehet pani, ellei naisia. Ihmeellisiä ajatuksia teillä. kaikki miehet ei käy vieraissa, mutta moni käy jos on mahdollisuus. Henkilökohtaisesti en kävisi vaikka saumoja olisi jatkuvasti. Toki olen rakastunut erääseen...
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vihaamme epäluotettavia miehiä. Onko epäluotettava mies = mies?
Vierailija kirjoitti:
Hieman samaa kommentointia kuin että miehet sai aikanaan mennä kukasta kukkaan ja naiset ei. Ketä ne miehet pani, ellei naisia. Ihmeellisiä ajatuksia teillä. kaikki miehet ei käy vieraissa, mutta moni käy jos on mahdollisuus. Henkilökohtaisesti en kävisi vaikka saumoja olisi jatkuvasti. Toki olen rakastunut erääseen...
mies51v
Pari päivää sitten sä olit sinkkumies, ylpeä sovinisti ja naistenkaataja, jolla ei ole mitään kiirettä parisuhteeseen.
Riippuu ihmisestä. Miehet ja naiset ovat yksilöitä, kumpikin voi pettää tai olla pettämättä.
Kaikki on kaikkia kaikista kaikkein kaikeimpia.
Olin itse myös siellä jonkin aikaa. Jatkuvia ehdotteluja varatuilta. Ihan nuoriltakin jampoilta. Jotkut härskeimmät kutsui kotiinsa, kun nainen oli muualla.
Tai pommitetaan just sinkkunaisia sillä silmällä, et sinkun resortissa voi käydä paneksimassa ja jos vielä vaikka joku hurja kokkais sapuskatkin!
Läksin pois nopeasti.
Olkoon.
Säälittää muuten ne vaimot, joiden ukkoja käy thaihoitoloissa. Ne miehet ovat jotain niin alhaista solulimaa...
Mulla sama kokemus netissä. Ja myös livenä, kaikki lähipiirini miehet ovat pettäneet. Usein jo silloin kun nainen on synnyttämässä.