Nyt se kadonnut 15-vuotias löytyi kuolleena :(
Kommentit (64)
Mitähän nää metään katoamiset ja kuolemiset on kun niin monta sattunut taas lähiaikoina? Itsemurhia kun ei kestetä nykyaikaa ja somea?
Lapsi on kuollut ja ap lähettelee HYMIÖITÄ palstalle - sairasta...
Omaisille voimia. Hyvin hyvin surullinen päätös..
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun hymiöillä antaa viisaan vaikutelman itsestään, vaikka äo olisikin pakkasen puolella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??
Useat lähteet ovat kertoneet, että hirttäytyi ja oli pahasti kiusattu. Rehtori puhui päätöksen lopullisuudesta.
Näköjään jotakin tällaista pitää tapahtua, että rehtorikin kommentoi.
Olen katkera, koska rauhallinen ja ujo nuoreni olisi halunnut vaihtaa luokkaa. Syynä se, ettei tällä nykyisellä 8. luokalla ole ketään kaveria eikä edes samanhenkistä tyyppiä. Rinnakkaisluokalla on alimiehitys ja paljon rauhallisempi meno sekä ennen kaikkea kaksi hyvää ystäväänsä. Ei käy, oli rehtorin vastaus. Tämä on kasvatuksellisesti parempi ratkaisu kuulemma.
Miten niin? Nuoremme ei koskaan ole ollut kenellekään opettajalle vaivaksi eikä muutenkaan hankala. Häntä käytetään villissä luokassa rauhoittavana istumaparina. Ja nyt, kun yhden kerran koko peruskouluaikana esittää toiveen, se on kasvatuksellisesti huono.
Minä mietin, että pitääkö tosiaankin aina ensin nuoren masentua ennen kuin mitään tapahtuu? Sitten jälkikäteen pohditaan ja oppilashuolto ihmettelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi häntä kiusattiin?
Miksi tätä alapeukutetaan?
En tarkoita, että saisi kiusata, jos on 'syy' siihen.
Mutta kiinnostaa tietää, millaiset asiat voivat johtaa kiusaamiseen.
Onko esim. feminiininen käytös, homous, joku harrastus, joku ulkonäön piirre, änkytys, ujous...
Minun on vaikea hahmottaa, miksi ylipäätään kiusataan.
Tulin itse kiusatuksi, kun olin ns. liian viisas ja toisessa koulussa tietty henkilö kiusasi ja nöyryytti minua, kun tulinn hänen ja parhaan ystvänsä väliin. En toki tiennyt sitä, kun tuohon aikaan tämä kiusaaja asui eri maassa.
Ja sama repostelu jatkuu tässäkin ketjussa. Onnea vaan ihan joka ikiselle kirjoittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??
Useat lähteet ovat kertoneet, että hirttäytyi ja oli pahasti kiusattu. Rehtori puhui päätöksen lopullisuudesta.
Näköjään jotakin tällaista pitää tapahtua, että rehtorikin kommentoi.
Olen katkera, koska rauhallinen ja ujo nuoreni olisi halunnut vaihtaa luokkaa. Syynä se, ettei tällä nykyisellä 8. luokalla ole ketään kaveria eikä edes samanhenkistä tyyppiä. Rinnakkaisluokalla on alimiehitys ja paljon rauhallisempi meno sekä ennen kaikkea kaksi hyvää ystäväänsä. Ei käy, oli rehtorin vastaus. Tämä on kasvatuksellisesti parempi ratkaisu kuulemma.Miten niin? Nuoremme ei koskaan ole ollut kenellekään opettajalle vaivaksi eikä muutenkaan hankala. Häntä käytetään villissä luokassa rauhoittavana istumaparina. Ja nyt, kun yhden kerran koko peruskouluaikana esittää toiveen, se on kasvatuksellisesti huono.
Minä mietin, että pitääkö tosiaankin aina ensin nuoren masentua ennen kuin mitään tapahtuu? Sitten jälkikäteen pohditaan ja oppilashuolto ihmettelee.
Tätä se tyhmyys ja piittaamattomuus tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ja sama repostelu jatkuu tässäkin ketjussa. Onnea vaan ihan joka ikiselle kirjoittajalle.
Ei tämä ole mitään repostelua, päinvastoin! Kukaan ei halvenna Saskan muistoa vaan suree hänen kohtaloaan ja tuomitsee kiusaajansa. Se olisi pitänyt jonkun tehdä jo kauan sitten. Tämä tapaus pitäisi tutkia ja kiusaajat saattaa vastuuseen teoistaan! Näistä ei voi vaieta enää vaan pikemminkin juuri jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, kun hymiöillä antaa viisaan vaikutelman itsestään, vaikka äo olisikin pakkasen puolella!
🙊
Vierailija kirjoitti:
Voi ei🙁. Elämä vielä niin alussa. Vanhemmille varmasti raskas päivä.
Mistä moista päättelet - taidat olla varsinainen valopää?
Tapaturma. Moni elämä päättyy vahingossa ja tapaturmaisesti. Voimia omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole mitään repostelua, päinvastoin! Kukaan ei halvenna Saskan muistoa vaan suree hänen kohtaloaan ja tuomitsee kiusaajansa. Se olisi pitänyt jonkun tehdä jo kauan sitten. Tämä tapaus pitäisi tutkia ja kiusaajat saattaa vastuuseen teoistaan! Näistä ei voi vaieta enää vaan pikemminkin juuri jatkaa keskustelua.
Ai ei ole vai? Jengi lähettelee tänne hymiöitä ja kertoo omia totuuksiaan - eikö olisi kaikkien etu, että tämä keskustelu poistettaisiin kokonaan ja keskittyisimme perseraiskaus-Salkkareihin ja Maajussin Morsiamiin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei🙁. Elämä vielä niin alussa. Vanhemmille varmasti raskas päivä.
Mistä moista päättelet - taidat olla varsinainen valopää?
t. idiootti
"Tapaus on herättänyt kunnassa järkytystä ja suurta surua. Tämä koskettaa syvästi kaikkia kuntalaisia. Kaikki kuntalaiset ja koko kunnan organisaatio on perheen, omaisten ja ystävien tukena, kunnanjohtaja Penttilä kuvailee."
Joo-o, hienosti onkin oltu tukena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyte murhasta. Niin se sai Mansonkin, vaikkei itse tekoa tehnytkään.
Toivon, että vaikka se ei lasta tuo takaisin, tekisivät vanhemmat rikosilmoituksen sekä oppilaitoksesta, että kaikista kiusaajista. Tai koska he eivät ole vastuussa vielä teostaan, lasu-ilmoitukset.
Millaisia vätyksiä kiusaajien vanhemmat ovat?!
Ilmeisesti monet tiesivät että häntä kiusattiin ja vielä kuoleman jälkeenkin kiusaaminen jatkuu, näiden kiusaajien- ja heidän vanhenpiensa nimet pitäisi julkaista, niin saisivat edes jotain seuraamuksia. Pitäisi noiden pikkup*skojen vanhemmatkin saattaa vastuuseen jälkikasvunsa teoista, sairasta touhua!
Näin juuri. Ja niille jotka sesoivat vieressä, sama lievemmässä muodossa. Aika vätys pitää olla ettei välitä mitä lähellä tapahtuu.