Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se kadonnut 15-vuotias löytyi kuolleena :(

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin nuori, minua kiusattiin todella rankasti. Se jätti jotain pysyvää minuun että vielä lähes 30vuoden jälkeen olen todella arka ihmisten seassa. Nyky nuorten kiusaaminen on mennyt niin raadollisemmaksi tuon perhanan netin takia että mielessäni olen kiittänyt sitä että omassa nuoruudessa sitä nettiä ei ollut.

Mä toivon niille ketkä puhu/puhuu tästä pojasta ja aiheutti tämän surullisen teon, tulee kokemaan elämässä jotain pahaa mikä muuttaa heidän elämän. Mä kiroan jokaisen heidän elämän viimeiseen hengenvetoon asti.

Mä toivon että he tulevat kokemaan itse suuria menetyksiä elämässä ja on aina väärässä paikassa väärään aikaan. Terveyden kanssa huonoa onnea ja sairauksia mahdollisimman pitkiä ja kivuliaita. Jokaiselle hidas, kylmä kuolema.

Näin juuri. Ja niille jotka sesoivat vieressä, sama lievemmässä muodossa. Aika vätys pitää olla ettei välitä mitä lähellä tapahtuu.

Vierailija
42/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nää metään katoamiset ja kuolemiset on kun niin monta sattunut taas lähiaikoina? Itsemurhia kun ei kestetä nykyaikaa ja somea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuollut ja ap lähettelee HYMIÖITÄ palstalle - sairasta...

Vierailija
44/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisille voimia. Hyvin hyvin surullinen päätös..

Vierailija
45/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun hymiöillä antaa viisaan vaikutelman itsestään, vaikka äo olisikin pakkasen puolella!

Vierailija
46/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??

Useat lähteet ovat kertoneet, että hirttäytyi ja oli pahasti kiusattu. Rehtori puhui päätöksen lopullisuudesta.

Näköjään jotakin tällaista pitää tapahtua, että rehtorikin kommentoi.

Olen katkera, koska rauhallinen ja ujo nuoreni olisi halunnut vaihtaa luokkaa. Syynä se, ettei tällä nykyisellä 8. luokalla ole ketään kaveria eikä edes samanhenkistä tyyppiä. Rinnakkaisluokalla on alimiehitys ja paljon rauhallisempi meno sekä ennen kaikkea kaksi hyvää ystäväänsä. Ei käy, oli rehtorin vastaus. Tämä on kasvatuksellisesti parempi ratkaisu kuulemma.

Miten niin? Nuoremme ei koskaan ole ollut kenellekään opettajalle vaivaksi eikä muutenkaan hankala. Häntä käytetään villissä luokassa rauhoittavana istumaparina. Ja nyt, kun yhden kerran koko peruskouluaikana esittää toiveen, se on kasvatuksellisesti huono.

Minä mietin, että pitääkö tosiaankin aina ensin nuoren masentua ennen kuin mitään tapahtuu? Sitten jälkikäteen pohditaan ja oppilashuolto ihmettelee.

Vierailija
47/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häntä kiusattiin?

Vierailija
48/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi häntä kiusattiin?

Miksi tätä alapeukutetaan?

En tarkoita, että saisi kiusata, jos on 'syy' siihen.

Mutta kiinnostaa tietää, millaiset asiat voivat johtaa kiusaamiseen.

Onko esim. feminiininen käytös, homous, joku harrastus, joku ulkonäön piirre, änkytys, ujous...

Minun on vaikea hahmottaa, miksi ylipäätään kiusataan.

Tulin itse kiusatuksi, kun olin ns. liian viisas ja toisessa koulussa tietty henkilö kiusasi ja nöyryytti minua, kun tulinn hänen ja parhaan ystvänsä väliin. En toki tiennyt sitä, kun tuohon aikaan tämä kiusaaja asui eri maassa.

Vierailija
49/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama repostelu jatkuu tässäkin ketjussa. Onnea vaan ihan joka ikiselle kirjoittajalle.

Vierailija
50/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??

Useat lähteet ovat kertoneet, että hirttäytyi ja oli pahasti kiusattu. Rehtori puhui päätöksen lopullisuudesta.

Näköjään jotakin tällaista pitää tapahtua, että rehtorikin kommentoi.

Olen katkera, koska rauhallinen ja ujo nuoreni olisi halunnut vaihtaa luokkaa. Syynä se, ettei tällä nykyisellä 8. luokalla ole ketään kaveria eikä edes samanhenkistä tyyppiä. Rinnakkaisluokalla on alimiehitys ja paljon rauhallisempi meno sekä ennen kaikkea kaksi hyvää ystäväänsä. Ei käy, oli rehtorin vastaus. Tämä on kasvatuksellisesti parempi ratkaisu kuulemma.

Miten niin? Nuoremme ei koskaan ole ollut kenellekään opettajalle vaivaksi eikä muutenkaan hankala. Häntä käytetään villissä luokassa rauhoittavana istumaparina. Ja nyt, kun yhden kerran koko peruskouluaikana esittää toiveen, se on kasvatuksellisesti huono.

Minä mietin, että pitääkö tosiaankin aina ensin nuoren masentua ennen kuin mitään tapahtuu? Sitten jälkikäteen pohditaan ja oppilashuolto ihmettelee.

Tätä se tyhmyys ja piittaamattomuus tekee.

Vierailija
51/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sama repostelu jatkuu tässäkin ketjussa. Onnea vaan ihan joka ikiselle kirjoittajalle.

Ei tämä ole mitään repostelua, päinvastoin! Kukaan ei halvenna Saskan muistoa vaan suree hänen kohtaloaan ja tuomitsee kiusaajansa. Se olisi pitänyt jonkun tehdä jo kauan sitten. Tämä tapaus pitäisi tutkia ja kiusaajat saattaa vastuuseen teoistaan! Näistä ei voi vaieta enää vaan pikemminkin juuri jatkaa keskustelua.

Vierailija
52/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun hymiöillä antaa viisaan vaikutelman itsestään, vaikka äo olisikin pakkasen puolella!

🙊

Vierailija
53/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei🙁. Elämä vielä niin alussa. Vanhemmille varmasti raskas päivä.

Mistä moista päättelet - taidat olla varsinainen valopää?

Vierailija
54/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaturma. Moni elämä päättyy vahingossa ja tapaturmaisesti. Voimia omaisille.

Vierailija
55/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mitään repostelua, päinvastoin! Kukaan ei halvenna Saskan muistoa vaan suree hänen kohtaloaan ja tuomitsee kiusaajansa. Se olisi pitänyt jonkun tehdä jo kauan sitten. Tämä tapaus pitäisi tutkia ja kiusaajat saattaa vastuuseen teoistaan! Näistä ei voi vaieta enää vaan pikemminkin juuri jatkaa keskustelua.

Ai ei ole vai? Jengi lähettelee tänne hymiöitä ja kertoo omia totuuksiaan - eikö olisi kaikkien etu, että tämä keskustelu poistettaisiin kokonaan ja keskittyisimme perseraiskaus-Salkkareihin ja Maajussin Morsiamiin...?

Vierailija
56/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei🙁. Elämä vielä niin alussa. Vanhemmille varmasti raskas päivä.

Mistä moista päättelet - taidat olla varsinainen valopää?

t. idiootti

Vierailija
57/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaus on herättänyt kunnassa järkytystä ja suurta surua. Tämä koskettaa syvästi kaikkia kuntalaisia. Kaikki kuntalaiset ja koko kunnan organisaatio on perheen, omaisten ja ystävien tukena, kunnanjohtaja Penttilä kuvailee."

Joo-o, hienosti onkin oltu tukena...

Vierailija
58/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyte murhasta. Niin se sai Mansonkin, vaikkei itse tekoa tehnytkään.

Vierailija
59/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että vaikka se ei lasta tuo takaisin, tekisivät vanhemmat rikosilmoituksen sekä oppilaitoksesta, että kaikista kiusaajista. Tai koska he eivät ole vastuussa vielä teostaan, lasu-ilmoitukset.

Millaisia vätyksiä kiusaajien vanhemmat ovat?!

Vierailija
60/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti monet tiesivät että häntä kiusattiin ja vielä kuoleman jälkeenkin kiusaaminen jatkuu, näiden kiusaajien- ja heidän vanhenpiensa nimet pitäisi julkaista, niin saisivat edes jotain seuraamuksia. Pitäisi noiden pikkup*skojen vanhemmatkin saattaa vastuuseen jälkikasvunsa teoista, sairasta touhua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän