Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se kadonnut 15-vuotias löytyi kuolleena :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi?

Vierailija
22/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan mietityttää, kun katoaminen osui ajankohtaan, jolloin koulut olivat juuri alkaneet. Toivottavasti häntä ei kiusattu siellä.

Kiusattiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin epäilen itsemurhaa. Tuli myös sellaiset ajatukset mieleen, että onkohan hän ollut kiusattu? Tämä ajankohtakin on vähän sellainen, joka voisi siihen viitata. Olen itse ollut monesti siinä tilanteessa, että kouluun palaaminen kesän jälkeen on ollut ihan hirveää, kun olin kiusattu ja muuten yksinäinen pitkään. Ei siellä koulussa välttämättä odottanut ketään ja siinäkin mielessä se koko koulu tuntui kuin olisi vankilaan mennyt sillä erotuksella, että vankilassakaan ei varmaan anneta aikuisten ihmisten solvata toisiaan. Kumma kyllä lasten annetaan. Todella ikävä juttu kyllä ja juuri eilen tänne itsemurhan tehneet-ketjuun kirjoitin omista kokemuksista ja nyt taas tuli yksi siihen joukkoon lisää. 

Vierailija
24/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttäyty

Vierailija
25/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaturma tai somen uhri.

Vierailija
26/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tapauksia on joka syksy

Vierailija
27/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saskaa kiusattiin ja hän hirtti itsensä lehmon harjuille :(

Vierailija
28/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä kultaa... :(

En voi käsittää, miten vanhemmat sallivat sen, että oma lapsi kiusaa?!?!?! Itse olen tehnyt pienestä pitäen selväksi, että kiusaamiseen on ihan nollatoleranssi ja vähäisetkin yritykset esim. leikkien ulkopuolelle jättämisestä olen katkaissut heti alkuunsa, kun vain olen saanut asiasta vihiä.

Vierailija
29/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkö ne raukkamaiset kiusaajat edes, mitä ovat tehneet? Tuollainen on niin hirveää, että luulisi painavan mieltä koko loppuelämän ja raskaasti. Tuskin heillä on kykyä edes katua ja mennä itseensä.

Vierailija
30/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin pahalta tällaiset uutiset.

Vierailija
31/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö ne raukkamaiset kiusaajat edes, mitä ovat tehneet? Tuollainen on niin hirveää, että luulisi painavan mieltä koko loppuelämän ja raskaasti. Tuskin heillä on kykyä edes katua ja mennä itseensä.

Eihän ne mitään ymmärrä ja tajua. Ne on sairaita nämä kiusaajat. Alkuapinatkin on kehittyneempiä kuin nämä kiusaajateppanat.

Surullista.

Vierailija
32/64 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😟😢

Vierailija
33/64 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiusattiin 😢

Vierailija
34/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiusaaminen ja häpäisy jatkuu vielä kuoleman jälkeenkin 🤬

Vierailija
35/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saskaa kiusattiin ja hän hirtti itsensä lehmon harjuille :(

💔

Vierailija
36/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuiko kukaan kiusaamiseen?

Jos joku kiusattu lukee tämän niin itse olin työpaikkakiusattu. Pääsin asian yli kun tajusin, että kiusaaja on henkisesti sairas. Ja näin todellakin oli.

Sen jälkeen pystyin normaaliin elämään.

Eli kiusaamisesta voi hyvin selvitä!

Vierailija
37/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiusaaminen ja häpäisy jatkuu vielä kuoleman jälkeenkin 🤬

Tietenkin ja malli tulee kotoa. Av-mammojen ja -pappojen jälkeläisiä selvästikin. Ihmiset on täyttä s a a s t a a, hyi hlvetti. Ai että kun pääsis muiluttamaan näitä mlkkuja. Vetelisin ympäri korvia niin että tuntuu.

Vierailija
38/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin nuori, minua kiusattiin todella rankasti. Se jätti jotain pysyvää minuun että vielä lähes 30vuoden jälkeen olen todella arka ihmisten seassa. Nyky nuorten kiusaaminen on mennyt niin raadollisemmaksi tuon perhanan netin takia että mielessäni olen kiittänyt sitä että omassa nuoruudessa sitä nettiä ei ollut.

Mä toivon niille ketkä puhu/puhuu tästä pojasta ja aiheutti tämän surullisen teon, tulee kokemaan elämässä jotain pahaa mikä muuttaa heidän elämän. Mä kiroan jokaisen heidän elämän viimeiseen hengenvetoon asti.

Mä toivon että he tulevat kokemaan itse suuria menetyksiä elämässä ja on aina väärässä paikassa väärään aikaan. Terveyden kanssa huonoa onnea ja sairauksia mahdollisimman pitkiä ja kivuliaita. Jokaiselle hidas, kylmä kuolema.

Vierailija
39/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??

Vierailija
40/64 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte että teki itsemurhan tämä poika ??

Useat lähteet ovat kertoneet, että hirttäytyi ja oli pahasti kiusattu. Rehtori puhui päätöksen lopullisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi