tönijät metrossa
Ketä muuta raivostuttaa nää tahallaan tönivät metrossa? Voiko vetää turpaan?
Kommentit (12)
Ei kai mikään asia oikeasti pk-seudulla raivostuta? Sehän on niin taivaallinen paikka. Jos turpaan vedät, niin selvitä ensin onko kyseessä minkään vähemmistön edustaja. Jos sellaiselle annat luu-vitosta, niin olet persu.
Aja autolla. Ei hermostuta metrossa matkustavat ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne, jotka tunkevat metrossa joka paikkaan ensimmäisinä, mutta jäävät sitten tien tukkeeksi. Esim. metrosta pitää päästä ensimmäisenä ulos, mutta sitten kaksi askelta otettua jäädään siihen eteen ihmettelemään tien tukkeeksi.
Ei kai uniikki lumihiutale nyt ketään voi ärsyttää? Hänhän on ainutlaatuinen tässä maailmassa, ja muiden tehtävä on vain palvoa ja palvella häntä.
Hänellä on oikeuksia, kaikilla muilla velvollisuuksia. Nauti siitä.
Ei se sinuun liity mitenkään, joten anna olla.
Joskus ne joilla on iso reppu tai rinkka, ei tajua, että voi vahingossa töniä. Vaikka ajattelee että metro on nopea, täytyy silti varata aikaa. Ja muistakaa liukuportaissa seistä oikealla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne, jotka tunkevat metrossa joka paikkaan ensimmäisinä, mutta jäävät sitten tien tukkeeksi. Esim. metrosta pitää päästä ensimmäisenä ulos, mutta sitten kaksi askelta otettua jäädään siihen eteen ihmettelemään tien tukkeeksi.
Eniten ärsyttää ne uuvatit ketkä tunkee sisään kun porukkaa menee vielä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin suomalainen tapa. Muualla kuin Kiinassa pidettäisiin ihan moukkana tällaista ihmistä. Suomalaiset kävelevät päin, miksi?
Tönäisy on ensimmäinen merkki siitä että lompakkosi varastetaan.
Turpiin vaan. Oppii ihmisten tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin suomalainen tapa. Muualla kuin Kiinassa pidettäisiin ihan moukkana tällaista ihmistä. Suomalaiset kävelevät päin, miksi?
Ei ole vain suomalainen tapa, muuallakin osataan tehdä tätä.
Se ahdistunut liikehdintä, kun raukat pelkäävät ettei metrosta ehdi pois...