Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi nähnyt...

Vierailija
10.08.2019 |

...sinun masturboivan? Minun mies haluaa, mutta en koskaan masturboi ja en ainakaan kenenkään nähden. Varmaan lähes kymmenen vuotta edellisestä sormetuksesta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, viimeksi tänä yönä. Nyt kyllä väsyttää, mutta siis meni niin, että mies nuoli ensin minulla ison O:n, sitten rakasteltiin, otin suihin, rakasteltiin, meinasin tulla hdynnässä, mutten sittenkään tullut. Mies laukesi, minusta se oli tosi kiihottavaa niin masturboin vielä itselleni sen toisen orgasmin hänen vieressään.

Yleensä mies kyllä haluaa saada minulle orgasmit, saan niitä häntä vähän enemmän koska mies tulee kyllä aikalailla kerran ja näyttäisi riittävän. Eli noin 90 % on miehen antamia/yhdessä hankittuja ja noin 10 % enemmän minun masturbointiosuuteni jälkeen. Yleensä menee noin niin mies innostuu viimeistään hyvin lähellä orgasmia ottamaan ohjat, mutta esim. eilen leikin itseni kanssa ihan itsenäisesti, mies kyllä suuteli minua ja kouri vartaloani niinkuin tietää, että tykkään.

Minullakin joskus ehkä ensimmäisellä kerralla oli vähän outo olo sooloseksistä toisen katsoessa. Huomasin kuitenkin pian, että mies ihan oikeasti pitää sitä tosi kiihottavana ja pääsin toteuttamaan tämän omankin toiveeni. Eka kerta on jäänyt hyvin mieleen kun olimme tunteneet niin vähän aikaa, mies katseli, tuli sitten viereen r.unkkaamaan ja saimme orgasmin yhtä aikaa.

Vierailija
2/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa kuvannut videolle kun vokki on tyydyttänyt orgasmiin asti itseään dildolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähnyt. Olen pikkuhiljaa vapautunut estoista ja alkanut rakastaa omaa kurvikasta vartaloani, kun tajusin että monet miehet pitävät myös kurveja kuumina. Aiemmin kuvittelin, että vain mallinnäköiset vartalot on miesten mielestä kuumaa kamaa. Nyt kun olen sinut itseni kanssa olen muuttunu todella estottomaksi sänkypuuhissa ja vastikään otettuani mieheltäni suuhun loppuun asti, kävin sohvalle miehen viereen makaamaan niin että hänellä oli aitiopaikka katsella haarojani, levitin jalkani ja aloin tyydyttää itseäni. Mies tykkäsi ja sanoi myöhemmin että haluaisi nähdä sitä lisääkin.

N40

Vierailija
4/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule kyllä näkemäänkään.

Vierailija
5/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Vierailija
6/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Ei sillä etteikö teillä siihen olisi oikeus, mutta kysyisin nyt kuitenkin, että miksi noin jyrkkä suhtautuminen? Eikös sitä aina sanota, että kumppanille pitäisi näyttää ja kertoa, miten niitä omia nappuloita pitää painella, jos haluaa saada kumppanilta sellaista hyvänäpitoa joka itsestäkin tuntuu hyvältä? Miksi ihmeessä ei voi toiselle näyttää, että näin minä nautin?

Vierailija
7/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nähnyt. Olen pikkuhiljaa vapautunut estoista ja alkanut rakastaa omaa kurvikasta vartaloani, kun tajusin että monet miehet pitävät myös kurveja kuumina. Aiemmin kuvittelin, että vain mallinnäköiset vartalot on miesten mielestä kuumaa kamaa. Nyt kun olen sinut itseni kanssa olen muuttunu todella estottomaksi sänkypuuhissa ja vastikään otettuani mieheltäni suuhun loppuun asti, kävin sohvalle miehen viereen makaamaan niin että hänellä oli aitiopaikka katsella haarojani, levitin jalkani ja aloin tyydyttää itseäni. Mies tykkäsi ja sanoi myöhemmin että haluaisi nähdä sitä lisääkin.

N40

Ooh, aivan valtavan ihanaa olisi tuollainen! Vähän samalla tavalla estoinen on omakin vaimoni, ei millään halua ymmärtää että mitä mielenkiintoista katsottavaa hänen pimpissään muka olisi... Itse kyllä tykkää minun kaluani katsella, kun annan sen hieman vilahtaa, tai joskus kun hieroskelen itseäni vähän perusteellisemminkin hänen nähtensä. Ei silti vain halua uskoa (tai myöntää) että samalla tavalla ne hänenkin värkkinsä minua kiinnostavat. Eikä hän edes ole millään tavalla seksikielteinen, päin vastoin, mutta tämä on jokin ihme asia joka vaivaa. No, ehkäpä joskus jollain tavalla onnistun häneenkin valamaan sellaista itsetuntoa, että osaa omaakin aarrettaan arvostaa!

Vierailija
8/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin uskaltaa masturboida toisen nähden, mutta kivempaa se on tehdä tkinen toiselle. Kuukautisten aikaan masturboin usein miehelleni orgasmin tai sitten otan suihin.

Vierailija
9/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas pitää olla, jotta itsesaastutus toisten nähden on ok?

Vierailija
10/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monesti. Mutta enemmän se on semmoista näytösluontoista, koska masturbointi on sellianen asia mitä teen silloin kun olen yksin, ja nimen omaan haluan olla silloin yksin. Miehen mieleksi voin sitä tehdä, mutta orgasmiin saakka en, eikä sitä ole kyllä pyydettykään. Tai siis olen tehnyt sinne asti, mutta se on harvinaista. ehkä kahdesti. Menee vähän järki koko hommasta, koska yhteinen seksi on minun mielestäni yhteistä. Mieskin runkkaa minun katsoesani, mutta harvoin loppuun asti.

Vierailija
11/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin. Teen sen usein illalla sängyssä jos mieheni ei auta / nai / sekstaile kanssani.

Hyvä lauennut olo auttaa nukahtamaan. Apuna minulla sormien lisäksi erillaisia sauvvoja ja liukkaria.

Vierailija
12/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka viikko tullaan yhtä aikaa toisiamme katsellen. Se on meidän pikaseksiä väsyneenä, ihan vain rentoutuakseen ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
13/24 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Kerran kaverien mökillä kun ensin ei ollut tarkoitus tehdä mitään kun piti olla ihan hiljaa pienessä mökissä. Jotenki se homma sitte meni niin että tein itselleni hyvää ja mies yritti pimeässä nähdä mitä teen. No eipä se tietenkään minun orgasmiin loppunut vaan pitihän miehenkin saada.

Mutta tuon jälkeen oon tehnyt useinkin niin että mies katsoo. Huh. Se on jotenki kiihottavaa.

Ja minäki sanon etten oo mikää mallivartaloinen Typykkä vaan aikuinen nainen joka on myös päässyt estoistaan kuten tuossa yllä olevassakin tekstissä oli kerrottu.

Ja voin sanoa senkin että mies tosiaan nauttii kun saa katsoa ja yleensä kyllä sitten kosketellakin ( itseään ja/ minua)

Vierailija
14/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa katsella, eikä runkkaaminen muutenkaan kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
15/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä masturboidaan molemmat yhdessä toisiamme katsellen ja kiihottuen. Samanaikainen tuleminen on myös tässäkin seksissä antoisaa.

Vierailija
16/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa katsella, eikä runkkaaminen muutenkaan kiinnosta pätkääkään.

Oletkohan vaimoni? 😂

Mikä siinä muuten on, että itsetyydytys ei, no, tyydytä? Onko se vaan että orgasmit ei kiinnosta, ei osaa tehdä itselleen niin hyvää kuin kumppani tekee, itseään ei vaan ”kuulu” hiplata, ainakaan jos on parisuhteessa, hävettää, ei ole seksuaalista halua joka vaatisi tyydytystä, jotain muuta?

Totta kai saa olla tyydyttelemättä jos sitä ei halua tehdä, mutta mun on jotenkin vaan ihan täysin mahdotonta samaistua siihen, että ihminen ei halua tuottaa itselle mielihyvää. Vähän kuin ei rapsuttaisi kutinaa pois, kun ei vaan haluaisi rapsuttaa.

Vierailija
17/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saunassa lauteilla ollessani runkannut pienellä pullolla,

Pyysin miestäni selkää pesemään.

Hän innostui valtavasti kun näki pullon sisälläni.

Hänen ei tarvinnut pestä selkää vaan jotain.muuta

Vierailija
18/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule näkemään! Ja jos pitäisi miehen vemputusta katsoa niin varmasti yrjö tulisi.

Vierailija
19/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä. Tehdään sitä yhdessäkin ja m@sturboin itseäni usein samalla kun annan hänelle vaikkapa suuseks!ä. Tietää myös että teen sitä silloinkin kun hän ei ole paikalla.

Vierailija
20/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän estoinen eikä haluais vetää käteen mun nähden vaikka se on minusta tosi ihanan näköistä. No on nyt kyllä siinä rohkaistunut kun oon ollut esimerkkinä. Pikkuhiljaa sujuu paremmin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan