Onko miehesi nähnyt...
...sinun masturboivan? Minun mies haluaa, mutta en koskaan masturboi ja en ainakaan kenenkään nähden. Varmaan lähes kymmenen vuotta edellisestä sormetuksesta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, eikä tule näkemään! Ja jos pitäisi miehen vemputusta katsoa niin varmasti yrjö tulisi.
Vai oikein yrjö. Tätäkään mä en käsitä, tänään täällä on jotenkin kauhean paljon juttuja joita mä en käsitä 🙂
Jep. Tässä tuntee itsensä ihan täydelliseksi naiseksi ja tajuaa että miehenihän saa olla varsin onnellinen. Toivottavasti tajuaa sen itsekin :) Vaikea ymmärtää että noin ehtoiset ihmiset ovat ylipäätään päätyneet parisuhteeseen!
Olen mies ja harrastanut ennen vaimoani seksiä 17 naisen kanssa. Näistä neljä on suostunut antamaan suuseksiä (itse annan mielelläni), yksi on harkinnut antavansa pyllyseksiä (minulla ei pakkomiellettä tähän) ja yksikään ei ole suostunut tyydyttämään itseään minun katsellessa. Ymmärrän jos kyseessä on satunnainen on night stand tuntemattoman kanssa, mutta näistä neidoista tällaisia on ollut kolme. Muiden kanssa on tunnettu ja valtaosan kanssa on ollut tapailusuhde. Seurustellut vakavasti ennen vaimoani kolmen kanssa.
Käytännössä naiset tällä otannalla ovat olleet hyvin estoisia ja nykyinen vaimo on äärettömän estynyt ja seksuaalisesti melko haluton. Siitä huolimatta naimisissa ollaan oltu yli 10 vuotta ja lapsikin on saatu aikaan.
Vai oikein yrjö. Tätäkään mä en käsitä, tänään täällä on jotenkin kauhean paljon juttuja joita mä en käsitä 🙂