Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten?
Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten? Töissä, vapaa-ajalla, kaverimielessä tms. Tai minkälaiset ihastuvat sinuun? Minkälainen olet itse?
Kommentit (47)
Alkoholistit, minä saan niitä seuraani kaikkialla. Tulen hirveän hyvin juttuun, toinen on rikolliset. Varmaan johtuu siitä, että minua ei hetkauta mikään. Siinä on kaksi ihmisryhmää joista haluan myös pysyä kaukana, mutta ne löytää minut. Itsestäni en osaa sanoa, kai minä hampuusille näytän, viihdyn omissa oloissani.
Vanhat miehet. Olen nuori nainen (25v) ja vedän puoleeni yli 60-vuotiaita miehiä. En tiedä miksi.
Reilut ja mukavat.
Yksi mt ongelmainen räjähti minulle ja lopetti ystävyytemme. En aio soitella perään.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanmenoon uteliaasti suhtautuvat ihmiset ja lukemisesta pitävät ihmiset pitävät minusta. Voimme olla asioista eri mieltä riitelemättä keskenämme.
Sen sijaan kaikki nokkimishierarkia- ja ihmissuhdepelityypit eivät pidä minusta. Tunne on molemminpuolinen.
Sukupuolella ei ole väliä vaan tärkeintä on se persoonallisuus. Pystyn kommunikoimaan ihmisten kanssa helposti mutta varsinaisia sydänystäviä, joiden kanssa tehdään aina samoja juttuja, minulla ei juurikaan ole.
Monet sanovat minua androgyyniksi eli minua ei koeta uhaksi kenellekään?
Kuulostat ihan minulta! :o
T. nro 12
Teini-ikäiset pojat ja aikuisista miehistä sellaiset mietteliäät korpifilosofityypit. Naisista rennot, eläinrakkaat ja peruspuheliaat yksilöt, jotka eivät kuitenkaan ole utelevaa tai toisaalta vain omista asioistaan paasaavaa tyyppiä.
Kaverimielessä useimmiten itseni kaltaiset rauhalliset introvertit, jotka eivät viihdy suuremmissa porukoissa. Ihastuneissa on ollut eniten meneviä ja suulaita ekstroverttityyppisiä mutta myös pari rauhallista ja hiljaista.
Olen aika ujo ja hiljainen. Yleensä minusta tuntuu pitävän eniten toiset hiljaisemman ja rauhallisemman puoleiset ihmiset. Myös lapset ja mummot tykkäävät. Jotkut luonteeltaan itseni vastakohdat eli oikein puheliaat ja sosiaaliset pitävät minusta. Itseäni puheliaamman kanssa on helppo tulla toimeen, jos hän on kärsivällinen ja jaksaa odottaa, että rohkaistun luopumaan suojamuuristani. Eräs ystäväni on juuri tuollainen supersosiaalinen, mutta pohjimmiltaan olemme aika samanhenkisiä.
Minuun ihastuvat ovat yleensä joko todella ujoja tai sitten puheliaita ekstroverttityyppisiä.
Temperamenttisemmat ulospäinsuuntautuneet kokevat minut usein ärsyttävänä. Lähimmät ystäväni introvertteja omantienkulkijoita
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja todella vanhat mummot pitävät minusta. En tiedä miksi näin. Muut ihmiset eivät juurikaan pidä minusta.
Terveisin Naispelko26
No mun perään ovat erityisesti taaperot, joten ehkä ne kiinnostuvat sinusta, kun ensin kyllästyvät minuun:)
Lapset, lapsenmieliset, leikkisät. Parhaiten tulen juttuun lasten ja eläinten kanssa.
Itseäni nuoremmat ihastuvat. Olen omissa maailmoissani viipyilevä, pohdiskeleva ja hyväntahtoinen. Vaikutan kai ikäistäni nuoremmalta lapsellisen ulkonäköni ja välittömän käytökseni takia.
Sellaiset sosiaaliset, aloitteelliset, "vahvaluontoisemmat" ihmiset. Olen itse ujo ja hissukka, mutta he saavat minusta ulos kivan ja kiltin kaverin hyväksynnän osoituksillaan.
Siitä on seurannut aiemmin ongelmia, olen saanut riesakseni roikkuvia ja hyväksikäyttäviä ihmisiä, mutta olen oppinut pitämään puoleni ja rajani nyt vanhempana ja minulla on ainoastaan hyviä ystäviä/kavereita.
Olisi kiva löytää myös kaltaisiani introverttejä kavereita, mutta kun me ikään kuin "hyljeksimme" toisiamme niin hankalaa on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja todella vanhat mummot pitävät minusta. En tiedä miksi näin. Muut ihmiset eivät juurikaan pidä minusta.
Terveisin Naispelko26
No mun perään ovat erityisesti taaperot, joten ehkä ne kiinnostuvat sinusta, kun ensin kyllästyvät minuun:)
Taaperot taasen katsovat minua aina monttu ja silmät ymmyrkäisinä. En sitten tiedä mitä mieltä ovat minusta. Sellaiset 5-10v lapset taas tuntuvat kiintyvän minuun aika herkästi.
Terveisin Naispelko26
Kaikki lapset vihaavat minua. He eivät ole vielä oppineet teeskentelemään ystävällisyyttä.
Ulkomaalaiset. Vaikea selittää miksi mutta on sellainen tunne että suomalaiset haluavat seuraa joka auttaa heitä näyttämään suosituilta ja on jotenkin avuksi jos suomalainen itse on ujo.
Minä olen sellainen että puhun kun on asiaa enkä yritä esittää suosittua. Ujo en ole koska voin kyllä mennä juttelemaan kenen tahansa kanssa ja puhua suuren yleisön edessä ongelmitta, mutta en yritä teeskennellä tai nuoleskella kenenkään suosiota. Voin rauhallisesti istua sanomatta mitään jos ei ole sanottavaa tai puheenaihe tylsä. Joten en ole sellaista seuraa joka auttaa suomalaista näyttämään suositulta.
Useimmat ulkomaalaiset taas ei niin välitä tästä vaan arvostavat oikeaa kaveruutta enemmän sen sijaan että huolehtisivat siitä miltä seurani näyttää muiden mielestä.
Ennen ystävissäni toistui sama piirre: Itsekeskeisyys ja ajattelu että koko maailma pyörii heidän ympärillään.
Nykyään olen saanut parempia ystäviä, joita kiinnostaa myös minun elämäni.
Humanistit, ystävälliset, ihmisrakkaat, henkisesti vähän hajalla olevat, avoimet, herkät ja älykkäät.
Ylipainoiset, 2. asteen koulutuksen (=amiksen) käyneet, alemman tason naiset. Ja vain siksi, että olen ylipainoinen mies. Akateeminen tutkinto tai säännöllinen palkkatyö ei näköjään merkaa juuri mitään. Ei mitään saumaa oman tason naisiin.
Hullut. Tulen oikeasti parhaiten toimeen sekopäiden kanssa. Itse en irl sekoile.
Aasialaiset naiset.
Avulias ja tukeva vaasalainen setämies
Terveisin Naispelko26