Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten?
Minkälaiset ihmiset pitävät sinusta eniten? Töissä, vapaa-ajalla, kaverimielessä tms. Tai minkälaiset ihastuvat sinuun? Minkälainen olet itse?
Kommentit (47)
Mielenkiintoinen kysymys.
Minusta ei pidä:
-tunnollisiksi, uhrautuviksi ja sellaisiksi kilteiksi suorittajiksi kasvatetut naiset (yleensä näitä on 40-70 -vuotiaat)
-yli 60-vuotiaat miehet
-teinipojat
-boheemit vihervassarihipit
-luokka-ajattelua kannattavat kultalusikka suussa syntyneet ylimieliset ihmiset
Minusta pitää:
-lapset
-teinitytöt
-20-30 -vuotiaat naiset
-30-55 -vuotiaat miehet
Olen:
40-vuotias nainen, iloinen ja mukava, mutta en piittaa yhtään muiden mielipiteistä, olen rehellinen, suorasanainen, määrätietoinen, jämäkkä ja sellainen joka ei välitä normatiivisista odotuksista tai muilta tulevista paineista olla tietynlainen nainen (eli nainen joka tekee kiltisti kotihommat ja työpaikan ylityöt jne). Olen vähän laiska, vähän välinpitämätön, en lapsirakas.
Sellaiset joista minä en pidä. Ja sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja todella vanhat mummot pitävät minusta. En tiedä miksi näin. Muut ihmiset eivät juurikaan pidä minusta.
Terveisin Naispelko26
No mun perään ovat erityisesti taaperot, joten ehkä ne kiinnostuvat sinusta, kun ensin kyllästyvät minuun:)
Taaperot taasen katsovat minua aina monttu ja silmät ymmyrkäisinä. En sitten tiedä mitä mieltä ovat minusta. Sellaiset 5-10v lapset taas tuntuvat kiintyvän minuun aika herkästi.
Terveisin Naispelko26
Ahaa, mua he myös katsovat silmät pyöreinä, minkä jälkeen saan yleensä kuulla olevani joko Tuhkimo tai prinsessa Ruusunen. Tykkään pukeutua pitkiin mekkoihin ja mulla on pitkät kiharat hiukset, joten se ehkä kiinnittää heidän huomionsa:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmaiset jostain syystä aina tuntuu tykkäävän musta.
Kaikkihan me hulluja ollaan, enemmän ja vähemmän häiritsevästi tai elämää rajoittavasti, joskus avartavasti. :D
T: terveen paperit
Näin on. Ne vähemmän hullut eivät näytä selviävän tästä elämästä kovin hyvin. :)
Minusta ei kovinkaan moni pitänyt. Olin melkein koko kouluaikani kiusattu ja muut tykkäsivät pilkata minua. Sitten huomasin, että kuitenkin ne heikommassa tilanteessa olevat kohtalon toverini pitivät minua ihan mukavana ihmisenä. Eräässä koulutuksessa oli ihana huomata, että muut odottivat minua sinne ja kaipaisivat jos olin poissa. Tykkäsivät siitä kuinka iloinen ihminen olin kaikesta huolimatta ja pitivät mukavana. Silloin ensimmäistä kertaa mietin etten voi olla sellainen mitä minulle ollaan sanottu. En voi olla niin kamala ihminen. Kuitenkin sellainen ilo on hävinnyt elämästä ja olen nykyisin hyvin varovainen ja en uskalla tutustua. Haluaisin löytää sen entisen itseni jälleen. Osaan olla erilainen ihminen mitä nyt olen.
Se ei ole muuttunut, että haluan edelleen kohdella muita hyvin ja tukea niitä heikompia sekä auttaa muita. Niinkuin minäkin olisin silloin apua kaivannut. Minuun on ihastunut pari koulun suosittua poikaa. Yksi aikoinaan aika paljon, mutta eihän siitä mitään tullut olosuhteidenkaan vuoksi. Tuntuu, että tavallaan huono asemani kouluissa on paljon vaikuttanut elämääni ja en ole voinut tutustua ihmisiin normaalisti. Minut on tavallaan pistetty "kuriin" ja en ole voinut olla oma itseni pitkään aikaan. Nyt olen vasta vähitellen pääsemässä siihen mikä tahtoisin olla, mutta matka pitkä. Jotkut kokemukset olisi voinut jättää kokematta. Työelämässä olen varmaan liian tunnollinen ja kiltti ihminen. Yleensä pidän niistä ihmisistä, jotka auttavat muita ja ovat luonnollisia ja maanläheisiä. Olisi kiva saada joskus myönteinen analyysi itsestäni. Ne ovat olleet harvinaisia. Nuori vasta olen.
Lapset ja sisko silloin kun jaksaa itse :D
Yleensä oon hyvin introvertti, mulla on niin suuret rajat ympärillä, et se aika harvoja ihmisiä miellyttää ja toki myös se, et päästän jonkun edes lähelle niitä rajoja vaatii jo älyttömästi