Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tällaisen miehen markkina-arvo?

Vierailija
09.08.2019 |

-27v, 184 cm
-ruskeat silmät ja hiukset, hyvä parta, naiset kehuvat komeaksi
- 4 800e/kk liksa asiantuntijatyössä
- ajelee omalla 2016 vuoden Audilla (maksanut 60k)
- älykäs

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen pituus ja paksuus käyttökunnossa?

Vierailija
22/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parta? Sellaista ei ole. Audi on mulkkujen merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Riippuu vähän muista ominaisuuksista.

Kaikki listaamasi on keskiarvoa parempaa, mutta ei niin paljon parempaa että erottuisit olennaisesti muista. Sen lisäksi jos asut pk-seudulla etkä etene urallasi, vain muutaman vuoden päästä olet melko tavallinen asiantuntijatyöläinen jolla on yhä se uudehko mutta ei uusi osarilla hankittu Audi.

Ulkonäkö, raha ja status ovat tietysti tärkeimpiä ominaisuuksia. Mutta jos olet niissä vain keskivertoPlus, luonnepuolellakin on merkitystä. Ja veikkaanpa ettei se ole hyvä asia sinun kannaltasi, etenkin jos et ymmärrä että vaikka raha ja status ovat plussaa, on niillä kehuskelu miinusta.

Arvaukseni: KTM / KTM+.

Juuri näin. Itse olen tällainen kuvattu akateeminen asiantuntijatyöläinen ja se on pk-seudulla useimmilla naisille se lähtötaso jolla pääsee juttusille, mutta siitä on aika matka tapailuun, saati sitten seurusteluun tai parisuhteeseen. Meitä on nykyisen korkeakoulutuspoliitikan takia kohta 13 tusinassa.

Vierailija
24/24 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Riippuu vähän muista ominaisuuksista.

Kaikki listaamasi on keskiarvoa parempaa, mutta ei niin paljon parempaa että erottuisit olennaisesti muista. Sen lisäksi jos asut pk-seudulla etkä etene urallasi, vain muutaman vuoden päästä olet melko tavallinen asiantuntijatyöläinen jolla on yhä se uudehko mutta ei uusi osarilla hankittu Audi.

Ulkonäkö, raha ja status ovat tietysti tärkeimpiä ominaisuuksia. Mutta jos olet niissä vain keskivertoPlus, luonnepuolellakin on merkitystä. Ja veikkaanpa ettei se ole hyvä asia sinun kannaltasi, etenkin jos et ymmärrä että vaikka raha ja status ovat plussaa, on niillä kehuskelu miinusta.

Arvaukseni: KTM / KTM+.

Juuri näin. Itse olen tällainen kuvattu akateeminen asiantuntijatyöläinen ja se on pk-seudulla useimmilla naisille se lähtötaso jolla pääsee juttusille, mutta siitä on aika matka tapailuun, saati sitten seurusteluun tai parisuhteeseen. Meitä on nykyisen korkeakoulutuspoliitikan takia kohta 13 tusinassa.

Aivan. Tämä on nykyhetken totuus ja minimi.

Alempikoulutettujen, kouluttamattomien, huonostipalkatussa työssä olevien, työttömien ja vastaavien miesten kannattaa siis joko lopettaa parisuhteesta haaveilu, tai jos ei siihen kykene niin parempi vain hankkia köyttä ja kiinnittää se kattoon, sillä toivoa muusta kuin yksinelämisestä ei realistisesti ole. Ikävää, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi